Grrrr even ego: Rij net de oprijlaan af, waait het hek ineens dicht... Nu hangt mn spiegel er aan een draadje bij.... Zo balen!! Ben benieuwd hoeveel dit grapje me gaat kosten
Ik ben benieuwd of jij het leuker vind als mij Vond het wel leuk opzich maar voor mijn gevoel veel meer voor mensen die al kinderen hebben Ik denk dat ik de 9maanden beurs leuker vind, die hebben zowiezo het nijntje pleintje
Ik ben er nog nooit geweest (beiden niet ) Nijntje hebben we bij Finn gehad, dus dat gaan we nu niet meer doen, hij heeft nu nog de nijntje op zijn muur staan die ik geschilderd heb, maar binnen 2 maanden zal die weg zijn, hij wordt nl 3! (en dan ben je veel te groot voor Nijntje ) Tip: Shoppen bij de V&D, die hebben zoveel leuke nijntje kleren! Nu ga ik echt plat!
Hoi! Was niet veel bijlezen vanavond. Over haren verven, had ik nagevraagd hoor, dus daarom om gedaan. Maar de kapster maakte me wat onzeker. Maar collega's hebben het er ook over, die al kids hebben, dat ze altijd hun haar hebben laten verven. Verder weer doodop! Avonddienst gehad, en was op 't laatst erg pittig. Dus ik duik zo mijn bedje in, nog ff lezen en dan heerlijk weekend!!! Ben er aan toe! Tot morgen dames!!
@priscilla Wat schrikken zeg! Gelukkig is alles goed. Fijn dat je weer even mocht gluren! @bb 7 weken al geen avondeten, jeetje wat heftig! Dan mag ik niet klagen (wat ik wel deed) @kayde 'oprijlaan'. Klinkt luxe Wel vervelend voor je auto. @beurs ik hoop dat ik naar de 9 maandenbeurs kan! @hier Donderdag bij de vk het hartje gehoord... Zó gaaf! Had het eerder alleen gezien, niet gehoord. Ze kon het binnen 5 sec vinden terwijl ze vooraf zei dat het nog niet zeker was of het zou gaan lukken. Vandaag naar de babydump met mn vriendin, ff gluren Vind het nog steeds een erg vreemde naam, alsof je je baby daar kan dumpen... @iedereen Gaan jullie een pretecho laten maken, zo ja wanneer en waarom dán?
Goede morgen meiden, Nog geen nieuws van miekr ? Ik hoop dat alles goed gaat met haar. Kayde balen van je spiegel hopelijk vallen de reparatie kosten mee. Miffy ik ben toen ik zwanger was van Bram ook naar die beurs geweest en ik vond het toen voor mijzelf ook niet zo. Maar voor jonge gezinnen met kleine kinderen was het welk leuk
Tip: huur geen Landal huisje, in ieder geval niet op de Veluwe . Gisteren in de schoonmaak gewerkt bij Landal. Het motto was: wat je niet ziet, hoeft ook niet schoon. Daar is geen tijd voor. De eerste drie huisjes hadden we zelfs geen schoonmaakmiddel tot onze beschikking, maar wel toiletten met diarree, flinke remsporen en pis op de rand. Dus het hele huisje gedaan met alleen warm water. Hoe ranzig is dat. Hadden geen borstel oid, alleen drie doekjes om een heel huisje mee te doen inclusief badkamer(vloer), toilet en keuken. YUK. Voor onze badkamer en toilet gebruik ik er zelf al een stuk of 4. Geen wonder dat ik het Landal huisje waar we laatst met familie in zaten, zo smerig vond!!!!!!! Ben nu zelf wel zo, dat ik alle kinderspul goed ben nagelopen voelde me zo verantwoordelijk! Van één huisje wist ik zeker dat er een kind in had gezeten, er lag nog veel play-dough op de vloer. Hihi. Zo schattig.
He gadver yupgup dank voor de tip, denk alleen dat dit geld voor meerdere vakantieparken. Kayde succes met de spiegel. Priscilla, hoe gaat het nu met je? kan je nog wel een beetje lopen na de val? Gelukkig is alles oke. hier ook alles goed, moe en al last van de linkerkant van schaambotje Hier heb ik vaker last van als ik werk Hoop echt dat dit niet gaat uitbreiden zit ik absoluut niet op te wachten.
