Ik vind het bestellen van broeken via internet altijd erg lastig. Vaak kloppen de maten niet en dat ruilen, zo een gedoe! Heb 2 broeken gekocht bij Babyplanet. Geweldige zaak!! En ja, bedoelde de 20 weken echo, tja, de keus is aan jezelf of je het doet of niet, vandaar.. Wij doen ook geen nekplooimeting enzo... Moet ook nog eens gaan shoppen voor truitjes en lekker dikke vesten!! Brrr...!!!
Wij doen de 20-wekenecho wel. Daar kunnen zulke belangrijke dingen uitkomen die je goed voorbereiden. Die keuze was snel gemaakt. Pffft, ben lamlendig vandaag, duizelig, geen trek, slaperig. Wilde vandaag een nette broek gaan kopen, nou mooi dat ik het niet doe. Zo eerst maar eens douchen en dan zien we wel verder.
wij doen de 20weken echo wel dacht dat het standaard was maar wij kregen de vraag ook bij de intake bij mijn vriend zitten klompvoeten in de familie (athans zijn zus heeft ze gehad) dus daarom doen wij hem wel kun je je er eventueel op voor bereiden als er wel iets iets
Wow, mooie echos zeg!! Ik heb een echo gehad toen ik 8 weken was. De gynecoloog zag een klompje wat een arm zou worden en ze zag een beentje. Ik dacht, waar is de rest. Waar is het andere armpje/beentje. Erg hé, als je zo'n onzeker bent over wat je ziet. Het is ook zo nieuw voor me, ik heb echt geen ervaring..ha ha Voor de meiden die zoals ik elke dag overgeven en misselijk zijn, hou vol! Ik zou graag van alles willen doen maar ik loop de hele tijd te kokhalzen, heb niet eens genoeg kracht om te douchen. Sorry, wil niet klagen.
Sam en Doetie: gefeliciteerd met de echo's! Elizabeth en Vlinder: beterschap! Ik ga zo naar de vk, ben benieuwd!
@Heitje wat leuk, je hebt besteld bij één van mijn favoriete sites (hier ook veel positiekleding daarvan en veel kinderkleding ) 20-weken-echo doen wij uiteraard, hier wordt het niet gevraagd, hier is het standaard. Ook doen wij rond de 24-27 weken nog een pretecho (bij de andere 2 ook gedaan!) Hier verder lekker weer 5 dagen vrij, lekker bijkomen, was wegwerken (geloof me dat dat een stapel is met een gezin van 4 ) Lekker alles soppen, het is best poetsweer, morgenochtend Danique naar school en Finn naar de peuterspeelzaal, dus dan heb ik mijn handen vrij Vandaag lekker rustig aan gedaan, dus dat is ook wel lekker, was ik wel aan toe na 2 dagen werken. Kids zijn lief vandaag, dus ik neem het ervan
ik wou onze was ook wegwerken maar onze was machine is er mee genokt mijn vriend gaat nu kijken of hij kan vinden wat het probleem is (heeft opleiding witgoed monteur gedaan) baal er zo van
He wat balen Miffy!! Hopelijk is het snel verholpen! Al is de was doen ook niet altijd super.. Hier draaien ze nog.. en ben nog niet klaar Morgen weer verder... zo ff koken...
nog steeds geen leven in de wasmachine baaal enorm want ik had een beetje achterstand in de was omdat ik vorige week gewoon niks heb gedaan alleen liggen slapen zowat dus er ligt een flinke berg was me vriend heeft het opgegeven
dat is balen een defecte wasmachine. moet er niet aan denken dat ding maakt hier overuren. Wij hebben vandaag een film middagje Eerst bridemaids en nu cars 2 speciaal voor Devin. Allemaal lekkere dingen erbij. Owen is net in slaap gevallen en mama heeft even genoeg cars gezien. M'n man had bij een bloemenwinkel wat rozen voor me gekocht om te laten bezorgen. die werden net gebracht zo lief en zo'n mooi boeketje. Een roos voor ons 2tjes en dan 3 steeds wat kleiner wordende roosjes voor onze 2 jongens en dit wondertje in m'n buik. ZOooooo lief.
Miekr, wat een romantische man. Wou dat ik ook weer eens een bosje kreeg haha. Krijg ze alleen als we fikse ruzie hebben gehad en dat is alweer een jaar of 2 geleden. Misschien moet ik weer eens....? Hahaha Over masmachines gesproken: Heb hier al zo veel babykleertjes/rompers liggen dat ik er best een was van kan draaien. Zal ik dat nu al doen of is dat over een half jaar in een gesloten kast niet fris genoeg meer?
ja vond het echt super van hem. Over de was ik zou toch nog even wachten hoor. Een beetje vanaf 30 weken wassen blijft het nog een beetje fris, en dan is het hopelijk beter weer en kan je het lekker (indien mogelijk) buiten laten te drogen.
