@trotsemams: balen van je suiker! @mendie en miekr: welkom mendie! Miekr, ik wist dat je snel zwanger was na de geboorte van je jongste, maar niet dat hij pas 5 maanden is! Jeetje, lijkt me wel pittig hoor meiden! Maargoed, daarom was het ook niet gepland Hier durf ik eindelijk blij te zijn met de zwangerschap en voorzichtig aan de toekomst te denken. Ik merk dat ik mezelf nog wel indek, omdat het immers nog fout kan gaan. Aan de andere kant: hoeveel pech moet je hebben om twee keer na 9/11 weken een miskraam te hebben.. Ben wel heel erg misselijk de hele dag door. Gelukkig is mijn teamleider heel begripvol. Ik blijf sowieso tot de 10 weken echo as woe thuis. Ben nog wat murw van alle emoties en stress de laatste tijd en kan volgens afgelopen echo nog bloedverlies verwachten. Als de echo goed is en ik voel me goed, ga ik beginnen met administratieve werkzaamheden oppakken.
goed dat je het nog even rustig aan doet Eva! welkom Mendie! mijn echo was goed, geschat op 9 w 5 dagen dus ik mag over 2 weken weer om dan de termijn goed vast te stellen
He meiden! Hoe is het hier?! Lees over de 20weken echo, die hebben wij ook al gepland op 30dec. dus hopelijk sluiten we 2011 goed af met een goede echo Ik was vanmorgen bij de gyn en ze vroeg of ik bij de 20wkn echo mee wou werken aan de tripple P studie, doen meerdere van jullie daar aan mee? Dat gebeurd met een inwendige echo. Ik vind het prima, straks als de kleine eruit moet kijken ze er ook tegen aan Vanmorgen bij de VK het hartje gehoord, wat bijzonder toch elke keer weer!! Angelsound. Ik koop hem ook bewust niet. Ik ken mezelf en als ik het hartje een keer niet zou horen raak ik in de stress. Dus nee ik ga nu elke keer naar de vk en dan blijven die bezoekjes ook vast leuk Verder is iedereen hier op de hoogte van het nieuws. Zo leuk al die reacties... Ik zag ook een nieuwe, welkom! En ik hoop op een makkelijkere zwangerschap voor je dit keer!! Rugpijn, ik heb sinds 2 weken ongeveer ook wat rugpijn, links onderin. Ik denk dat dat komt omdat ik gewoon erg veel op de bank/bed heb gelegen omdat ik zo moe ben. En anders zou het kunnen van mijn klompen waar ik op mn werk op loop. Las ook ergens iemand die aan genomen was voor de opleiding verpleekundige! Leuk gefeleiciteerd!! Ik heb hem in februari afgerond, hij was pittig maar zeker de moeite waard!!
Ik meld me ook weer even! Lees telkens weer mee hoor, maar ik heb weinig te melden! 20wkecho: ja doen wij zeker. Vorige keer ook gedaan. Eigenlijk vanuit het idee: als er iets is willen we erop voorbereid zijn. En als er niets lijkt te zijn, dan is dat toch ook een geruststelling. Ik heb nog geen afspraak gemaakt, ik moet 17-11 naar de VK en zal dan maar meteen die afspraak maken denk ik. Of zou dat te laat zijn? MendieC: welkom! Jeetje heftig zeg, zo snel weer zwanger.. kan me heel goed voorstellen dat je daar even aan moe(s)t wennen! Ik heb echt 9 mnd moeten ontzwangeren tot ik me weer een beetje als mezelf voelde en de zwangerschap en bevalling verwerkt had, ik weet niet hoe ik er mentaal aan toe was geweest als ik na 3 a 4 maanden weer zwanger was geweest. Maar ja het is je overkomen dus je hebt weinig keus en het zou bij ons ook van harte welkom zijn geweest, dus dan doe je het maar gewoon met wat je gegeven is hé? Sterkte in ieder geval!
Hoi Child, Over dat in bad gaan. Ik vroeg het laatst aan mijn verloskundige omdat ik graag elke dag in bad ga. Zolang jij de warmte zelf lekker vindt is er niks aan de hand. Maar je moet niet in een bad gaan zitten waarbij je zelf denk poeh poeh wat heet/warm want dan vindt het kindje het ook niet fijn. Ik ga dus heerlijk in een bad van 39/40 graden. van deze temp ga ik niet zweten, het voelt lekker en ontspannen.
Dag dames, Sorr maar ik heb het een beetje verwaarloosd hier. Woensdag (vrije dag) lees en reageer ik meestal maar toen de hele dag niet zo lekker geweest. De meeste van jullie dus ook erg moe. Hier weet ik na 16.00 al niet meer waar ik zoeken moet. Las wel ergens dat je dan recht hebt op langer pauze, maar dat durf ik nog niet zo geoed te vragen. Maken jullie daar gebruik van? Verder zag ik nog een paar hele mooie echo's. Gefeliciteerd allemaal. Er zijn er al veel over 12 weken grens. Of lag deze nu bij 13 weken? groetjes vriesje
Misschien dat het al voorbij is gekomen, dan vooral sorry. Maar waar koop ik een leuke winterjas? Ik wil het liefste een lange met een centuur die je boven je buik kan knopen. Liefst een beetje stoer, maar iets netter mag ook.