Ik heb geplast!! Oh zo blij. Gisteren heel veel water gedronken, en s'avonds nog een paar druppels, maar zo'n buikpijn telkens omdat m'n blaas zo vol zat. Maar vanochtend kwam het er eindelijk uit Voor mijn gevoel duurde het uren. Zat wel wat gruis bij dus voor mij echt een teken dat ik echt meer water moet drinken. Maandag heb ik m'n combinatie test. best wel spannend, maar zie ook ons wondertje weer. Dinsdag weer naar de vk voor het eerst het hartje luisteren. @ pretecho, wij gaan dit ook deze zwangerschap weer doen, met 27 weken dan is het gewoon het beste te zien i.v.m contractwaarde van je vruchtwater. Jullie nog plannen voor het weekend??? en wat gaan jullie eten vanavond??
zooooow wij hebben net eindelijk de bank verkocht we hadden een giga hoekbank van 290 bij 270 in een woonkamer van 19 vierkant meter en er kon met deze bank dus geen box in de woonkamer maandag avond kunnen we de andere bank ophalen dus tot die tijd zit ik op een tuinstoel katten zijn helemaal hyper actief ervan helemaal leuk
Hey girls! Haha Miffy op een tuinstoel...en krijg je er nog een vakantiegevoel van? Miekr gelukkig maar! Wel goed in de gaten houden he want moet niet zo blijven natuurlijk! Voor vanavond heb ik niet zo gezond eten...kadetjes en hamburgers/kroketten voor erop hihi Verder een verjaardag vanavond! Kayde, ouch! Yupgup: iewiee! En dat terwijl we gisteren net met vrienden hebben besloten om weer in een Landal-park te zitten voor een weekendje! Maar even goed kijken op internet dan van tevoren of er veel klachten zijn...en sowieso maar een fles bleek mee! Tinie: veel plezier bij de babydump! Ja vind het ook een gekke naam haha! Maar ze hebben volgens mij wel heeeele leuke spulletjes! Heb de brochure aangevraagd en zie er erg mooie kamertjes in staan! En gaaf he, het hartje horen!! Priscilla: nog last van het vallen van de trap? Je zult wel spierpijn en blauwe plekken hebben? Gelukkig dat met beebje alles goed is in ieder geval! Echo: hier in mn hoofd alvast gepland een geslachtsbepalende echo met 17 weken en een 3d-echo rond de 27 weken... maar ik ga pas bellen als we de 12-weken echo gehad hebben... Vind het fijn om er rond de 17 weken nog eentje te hebben want vind de overbrugging van 12 naar 20 ineens best lang! Zometeen gezellig met een vriendin de stad in! Hopelijlk blijft het droog en kunnen we op de fiets! Fijne dag allemaal!
Haha Miffy, zie het voor me. Wel een beetje relaxte tuinstoel? Babydump, rare naam, leuke zaak Wij hebben ons kamertje daar gekocht, volgens mij staat de foto in m'n album. Vonden we gelijk het goedkoopste kamertje daar en de leukste Vooraf even goed kijken wat je wilt hebben en of het bij een andere zaak goedkoper is, ze hebben laagste prijs garantie dus je kunt best wat onderhandelen. Wij wilden bijvoorbeeld de luiertas die je bij de wagen kreeg niet en wilden dat bedrag korting. Vooraf opgezocht dat een andere zaak goedkoper was en dat aan babydump gemaild. Kregen vrijwel gelijk terug dat we 40 korting zouden krijgen. In de winkel zeiden we dit tegen de verkoopster maar die zei dat als je een van de 'gratis' dingen niet wilde je maar de helft van dat bedrag ( 20) korting kreeg. Nou mooi dat ik internet op de mobiel had om haar de mail te laten zien Scheelt toch weer twee tientjes!! Pretecho, hebben wij de 25e! Is de geslachtsbepalingecho met 16,5 week. Nog maar 3 weken Heb nog een vraagje over de medische echo, hebben jullie deze al ingepland? We weten niet meer of we die gelijk na het eerste gesprek hadden moeten inplannen geloof dat we te overdonderd waren door de echo om echt naar de VK te luisteren haha.
