Hoi meiden, Daydreamer, heb niets leuks (naar mijn zin) meer kunnen verzinnen voor hyves. Heb maar gezet dat we begin mei gezinsuitbreiding verwachten Al een hoop reacties op gekregen, erg leuk! Jij al iets verzonnen? Sam4Hope, ben benieuwd naar de babykamer! We zijn zelf ook een beetje aan het rondkijken en vind het wel moeilijk toch. Toevallig gisteren bij Prenatal 1 leuke kamer gezien Miffy, fijn zo'n handige moeder! En lief dat je zo verwend bent! AlmaH, en hoe reageerden ze op het werk? Dribbel32, wat betekent dat die staffelkorting? Leuk dat je iig qua kinderwagens een beetje weet wat je wilt! Ik heb vandaag ook de nekplooimeting HeitjeKarweitje, leuk dat jullie het vandaag iedereen gaan vertellen! Veel plezier! Miekr, wat fijn dat alles goed was!! Benieuwd of ze het geslacht dan nu al goed hebben! Nog eventjes afwachten daarop. Heb vanmiddag de nekplooimeting. Ben benieuwd! Wel leuk om weer naar de kleine te kijken
@Pat: wat vervelend die obstipatie! Daar kan je je zo rot bij voelen hè.. En makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer je niet te druk te maken.. De meeste zw lopen gewoon goed! Alleen lijkt het misschien wat dichterbij te komen door het forum: maar kijk bij hoeveel meiden het wel goed gaat! (zelfs bij mij to nu toe, mét bloedverlies en krampen.) @Miekr: fijn een goede echo! En hopen dat ze het nu wel goed hebben! Jeetje wat een toestand vorige keer! @Heitjekarweitje: ben benieuwd naar je echo! @Viev en Dribbel: succes met de nekplooimeting! Hoop dat alles eruit ziet zoals het hoort!
Hey meiden! GOED NIEUWS! Beebje lag lekker te spartelen! Wat is het super om dat te zien zeg, wauw! Het kindje is nu 3,05 cm en de termijn klopt, hoef mn banner dus niet aan te passen! Gaaf hoor dat je al zoveel kan zien, ze liet het neusje zien, en het voetje ging ze opmeten, die is nu 0,5 cm! Best lang gesprek gehad, over mijn fysieke toestand. Ik moet over 2 weken naar de anesthesist om te kijken of een ruggeprik uberhaupt wel mogelijk gaat zijn (door mn rugoperatie staat alles zo strak op elkaar dat er misschien geen ruimte meer is). Verder gaan ze overleggen met mn chirurg voor een keizersnede. Over 2 weken hebben we ook nog een echo, en krijg ik een uitgebreid bloedonderzoek. En dan over 4 weken staat de afspraak met de vk! We hebben al heel wat mensen gebeld en iedereen is natuurlijk enthousiast en blij! Ze weten wel allemaal van onze mmm af dus het was misschien wel een beetje te verwachten, maar toch reageren sommigen erg verrast! Echt superleuk! En Child, ik herken het hoor, voel me ook helemaal raar nu!! Oja ik zal zo ff een echofotootje inscannen en hier neerzetten!
gefeliciteerd heitje!! Viev en dribbel succes met de nekplooimeting! hier alles goed, wat minder aanwezig ivm voorbereiden opvang voor mijn dochtertje en alle papieren ophalen bij de gemeente voor mijn nieuwe baan. ik zal hier ook veel minder aanwezig zijn als ik werk volgende week, ik ben dan echt even veel meer moe en misselijk door alle nieuwe indrukken en het werk aanleren denk ik. vrijdag heb ik de termijnecho, spannend!
oooh miekr ook gefeliciteerd!! child ik herken dat rare gevoel, dat de spanning eraf is lijkt het wel omdat iedereen het weet. een beetje leeg kan je je dan voelen.
Viev en Dribbel succes met de nekplooimeting! Wordt dat bij jullie vergoed of moet je dat zelf betalen? Hier werd mij namelijk verteld dat we dat zelf moeten betalen....ik dacht dat de nekplooimeting sowieso gedaan wordt als je dat wilt, kosteloos? Miekr gefeli met de goeie echo!! En bijna 12 weken, whoeiii!
@heitje wauw!! wat een mooie echo foto's !!!! ben zooo jaloers op je!!! die van mij rond de 10 weken was echt niet zo mooi!!