Je kan het wel doen, maar wacht maar tot je nesteldrang krijgt! Dan blijf je ze wassen hihi Maar ff serieus, zou het nu nog niet doen... Dan is tegen die tijd alles lekker fris
Eva ben benieuwd!!! Ik heb nu 4 witte rompertjes gekocht, die was ik wel even want ze zijn een beetje te vies om nu in de kast te leggen. Komen uit een doos bij de zeeman. Smerig!! Maar dan was ik het dadelijk nog een keer. Pfff ik heb mezelf weer gek gemaakt, domme doos!!! Ik heb een Angelsounds op internet gekocht. Net ontvagen en geprobeerd, en ik hoor alleen mezelf.... Heel normaal dat ik het nu nog niet hoor natuurlijk, maar thats nuchtere me talking... Verder ben ik gewoon nog een vaatdoek. Vandaag een dagje vrij gehad, maar ik trek niet bij. Heb veel nodige administratie gedaan, hond gewassen boodschappen gedaan, maar ik moet eigenlijk ook nog stoffen en stofzuigen... Maar ik ben zoooooo op nu.... Ik hoop dat mijn moeheid (wat op de maagzuur na) de enige echte klacht is wel wat minder wordt.
Ffies via telefoon... @echo's mooooi @ziek, beterschap @20 wkn echo moet wel heb zelf nierafwijking kan erfelijk zijn @ hier.. Moeeeeee!! Zzzzz
Nou kom me heel ff melden. Was gister bekaf en klaar om naar bed te gaan. Ga nog ff plassen, veeg ik beetje bloed af Toen kon ik natuurlijk niet meer slapen. Vreselijk geschrokken, ben verdorie 12,5 week en heb geen zin meer in gedoe. Vanmorgen VK gebeld.Die zei dat als het erger werd of menstruatiekrampen, ik weer moest bellen. Maar dat het nu nog zeldzaam was als het misging en dat met zo´n jonge zwangerschap beetje bloedverlies niet onmogelijk was. Moest vandaag rustig aan doen. Pff heb schrik wel te pakken. Gelukkig vandaag geen bloed meer gehad. Wel last van mijn buik maar kan ook slecht naar wc en je gaat er nu toch meer op letten. Vorige week ook wel buikpijn gehad, maar toch echt gevoel gehad dat dit met groei van baarmoeder te maken had. Hoop echt dat alles goed blijft gaan. Mag 15 nov. pas weer naar VK voor hartje luisteren dus dat worden 3 lange weken. Zolang het bloed wegblijft en geen enge krampen, probeer ik weer beetje rustiger te worden.
o child wat vervelend, hopelijk blijft het nu weg Echo's wow weer prachtig. Ik as maandag, zo benieuwd, vind wel eng haha, vele hoor ik hier van ik heb het al gehoord met angelsound rond 9 weken, ik nog niets ben zo ongeduldig. Wel af en toe het idee dat ik het al voel?? raar zo vroeg, maar het zijn ieniminie plopjes net boven schaambeen?? @miffy, wees blij dat je wasmachine nu de geest geeft Toen ik 9 jaar terug op het punt stond te bevallen, ik kreeg eerste wee en wasmachine nokte ermee. Kon niet meer gemaakt worden, mijn moeder heeft toen het kraambeddegoed mee genomen. ieuwwwwggg zo vies vond ik dat maar goed het was niet anders, wel makkelijk want 2 weken lang werd alle kleding vies meegenomen, en schoon gewassen en gestreken mee terug genomen Moeders vond dat niet erg want nu had ze een geldige reden om lekker vaak op bezoek te komen om kleinkind te bezoeken haha. Nou meiden, exzcuses als ik verder niet reageer op jullie. Ik ga naar vergadering jakkes oja 20 weken echo doen we wel uitgebreid, de nekplooi niet, doen niets met dat uitslag, down is net zo welkom
Telefonisch spreekuur moeten bellen voor de officiele uitslag van de combinatietest. Uitslag was super! Down: 1 op 950 (normaal voor mijn leeftijd 1 op 901) Trisomie 13 en 18: 1 op 5000 Wij hebben het vooral om trisomie 13 en 18 laten doen omdat dat afwijkingen zijn die niet verenigbaar zijn met het leven en dat weten we graag zo snel mogelijk Verder weer nieuwe afspraak staan, mag nog net even als ik 30 ben
ff reactie op mensen die zo'n Angelsounds hebben aangeschaft of hebben.. Vat het niet verkeerd op, maar met zulke dingen maak je jezelf echt gek! Zou zoiets nooit in huis halen, juist daardoor! Heel leuk hoor om het hartje te horen, maar dan zijn de echo's toch niet meer zo speciaal? En als je het niet hoort: paniek!!! *schud haar hoofd...*