Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Mooie echo bloem!!! Fijn dat alles goed is :)

Kayde,gewoon over je heen laten komen die babyshower.Ook al is het dan niet nodig,het is wel een lief gebaar toch :D

2. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hele mooie echo Bloem! Kindje ligt er goed bij! :)

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hier precies hetzelfde!
    En dan probeer ik hem uit te leggen dat hij juist niet boos moet worden om het niet te laten escaleren..maar dat kan ie dan weer niet laten...;)

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    korte lontje:
    bij ons is het andersom.......
    mijn vriend heeft een (extreem) kort lontje en ik kan daar op het moment moeilijk mee omgaan
    maaar ik kan het wel makkelijk loslaten
    dan denk ik even goed na en dan denk ik agh laat maar gaan.....

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Echo: mijn vriend is tot nu toe elke keer mee geweest, met alles...dus de follikelmetingen voor de IUI's (1x niet omdat ik toen wel heel vaak achter elkaar moest) en de IUI's zelf, onderzoeken, kijkoperatie, en de echo's nu. Dinsdag gaat ie ook mee naar de anesthesist en echo. En ik hoop dat ie de echte eerste keer VK ook meegaat...vind het ook wel fijn om hem erbij te hebben!

Yupgup: je link van de bijenkorf doet het hier niet! Maar nijntje mobiel klinkt wel schattig ;) En lief dat je dat van je schoonouders uit mocht zoeken!

Miffy: wat een rotnieuws zeg..sterkte ermee!

Cashewnoot: jeetje meid dat is ook rot zo lang ziek geweest! Gelukkig ben je er nu weer bovenop, mét een mooie echo!!

Bloem: ahh pff gelukkig maar! En wat leuk dat je een dvdtje mee kreeg zeg!
    En? hadden ze het snel door met de soezen? Grappig idee!!

Vriesje: fijn dat je wat gerustgesteld bent meid!

Babyshower: lijkt mij stiekem eigenlijk wel leuk!

Kraamfeest: hier zitten we eraan te denken om een kraamfeest te doen voor onze ooms en tantes en kennissen...zit er eerlijk gezegd niet zo op te wachten dat zij allemaal apart langskomen...

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Goede instelling Miffy!
    Hier is het ook vaak andersom hoor..vriend heeft veel stress van zijn werk en dat is te merken ook...pfoee!
    Maar ik denk dan aan mezelf en vooral de baby...rustig blijven is het beste!

Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag?

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @heitje
    ik heb die instelling al heel lang, moet wel met een partner met ptss die kwaad en pissig om niks kan worden
    mijn vriend kan een hele dag sjaggie zijn omdat zijn agenda bladzijde niet doet wat hij wil.......
    gelukkig is dat al minder, maar soms komt dat nog wel naar boven

kraamfeest
    hebben wij het hier ook over gehad, en is nog steeds een optie maar dan in combinatie met mijn verjaardag, dan hebben we alles maar gehad
    maar dat ligt er wel aan wanneer de kleine komt, als ik echt 2 weken over tijd ga en de kleine komt op de 22ste ga ik niet de 2ste mijn verjaardag vieren met kraamfeest in 1

8. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    ff ego-berichtje:

Ik ben bekaf en zit vreselijk slecht in mijn vel. Weet niet waarom. Heb angst dat er iets niet goed zal gaan met zwangerschap. Dat gevoel is voor zover we nu kunnen weten helemaal onterecht, want heb goede echo gehad.
    Maar kan nu al uitzien naar 15 november, gaan we weer hartje luisteren. En dan 5 week later de echo. Maar zo werkt het natuurlijk niet, van echo naar echo leven.... Mijn man zegt ook dat ik moet genieten, maar weet niet zo goed waarvan en hoe.
    Ik voel nog geen kindje, dus kan ik nog niet van genieten. Met kinderkamertje bezig gaan, is ook nog te vroeg, dus het is gewoon nu afwachten voor mijn gevoel.

