Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Vlinder,ja die witte van anita had ik ook.Er zijn wel leukere in grotere maat,die moeten dan alleen besteld worden.Mss dat ik de gok wel ga nemen (ruilen mag dan niet)...heb al zo lang dezelfde maat..

Ik heb nog buikbanden,vind er 1 nog mooi van.Heb wel een onderjurkje gekocht,strak..als dat ergens onder uitkomt kan het door als buikband :D

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @priscilla

mijn vriend is altijd degene die de foto's maakt
    kan dat zelf niet, heb ook geen spiegel om het in te doen ofzo
    maar zie nog steeds geen verschil hihihihi

en morgen weer echo, heb er nu zoveel zin in!!!
    ben zo benieuwd hoe beebje eruit ziet en gegroeid is en deze is als het goed is uitwendig dat vind ik ook een stuk beter, dan lig ik een stuk rustiger dan met zo een ding in me.....

buikbanden heb ik al een hoop, gekregen van een vriendin toen ik vertelde gestopt te zijn met de pil :D
    en vorig weekend ook 1 gekregen van een vriendin van mij, die had ik hier ook laten zien geloof ik

@vlinder
    Veel succes morgen!!!
    en sterkte met de misselijkheid!!

3. Dana

Dana Niet meer actief

vlinder morgen om 7.15!! ik ga ook voor je duimen, ik weet hoe erg dat is als je zo misselijk bent.

ik twijfel nog steeds (hoor mij, ben net 7 weken zwanger) of ik bv of fv wil geven, ik neig naar bv en mijn man vindt ook dat ik het in ieder geval moet proberen, het is bij mijn dochtertje maar 5 weken gelukt omdat ze in het ziekenhuis terecht kwam en ik het door uitputting niet meer kon opbrengen, hopelijk gaat dat nu beter en lukt het wel ;)

cullen, ik heb even gemist dat er iets was met je glucose maar het klinkt of het goed was! fijn!

miffy en cullen morgen allebei een echo, spannend!!

hier nog geen buikfoto´s ik was psychisch en lichamelijk een beetje op en kon daardoor niet meer genieten, ik zal het nu ook gaan bijhouden, het is bij mij zo dat je ´s ochtends niks ziet en tegen de middag en avond wel.

hebben jullie ook zo´n moeite met "tussenin" broeken vinden? broeken met buikband zijn nu nog te groot, gewone broeken passen al niet meer.......zucht! :D

4. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    @miffy welke maat heb je? ik heb normaal m en denk dat ik dus gewoon t beste een m kan bestellen... maarja vanaf wanneer doe je m aan....

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ik heb l,
    heb buikbanden in verschillende maten
    kreeg de buikband van mijn vrienden in een m
    maar denk niet dat ik die lang kan dragen
    dus ga hem misschien zelf nog eens bestellen maar dan groter

6. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    #146 Yupgup, 9 okt 2011
    Laatst bewerkt: 9 okt 2011
    Hahaha... *ziet in prullenbakje v/d auto kotsende vlinder voor zich :D* Soooorrry en sterkte hihi.

Buikbanden, welke maat moet ik hebben? Wil ze heel graag gaan dragen over een paar weken, aangezien ik nu al een buikje heb. Weet niet zo goed wat mijn 'standaard' maat is. Ben een echte zandloper dus verschil tussen mijn heupen en taille is 40 cm in omvang. Enne... weten jullie ook waar ik effen buikbanden voor een euro of 5 kan kopen? Miss etam had altijd 2 voor xx euro, maar die aanbieding is weg.

Brengt me meteen op positiebroeken... de banden van positiebroeken zitten bij mij bovenaan ook nog los hoor! Komt nog wel ;)

En meegroei/voedingsbh's... ik blijf zoekende... heb tot nu toe 1 bh in mijn maat gevonden, maar €50 vind ik ook nog wat te veel geld. Koop ik liever een normale bh voor. Als jullie nog wat tegenkomen in 70F/65F, wil je het dan even hier laten weten? Bedankt....

7. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    @Miffy, jij morgen ooke echo :D spannend! Ik ben ook blij dat het nu uitwendig mag!
    @Vlinder, succes morgen.
    @Dana, ik heb dat probleem met broeken ook. De meeste broeken zitten niet meer lekker. Ik vind het ook zonde om dan grotere broeken te kopen maar positiebroeken lijkt mij ook te vroeg. Als morgen alles goed is op de echo ga ik wel rondkijken voor leuke postiebroeken. Nu ben ik ook elke keer in gevecht met de kledingkast.

8. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    sorry ff ego.... damn weer een mijlpaal? gisteren was ik ook rond deze tijd al misselijk.. en nu weer en tadaaaa de cracker die ik tegen de misselijkheid nam lagen er net uit... damn kwist niet dat ik zoveel kon overgeven...

en mn prakkie is zo klaar... 1 ding scheelt... ben wel ffm inder misselijk nu... voor zo lang t duurt!!

liefs pris

9. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik zou wel een meegroei bh willen zonder beugel (maar dat is altijd zo denk?) maar wel voorgevormd. Ik heb niet veel en dat is niet zo erg maar wil niet de hele dag met 2 knoppen rondlopen:)
    Bestaat dit?

10. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ja volgens mij wel Bloem, was van de week in een positiewinkel en ik dacht een voorgevormde voedingsbh te zien!

