Hey meiden! Heb alles bijgelezen maar niet alles blijft meer hangen..sorry...begin last te krijgen van zwangerschapsdementie denk ik! Yupgup, dat gekriebel heb ik ook af en toe, zo vlak boven mn schaambotje, maar ik geloof niet dat het bij mij al de kleine uk is? Heb wel al heel vroeg het hartje horen kloppen dus denk wel dat hij/zij dicht tegen de oppervlakte ligt.... Geen ervaring met hoe het voelt dus ook geen idee Geslachtsbepaling: wij willen het ook graag weten, als het kan al met 17 weken..maar idd...denk niet dat je je erop vast moet pinnen en gelijk los moet gaan met shoppen...maar het is denk ik fijn voor mezelf dat ik dan alvast kan wennen aan het idee van een jongetje/meisje en dan met de 20 weken lekker ga shoppen! Sam: ja die broeken zitten lekker he!!!! Slaap: hier iets van 11 uur achter mekaar geslapen...pfoeeee dat had ik blijkbaar nodig! Miffy: rustig aan en beterschap! Misselijkheid: hier sinds een dag of 4 ook weer veel meer misselijk....dacht dat het wat beter ging maar niet dus! Vandaag voel ik me gelukkig weer wat beter.... Dribbel: dat herken ik wel hoor, alsof je in je eigen bubbel leeft! Ik zou zeggen: geniet er maar lekker van! Voor we het weten zijn alle baby's geboren! Vmb: schattig zeg die 2 beentjes!! En wat leuk dat jullie mochten filmen! Heb het hier ook gevraagd maar mocht helaas niet Dus nu heb ik maar op youtube filmpjes gekeken van 10/11/12 weken echo's en kreeg er gewoon tranen van hahaha Wahh meiden nog ongeveer 2 weken en dan zijn we allemaal de 12 weken voorbij!! Hoe gaaf is dat??!!!??!!!
Hoi meiden, Vanochtend de verloskundige gebeld voor de uitslag van de combinatietest, maar deze was nog steeds niet binnen. Ze ging het ziekenhuis bellen en zou mij dan terugbellen, maar heb nog niets gehoord. Wordt er wel wat zenuwachtig van Hopelijk belt ze vandaag nog terug. Dribbel, dat is wel een mooie actie bij babydump! Toch eventjes onthouden. VMB, mooie echo!! Yupgup, hoef nooit zo aan het tijdsverschil te wennen eigenlijk. Miffy, beterschap!
Hallo dames, @kinderwagen, leuk dat sommigen die al gekocht hebben. Wij willen na de 20 weken echo gaan babyshoppen. @Sam4hope, wat een lieve reactie van je vader. Zeker een jonge opa straks J @Pat, beterschap. En flink lullig voor je nicht joh dat ze het geslacht verkeerd hadden. @Heitje, jammer van de ruzie met je vriend. Er komt momenteel veel op jullie af. En mannen gaan zich dan zorgen maken over de financiën. Als je met elkaar blijft praten dan komt het vast goed. @Ladytijger, fijn dat je niet meer zo misselijk bent, bij mij gaat het sinds vorige week ook beter. En gaaf dat je naar die musical gaat Wicked @Child, gelukkig gaat mocht de oma van je man geopereerd worden, fijn dat de operatie geslaagd is. Hopelijk knapt ze ervan op. @Ludora, goed dat je naar je vriend hebt geluisterd @Dribbel, ik heb ook mijn kast opgeruimd, de kleren die ik voorlopig niet aankan ook naar zolder gebracht. @Vmb, mooie echo, fijn dat alles goed is. @Yupgup, mijn baarmoeder zit ook boven mijn schaambot nu. Of je het kindje kan voelen dat weet ik niet. Ik doe mijn best om iets te voelen maar dat zijn denk ik alleen mijn darmen J @Miffy, beterschap. Lekker uitrusten. @Viev, jammer dat het nog niet binnen is. Dat zal vast snel komen en hopelijk is alles dik in orde.
@All, vanochtend weer echo gehad. Alles wat goed Het kindje was aan het duimen, zo cute!! Qua termijn loop ik goed. Nu op 19 december de 20-wekenecho.
