Fijn dat de operatie goed gegaan is!!! Hier, druk maar productief dagje gehad. Ben helemaal op nu. Vriend boos, wanneer ik ga leren naar mijn lijf en naar onze uk te luisteren. Ik hoop ook snel Doosje he... Dus ik ga nu maar naar uk en papa luisteren en liggen. (11 weken vandaag!!)
Wel meegelezen afgelopen weekend, niet gereageerd (niks persoonlijks, maar met 3 mensen die er doorheen kwekken, komt niet alles even goed binnen ) Vandaag lekker bezig geweest, kamer van dochter veranderd, veel meer ruimte zo, onze kamer ook veranderd, één van haar kastjes staat nu bij ons, heeft zij meer ruimte en wij konden hem nog kwijt. Wel fijn dat ik ook de kruiken weer gevonden heb, wel zo handig, scheelt weer 30,- Ook mijn kledingkast uitgezocht, deel weggedaan, deel onder mijn bed (daar ga ik de komende anderhalf jaar niet in passen ) en ruimte gemaakt voor mijn positiekleding. Hoorde gister op een verjaardag dat de actie van babydump (gratis maxicosi en voetenzak bij kinderwagen) is verlengd tot 11 december. Dat zou mooi zijn Merk wel dat als ik zwanger ben, ik heel erg in mijn eigen wereld leef en anderen gewoon vergeet. Niet bewust, maar toch!
Goedenavond!! Hier een goed weekend gehad! Wel heel moe nog, maar misselijkheid wordt wat minder, lijkt het. Benieuwd of dat doorzet. Had eigenlijk morgen een afspraak bij de verloskundige, maar of die verzet kon worden naar dinsdag. Kwam mij op zich ook beter uit, dus prima. Geslachtsecho Haha! Ja, ik ken ook iemand, oud-collega van me, die met de 20-weken-echo hoorde dat ze een dochter zouden krijgen. Tadaaaa... Met de geboorte bleek het een zoon! 3 jaar later kreeg ze ook nog een dochter. Hihi! Wij hebben met 15,5 week een geslachtsbepaling. Bij Levi zijn we daar ook geweest, maar met 17 weken. En dan hebben we de 20-weken-echo nog. Van 1 echo durf ik echt niet uit te gaan. Hahaha!
mijn nichtje voelt zich om het grof te zeggen erg genaaid:x begrijpelijk hoor. vervelend ook dat je van alles kopt en het achteraf weer moet omruilen. Hier nog steeds erg verkouden:x verder, super van de aanbiedingverlenging bij babydump, wil graag de joolz en die heb ik 200euro goedkoper gezien in folder uit een winkel in tilburg en die ga ik ff gebruiken als we volgende week zondag gaan kijken, dan is aanbieding nl nog geldig. verder geen bijz
Hoi dames, Heb eerlijk gezegt nog geen flauw idee wanneer we geslachtsbepaling willen laten doen. Ben meer iemand van ik laat het allemaal over me heen komen en hoor wel hoe of wat. Heb met 14 weken nog een echo, en dan de 20 weken echo voor onderzoeken enzo he... De rest hoor ik dan wel hihi Hebben het vanmiddag/vanavond aan de opa en oma van mijn man verteld. Simpele mensen dus weinig reactie. Snapte eerst niet toen we zeiden dat er een generatie bij kwam.. Oef!! Daarna kregen we een korte gefeliciteerd van oma en opa zei niks.. Had eigenlijk niet anders verwacht, maar valt toch wel wat tegen. Morgen avond langs mijn man zijn andere opa en oma, die zullen wel wat enthousiaster reageren en daarna door naar mijn oma, ook die zal wel heel blij zijn! Dus heb ik wel zin in. Heb nog 2 vroege diensten te gaan. Had eigenlijk 1 vroege en 1 late, maar ivm. zieke collega geruild. Ben ik lekker dinsdag avond alleen thuis, en lekker relaxen! (man is weg om les te geven 's avonds) Werk ondertussen gewoon in mijn eigen broeken, goh die zitten toch heerlijk die zwangerschapsbroeken!!! Een paar collega's weten het ondertussen. Ben niet iemand die het van de daken schreeuwt. En moe, dat blijft wel even denk ik haha Zo lekker met een boekje en kopje thee mijn bed in. Nog 2 drukke dagen te gaan en dan 2 om bij te komen hihi Over MvM, hoor hier ook niks, maar morgen pas voor de 3e x krat laten ophalen. Moet tot 5dec. ofzo verzamelen. Maargoed, het is voor een goed doel. Dat hou ik maar in mijn achterhoofd en verder vind ik het wel prima! Fijne avond nog!! Weltrusten voor straks!
