Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @pat
    sterkte met je hoofdpijn!!
    ik vind dat meestal de vervelendste pijn die er is
    hopelijk voel je je morgen weer beter

2. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Ik heb 2 keer meegedaan aan mvm. Tijdens de gehele controle niks gehoord van ze. Bij onze oudste na het meedoen ook nooit meer wat van ze gehad of gehoord. Bij onze jongste kreeg ik 6 weken na het meedoen een paarse tas als nog bedankje dat ik 10 weken had meegedaan.
    Deze keer alleen maar getwijfeld of ik mee zou gaan doe, maar deze keer maar een keer niet.

3. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @MVM, ik ben vorige week gebeld met de vraag hoe het ging. En ik heb elke vrijdag een praatje met de chauffeur die de kratten op komt halen, dus voldoende contact.

Zo, ben moe!!! Gelukkig kunnen we een uurtje langer slapen vannacht. Volgens mij heeft mn zoontje het gewoon door dat hij zich aan moet passen, want deze week ging hij ineens pas om 21 uur slapen en werd om 9 uur weer wakker. Vanaf morgen zou dat dus 20 uur en 8 uur moeten zijn, prima! Nu gauw naar bed, trusten allemaal!

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ik breng die mvm flessen naar een verzamelpunt omdat het hier niet opgehaald word
    maar hoor ook nooit wat van ze verder dus
    en eigenlijk vind ik dat erg jammer!!

5. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    @jazzlyn, wat een mooie echo! :)
    @child, wat naar van je oma. Veel sterkte!!
    @pat, sterkte met je hoofdpijn. Ik hoop dat je gauw opknapt!

Ik doe niet mee met MVM, was lastig met mijn werk, waar ik naast woon en de flessen voor de deur niet zo handig waren ;) en niet makkelijk doordeweeks de boel kon afleveren...

6. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Goede morgen meiden, helaas door zware verkoudheid veelste vroeg wakker :( en meteen komt hoofdpijn weer opzetten zo waardeloos nooit heb ik daar last van, en nu wel.

Gaan jullie nog leuke dingen doen vandaag? Hier helemaal niets dan alleen maar ff de was te doen en bankhangen.

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Goedemorgen :D

Ik zag een mooie echo voorbij komen,gaaf!

Over hyves,ik had mijn profiel tijdelijk zo ingesteld dat niemand mij kon krabbelen ;)

Balen pat van de hoofdpijn!Hoop dat het gauw beter gaat.

Kinderwagen hebben wij ook al gekocht (we hadden de vorige al lang weggedaan).Zijn nu bezig met alles bedenken voor het kamertje enz.

Het is prachtig weer vandaag,ik denk dat we lekker ff naar het bos gaan met de kids en hondjes.Kunnen ze allemaal ff hun energie kwijt :D

8. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Goeiesmorgens :)

Hier al een uur of 1,5 wakker, wat raaaaar he met die klok. Altijd moeite mee. Aan de ene kant lekker dat ik vroeg op ben, aan de andere kant betekent het dat ik vanavond om 8 uur al ga inkakken - ook een beetje triest hahaha.

Vandaag weer ff foto's maken bij voetbal van vriendje en boodschappen doen. Misschien nog even langs de parents. Het is hier mistig, yuk. Eigenlijk binnenblijfweer.

Kinderwagen hebben wij met 4 weken al besteld ;) wordt eind januari geleverd.

Merk dat ik sinds een paar dagen moeilijk met opgetrokken benen zit. Het kan wel, maar dan moet ik om de haverklap plassen. Hihi :D

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    goedemorgen dames
    ik ben pas net wakker :D
    heerlijk uitgeslapen
    nu nog even met school/stage bezig en dan vanmiddag naar stage toe
    ik moet van half 2 tot half 9 en ik vind dit altijd zwaar vermoeiende dagen
    zo vermoeiend dat ik de maandag erna meestal ziek ben :(
    maar het is het waard!! want het is wel heel leuk op zondag :)

10. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Werk ze Miffy! Hoop dat je het goed volhoudt!
    Child sterkte met je oma!
    Trotsemama veel plezier met wandelen, hier is het maar grauw buiten!
    Mooie echo Jazzlyn!!
    Yupgup, hier voelt het ook niet fijn meer, alsof er wat in de weg zit dan (duh) ;) maar moet niet meer ervan plassen....
    Pat vervelend hoot die hoofdpijn, beterschap!
    Hier: enorme ruzie gehad met vriend, weet amper meer waar t over ging maar hij zit totaal niet lekker in zn vel, is veel te druk met zn werk en is volgens mij bang dat t financieel te krap gaat worden...en dat uit ie dan op niet zo'n lieve manier helaas....pfff hoop dat t snel beter gaat want voel me echt rot zo en wil natuurlijk gewoon zorgeloos kunnen genieten!

Vandaag op verjaardag en daarna naar mn ouders, altijd leuk!
    Fijne dag iedereen!!

11. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Wij hebben helemaal nog geen kamertje of wagen gekocht, wil eerst maandag de echo afwachten en dan pas los gaan hihi.

Mijn nichtje is nu 20weken en hoorde vanaf 15weken dat ze een knul zou krijgen door 3 verloskudigen gezegd. Nu hoorde ze vorige week dat ze geen knul maar een meid krijgt!!! Ik wilde eerst met 17 weken een geslachtsbepaling laten doen, maar ik denk dat ik lekker de 20weken echo afwacht!!

Xxx

12. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hey lady,s

Hier lijkt eindelijk de misselijkheid minder te worden.
    Heb in ieder geval al 2 dagen niet hoeven te overgeven :)
    Maar ineens kickt de vermoeidheid dubbel zo hard in.
    Vanavond mag weer werken en dan wel geteld 1 dagje vrij.

Wel net kaarten besteld voor wicked de musical.
    Kreeg nu het 2 de kaartje gratis. Ik ben dus helemaal happy;D

Ik heb mooie echo,s zien voorbij komen.
    Gefeliciteerd meiden.

Iedereen een heel fijn weekend nog.

13. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    @Yupgup, De ruimte voor opgetrokken benen wordt hier ook een stuk minder. Het lijkt of alles 'trekt'. Beterschap met je verkoudheid!
    @Miffy, succes op je stage! Wat doe je voor opleiding&waar loop je stage?
    @Pat, pfoe, dat lijkt me dan schrikken voor je nichtje! Ik zou me er zo op instellen dat het een jongen wordt! En dan verandert dit!
    Wij willen niet weten wat het wordt, hoewel ik wel een sterk voorgevoel heb, willen we toch een grote verrassing bij de geboorte.. kindersurprise dus!
    Verder hier weer flink aan het blokken voor de tentamens... Vriendlief is even de stad in, dus even rust om me heen... Ga weer even knallen... ;)
    Fijne dag!

14. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Wij hadden dat vorig jaar met onze zoon ook. met 12 weken werd gezegd meisje. met bijna 19 weken had ik ook een echo en werd weer bevestigd een meisje. Ik ben toen vreselijk gaan shoppen. 1,5 week later hadden we m'n 20 weken echo en toen bleek zij toch opeens een jongen zijn. S'avonds toen maar voor de zekerheid een pretecho laten doen, maar zij dacht een jongen, maar hij lag er niet goed voor. ik heb bijna alle meidendingen omgeruild. Sommige gehouden als kraamcadeutje. maar ik moet zeggen de rest van de zwangerschap vroeg ik me toch echt wel af wat we nou zouden krijgen, want met elke echo die we erna kregen was het niet helemaal duidelijk. Dus ik wacht wel af. met 27 weken doen we sowieso een pretecho en dan gaan we het kamertje of zo laten als hij is of 1 muur wordt geverfd. (we hebben immers net een jaar terug dat hele kamertje opgeknapt.)

15. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hihihi. Wat een verhalen. Wij gaan een pretecho doen met 16 weken en dan kunnen er voor kerst geslachtsafhankelijke cadeaus worden gekocht. Maar als ik dit zo hoor zal ik iedereen maar even vragen de bonnetjes te bewaren!!! Hahaha.