Hallo dames, In het weekend ben ik altijd druk vandaar dat ik dan niet reageer. Ik probeer wel bij te lezen. @Goede echo's gefeliciteerd @Dames met nekplooimeting/echo's straks veel succes en plezier. @Heitje, gave foto zo duidelijk. @Miffy, handig van je moeder En lekker dat je zo verwend bent. Het ledikantje al klaar, zo schiet het wel op. @Alma, spannend vandaag op je werk vertellen. BEn benieuwd naar de reactie's. @Nijntje, leuk die cupcakes op de foto. @Positiejas, ik heb een a-lijn jas die heel ruim zit met alleen 3 knopen boven (niet op de buik dus) ik hoop dat ik hier heel ver mee kan komen @Dana, succes met het geregel. Het is nu wel even druk dan, hoop dat het allemaal vlot verloopt. @all, dromen jullie ook zoveel en zo heftig? Ik droom echt de gekste dingen. Sommige dromen zijn heel geweldadig brrr, overigens niks over de baby ofzo.
@Pat, gebruik jij van die zakjes voor de obsitpatie? Misschien kun je roosvicee laxo erbij gebruiken die combi werkt vaak heel goed.
@cullen ik droom ook heel heftig!! word soms helemaal bezweet wakker erdoor heb van de week gedroomd dat ik achterna gezeten werd, en ik toen snel in de auto gestapt was en wou vluchten en daarbij heb ik een ongelofelijk groot ongeluk veroorzaakt met 40auto's ofzo en ik liep er ongedeerd uit met een maxi cosi en een super schattig meisje erin en toen werd ik wakker zo raaar!!
Hoi, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben Elizabeth, 38 jaar en zwanger van ons 1e kindje. Ben op 15 mei uitgerekend, ik krijg volgende week een echo. Onze families weten het nog niet, we willen het pas bij 3 maanden vertellen. Het is allemaal zo pril en spannend! Oh ja, ben elke dag misselijk en moet overgeven, bah! Maar ik weet het, volhouden, het is voor een goed doel! Groetjes
Mieke gefeliciteerd!! Gaaf!! Heitje wow wat een mooie echo!!! Erg gaaf!!! Na t berichtje van mijn vriendinnetje ben ik enorm dicht geslagen. Ben ook niet zo veel meer hier. Was na mijn echo van afgelopen woensdag helemaal blij en overtuigd van ons geluk, maar nadat ik vrijdag van mijn vriendin hoorde heb ik de onzekerheid weer helemaal te pakken... Ik mag nu over 3,5 pas weer een echo, maar ik slaap nu zo slecht dat ik allerlei klachten heb, dát maakt me weer bang..... Pffff Ik zal er jullie verder niet mee opzadelen, ik hoop dat ik mezelf snel weer herken.... En rustiger wordt!
@ludora heb ik gemist wat je vrijdag van je vriendin hoorde?? waarom heeft ze je zo onzeker gemaakt??
ik merk ook opeens dat ik echt moet gaan shoppen mijn kleren beginnen echt niet mooi meer te zitten alles strak of te kort moet zometeen even naar de action om schoolspullen te halen, misschien hebben ze daar wel even basic shirtjes voor tijdelijk
elizabeth welkom!! en gefeliciteerd over dromen, ja dat heb ik ook, ik heb zelfs al gedroomd dat we een ernstig ziek kindje krijgen, vreselijk was dat en zo realistisch
Dank jullie wel voor de leuke reacties! Ja linksonder is inderdaad een voetje! Was erg duidelijk te zien! Dromen: ohh praat me er niet van zeg! Droom ook heel heftig en levendig, maar echt de gekste en engste dingen!! Idd ook niet over de baby maar hele andere dingen..echt vaag!! Elizabeth: welkom meid! Ludora: knuffel voor jou, snap dat je er erg onzeker van geworden bent...maar de kans dat het misgaat is nog heel erg klein hoor! Ik las net dat bij een goede echo met 10 weken, de kans nog maar 0,6% is dat het een mk wordt. En helaas was dat bij jouw vriendin net het geval Maar bij jou niet hoor! Probeer ajb te genieten van het wondertje in je buik!!! Voor je het weet heb je het in je armen!
Ludora: begrijpelijk dat je je zorgen maakt, deed ik ook de week voor mn echo! Maar de kans is zoooo klein dat het nu nog mis gaat, houd je daaraan vast! En zorg goed voor jezelf, dat is het allerbelangrijkste. Welkom Elizabeth! Hier: weinig te melden, alles gaat zn gangetje. Ik maak me alleen erg veel zorgen om de kinderopvangtoeslag 2012, het ziet ernaar uit dat ik mn zoontje per 1 januari van de opvang moet halen en daar baal ik van, hij heeft het daar zo naar zn zin! Maar ja als ik geen toeslag meer krijg (die kans is groot, maar het is nog niet zeker) dan kan ik hem beter een maand of 8, 9 thuis houden tot ik weer werk heb.. want de kans is gewoon klein dat ik werk vind. Vanavond alles eens goed bespreken met mn man en dan moeten we wel een beslissing nemen want we moeten voor 1 nov opzeggen.