Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Over bh`s...daar had ik een leuk linkje van..denk ook in die maat..wacht,ik zoek hem ff op..
    Voedingsbh met beugels - Shop4mama: Online Positiemode zwangerschapslingerie bostvoedingskleding
    Ze hebben nog meer keuze,mss dat er nog iets bij zit.

Over buikbanden en positiebroeken,als er ergens in je buurt een miss etam outlet zit zou je daar eens kunnen kijken.Ik heb er een broek vandaag voor 4,95 :D

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ja hoor,die zijn er zeker...Of het zonder beugel altijd is?Een paar jaar terug nog wel,maar volgens mij zijn ze er nu ook met beugel.
    Bij livera hebben ze iig voedingsbh`s met beugel,voorgevormde.Dus mss ook wel de meegroei bh`s.

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @trotsemams
    een broek voor 4,95 :O:O
    wat voor broek??

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
  5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @trotsemams
    geweldig!!!
    wat een mazzel

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ja echt,ben er ook zo blij mee...Juist met grote maten positiekleding en lingerie is het allemaal zo duur.Was zo blij met dit koopje..kreeg hem ook nog kado trouwens :D

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @trotsemams
    ik heb 1 positiebroek via mp gekocht met het prijskaartje er nog aan voor 5 euro
    was ik ook erg blij mee!!
    ik zit maar 42/44 dus vind kleren altijd lastig
    dus ik snap wel dat je hier blij mee bent :D

8. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Zat toevallig net te kijken op Wehkamp, maar twijfel een beetje.. wil eigenlijk nog geen grotere broeken aanschaffen maar gelijk goede..

Maar twijfel of je die broeken al aan kan nu, lijkt mij dat je band nog helemaal zo lubberd of niet??

9. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Oh ik ben echt een zeef...

Euh, de 2 met echo morgen (miffy en cullen???) Geniet er van!!!

Vlinder, zal aan je denken!!

Wbt kleding, dát is altijd al moeilijk voor mij. Ik men nog net iets te licht voor grote maten, maar een confectie xl zit niet mooi. Weet dus nu echt niet meer wat ik aan móet.

Zag net een got van mezelf van vanmiddag, maar jeeeej ik zie er echt niet uit. Ben te zwaar en hou nu ook nog vocht vast en dát zie je zoooo goed. Pffff ik voel me er niet zo fijn bij. Ik weet waar t van komt maar dit is niet goed voor mijn zelfvertrouwen...

Iemand overigens nog tips voor maagzuur???

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hier zit ie niet los,maar heb wel al een behoorlijk flinke buik...Die van miss etam,die niet zo`n hele hoge buikband heeft die kan ik echt niet aan tot 40 weken.Maar die kan echt prima als je buik nog niet zo groot is.

11. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb een positiebroek van de H&M (jeans) en die zat echt meteen al heerlijk! Pas hem aan het eind van de zwangerschap niet meer, maar dan vind ik die broeken toch niet meer lekker zitten ;)

Ben verder wel aan het neuzen, moet echt nieuw spul hebben!

12. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Leuke site: Oma weet raad

Misschien heb je er wat aan?

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ludora,ik heb geen aandelen bij miss etam ofzo...maar de positie daar gaat tot maat 48 en is erg ruim.
    Hoe komt het dat je je zo rot erom voelt?Heeft het naast zwanger zijn een reden dat je nu meer vocht vasthoud?

14. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Na de 10 weken echo, en als we dan iedereen op de hoogte hebben gesteld kunnen we lekker de stad in. Kan ik gewoon passen enzo, veel beter!! En hoeven we niet steeds om te kijken of we bekenden zien..

Tot die tijd maar mijn eigen broeken, knoop en rits open en lang shirt erover! Hahaa

15. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Ludora: iedereen heeft wel eens van die dagen dat ie niet lekker in zijn vel zit.. Je zou mij eens moeten zien, heel mijn gezicht zit onder de pukkels..! Wordt er naar van, en maar smeren met vanalles om het weg te krijgen, te gek voor woorden!
    Lekker doen waar je zelf zin in hebt en niet teveel langs spiegels lopen :D

16. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Il moet geloof ik eens maar miss etam :p

Ga zo eens naar de site kijken.

Mijn ontlasting is slecht, maar buiten dát én natuurlijk zwanger zijn is er zo ver ik weet geen reden om vocht vast te houden.

Mijn gewicht is al mijn leven lang een issue. Ik vind t gewoon moeilijk, ook al ben ik zwanger... Dus als ik dan een foto zie.... Aaagrhh

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat lijkt me lastig Ludora,want ook met een gewicht dat niet naar je zin is kan je zo mooi zwanger zijn.
    Ik heb zelf fors overgewicht en kan daar wat uiterlijk betreft gelukkig echt schijt aan hebben om het zo maar te zeggen..Hoop dat jou dat ook gaat lukken,dat maakt het zoveel leuker.

18. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Net wat positiekleding besteld bij ikenmijnkind.nl (nee, geen banden met de site, maar gewoon echt een leuke site!)

Ook erg leuk voor de mensen die fan zijn van name it, daar zitten ook vaak veel dingen tussen voor weinig!

19. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Komt ook wel... Maar móet er zelf ook even aan wennen denk ik. Zwaarder worden zonder dat ik er iets aan kan doen. En vooral nu ik t nog moet verbergen op t werk is t denk ik ook moeilijker om er trots op te zijn. Terwijl ik dat natuurlijk echt wel ben!!!

20. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ik vind het soms ook nog moeilijk hoor
    maar dat komt ook door je hormonen
    ik heb het idee dat mijn buikje die ik al had nog viezer en naarder eruit ziet
    toen mijn vriend foto's maakte in ondergoed (voor mezelf) heb ik geloof ik een uur lang gehuild omdat ik schrok van mijn lichaam
    vond mijn lichaam vies en afschuwlijk
    en baal er nog van
    kan niet wachten tot mijn buik er ZWANGER uit ziet zodat ik het zelf misschien beter begrijp

Deel Deze Pagina