Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    @cullen tjah we praten er wel over maar echt luisteren doet hij niet.. oow jah hij is trouwens 21...

2. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    en als mn kerel een sigaretje heeft gerookt ;-BL Hij eet nu als ie binnenkomt een mintsnoepje voor me! ;)

3. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    hahaha als de kat op de bak is geweest!! ;-BL

4. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Nou alles weer bijgelezen, niet alles onthouden.Behalve dan dat kotsteken, hilarisch!!!! Hebben ze geen ideeënbus op deze site dat wij graag een kotsteken willen?

Hier vreselijk veel hoofdpijn! Hele week al maar het wordt steeds irritanter. Vd week al 2x paracetamol gehad maar werd niet veel beter dus dat kan ik net zo goed laten. Ik drink volgens mij voldoende. Slaap alleen geen volledige nachten (of ik kan 's avonds niet slapen, of ben 's nachts zo 2 uurtjes wakker of ik kan 's ochtends niet lang doorslapen) dus misschien dat daar hoofdpijn van komt, ik weet het niet.

Ik heb zojuist het eerste truitje gekregen voor ons beebje.
    Superlief! Van mijn zusje.Maat 64 dacht ik, dus ook niet meteen te klein.
    Mijn zusje had nog buikbanden, dus die heb ik ook gekregen. Ben benieuwd of ze passen (ja nu wel maar straks ook nog?) Zij heeft nl. broekmaat 38 en ik iets meer.(nog wel meer dan iets meer haha) Maar ze zijn al wel flink uitgerekt want ze had behoorlijk dikke buik toen ze zwanger was. Dus we'll see.

5. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Ja heb ik ook!!!
    Hoef nog niet over te geven.. maar zit in de buurt..
    Fijn he;)
    Aangezien je dit toch 2/3x op n dag doet..
    Ach jaa.. op tijx stoppen.. dr zijn ergere dingen:p

6. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Tandenpoetsen is hier ook een drama! Ik poets dus veel te kort, hou op als ik kokhalsneigingen krijg!

7. Dana

Dana Niet meer actief

okay dus bijna iedereen hier heeft een BL aanval bij tandenpoetsen, inderdaad er zijn ergere dingen maar lekker is het niet! :D

8. Dana

Dana Niet meer actief

child, hoofdïjn hoort er echt bij, inderdaad als je genoeg drinkt kan je het alsnog hebben.

lief zeg, dat je al een truitje hebt gekregen, ik krijg nu al tranen in mijn ogen bij het zien van babykleertjes, ***hormoonbom** :D

9. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Noord-Holland
    Hè bah Priscilla, dat klinkt gewoon als een stel heel vervelende mensen. Hoop dat je broer snel bijtrekt!

10. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Hier precies hetzelfde. Tandenpoetsen is nu echt omdat het moet en niet omdat ik het fijn vind. Heb ook al electrisch geprobeerd, maar ook daar kreeg ik kokhalsneigingen bij.
    Ik werk gelukkig niet. Ja thuis als moeder en het huishouden enzo, maar gelukkig is manlief thuis en doet hij nu het huishouden. Hopelijk gaat het moe zijn en het bijna flauwvallen bijna over. kan ik tenminste weer alles doen

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Braken met tandenpoetsen herken ik wel een beetje. Heb ook meteen braakneigingen als ik kriebelhoest heb en soms ook als ik mn vitamine-pil wil inslikken die echt gigantisch is.
    Misselijkheid is afgelopen week wel een stuk minder geworden. Voel het nu vooral savonds na het eten nog tot ik ga slapen.

12. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Dames, ik ga zo alles teruglezen (vanaf pag. 106...)

Wou even zeggen dat wij naar Babyplanet zijn gegaan vanavond. Was zo leuk! Hebben gelijk een babykamer gereserveerd. Mocht het nog mis gaan e.d. kan je dit annuleren enzo.
    Was een hele fijne winkel, leuk personeel en leggen vanalles uit. Voelde me daar erg op mijn gemak.
    Gelijk 2 zwangerschapsbroeken gekocht (spijkerbroeken) Werd daar prima mee geholpen om de goede maat te vinden enzo. Was heel gezellig.
    Gratis knuffel meegekregen. En gaan er zeker nog eens heen voor alle andere dingen!

Zo, dan ga ik even eten koken (eten normaal rond 18u maar goed..)
    Lekker biefstuk met aardappels. En eigenlijk spinazie, maar brr geen zin in... (wel goed doorbakken voor mij natuurlijk die biefstuk)

En dan ga ik alles terug lezen...

13. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Tandpoesten Herkenbaar!! Moet er ook van kokhalzen. En inderdaad, bij kriebelhoest ook. Verschrikkelijk.. Hihi! Maar ja, hoort erbij!!! :D

14. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Zo even snel tussen door hoor..

@ Tandenpoetsen: gelukkig geen last van, maar de smaak van tandpasta is ook niet meer zo lekker..