Hoi, @Miffy: beterschap. Ik lig nog steeds in bed, de misselijkheid duurt de hele dag en heb vandaag al 2 keer overgegeven. Ik gebruik sinds zaterdag medicijnen hiervoor maar zie geen verbetering, helaas. @Cullen, je hebt een echo gehad. Ben blij dat alles ok was. Iemand schreef dat de uitslag van de combinatietest nog niet binnen was. Sorry, ben effe de naam vergeten, maar veel succes! Ik hoop dat alles goed is. Voor de rest die ook misselijk is, en iedere dag moet overgeven..Hou vol!
Viev: wat vervelend zeg dat je daar nog steeds op moet wachten! Niet leuk! Ik hoop voor je dat je vandaag nog een goede uitslag krijgt! Cullen: ahh wat lief! Heb je een foto van de echo?? En idd, we moeten blijven praten...al gaat dat nu niet van een leien dakje..maar komt goed..thanks!
Hayy! @ Viev: wat balen dat je nog moet wachten. Duim voor je dat alles ok is! Hier, kom net thuis.. heeft de hond de kastanjes opgegeten die op tafel lagen bij mijn kaarsen, voor de sier dus. En liggen er al weken!!! De hele benedenverdieping lag onder de kots en pies!! Waarschijnlijk zijn ze niet goed gevallen... in de gang, de keuken, de woonkamer, de bijkeuken en zelfs de bank! Ik kwam binnen, en ben gelijk met hond en al naar de achterdeur gehinkeld en ben buiten blijven staan tot mijn man er was.. Want wat een lucht! En is al die tijd goed gegaan, maar hier ging ik echt van over mijn nek. Heb buiten om adem staan happen zo erg was ik aan het kokhalzen! Hij is nog bezig met opruimen...!! De DA gebeld, die zegt dat het geen kwaad kan als ie heeft overgegeven.. Mja, vertrouw het toch niet... Dus druk zo...
hallo dames, ik heb de hele dag op de bank gelegen met mijn kleedje heb meerdere keren overgegeven vandaag en de hoofdpijn is nog steeds niet weg heb veel liggen slapen tussendoor, dus wel uitgerust hopelijk voel ik me morgen weer beter hoe is het hier??
Aiii miffy, dat is niet zo mooi! Hier ook hoofdpijn, drink niet genoeg. Wat eten jullie vanavond? Wij knoflookspaghetti met pangasiusfilet en basilicum en een komkommer/tomatensalade met balsamicodressing. Zo simpel, maar zoooooo lekker!
Dat klinkt heeeerlijk yupgup! Jammer dat mijn vriend geen vis lust Hier een simpele quiche gegeten.... Miffy goed dat je naar je lijf luistert, hoop morgen een betere dag! Sam iewww lekker van je hond! Stinkt t nu niet meer in huis? Hoop dat jij (en je hond) je nu weer beter voelt!
sam iiieeeeuuuw!!! ik zou dan echt gaan kotsen!! groot gelijk dat je buiten bent gaan staan! Viev, we duimen voor een goede uitslag, jammer dat je er langer op moet wachten. miffy, beterschap! groot gelijk dat je nu even ziek gemeld bent. yupgup, jammiiieee!!! heitje, balen dat je opnieuw misselijk bent, je zou bijna hoop krijgen als het 4 dagen weg is. hier, alles is goed, erg moe bij vlagen erg misselijk, dochtertje aan de diarree en het enige dat ik kan denken, "neee, ik wil niet aangestoken worden door haar" net een nieuwe baan dus kan niet ziek worden nu.
jieeee weer bij verloskundige geweest en alles was goed met de beeb. 4.64cm lang en 170bpm. Zoon is er bij geweest en die was helemaal beduusd ervan, nu gelooft hij het echt wel haha. Ben 11.1 weken, de vlos houd toch 19 mei aan. Ieuwwww was vies zeg van je hond, hopelijk heeft hij er niet al te veel last van en blijft hij er nu voorlopig vanaf. Miffy beterschap verder weet het echt niet meer sorry
Wat een schatje Pat!! 11.1wk, precies evenver als ik! Mijn datum staat nu op 21mei, ben benieuwd hoe de berekening is met de volgende echo! En 170bpm, klopt lekker stevig dus!