Onze echoscopiste van de pretecho zegt dat het tegenwoordig niet meer kan, het geslacht verkeerd hebben ;) als ze het fout heeft wil ik mijn geld terug! :D

@Nijntje, bedankt :D maar ben niet verkouden, geloof dat dat Pat was. ;)

16. Elizabeth38

Elizabeth38 Actief lid

12 jul 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Mienkie86 en Dana,

Ik heb inmiddels de Emesafene, ik heb gisteren 2 zetpillen gebruikt en vandaag 1 maar voel me nog steeds erg beroerd. Kan niet eens zitten, alleen maar liggen. Flink overgegeven. Maar...even een vraagje, hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat je begon te merken dat je je beter voelde? Duurt dat een paar dagen. En hoeveel zetpillen mogen jullie per dag gebruiken?

Trouwens, ik doe ook mee met moeders voor moeders. Ik ben dankzij hun medicijn zwanger geworden en het is voor mij vanzelfsprekend om mee te doen. Ik heb ook niks van ze vernomen. Ik moet nog tot eind november mijn urine opvangen.

Groetjes

17. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Veldmuisje, fijn dat het weer helemaal goed met je gaat en dat de 12 weken echo goed was!

Priscilla, bij jou is het nieuws dus ook bij iedereen bekend, leuk hoor!

Ludora, fijn dat jullie een kamertje hebben gekregen. Scheelt toch weer een hoop geld.

MendieC, welkom en gefeliciteerd! Dan heb je straks 2 kindjes kort op elkaar :)

Miekr, bij jou zit er idd ook kort tussen de kindjes, was me nog niet eens opgevallen. En wat een heftige bevallingen zeg.

Miffy, ik heb van de week ook kraamzorg aangevraagd. Hoop ook dat k mijn 20 weken echo nog voor kerst krijg, maar dat denk ik wel. Is wel leuk zo voor de feestdagen :D

Dana, fijn dat je een goede echo hebt gehad!

Vriesje, op bonprix heb ik wel wat leuke winterjassen gezien. Hihi, zie de link van trotsemams ;)

@moeheid, heb ik geen last van eigenlijk.

Jazzlyn, mooie echo!

Sam4Hope, wat een lieve reactie van je vader! En hij wordt wel een jonge opa zeg! En moest wel lachen om je oma, die is echt nog hip :D

Heitjekarweitje, wat balen van die ruzie met je vriend en dat hij niet zo lekker in zijn vel zit.

Nijntje81, kindersuprise, haha :D Wij willen het ook niet weten, dus kan jouw mooie woordje ook gebruiken ;)

Vandaag eventjes bij babydump geweest en nog even in de stad.
    Leuk om zo wat rond te neuzen allemaal! Vanavond een lekker lui avondje op de bank, heerlijk :)

18. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    @yupgup... o ja... gek he :D

19. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Hello iedereen,

Pff. Ben nu al heeeeeeel lang wakker. Was nl. om kwart over 5 (nieuwe tijd) wakker. Gisteravond koppijn en daar vannacht paar x van wakker geworden. Vanmorgen weer. En paracetamol werkt niet. Erg vervelend.
    Vorige week hele week geen hoofdpijn gehad maar vandaag niet te harden.
    Dus ben nu best wel beetje moe haha.

Oma van mn man mocht toch geopereerd worden. Haar hart was nog goed. Ze is vanmiddag geopereerd (operatie van een uurtje dus valt mee) en ligt nu op uitslaapkamer. Operatie iig geslaagd, de rest is afwachten.

Vandaag 13 weken!!! Jeeujjj.:)
    Verder niet veel te melden....

fijne avond!

20. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Fijn dat de operatie is geslaagd!

Hier de hele dag geleerd, geslapen, tosti gegeten (zwangerschapsvreettic) en beetje huishoudelijke klusjes.... Incl. buikspierpijn bij het stofzuigen:cool:

Deel Deze Pagina