@ Child: mooie taarten hoor! Doe het je niet na! Lijkt me zo gaaf om te kunnen... Heb te weinig vrije tijd om het te gaan proberen

@ Priscilla: wat een naar verhaal over je broer. Kan me wel inleven qua opdringen van geloof. Echt klote.. Hoop dat hij zich aan zijn eigen geloof vasthoudt en zich niet door anderen laat beinvloeden..

Uhm.. was er nog meer, ow ja, emoties..
    Hier valt het allemaal wel mee. Wel met tv programmas dat ik sneller volschiet..

Zo.. straks verder, ff eten!

15. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Priscilla, wat vervelend van je broer, hopelijk ziet hij zelf snel in dat de situatie waarin hij nu verkeerd niet echt gezond te noemen is.

Iedereen, jullie hebben het nog regelmatig over kwaaltjes, ik heb daar gelukkig vrij weinig last van, poetsen vind ik zelfs lekker??? Vaag hoor. En poepen dan. maar het eten, pfoei ik kan alles wel naar binnen stouwen, is ook niet leuk, merk wel dat ik meer vet kweek op mijn benen.

Mijn zoon wilt nu pirates kijken, de nwste gedownloaded:) ideaal

meiden fijne avond

16. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tandenpoetsen heb ik geen last van.

Wel vandaag het eerste pakje gekocht (had al een pakje van mijn moeder gekregen, dat wordt net als bij de andere twee hun eerste pakje). Danique wilde graag kleertjes kopen en prenatal heeft 15% korting, dus hup uitzoeken. Nu maar hopen dat ze gelijk heeft met haar zusje, anders moeten we het maar bewaren als cadeautje ;)

Cullen, jij vroeg hoe het voelt als je de baby voelt. Een beetje als luchtbelletjes, alhoewel de bewegingen nu alweer duidelijker worden en echt al meer stootjes worden (dacht van de week aan de buitenkant hetzelfde te voelen, maar dat kan nog niet). Het verschil tussen de baby en je darmen is bij je eerste heel moeilijk te herkennen, omdat het mijn derde is, weet ik waar ik op moet letten (en mijn baarmoeder komt hoger).

Verder begint hier de moeheid wat minder te worden (maar dat kan ook schijn zijn door de herfstvakantie). Verder blijft die buik groeien, volgens mij word ik echt mega op het einde. Borsten blijven pijnlijk en zijn ineens weer stevig! Zo blij mee, na 2 kinderen (en dus zwangerschappen) was het niet meer wat het ooit geweest is. Ik geniet er van zolang het nog duurt ;)

17. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    hallo allemaal,

ben al 1,5 week niet geweest, maar was zo moe dat ik 's-avonds niet de energie had om achter de compu te gaan zitten.
    Afgelopen week heel druk gehad op mn werk. Sowieso hele dagen werken door de herfstvakantie en daarbij ook nog eens de verhuizing van mn groep, dus 2 dagen aan het inpakken geweest en de andere 2 dagen de verhuizing en uitpakken. Daardoor eigenlijk te veel gedaan en best wel last gehad van mn buik en ook heel erg moe. Vandaag gelukkig mn vrije dag dus een beetje bij kunnen komen. Verder valt het qua klachten nog steeds mee, wel veel last van hoofdpijn en migraine aanvallen. Dus das weer wat minder.
    Nog een weekje en dan de 3e echo, vind het best wel weer spannend worden.

Probeer vanaf nu weer bij te houden.

Fijn weekend

Fijn weekend

18. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Het is weer rustig hier... Iedereen weer The Voice of Holland aan het kijken?? Haha hier wel in ieder geval, blijft leuk!

Zouden eigenlijk filmpje gaan kijken, tot we zagen dat dit kwam natuurlijk..! Misschien daarna..
    Lig lekker op de bank, dus hoop dat ik het volhou tot zo laat..

En over plannen van het weekend.. Oef, ben jaloers, met helaas gewoon werken, wel avonddiensten gelukkig, wel 4 achter elkaar! Maargoed, lekker werken, gedachten verzetten en woensdag echo!!

Weet niet meer wie het vroeg, sorry! Maar mijn vroege dienst viel echt zwaar tegen! Dus zie ook erg op tegen de volgende... Maar wil na de echo sowieso mijn baas inlichten... Misschien dat we wat kunnen regelen als ze zo tegen blijven vallen...

19. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Hm.. of iedereen is natuurlijk uitgeput om 21u... Ik normaal wel in ieder geval! Alleen vandaag lekker uitgeslapen dus nu (nog) iets wakkerder dan normaal...

20. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Inderdaad de voice gekeken... Nou ja halverwege lag ik al weer te slapen... En nu weer in bed verder proberen.

Wij moeten ons huisje verbouwen om voor uk een kamer te krijgen. Nu een mega slaapkamer en hal, die worden beide de helft en een tweede kamer. Na een paar slapeloze nachten eindelijk een goed idee op papier. Geeft rust, dus ik hoop dát ik dat nu los kan laten.

Vriendinnetje van mij was 16 mei uitgerekend en sinds gister weet ze dat t hartje niet meer klopt, de week ervoor nog een goede echo..... Ben er stil van....

Deel Deze Pagina