@yupgup ik heb deze na de termijn echo gepland ik kreeg van de verloskundige info erover en contactgegeven van de 2 echo bureaus waar ik heen kan toen ik thuis kwam meteen opgebeld want ik wou graag voor kerst
Hoi dames, ik heb vandaag een beetje een dipje.. Weet niet goed waarom.. Heb lekker lang geslapen, en mijn man zijn oom is vanmorgen een kadootje voor ons komen brengen. Onze 1e babyschoentjes/slofjes. Zo super schattig! Maar wou vandaag wat gaan doen voor de babykamer. Ik weet het, al vroeg, maar ik hou ervan om een deel al op orde te hebben. Man gevraagd om naar de Ikea te gaan en gevraagd of zijn moeder mee wou. Die kon niet, druk schema vandaag. Maar vanuit mijn man kwam ook niet veel enthousiasme.. Dus dan is mijn zin al helemaal weg!!! Nu wou hij wel beginnen met het opruimen e.d. van de kamer. Maar kwam net de hond bij me zeuren: ow loop jij ff met hem. Terwijl hij weet dat ik daar nu wat moeite mee heb. Hij is vreselijk ondeugend de laatste tijd... Dus als hij iets ziet, en hij mag er niet naartoe dan gaat hij springen en happen/bijten. Wat ik niet kan houden! Want ben zo moe!!! Ik baal gewoon ontzettend!!! Het lijkt soms wel of hij alles vergeet wat ik hem vertel over hoe ik me voel enzo.. Dus zit nu beetje chago op de bank, terwijl hij verwacht dat ik zo met de hond ga lopen en dan kom helpen... :x Zucht...
@sam oooohw dat gevoel ken ik helemaal!! gelukkig gaat mijn vriend er wel heel begripvol mee om als ik er wat van zeg sterkte !!! ik heb net boodschapjes gehaald en heb een maaltijd pakket van bertolli meegenomen zag er lekker uit en met pasta wij zijn gek op pasta!!! dus die gaan we vanavond proberen
Zo, heb weer even tijd om hier te koekeloeren Priscilla, ik ben blij te horen dat het goed gaat met je kleintje, ondanks de val... Lijkt me flink schrikken!!! Yupgup, is dat Landal Coldenhove? Toevallig hebben we daar gekampeerd. Mn vriend ging daar vroeger met de hele familie vakantie vieren, en nu hadden we een soort van reunie... zonder huisjes gelukkig! Miekr, ik hoop dat je gauw opknapt en je darmen en blaas wat minder eigenwijs doen Oh een Nijntje-pleintje op de 9maandenbeurs!!!! Volgens mij wil ik ook heen! Ga even kijken wie daar hier oren naar heeft... babydump, Ik dacht vanmorgen ook wat een rare naam voor een winkel huisdieren en verandering, mijn konijn is altijd van slag als we het hok hebben verschoond, zijn kleedje of als ik alleen al met de swiffer door het huis jaag (laat staan stofzuigen)... Dan gaat ie alles langs, ruiken, geurtje afgeven en uiteindelijk gooit ie zichzelf op zn zij om te pitten... Sam4Hope, wat naar dat het thuis nou even niet lekker loopt. Ik hoop dat je kerel het een beetje gaat doorzien. ego: gister wezen shoppen met mn stiefmams (haat dat woord!) en ben zo verschrikkelijk verwend!!! 2 broeken, 1 spijker, 1 sportbroek, een maillot, jurkje en heel veel babykleding (veel Nijntje ) Daarnaast de verrassing dat we met mn pa een box uit mogen zoeken.... Jeej Wat fijn! Verder merk ik dat mijn lontje deze week ernstig kort is Ik ben zo snel boos!!!! Maar ook mensen die rare dingen doen als voordringen bij de super, gekl**t met winkelwagentjes... Grrr..... Herkenbaar? Vanavond lekker kaasfonduen, morgen dagje vrijwilligerswerk, kijken of ik daar vriendelijk kan blijven
@pretecho, ik ga een pretecho plannen in de 17e week. Wil heel graag het geslacht weten en 2x met 12w en 20w vind ik veel te weinig. Misschien als ik weer eens wil spieken na de 20w plan ik er misschien nog wel 1.
Hey Dribbel,ik was er vandaag ook Gelukkig meteen om 10 uur al,vond het na de middag zo druk worden.Hoe vond jij het? Ik vond het erg gezellig,ook erg leuk om zo`n dagje echt na te denken over van alles voor de beeb (is bij de derde toch anders als bij de eerste).Ja,ik heb genoten.M`n voetjes alleen niet haha