Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik zit ook te twijfelen aan zo een angelsounds
    ze worden op mp ook wel aangeboden voor 10euro
    dus voor het geld hoef je het niet te laten.......
    maar ik weet het nog niet.....

2. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Hier staat weer van niet Angelsounds

Welke heb jij?

3. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Is niet dat ik je niet geloof hoor, maar vind het zo lastig. Niet alles op internet is waar, maar er staat zo veel!

4. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb ook een angelsounds, die gebruik ik nu bij mijn derde zwangerschap. Vooral prettig als je de baby nog niet voelt bewegen of om gewoon even te genieten van het geluid :D

5. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Hey dames,

Hier een geweldige dag achter de rug. Vanmiddag hele stapel kleding binnengekregen van Wehkamp. Heb in 1x 2 maten minder qua broeken omdat mn breedste punt mn heupen is, en dat is nu een zachte band. Dus maat 46. Dit valt me zo mee omdat er nu veel meer te krijgen is voor mij.
    Heb 2 spijkerbroeken (1 zwart,1 blauw) 1 legging, 2 jurkjes en nog 2 topjes ofzo (als ik nog niet iets vergeten ben haha) Echt zo blij mee. Het zit heerlijk.

En... wij hebben het vanavond verteld. Mijn schoonmoeder was in tranen, zo blij. Mijn moeder was ook heel erg blij (die wist wel dat ik met pil gestopt was) en die zei: O er gaat een x wat normaal bij jou:) (ik heb afgelopen jaren behoorlijk veel gedoe met gezondheid gehad) Nu ik binnen half jaar zwanger ben was dat ook voor haar opluchting.
    Daarna mn zwager en schoonzusje verteld, vonden het ook super. (mn schoonzusje dacht het al omdat ik dinsdag niet mee kon naar sauna en ze geloofde mijn voetinfectie-verhaal toch niet helemaal haha. ik kan ook niet liegen...)
    Daarna mijn zusje, die vond het ook super. (heb haar een boekje gegeven met voorin kaartje: Lieve tante, ga maar vast oefenen met voorlezen, ik kom in mei naar je luisteren, liefs ikke. En daarin kleine foto van echo.) Ze vond het zo gaaf!!!!
    Wauw, wat een reacties!!! Ben er helemaal ondersteboven van. Ook al wist ik wel dat men zo blij zou zijn, sta nu zelf te stuiteren haha.
    Heb deze taarten gemaakt voor ouders en schoonouders (heel erg simpel voor mijn doen maar had niet veel tijd vandaag)
    Bekijk bijlage 191941
    Bekijk bijlage 191942

Hoop dat ik vannacht beter slaap. Droom heel druk en ben vaak wakker. Daarom heb ik volgens mij overdag zo verschrikkelijk veel hoofdpijn (hele week al) Dus hoop dat dit beter wordt.

Nou pfff, ff patiencen ofzo haha. Ff rustig worden in mn kop.:D;)

6. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @child
    wat een geweldig leuke taarten!!!
    veel mooier dat die ik had!!
    die viel me toch een beetje tegen eigenlijk, maar ja was bij een vriendin en wist dat ze niet super mooie taarten maakt omdat ze net bezig is maja
    echt leuke taarten!!!

7. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Miffy: Dank je wel!:) Ik doe dit nu ruim 2 jaar. En dit is dus echt snel in elkaar geflanst (niet om te willen opscheppen ;)) Maar ga er normaal echt voor zitten en had er vandaag geen tijd voor. Ach gaat om het idee. (en heb nu de diepvries weer beetje leeg haha, had 4 trommeltjes botercreme over)
    Maar je moet dit wel vaak doen, wil je het beetje onder de knie krijgen.
    Als je mn eerste taart ziet...pff haha.

8. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Zooo lekkere vlotte reactie van mij;)
    Was aan het bijlezen..
    Hahaha.. en zie nu jou berichtje..
    Ben aan het werk.. dus probeerde weer up to date te worden:)
    Maar ben dus idd wakker geweest en zie tijd.. nu weer ;)

minnie, heeel veel sterkte!
    Ik snap je verdriet!!
    Zo oneerlijk he na die mooie echo's!
    Had ik ook de vorige keer!
    Ik snap ook niet dat vk's vertellen dat je rustig kan ademhalen ja een echo met kloppend hartje en na 12 weken!
    Het kan altijd mis gaan! :(
    Dat maak jij nu jammer genoeg ook mee!

Eva, super om te horen dat er n hartje klopt!
    Hoop dat alles goed blijft gaan!

Hierr, heb vd week mn 2e echo gehad!
    Vond het erg spannend.. of het hartje nog klopte en het kindje wel gegroeid zou ijn..
    En gelukkig was beide waar!
    Dus bn een stuk gerustgesteld!
    Wordt mis. Nog iets vooruitgezet met mn termijnecho over 2weken..
    Spannend!!

Nou meiden, slapen jullis nog maar even lekker verder :D
    Ga ik nog ff verder bijlezen.. ben nu op blz103 maar kon het allemaal niet
    meer onthouden.. hahaha
    en wilde qouten dus moest meteen verder reageren.. :) haha

Liefsss

9. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

Nou....gisteren had ik duidelijk last van de hormonen. Ik begon ineens heel hard te huilen nadat ik de stekker in het stopcontact gestoken had (van de lamp)..... :);)
    En manlief snapte er niks van... die keek mij maar aan... en ik kon niet meer stoppen. Dat was zo raar, dat ik er zelf ook wel weer heel erg hard om moest lachen, tussen de tranen door...

Zijn er mensen die dit ook hebben?

Groetjes,
    Elmo

10. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Ben een tijdje niet actief geweest. Te druk met werk studie en slapen :).

Gisteren 3e echo gehad. Wat een prachtig gezicht om ons kleintje zo te zien zwemmen in mijn buik. Gelukkig had de echocoptiste aan het begin gemeten want daarna was ons kindje lekker druk.

Ik ben 3 dagen vooruit gezet. dus nu 8 mei uitgerekend.

Bekijk bijlage 191965

11. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hihihi, elmo :D Aaaahw!

Ik was de laatste weken zo emotioneel, met huilen uit het niets. Vaak als ik me besefte dat er straks een hummeltje rond zou lopen :) nu word ik juist weer wat 'harder', feller en ik voel me ook fitter. Krijg het idee dat er nu weer andere hormonen gaan spelen? Misschien maken die jou juist softer?

Child, hoe heb je die baby gemaakt? Heb het ooit met fondant geprobeerd maar dat was niet zo'n succes. En heb je de bodems al klaar dan, dat het zo snel kan? Botercreme in diepvries is makkelijk, goeie tip! Ik ben echt wel 8 uur bezig, als ik vanuit het niets moet beginnen.... (beginner hihi).

12. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Pearl, supermooie echo! Zo scherp!

Welkom op 8 mei ghehe :D

13. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Elmo: Nee ik herken het niet haha. Moest wel lachen om je berichtje (ik lach je niet uit hoor, echt niet;))

@Pearl: Prachtige echo! Heel duidelijk.

@Yupgup: Nee bodems moest ik ook nog bakken. Nu ben ik de trotse eigenaar van een Kenwood (mocht ik vorig jaar kopen van man omdat we zoveel geld van energierekening terugkregen, en ik ben degene die daar heel erg op let. Heb bij energiebedrijf gewerkt haha) Dus terwijl dat ding draait doe ik de afwas enzo haha.
    Omdat het dan te vers is om door te snijden, doe ik het nog even in diepvries. Vulling had ik dus al kant en klaar in diepvries liggen (daarom had ik ook taart gemaakt, diepvries was te vol dus alle trommeltjes moesten eruit)
    Het is inderdaad met fondant gemaakt. De baby heb ik een mal voor. Gewoon vullen, ff 10 minuutjes in diepvries zodat fondant hard wordt en dan eruit halen (heb heel veel mallen waarbij diepvries niet perse nodig is, alleen bij deze mal is het, jawel, een hele bevalling om die baby er normaal uit te krijgen:D)
    Deze mal is nieuw, vond het blote kontje zo schattig. Heb ze ook wel met luiertje

14. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Oh, je doet het weer in de diepvries!! En ooooooooh jaloers! Ik wil ooooook een kenwood! Die zijn zoooooooo mooi :D

Ik snapte het al niet, het lukte voor geen meter. Heb het uiteindelijk opgelost door chocolade te gieten en er fondant overheen te doen. Lukte ook pas na drie keer zonder scheuren ghehe. Maar diepvries, wat een tip. Stom dat je zelf niet op dat soort dingen komt he....

*gisteren heb ik 5 km gelopen *trots*. Mocht ook wel na zowat twee maanden op de bank ghehe.

15. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    over huilen: ik moest er zelf ook wel om lachen en zeker nu ik er zo over terug denk. Beetje bizar was het wel...

16. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    goedemorgen dames!!

even een ego berichtje
    ik was er vandaag al vroeg uit omdat we de auto moesten wegbrengen
    en merk toch wel dat mijn lichaam dat niet leuk vind
    heb alweer flink moeten overgeven :(:(
    nu ontzettend duizellig en misselijk en moe
    nog even wakker blijven en dan vanmiddag nog eventjes slapen voor we op verjaardag gaan

17. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Pearl, wat een prachtige echo, super! Daar mag je trots op zijn ;)

@Elmo, haha ahhh al helemaal emotioneel.. Ik heb er nog niet zoveel last van, maar weet van de vorige keer dat ik rond de 30 weken echt 1 hoopje ellende was en overal om moest huilen als iets ook maar een beetje anders liep dan anders. Tja..hormonen doen rare dingen met je :D

Zo, zoontje ligt op bed, ik even een kopje thee en achter de laptop, en manlief werkt vandaag thuis. Vind dat altijd zo gezellig, met zn allen thuis! Straks het huishouden even afmaken en dan vanmiddag hopelijk ook nog naar buiten, lekker de stad in! De misselijkheid begint bij mij echt minder te worden. Ik had het eerst de hele dag door, maar nu is het nog maar af en toe en ook wel vol te houden. Echt wel fijn!

18. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Pearl mooooie echo wow!!

Elmo zeker weten herkenbaar... Mijn vriend vindt t wel schattig, Haha ik kan er achteraf gelukkig ook e gr om lachen....

Child dát zijn mooie taarten!!!!!! Gaaf!!!

19. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Noord-Holland
    Child: mooie taarten!!
    Pearl: gefeliciteerd met je echo!

20. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vanochtend schandalig uitgeslapen, om 10.00 uur werden we wakker (met kinderen is dat idd schandalig ;))
    De kids hebben hun kamer opgeruimd, daarna zijn we met zijn drieën beneden gaan opruimen. De kids hebben stofgezogen (op eigen initiatief ;)) en ik heb gepoetst. Dus nu heerlijk genieten van een schoon huis!

Vanmiddag gaat Danique naar oma (ze gaan samen naar de bioscoop) en ik ga met Finn weer naar huis, hij met de duplo spelen en ik strijken.
    Daarna weer naar oma om daar patatjes te eten en weer naar huis te gaan.

Ik ben benieuwd wat beeb gaat doen als hij/zij groter wordt, het is nu al een echte druktemaker! Ik voel de beeb zeker een keer of 8 per dag (en dat is gemiddeld). Hij/zij kan wel goed verstoppen, het hartje heb ik pas 1 keer gevonden met de angelsounds, maar aangezien ik meer dan genoeg beweging voel, maak ik me niet ongerust (en ook met de angelsounds hoor ik wel alle bewegingen!)

Dames, fijne dag! En ik meld me vanavond weer!

Deel Deze Pagina