Geweldig hè???? Vind het ook héééérlijk... Jij hoort het ook al vroeg dus. Ik ook met 9 weken al. En gister eventjes geluisterd.. Veel duidelijker al weer!
1 op de 7 is hypermobiel... Best veel. Maar een klein deel daarvan heeft HMS (vorm van reuma). @heitje jij wel officieel HMS?
Ik heb gelezen dat het slecht kan zijn voor de uk. Dit omdat het met geluid gaat wat wij niet kunnen horen en de uk wel? Hebben jullie de verloskundige gevraagd? Zou het ook graag willen maar was geschrokken van die verhalen...
Haha t is ook moeilijk uit te leggen, maar als je zeg maar rechtop zit, dat je dan met je gebogen been helemaal opzij kan, terwijl je bovenbenen nog gewoon netjes naast elkaar zitten...snappie? (en nou ga je het zeker uitproberen? Gordijnen dicht he,staat zo raar haha) Ja je hoeft er geen last van te hebben, maar dat op slot zitten is idd ook een kenmerk, ik heb dat heel vaak met mn ellebogen.
Ohhh ik vroeg me al af of er nou niemand was die zo'n ding in huis heeft! Echt gaaf ja dat t steeds duidelijker wordt! Heb jij ook een Angelsound? Daarmee mag je, in tegenstelling tot een doppler die via golven werkt, toch gewoon luisteren wanneer je wilt?
Ja,door een revalidatie-arts vastgesteld helaas. Beland regelmatig bij de HA of fysio omdat ik t bijv zo benauwd heb omdat er dan weer een rib is verschoven. Veel last van mn knieen en polsen, nou en dus mn geopereerde zwakke rug erbij....call me kwakkelientje!
Hier ook, 1 jaar in revalidatietherapie gezeten. Moet me nu weer melden nu ik zwanger ben. Ben jij niet bang voor het verloop van je zwangerschap?
Tinie ja tuurlijk wel, ben soms bang dat ik uit mekaar ga vallen zelfs.... Maar heb me al aangemeld bij de fysio en sport veel.... De kans is er wel dat ik vanaf 6 maanden bedrust moet houden, maar ik wil dat natuurlijk zo lang mogelijk rekken. Jij? Wat zijn jouw voorspelde vooruitzichten? Oja ik heb nog wat: ischias. Kan er ook nog wel bij
werk zelf in de kinderopvang, ik zou het niet doen ivm evt uit bed vallen als ze net kunnen staan! Wij krijgen nu allemaal bedjes met een dakje erop. Risico is gewaoon te groot
Bij mij is die kans er ook. Vind t wel een eng idee. Als ik te veel heb gedaan laat ik ook alles uit mn handen vallen.... Ook geen fijn idee met een beeb En van alleen naar een bevalling kijken gaan mn benen al uit de kom.
Zo, hier nog een hypermobiele dame! Nooit echt vastgesteld, maar op de opleiding deden we een test hierop en ik scoorde 7 punten van de 7! Ben wel bang voor het verloop van de zwangerschap. Meestal als ik sportte (badminton) tijdens mijn menstruatie had mijn bekken hier erg van te lijden.... Was ook 1 van de eerste dingen die mijn moeder zei.... We wachten maar af! Ik ga straks zwangerschapszwemmen. Helpt vast goed! Net op kraamvisite geweest bij een collega. Ik mocht haar zoontje even vasthouden.... Heb maar meteen verteld dat ik zwanger ben! Vond ze zo leuk! Zal op zoek naar kraamhulp!
Ik heb geinformeerd op internet en bij de verloskundige.. De Angelsounds werkt in feite als een microfoon, versterkt het geluid (van binnenuit). De doppler van de verloskundige werkt met geluidsgolven en daarvan wordt gezegd dat baby's dat niet prettig vinden. Wordt ook gezegd van echo's trouwens. Bewezen is dat nooit! Maareh, de Angelsounds kan dus geen kwaad. Ik heb het nu 1x per week geluisterd. Hartje overigens snel gevonden, dus nooit lang geluisterd.
Dana gefeliciteerd!!!! Hier nog een kwakkelaar!!! Ik heb een whiplash, reumatoide artrites, hypermobiel, HMS en fybromyalgie. Ook ben ik gevoellig voor dystrofie. Tot voor een paar weken geleden ging ik regelmatig kruipend van slapheid en pijn over de grond. Maar nu gaat het zo goed met me!!!! Zonder over mijn grenzen heen te gaan geniet ik zo enorm van pijnvrij zijn. Misselijk is lastig, maarzuur is écht rot en die vermoeidheid is heel vermoeiend Maar pijnvrij.... Dat is me even ademhalen!!!! Ik weet dat het niet zo blijft, maar ik hoop zo dat er verbetering zit dadelijk.... En ik hoop dat ik niet zo'n terugval krijg dat ik mijn kindje bijna niet zou kunnen verzorgen... Maar we'll cross that bridge when we get there!! Ik heb vandaag mijn baas verteld dat ik zwanger ben. Hij was erg blij voor me, en hij zei letterlijk dat ik niet nu eerder niet aangenomen zou worden. Hij is tevreden over mijn werk. Alleen is het zo dat er zeker 3 maanden geen contracten gegeven gaan worden, aan niemand. Ik moet maar een beetje faith hebben.