Ik heb ook MBO verzorging gedaan niveau 3, was alleen in m'n 2e jaar gestopt, omdat ik niet de kant op kon gaan die ik wilde gaan. Heb van 1997 t/m 2000 op het horizon gezeten. Eerst in Hoorn daarna in Heerhugowaard richting autotechniek
Haha wat leuk allemaal dezelfde school!!! Kleine wereld dan toch weer!!! Reza welkom!! Ik gebruik voor de slechte stoelgang ook zakjes, ff naam kwijt, werken héél goed. Maar ik wil t niet iedere dag nemen. Ik een ook kiwi, pruimen activia en veel vezels. maar ik had al een slechte stoelgang, zwanger zijn maakt dat niet makkelijker.... Normaal 2 of 3 keer per week max. Nu 1 keer per week héél moeizaam. Denk dat ik vooral daarom zo' n dikke buik heb. Ga gauw slapen des te eerder is het morgen 9.30. Echo!!!!!!! Hoop dat ik nu wel slaap. Maar dat zal wel ben geruster nu.. Truste.
Hoi meiden, Ik meld me even, heb alles gelezen, maar niks onthouden, sorry! Iedereen met een goede echo: gefeliciteerd! Alle nieuwelingen: welkom! Ik heb de werkweek er weer op zitten en ga heerlijk 5 dagen van de kids genieten en het feit dat er geen wekker aan hoeft! Heerlijk! Hopen dat het weer nog wat beter wordt, dan kunnen we nog even langs de dierentuin, ws ook nog wel even naar de stad, maar dat zien we wel! Fijne avond/nacht en ik meld me morgen wel weer!
@ ludora veel plezier morgen!!!!!! Ik ga nu m'n bedje opzoeken. Hopelijk een nachtje slapen, ben wel weer toe aan een nacht slapen.
Zie net 1 zeggen werkeweek zi erop die van mij begint morgen voor 3 dgn ohhhhhhh nog 30 uur en ik heb weekend hèhè. Meiden die morgen echo krijgen veel plezier xxx
Toevallig zeg meiden ik heb ook helpende en daarna verzorgende IG gedaan.. Oef jaar weet ik even niet meer maar ga ik ff opzoeken. Doe trouwens niets meer in de zorg.. De wereld is toch klein.. @yupgup ja ik het gevonden.. Fijn dat je het gedeeld heb op fb hè! Eindelijk niet meer stiekem doen. Bij mij weten de meeste mensen het ook en volgende week plaats ik een bericht op fb. @Ludora veel plezier vandaag bij de echo!! Hebben jullie ook zoveel eten mee naar het werk? Ik ben smorgens alleen al een half uur kwijt met het smeren van m'n lunchpakket.. Heb trouwens nog een hele goede gezonde tip! Zoutloze boerenmix noten van de Deen. Zitten allemaal gezonde noten in en cranberries.
@Ludora: Al wakker? Hoop dat je beetje kon slapen. Veel plezier met echo. Ik ga straks (als sportschool open is, ben beetje vroeg wakker) fitnessen. Daarna naar ziekenhuis pasfoto van ons beebje ophalen Boodschappen doen en knuffeltjes kopen voor de opa's en oma's Ik zag nl. op deze site ergens een hele leuke manier om het te vertellen: Knuffeltje met kaartje eraan inpakken.Op kaartje staat: 'Lieve opa en oma, willen jullie op mijn knuffeltje passen zolang ik er nog niet ben?' Vond dat zo vreselijk lief haha. Heb zo zin om te vertellen. Nog ff 2 dagen wachten. (waarschijnlijk, mn ouders wilden nog weekendje weg, even uitvissen of dat dit weekend is, dan vertellen we het morgen) @Eva, jij hebt vandaag die spannendste echo toch? (dat was jij toch, correct me if i'm wrong) Heel veel sterkte!Hopen dat alles goed zit.
Hier ook nog iemand uit West Friesland! Gister echo gehad en alles was goed! Datum is niet verplaatst dus dat was ook volgens het boekje! Ik zal zo een foto plaatsten. @nieuwe meiden Welkom! @iedereen met echo vandaag Veel plezier!
Heb nog niet alles gelezen, hou jullie niet bij hoor maar herken hier veel in, mijn partner wilde echt absoluut geen 2e kindje, en nu is het toch gebeurd , dwars door de pil heen. iedereen in onze omgeving weet dat hij dit echt niet wil, en ben ook heel bang aan het worden nu voor de reacties, zie er zelfs tegenop om het te vertellen tegen bepaalde mensen. ze weten ook dat ik het wel heel graag wilde en we er vaak over gesproken hebben en dat het echt tussen ons in stond. er zijn er vast en zeker genoeg die gaan denken/zeggen dat ik het express gedaan heb. Als ik maar weet dat het niet zo is! Voor diegene met een echo vandaag, heel veel plezier!!
@ wonderland erg he dat we ons eigenlijk druk maken om de reacties van anderen? Maar jouw vriend/man is er toch ook blij mee?? Mijn man heeft er wel lang aan moeten wennen, maar is er nu heel blij mee. Maar toch je bent toch wel bang voor de reacties. Al zouden we ons er eigenlijk niks van moeten aantrekken. Zolang wij er maar blij mee zijn. (maar negatieve reacties op je zwangerschap zijn nooit leuk)
Succes bij de echo's meiden! Ik heb net de bellypops besteld tegen de misselijkheid. Baat het niet dan schaadt het niet. Wie heeft hier ook last van een brok in de keel? Heb het nu 2 dagen en het is erg irritant.
Alles is goed!!!!!!! Wát fijn!!!! We hebben een filmpje gemaakt. En een foto en een echo mee gekregen. Goed hardslagje en hij is ook groot genoeg, precies op schema!!! Hij was ook lekker aan t bewegen... He wat fijn en een opluchting weer. 16 november weer terug... Foto komt vanaaf, we gaan vandaag saampjes even wát oriënteren op babyspulletjes...