Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Kan toch alleen van de vrouw afkomen??? :(
    Al is dit wel apart dan... Haha! Een mannelijke tweeling die beiden weer een tweeling krijgen.

1-eiig = per toeval 1 eitje 2 geworden

2-eiig = erfelijk van vrouws kant.
    Dat de man tweeling is, zegt niks over het 2 eitjes tegelijk hebben bij de vrouw. (volgens mij kan de man 'het' wel doorgeven aan dochters?)

2. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Wow hier de 1e kadootjes al binnen.
    Heb gister lief truitje gekregen van mn zusje (kan zijn dat ik dat al verteld had:p) en vandaag een muziekdoosknuffeltje van zwager en schoonzus. Net kwam mijn moeder langs en heb ik compleet setje kleren van gekregen (heel lief mutsje, een truitje met tekst: 'Hello i am new here', een wit broekje en een grijs-gestreept vestje met capuchon.
    O wat is dat lief zeg, kan niet wachten tot ons kleintje daarin ligt haha.

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @bloem
    oooohw dat blijft dus nog even spannend!!
    ben benieuwd, kan altijd!!!

@eva
    nou ik ben niet altijd blij met me lage bloeddruk hoor....
    heb er best veel last van
    heb een tijd een bloeddruk van 100/45 a 50 gehad en toen ben ik ook een paar keer bijna flauwgevallen en had ik constant hoofdpijn en wekelijks migraine
    en nu kan ik ook niet normaal opstaan anders ben ik duizellig
    word er soms gek van :(

4. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    hier herkenbaar hoor.. kan echt chagrijnig zijn om niks!
    Heb ook momenten dat ik me gewoon "vlak" voel.. heeel gek..
    Ben dan dus ook niet te genieten:)
    Haha!!
    We zijn gewoon hormoonbommetjes ;):D

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    zooooo
    ik heb net even met mijn vriend door een modder veld gelopen
    net even lekker warm gedouched en daarna even zitten tutten
    me nageltjes weer even verzorgd er gelakt enz
    heerlijk
    heb net nieuwe nagellak en ben er helemaal blij mee

6. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Daro, nog ff geslapen na je laatste bericht? Of lekker op de bank gehangen met een voorraad troostsnoep? ;)

Wihi Draak 'hormoonbommetjes'... Ik had er helemaal geen last van, voelde me wel positief, alhoewel ik wel scherp kan zijn. Maar vandaag loopt het niet lekker met vriendlief. Volgens mij is hij chagrijnig, en hij zegt dat het aan mijn hormonen ligt. Nou moe. Zou ik er dan echt last van hebben, zonder dat ik het zelf merk..? Nee toch.....? ;)

7. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Gisteren kreeg ik een H&M pakketje binnen, had ik dat al gezegd? Met babyspul... zo lief...

Gisteren trouwens ook simpele shirtjes van mamalicious gekocht. Had nog maar 3 shirts lange mouw en 1 trui voor de winter, beeeeetje weinig. Wilde al nieuwe shirts gaan kopen tot ik me (alweer) bedacht dat ik positiekleding moet kopen... lol... Heb er twee voor €24, wel blij mee.

Nu nog maar een trui of twee, shirtjes voor eronder, nog een jeans, twee a drie leggings, een rokje, een winterjas, twee bloesjes en nieuw ondergoed... pfffft. En volgens mij vergeet ik nog wat. Help! Waar blijft het geld!

8. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik heb vanmiddag een positie winterjas via marktplaats gekocht! Zo stom, tijdens mn vorige zwangerschap was ik uitgerekend in januari maar ik vond het "niet nodig" om een dure winterjas te kopen. Heb dus maandenlang hele dikke truien gedragen met een dikke sjaal en een winterjas die niet dicht kon :)

Nu spijt van!! Het was gewoon zó stom! Als ik toen wel een jas had gekocht had ik m nu ook aangekund. Nu moet ik er wel bij zeggen dat er die december en januari maand heel veel sneeuw lag en ik amper buiten geweest ben, ik kon met mn enorme buik niet ver meer lopen en kwam niet veel verder dan de supermarkt..

Sorry voor het lange verhaal, maar deze zwangerschap wil ik alles anders (beter) doen en dat begint met een winterjas kopen!

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @daro
    ooooooh ik ben zooo jaloers op je!!!!
    ik kan geen leuke positie jas vinden :(

10. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Noord-Holland
    Das ook niet leuk nee..

11. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    net wat geprobeerd te eten, kon geen hap naar binnen krijgen zooo beroerd ;-BL Ben ook zo vreselijk moe. vanmiddag weer een paar uur geslapen, was even met de oudste naar de kapper geweest en daarna een cadeautje gekocht voor de verjaardag van z'n vriendje, maar was daarna helemaal gesloopt.
    Mijn bloeddruk was de laatste keer 90/60 voor mijn doen erg laag ben benieuwd hoe die maandag is. Vreet me helemaal kapot aan dropjes, maar lijkt niet te helpen.
    Heb ook constant dorst heb net bijna 1,5 liter melk op, maar kan nu nog meer blijven drinken.

@ daro ik moet ook nog kijken voor een winterjas pas hem nu al bijna niet meer en de winter moet nog beginnen. Vorig jaar geen winterjas gekocht omdat ik niet meer had verwacht ooit nog zwanger te worden en vond ze zo duur voor maar 1 winter. Ga ook maar op marktplaats kijken of er nog iets leuks is.
    kga nu maar weer even plat.

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oh hihi dacht dat ze standaard naar gember ofzo smaakten....:p

13. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vanavond gezellig met vriendlief film gekeken: de gelukkige huisvrouw.
    Super goede film, maar geen aanrader voor mensen die nog op korte termijn zwanger willen worden óf al zwanger zijn van de eerste. Het is mijn derde, dus ik vond hem briljant!

Verder lekker naar de intratuin geweest vanmiddag, treintjes enzo kijken, vinden de kids geweldig!

Morgen naar de dierentuin en daarna even shoppen, kijken of we ergens een babywinkel kunnen vinden :D

14. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ben blij dat ik niet de enige ben! ;) Idd duur, ik zag toen geen jassen voor minder dan 80 euro. En de verkoopster probeerde me wel te overtuigen dat ik m ook nog na mn zwangerschap kon dragen maar da's echt geen gezicht voor een klein propje als ik.

MP is wel de moeite waard hoor, heb nu voor 29 euro incl verzendkosten een jas die er op de foto's erg mooi uitziet (is nog ff afwachten natuurlijk)... ben er nu al blij mee. Mn gewone winterjas kan nu nog nét dicht, met moeite, dus over niet al te lange tijd kan ie zeker niet meer dicht!

Zoonlief was om stipt 7 uur wakker, gister ook al. Lijkt wel een ingebouwde wekker te hebben ofzo:( Vanmiddag met zn middagslaapje ga ik ook nog maar even liggen denk ik. Chagrijnige bui van gister is gelukkig over!

Fijne zondag allemaal!

15. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij zijn bijna klaar om richting dierentuin te vertrekken. De kids staan te springen, dus we hijsen ze in kleren en dan gaan we. Tot later!

16. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    goedemorgen dames!!

ik ben pas net wakker :D
    werd wakker omdat mijn vriend weg is gegaan zonder gedag te zeggen :(
    hij is weer met zijn metaaldetector op stap
    vanmiddag komen mijn ouders gezellig langs en nemen ze ons ledikantje ook mee :D (mijn ouders hadden hem even voor mij opgehaald)
    en we gaan vanavond lekker broodje beenham eten, oooooh kan niet wachten!! heb er nu al zin in!!!!

hoe is het verder met iedereen???
    het begint hier rustig te worden

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Dribbel veel plezier in de dierentuin!
    Ja en die film heb ik ook gezien..best heftig is ie, had het boek jaren terug al gelezen..die vond ik heftiger!

Miffy, metaaldetector? Waar is ie naar op zoek dan?
    Leuk hoor, het ledikantje straks al in huis! Fijne middag met je ouders!

Daro, hoop dat de jas bevalt! Ben ook al een beetje zoekende naar een leuke..maar vind 70 euro ook echt te duur...

Hier zometeen even als een wervelwind door het huis om schoon te maken, daarna komen schoonouders op visite en daarna naar mn zus die jarig is..drukk dag dus!
    Stond vanmorgen op....mega-misselijk en darmkrampen! Pff mijn dag begint goed....gelukkig ging het (inmiddels traditie elke ochtend) geroosterde broodje smeerkaas er goed in :p

Fijne dag all!

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @heitje
    hij zoekt naar van alles!!
    vooral oude dingen die in de grond moeten zitten
    hij zoekt nu op een akker waar volgens velen vroeger een kasteel heeft gestaan
    op die akker heeft hij ook al meerdere munten tussen 1840 en 1900 gevonden

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oh haha wat een grappige hobby! Echt een avonturier dus die vriend van jou ;)

20. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

We hebben het nieuws dit weekend aan iedereen verteld. Iedereen vond het erg leuk :D
    Vandaag alleen nog eventjes op hyves zetten en dan weet heel de wereld het ;)
    Weten jullie nog leuke teksten om op hyves te zetten?

Zo, ga nu eventjes bijlezen!

Deel Deze Pagina