Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    hoelaat moet je???
    ben nog steeds erg nieuwschierig hoeveel er in je buik zitten :p

2. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Haha, ik hoop in iedergeval wel minstens 1!
    Ik moet om kwart voor 3 pas. De dag zou morgen wel lang duren.

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    dat komt vast wel goed!!!

4. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ bloem, had ik ook hoor m'n 1e echo. bang dat je te horen krijgt dat er niks zit of dat het niet goed is.

Vanavond pizza gegeten had nergens trek in, maar dacht ach dat gaat er vast wel in. Nou niet dus werd er alleen maar beroerder van.
    hmmm lintworm ik hoop het niet getsie klinkt zo vies. Ik kijk vanavond en vannacht nog even aan, als m'n buikpijn nog erger wordt ga ik morgen gewoon naar de chp.

5. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Ben alweer een tijdje weggeweest van het forum. Had het erg druk met opleiding en van alles en nog wat.

Vandaag HA gebeld ivm obstipatie. Gelukkig nu lactulose gehad. Dus ben weer schoon. Ook meteen maar weer aan de metamucil. Tis wat hoor als je de ene week 4 dagen erover doet en de andere week minimaal 2 dagen. Je voelt je dan ook echt rot en eten wil dan ook minder. Maar nu kunnen we weer adem halen.

Morgen weer echo (jippie). Heb er zin in.

Hoe is het verder met jullie allemaal? Heb nog geen tijd gehad om terug te lezen ga ik nu doen als ik de laptop mee naar beneden neem op schoot bij de tv ;)

6. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Vandaag 1e echte controle bij de verloskundige gehad. Mooie bloeddruk, bloeduitslagen allemaal in orde ennnn... Het hartje gehoord!
    Ga het steeds meer geloven dat ik ECHT ZWANGER BEN! :D

7. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Heel mooi Daydreamer!!

Door die echo's wordt het steeds wat echter! Tot je echt een buik gaat krijgen en het kindje voelt.. volgens mij dringt het dan pas echt helemaal door!!

Ik ga zo mijn bedje opzoeken, heerlijk genieten van 2 dagen vrij! Morgen wel naar de tandarts, mja, dat moet ook gebeuren.

Weltrusten en tot morgen!!!

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Fijn Daydreamer!

Sam succes bij de tandarts morgen!

Wah spannend Bloem je eerste echo! Kom je em wel showen daarna? Succes met wachten!

Zzzzzzzzz bedtijd! Trusteeeee

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik ben er al vroeg bij,wakker geworden van buikpijn.Ik wou op m`n zij gaan liggen,maar dat deed zo`n pijn.Baal er flink van.
    Straks controle bij de gyn en ik vind dat hij maar eens moet kijken waar de pijn vandaan komt (urine heeft al op kweek gestaan omdat ze dachten aan blaasontsteking).
    Mss zijn het m`n darmen wel,ik weet het niet.Ben iig wel erg zenuwachtig,hoop zo dat alles goed is met de baby.

Bloem,jij vandaag je eerste echo.Spannend!Die zorgen zijn heel normaal,ik had dat ook bij de eerste echo.Komt vast goed :)

Daydreamer,cool het hartje gehoord! Fijn dat alles goed is!

Miffy,alweer wat opgeknapt?

Ohh,wat zou ik willen dat het 9.00 was...eerst de kids naar school brengen en dan door naar het ziekenhuis.Pfieuw..

10. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    trotse mams en bloem veel succes vandaag

11. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Sorry even ego.
    Moest ne voor een intake naar de vk. volgende week krijg ik een termijnecho, maar ze wilde omdat ik redelijk slank ben, wel even naar het hartje luisteren. Ze ei nog, als ik niet hoor dan moet je je geen zorgen maken. Je raad het al ze kon het niet vinden. Nu ben ik dus wel ongerust en redelijk overstuur. Had ze het nu maar niet gedaan.

12. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Zijn er meer bij wie ze met 11 weken nog niets konden horen?

13. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik hoor t nu nog niet. Maar lullige situatie zeg!
    Ik zit nu voor een extra contole bij de gyn. Lang getwijfeld. Vond me een zeur. Maar ik heb er, heb ik mezelf weten te overtuigen, recht op om te weten hoe t met mij en mijn kindje gaat.

Het loopt uit... Pff ff afwachten nog!

Maar daarmee probeer ik dus te zeggen Vriesje laat je dus niet afwimpelen. Als jij nu een rot gevoel hebt een echo vragen!

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    hier lijkt het vandaag iets beter te gaan
    mijn eerste droge beschuitje blijft binnen
    en me glas water met me vitamine ook
    zometeen nog wat eten
    ik ga vanmiddag wel proberen naar stage te gaan omdat ik niet nog een dag thuis wil blijven en ik zie wel even hoe het gaat
    kan altijd weer naar huis gaan.....

@vriesje
    ooohw wat vervelend meid!!
    ik heb tot nu toe alleen maar echo's gehad en pas met 16weken gaan ze naar het hartje alleen luisteren
    dus ik weet niet wanneer ze dat wel of niet moeten horen
    ik snap je ongerustheid wel.....
    gelukkig volgende week een echo!!! en niet pas met 20 weken
    sterkte!!! en rustig aan meid!!

15. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Sorry vriesje, ik heb het hartje nog niet gehoord, alleen gezien. Maar als jij je ongerust maakt, gewoon vragen om extra echo. Heb a.s. maandag ook controle + hartje luisteren, mocht ze het niet kunnen horen dan ga ik ook echt om een echo vragen.

Dames, wie van jullie bestelt er weleens wat bij de wehkamp? Ik hoorde dat iemand vaak bij wehkamp bestelt en dan gratis pakken luiers bij haar bestelling krijgt? Komt jullie dat bekend voor?

16. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @yupgup
    ik bestel wel eens bij wehkamp
    maar nog nooit baby spul enz
    misschien dat je daar luiers bij kunt krijgen......
    wehkamp heeft wel eens actie's dat je bij bepaalde artikelen een gratis artikel krijgt
    maar van die luiers heb ik nog niet gehoord

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hoe lang heeft ze gezocht?
    Ik heb namelijk zo'n apparaatje thuis, en soms zit het kindje echt goed verstopt hoor!! Dan moet ik eerst 10 min zoeken en dan heel in de verte hoor ik het.
    Het is dus totaal niet gek hoor dat ze het niet kon vinden. De volgende keer hebben jullie vast meer geluk dus don't worry meis!

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Fijn Miffy dat het vandaag iets beter met je gaat....houden zo!

Hier: behoorlijk last van mn buik...echt een 'uitzetgevoel'. Voelt af en toe als een beetje zeurende ongipijn... bekend bij jullie?

19. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ik herken het!!!
    bij mij voelt het soms alsof ik een uur lang me buik met opzet heb uitgezet ofzo

20. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Ik heb die in mijn 5e week aangevraagd.

Deel Deze Pagina