Hier ook vreselijke hoofdpijn en ben zooooooooo moe. niet leuk meer. Slaap zo'n 16 uur op een dag. en ben dan nog moe. Ik heb volgende week maandag toch nog mijn combinatie test, ben dan 13,6 weken en het kon dan nog net aan. Dus zie volgende week weer even ons wondertje.20 december m'n 20 weken echo Ojee van wie was het hondenverhaal ook alweer??? naja in ieder geval ik hoop dat de lucht snel uit je huis is. Dat kan zo vreselijk stinken als ik er al denk moet ik bijna ook over m'n nek. Zo ga straks maar weer plat, morgen even naar de dokter. Nu weer slapen. sorry morgen zal ik weer wat beter reageren hoor.
Haha het huis is flink gelucht, heb grotendeels boven gezeten.. Hebben het vanavond aan de rest van de familie verteld. Zijn opa en oma en mijn oma, en me oom was er ook (goede band mee) Die waren super blij voor ons!! En nu heb ik het gelijk openbaar gemaakt op Hyves en Facebook, man de mails stromen binnen! En heb me mail op me telefoon aanstaan.. met geluidje als ik mail krijg.. dus jullie snappen dan mijn telefoon op stil staat he.. Zo snel mijn bedje in, ben wel helemaal kapot na zo een avond! En morgen nog 1 vroege dienst en dan heerlijk 2 dagen bijkomen!!! Truste allemaal! Ow ja, @ Hoofdpijn: hangt iets in de lucht denk ik.. hebben er veel last van, hier idem...
goedemorgen, vandaag mijn 1e werkdag, spannend! iedereen die nog ziek is beterschap. fijne dag allemaal!
@ Dana,succes met je nieuwe baan!Wat voor werk doe je? @Sam,getverderrie..ik ga al bijna kokhalzen van je verhaal..Bleh..Hoe is het nu met de hond? @ Pat,mooie echo!Gaaf dat je zoon al mee was,dan wordt het ook wat echter allemaal he. Gister ben ik wat te fanatiek geweest en had er veel buikpijn van.Doe vandaag maar ff koest,dat helpt vast wel Had het tijdschrift "zwanger" van felicitas binnen,erg leuk.Ga zo verder lezen
Goeiemorgen meiden! Dana, veel succes met je nieuwe baan! Ik hoop dat het inwerken je goed afgaat! Sam: leuk dat deze opa en oma veel enthousiaster reageerden, super! Haha grappig he al die reacties via FB en Hyves! Was er ook ondersteboven van! En nu krijgen we kaartjes via de post toegestuurd, ook zoooo leuk!!! Miekr: succes bij de dokter vandaag! Hoe is het met je hoofdpijn? Hier: werd net gebeld door de pijnpoli van het ziekenhuis want moest een hele vragenlijst invullen..vond dat wel vreemd maar heb dat maar braaf gedaan...en nu blijkt dat ik daar helemaal niet hoef te komen (nog niet in ieder geval). Hoef alleen naar de pre-op (anesthesist) om te kijken of een ruggeprik mogelijk is! Misverstandje dus Zal even kijken of er nog echo's gepland stonden voor vandaag/deze week!
Cashewnoot: veel succes vandaag met je echo! Verder zie ik deze week staan: (woensdag) - Dana internist - bezigbijtje controle gyn Maar kan zijn dat niet iedereen erop staat omdat BB het denk ik niet helemaal heeft bijgewerkt Succes meiden!
goedemorgen dames, ik ben nog steeds niet lekker, denk dat ik misschien wel gewoon een griepje te pakken heb begin nu ook snotterig en hoesterig te worden dus vandaag nog een rustdagje en morgen weer naar stage toe zijn er nog mensen die naar de jonge gezinnen beurs gaan in utrecht??? ik ga vrijdag heen met een vriendin heb er al helemaal zin in