@Eva veel sterkte meid!!

Heb alles teruggelezen maar ga nu even niet op iedereen reageren meiden, moe, moe, moe.

11. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Kun je er anders geen zoogcompressen indoen ofzo? Om toch de knoppen een beetje te verbergen? :p

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @cullen
    ik ben zo blij dat hij nu uitwendig is
    lag toch niet zo gemakkelijk en kon minder van de echo genieten als gehoopt
    dus hoop morgen wel te kunnen genieten :D

13. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Whaha zoogcompressen, daar wil ik niet nu al mee lopen hoor :D.
    Maar bedankt voor het meedenken hihi.

14. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Het enige waar ik al een paar uur mee bezig ben om ergens trek in te krijgen is soep. Wil ik het net uit de keukenla pakken om het te maken hebben we het niet in huis. Barste bijna in tranen uit:)
    Mn vriend is nu snel naar de supermarkt een paar dorpjes verderop die tot 18.00uur open is. Hoe lief is dat????:)

15. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    @bloem ach das wel lief van je vriend zeg!!!!

16. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi dames

ik heb weer een beetje mee gelezen....

ik zag dat jullie het veel over mee groei bh's hebben :)

ik heb ze inmiddels gekocht en ben ook behoorlijk wat winkels afgestruind op zoek naar de charmante en mooie mee groei bh...

nou wil ik niet iedereen direct uit de droom halen maar meegroei bh's zijn niet mooi en charmant maar zitten heerlijk !!! tip die ik heb mee gekregen in een winkel... koop ze zo dat de haakjes op zijn strakst staan dan kun je ze lang gebruiken...

nog een tip: bij de hema zijn ze regelmatig in de aanbieding :) en die zijn goed en blijven mooi en zitten echt goed.... koop in zon vroeg stadium nog geen voedings bh's want momenteel groeien je borsten nog behoorlijk dus dat waren even mijn tips...

liefs

17. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Ik heb niet alles gelezen en ik ben tegelijkertijd naar de herhaling van The Voice aan het kijken.. :D

BH's Nou, geen hele grote maat en nog steeds niet. Haha! Net als de vorige keer groeien ze (nog) niet. Dus, gewoon mijn eigen bh'tjes!

Vlinder Zo, das vroeg.. Probeer in ieder geval wat te eten voor die tijd! En neem iets van sultana's ofzo mee. Succes in ieder geval! Altijd spannend!

Miffy en Cullen Jullie morgen (weer) een echo? Veel plezier en veel succes!

Ehh... Ik weet niks meer. Haha!

Fijne avond en tot morgen maar weer!

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @daydreamer

inderdaad morgen (weer) een echo
    voor mij had het nog niet gehoeven, maar de verloskundige wouden zelf graag 2echo's maken en morgen heb ik de intake dus dan krijg ik een echo en dan nog de termijn echo
    de eerste was bij de gyneacoloog ivm afzeggen operatie enz
    maar morgen ga ik er wel van genieten want dat lukt niet met die inwendige

19. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Tsoowww, dan ben je er overdag niet en geloof wel 8 pagina's bij moeten lezen!

@ Eva: he nee toch, ik heb nog een je gedacht! :( Heel veel sterkte voor jullie beide!!

@ Vlinder: hoop voor je dat je niet misselijk bent hoor, zou je je ook slecht kunnen concentreren!

@BH's: gelukkig nu nog niet mee bezig, mijn eigen passen nog redelijk goed..
    @ Broeken: drama!!! Wil ook nog geen grotere broeken kopen, zeker als je ze maar even aankan vind ik dat zo zonde! Heb mijn eigen broeken gewoon open staan haha, dus lange shirtjes enzo.

Ik werd vanavond wakker en mijn man had gekookt.. heel lief hoor! Maar javaanse gehaktballetjes en satesaus met anijs.. Ow man! Die geur! Ik ben er nog misselijk van! Heb bijna een heel broodje op ervan, maar het smaakte me echt niet...! Nu staat er nog een broodje met zoetigheid naast me, maar die wil ook niet. Drinken, drinken, drinken...! Dat gaat gelukkig wel goed erin. Heb ff de ramen open gezet om te luchten hier... Hij zal wel denken wat een zeikerd haha.. Nee, hij zegt dat hij het wel snapt dat geur/smaak e.d. veranderen.. Fijn dat hij zo goed voor me zorgt!!

@ Miffy en Cullen: succes morgen met jullie echo's, maar denk dat dat wel goed zit!!

20. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Eva; heel veel sterkte voor jou en je man.... Erg hoor....

Verder heb ik veel moeten lezen en weet niet wat er allemaal geschreven is....
    Hier druk weekend gehad... Nu erg moe. Gelukkig werk ik vanaf komende week 32 uur per week ipv 36 uur. Om gezondheidsredenen wilde ik graag al een aantal maanden geleden minder werken en nu is het dan eindelijk zover!
    Heerlijk! Beetje uitrusten.... Moe!

Dinsdag mijn eerste echo; spannend! Ben zo benieuwd! Gister visite gehad van vrienden met hun baby van 5 weken. Ze weten nog van niets, we willen eerst de echo afwachten!
    Als de echo goed is, dan ga ik een buikband bestellen en iets voor de kinderkamer...

Nou, dat was het wel zo'n beetje! Fijne avond!

Deel Deze Pagina