Ha meiden Sorry sorry sorry!! Tijdje niet geweest, ben zo enorm moe!! Geen fut om de laptop aan te zetten.. Slaap ook veel zodra ik energie heb kom ik gauw weer meelezen en schrijven.. Dikke kus en knuff!!!!
Kan zo gauw niet vinden wie het zei, over Hyves afschermen zodat niemand je een krabbel kan sturen. Wist niet eens dat dit kon. Heb dit gelijk gedaan! Bedankt voor de tip!! Dan hoop ik het nog ff stil te houden tot na morgen avond hihi En @ Priscilla: geeft niks hoor! Geloof dat hier meer mensen last van hebben, als je ziet hoe stil het hier is.. Na deze vermoeiende weken zijn we er weer gewoon!
@nijntje ik die de opleiding helpende zorg en welzijn en loop stage in een gezinstehuis met kinderen/jongeren met geestelijke beperking of gedragstoornis erg leuk en afwisselend maar soms erg vermoeiend
@ sam4hope Mijn schoonouders zijn ook van die simpele mensen. (al wat ouder) Mijn schoonvader heeft nog steeds niet gefeliciteerd en m'n schoonmoeder zei alleen maar dat het dan nu een meisje moet worden, want dat wilt ze. verder niks. Alsof je zelf even het geslacht er op kan plakken. Nee hoor ik ga voor 3 jongens haha de 3 musketiers heb ik dan in huis. heerlijk
Hey dames, ook een tijdje niks van me laten horen. Gewoon te moe en misselijk geweest. Heb wel geprobeerd mee te blijven lezen. Wij hebben vorige week woensdag de termijn echo gehad. Alles was goed, de beeb lag heerlijk te spartelen. Mn vriend heeft het gefilmd en ik heb het al echt 200x ( beetje overdreven misschien ) terug gekeken. 29 november hebben weer een afspraak in het zh en krijgen we als het goed is weer een echo. Volgens mn vriend wel en ik weet het dus niet zeker, zat met mn hoofd in de wolken. 5 Januari hebben we de 20 weken echo. En ik wil met een week of 17 nog een pretecho laten maken. Merk dat als ik een drukke dag heb gehad, ik me de volgende dag klote voel. Dus hou me lekker rustig. Krijg daar op mn werk gelukkig ook alle ruimte voor. En thuis ook, mn vriend is extra lief voor ons. Ik zal even een foto van de echo plaatsen en een buikfoto in het buikjestopic. Voor iedereen dikke knuf
Goedemorgen! Iedereen al aan het tijdsverschil gewend? *ff ego* Denk echt dat ik af en toe gekriebel voel in mijn baarmoeder. Het is daar (met vlagen) druk. Als ik met mijn handen voel waar mijn baarmoeder zit voel ik ook echt al een bal zitten. Had al zo'n vermoeden dat hij gegroeid was, maar wat gaat dat snel dan! Begin deze week voelde ik alleen de rand die boven het schaambot uitstak. Kan ik de kleine met 13 weken al voelen, of in ieder geval beweging voelen? Ben aardig bewust van mijn lichaam en mijn darmen zitten daar volgens mij al niet meer.... Wie kan me meer vertellen? Ben zo benieuwd!
Dat was ik Ik vond het ook ideaal,zoiets gaat zo snel rond en ik vond het een beetje lullige als sommige het via m`n krabbels zouden lezen
Ik denk wel dat het kan,denk zelf nl ook dat ik de baby al een keer gevoeld heb.Ik ben wel zwanger van de derde,bij de eerste voelde ik het pas met 20 weken en de tweede met 16 weken.
goede morgen dames ik was vanochtend (voor mijn doen) er optijd uit, namelijk 8uur ik werd wakker met hoofdpijn en flink misselijk en heb inmiddels ook al meerdere keren overgegeven daarbij zijn mijn darmen ook nog eens van slag waardoor ik me nog beroerder voel dus heb mezelf een dagje vrij gegeven en lig nu lekker op de bank met een fleece dekentje.......
Ik heb net ook voor de eerste keer deze zwangerschap overgegeven...! Yuk.... Terwijl de misselijkheid minder werd! Was echt raar, kwam zo ineens opzetten. Nu ter compensatie aan de boerenkool. Hmmmmmm Miffy, sterkte meid!