@de vriesje.Ik heb zoiets jas die jij omschrijft gekocht,dan de nette versie...wacht...Positiemode jas donkerpaars - Voor haar - b.p.c. mama - bonprix.nl Ik ben er super blij mee Moe,moe,moe..ik dacht dat het wel eens op zou houden.Maar helaas
@trotsemams Die is hartstikke leuk! Vind je het erg als ik hem ook bestel? Ik wist helemaal niet dat ze bij bonprix positiekleding hadden, ga meteen even neuzen.
Gewoon bestellen joh,hij is kei mooi Ik heb de paarse kleur,die is live ook erg mooi Ik wist ook niet dat ze daar positiemode hadden..ik heb zelf een grote maat en dan is het altijd lastig met iets vinden.Tot ik hoorde over bon prix ..en ook nog leuke prijsjes Ik heb er ook een spijkerbroek en huisbroek gekocht,ideaal!
mendiec welkom!!! @bonprix noooooooooit bestellen!!! heb daar in het verleden iets besteld een aantal keer alleen continu gedoe als het niet goed was en kregen op den duur zelfs rekeningen van aankopen die wij nooit hadden gedaan!!!! ik bestel er de rest van mn leven niet meer... verder net gyn gebeld krijg met 12 weken geen echo zal echt tot 20 weken moeten wachten maar denk dat ik tussendoor zelf maar een echo laat doen!!!
Ik heb vorig jaar net allemaal nwe positiekleren gekocht allemaal bij bon prix. Totaal geen problemen gehad kon het passen en als de maat niet goed was kon ik zonder extra kosten het weer omruilen. Ga nu alleen wel een positiejas aanschaffen. Heb ook even die jas bekeken, maar hij is wel heel erg mooi hoor.
Mijn ervaring is ook prima! En ik heb ook geen mega keuze,ivm grote maat.En dan ook nog leuke prijsjes..tja,ideaal
Hoi dames, Even een vraagje...Ik heb net de huisarts gebeld en gevraagd of ik iets kon krijgen tegen de misselijkheid en het braken. De verloskundige zei dat ik Emesafene kon gebruiken. Ik dacht dat ik het zonder medicijnen kon volhouden maar dat gaat niet. Ik ben nu 4 weken misselijk en moet iedere dag overgeven. Ik ben nu 1 week thuis vanwege mijn klachten. Het klinkt misschien dom maar ik vind het erg dat ik medicijnen hiervoor moet gebruiken. Maar ik lig nu de hele week in bed, ik lijk wel een zombie. He he... Gebruikt iemand van jullie Emesafene?
Kijk voor een winterjas ook eens op Marktplaats. Ik heb een hele mooie gevonden voor 22,50! Al moet ik zeggen dat die van BonPrix ook wel erg mooi is. Die van mij is korter, ik ben zelf niet zo lang dus half lange jassen maken mij helemaal zo'n klein propje.
@ meniec Dit is in feite mijn 7e zwangerschap. Heb 4 miskramen gehad en dit is nu mijn 3e die ik hoop uit te lopen. Mijn 1e zwangerschap was een ramp vanaf 20 weken last van bekkeninstabiliteit, veel ziek, heel onzeker vanwege de duur en grootte van onze zoon. De bevalling was een ramp duurde 23 uur. Wilde thuis bevallen, maar hij had in vruchtwater gepoept dus toen met 8cm ontsluiting met spoed naar ziekenhuis +- 20 min. rijden (was echt een ramp hing als een hond uit het raam te hijgen) daar gekomen bleek hij omhoog te zijn gegaan door de weeën. Weeopwekkers gekregen en toen kwam ie hele snel. (bijna 9 pond en zag er niet meer uit van onder) heb toen maanden gezegd.... nooit meer en had ook maanden geen seks meer. M'n laatste zwangerschap was ook een ramp. Heel veel ziek, vanaf 11 weken bloedverlies en vanaf 18 weken echt dagelijks bloedverlies, was dus heel onzeker en bang. Daarbij weer bekkeninstabiliteit. liep over en werd ingeleid had een hele snelle bevalling (persen duurde 2 minuten) hij was bijna 10 pond en ik had een bijna totale reptuur. ik had scheuren op plekken waarvan ik niet eens wist dat je kon scheuren. (sommige plekken zijn nog niet eens helemaal geheeld) Maar toch ben ik ook alweer zwanger. Hoe erg m'n zwangerschappen en bevallingen waren, toch ben ik weer zwanger en kijk heel nuchter er tegenaan. Het enige waar ik weer bang voor ben (deze verwachten ze nog groter i.v.m m'n 3e zwangerschap) dat ik nog meer uitscheur. Ik beval wel van grote kinderen alleen m'n onderkant kan dat niet aan. Ik heb al gevraagd of een keizersnee niet mogelijk is, maar omdat ik al 2 keer gewoon ben bevallen vinden ze dat ik gewoon normaal moet bevallen. Zo beetje lang verhaal geworden geloof ik. (heb ik zelfs nog het meeste weggelaten hihi)