Gister was ik bij mijn schoonouders en schoonmoeder vroeg hoe ik me voelde: 'Moe en kan niet wachten tot ik hartje hoor over 2 week.'
    Mijn schoonzusje vond dat zo'n onzin: 'je weet toch dat het er zit en dat het groeit?'
    Hoe weet ik dat dan???? ja dat het er zit. maar of het goed groeit kan ik toch niet weten?
    nou ja, iedereen vond het onzin zoals ik me voelde, dus hou voorlopig mijn kop daar wel dicht, mochten ze het nogmaals vragen.

Weet niet zo goed wat ik er mee aan moet, maar het zullen hormonen misschien wel zijn, en die waaien vast wel weer over.....

9. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Hallo dames J
    Ik bedoel gisteren idd vriesje ipv viev!
    @Tandarts, ook van de week geweest, alles was dik in orde!
    @daydreamer, lief dat je het vraagt. Met mij gaat alles goed, sinds vorige week minder misselijk en niet overgegeven. Kan weer behoorlijk tanden poetsen. Ben wel ontzettend moe.
    @Pearl, gefeliciteerd met de goede echo, heel gave foto’s. Haha gek he om dat hartje het eerste keer te horen.
    @Trotsemams, fijn dat alles goed was. Lekker zo’n extra echo. En de darmen kunnen inderdaad heel veel pijn geven L dat heb ik ook. Ik herken het nu gelukkig en dan raak ik niet in de stress.
    @Sam4hopen, leuk dat kado van je vriendin. Leuk dat mvm belde zo tonen ze toch nog interesse. Man gaat altijd mee naar de echo’s, hij wil het niet missen. Ik plan het altijd vroeg ik ivm met werk, als het niet zou kunnen dan zou ik het niet erg vinden. Naar de vk ga ik alleen omdat hij s’middags geen vrij kan krijgen.
    @Kapper, toevallig heb gisteren ook weer laten knippen :D verven doe ik al jaren niet meer.
    @Baby voelen, ik dacht gisteravond dat ik iets voelde. Lag onderuit gezakt en voelde opeens iets kriebelen, net een luchtbel :D
    @Slapen, ik rol echt de hele nacht, man wordt er een beetje gek van. Kan maar niet de juiste houding vinden.
    @Pat, leuk he shoppen :D Ik heb vorige week ook geshopt ben ook voorlopig klaar. En wat leuk dat je al een wipstoel hebt. Burberry toe maar hoor, leuk!
    @Kayde, Ik heb na mijn eisprong geen chocolade meer op haha . En dat voor een chocojunk, ik vind het nog steeds bizar. Een babyshower lijkt mij juist wel leuk J
    @BB, fijn dat alles in orde is met de baby’s. Jammer dat jij niet zo lekker bent maar hopelijk gaat dat snel over.
    @Child, nog gefeliciteerd met je schoonhouders. Ik herken je angsten heel goed. Ik deel ze ook niet meer met mensen omdat ze dat raar vinden. Mijn man schudt mij elke keer weer wakker. Dus lieve child probeer te ontspannen hoe moeilijk dat ook is. Bedenk dat die negatieve gedachtes je niks opleveren.
    @Miffy, wat een ellendig nieuwsL Veel sterkte de komende tijd.
    @Yupgup, wat een leuk kado, i love nijntje :D Hoe is je haarkleur geworden?
    @Cashewnoot, fijn dat het wat beter met je gaat. Het is ook afzien om ziek te zijn als zwangere. Gefeliciteerd met de goede echo.
    @Bloem, Gefeliciteerd, fijn dat alles in orde is.
    @Vriesje, fijn dat je wat gerustgesteld bent. En als je in de stress raakt kun je altijd bellen voor een extra echo.

10. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Zo wat een lap tekst heb ik geplaatst haha!

@All, morgen gaan wij op vakantie voor 2,5 week naar zuid-Frankrijk. Ik kom dan af en toe spieken maar zal niet actief meedoen. Ik moet eigenlijk van alles doen en het huis een beetje netjes achterlaten. MAAR BEN LUI!

11. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @child
    kun je niet alvast een beginnetje maken aan de babykamer???
    wij hebben vast alles geschilderd (moest zowiezo nog)
    en langzaam maar zeker zijn we het kamertje vast aan het leegruimen en hebben we een tekening gemaakt hoe we het ongeveer willen hebben
    dan kun je er toch al lekker mee bezig zijn......

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    fijne vakantie!!!!

13. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Cullen: Dank je wel. Tsja, ik weet inderdaad dat ik er geen donder mee opschiet met die negatieve gedachten. Maar vind het toch best lastig om ze niet te hebben... Fijne vakantie gewenst!

@Miffy: De kantoor van mijn man hierboven wordt de babykamer. Dus daar staan al zijn spullen nog (en dat is te zwaar om te tillen)
    Kantoor gaat naar zolder, maar daar moeten eerst nieuwe dakramen in en wordt ook een kamer in gebouwd. (het is nu een open zolder)
    Dus ik moet eerst wachten tot mijn man bezig gaat. En dat wordt pas in kerstvakantie waarschijnlijk want hij bouwt nu woning van zijn broer, en die moet voor de winter dicht zijn (het dak)

Wil aan andere kant ook niet te vroeg beginnen met kamer, anders kun je aan het eind niks meer doen en dan duren 40 weken ook best lang denk ik haha.

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @child
    oooohw ja dat is wel iets moeilijker
    blijft nog even bij fantaseren dus......

15. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Wat lekker zeg, op vakantie!
    Veel plezier he!!!

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Child: misschien dat het helpt om al wat kleine babydingetjes te kopen? Rompertje, sokjes??

17. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    @cullen
    Wat lief dat je daar naar vraagt hihi. Mijn haarkleur is mooi geworden, weer even wat frisser. Winterkleurtje, donkerbruin. Is bijna mijn eigen haarkleut maar mooier ;)

Fijne vakantie morgen! Heerlijk!

18. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Child, ik zou ook gaan shoppen ;)

Vooral even naar schoentjes en sokjes kijken, zooo snoezig. En maatje 50 rompers op je buik leggen - ik was heel verbaasd :D (hoooo shit, moet dat er in gaan passen???!)

19. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik ga volgende week met zus naar Babyplanet (officieel om te oriënteren) maar misschien dat ik dan toch al kleinigheidjes koop haha.
    Heb al wel kleertjes gekregen van familie en sokjes enzo, en smelt dan wel weg hoor. Zo klein! Kan me niet voorstellen dat ons kindje dat straks aan heeft.
    Ach, ik weet dat je beetje per dag moet leven, maar kan toch niet wachten om het kindje te voelen hoor! Hoop dit jaar nog... Heb wel placenta aan voorkant, maar dat hoeft niet altijd wat te zeggen heb ik al begrepen.
    Dus ga ik er maar van uit dat ik in 2011 ons kindje nog voel trappen
    En 2011 is toch bijna afgelopen... (en vreselijk druk met verjaardagen en feestdagen, dus misschien dat tijd dan sneller gaat)

20. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Nog een middagje werken en dan lekker weekend. Ik ben er aan toe :D
    Morgen ga ik op visite bij een vriendin, naar het babykamertje kijken. Zij is in februari uitgerekend. En zaterdag ga ik met 2 andere vriendinnen lunchen en de stad in. En verder gaan we nog wat rondneuzen in babywinkels ;) Leuk weekendje dus!

Pearl, duidelijke echo's zeg! Mooi hoor!!

Trotsemams, fijn dat je nog een echo hebt gekregen en dat alles goed was. Hopelijk helpt de roosvicee!

Sam4Hope, gaatje in je hoektand, balen. En wat leuk van het cadeautje van je vriendin!

HeitjeKarweitje, ik had rompertjes gekregen van de Hema met diertjes erop :D

Mijn man gaat wel mee naar de echo's (12 weken en 20 weken) maar niet mee naar de controle's.

Cashewnoot, fijn dat de nekplooi goed was en dat je weer wat opgeknapt bent!

Miffy, dat is geen leuk nieuws zeg! Akelig hoor!

Bloem, wat leuk dat alles goed was!!

Cullen, fijne vakantie!! Lekker genieten!

Child, misschien kun je alvast een uitzetlijstje maken en alvast kijken wat voor merk en wat voor spulletjes je wilt enz. Misschien dat het scheelt als je er een beetje mee bezig bent?
    En duurt idd niet meer zo lang voordat je het kindje kan gaan voelen. Misschien nog maar een weekje of 5 :)

Deel Deze Pagina