miffy gecondoleerd!! miekr shit das egt kut.. kun je hem bellen?? hoop dat hij inmiddels al thuis is.. echt onwijs balen zeg!! soms zijn mannen echt niet te snappen heh.. wie was er aan het klussen?? goed bezig!! hier morgen nieuw dakraam en dan gaat het grote klusse hier ook beginnen.. hier als ik rustig aan doe kan ik al iets meer heb het ergste van migraine aanval achter de rug.. begon gisteravond op een hele dag vol lezingen en optreden van martin moreiro.. ik werd door hem uitgenodigd mee te zingen op het podium.. dus daar stond ik dan!! kon me geen eens moed indrinken XD en vrijdag dus een echo gehad ivm met de val van de trap.. zag er goed uit het is een heel druk en beweegelijk kindje en heb het hartje horen kloppen ging mooi hard en stevig.. zoals beloofd de foto's: volgens de meting van de echo ben ik nu alweer 12 weken en 1 dag.. maar ik hou gewoon maar even mn ticker aan.. anders blijf je veranderen hihi. op de ene echo ligt hij met het hoofdje gebogen zie je het neusje goed! en bij de andere lag hij zich even uit te rekken en te spartelen!!
He Miffy, gecondoleerd! Het is altijd vervelend, hoe goed je je er ook op voorbereid... En Miekr: wat een vervelende situatie zeg!! Ik hoop dat jullie er snel uitkomen! Misschien kan je hem bellen?? @ Priscilla: mooie echo weer super! Over het roken/meeroken: ik ben zelf ook echt anti roken! Wel heb ik familie (vader, en zijn vriendin enz) die roken. Maar na vorige keer, toen we het verteld hebben, heeft hij de hele avond niet gerookt! Puur toeval? Of hij houdt er rekening mee hihi Ik probeer het te ontwijken, ging vroeger mee met collega's naar buiten als die gingen roken, ff rustpauze. Maar nu niet echt meer, heel soms, en dan uit de wind! Hahaaa Maar bij verjaardagen kom je er soms niet onderuit. Wel probeer ik dan even weg te gaan op die plek. Maar is niet altijd te doen. Dus ja.. je moet wat
idd met roken vermijd ik ook het liefst gelukkig word hier niet gerookt en als er mensen op bezoek zijn die roken gaan ze buiten staan!!! was pas op bezoek bij mn zus en die rookt wel en merkte dat ik er toch wat minder lang bleef hangen...
Hmm, daar zou ik me ook wel verplicht voelen om even heen te gaan... lastig ja... Toch, als het een hele goede vriendin is zou ze het wel moeten snappen als je uitlegt waarom je al snel weer weggaat, toch? Miekr, hoe is het daar nu?
hier gaat het inmiddels wel weer wat. Onze oudste wilde naar opa en oma die is nu dus naar m'n schoonouders. ik blijf het alleen maar raar vinden, m'n man gaat steeds weg zonder iets te laten weten. Hij is nu ook alweer ruim 1,5 weg om een hotdog hier op het dorp te halen. (had ik zo'n trek in) Z'n tel is inmiddels zijn heilig die heeft ie de hele dag in z'n broekzak zitten. Ik ga (misschien door m'n hormonen) dingen denken. Er is een ''vriendin" die hem erg leuk vind. Ze stuurt hem telkens berichtjes met kusjes en belt hem ook vaker, maar ik weet dat mijn man haar heel erg aantrekkelijk vind. Begin gewoon bang te zijn dat hij achter mijn rug wat met haar doet. Ik bedoel ik ben na 2 zwangerschappen en nu de 3e niet meer zo strak als ik was in het begin van onze relatie, doordat ik zo moe ben heb ik ook totaal geen zin in seks. Ik voel me er best onzeker door, maar straks als hij thuis is ga ik het hem gewoon vragen ik wil het gewoon nu weten.
@Miffy, gecondoleerd! @miekr, heftig! Ik hoop dat je beren op de weg ziet! JGB, ik vond het best leuk, maar eigenlijk zijn mijn andere twee al te groot! Ik ben zonder de kids geweest, heb wel wat gratis dingen gekregen en ik heb vast wat dingen voor 5-12 ingeslagen! Dat was dan wel weer het leuke! Daarna nog even naar Hoog Catharijne, even wat lekkers eten en even shoppen Hier ligt de oma van mijn vriend in het ziekenhuis, ze weten nog steeds niet precies wat er aan de hand is, ze is gevallen gisteren en ligt nu nog voor heel veel onderzoeken in een ziekenhuis ver weg, ze is te slecht om dichterbij te komen... Verder weinig bijzonders hier, lekker gezellig weekend gehad en nu lekker even uitpuffen daarvan, morgen en overmorgen weer werken!
miffy, gecondoleerd! prachtige echo priscilla!! wow! miekr, ik weet niet wat ik moet zeggen, vind het zo erg voor je, vreselijk zoals je man nu doet, weggaan zonder iets te zeggen? en dan uren wegblijven? blijft je oudste bij opa en oma slapen? veel sterkte meid!
Hoi meiden, We hebben van het weekend een box + boxkleed gekocht. Of eigenlijk gekregen, we mochten van mijn ouders een sinterklaascadeau uitzoeken Ook hebben we een leuk kamertje gezien die we waarschijnlijk volgende week gaan bestellen. Dribbel, flink buikje dan al, als mensen al denken dat je over de helft bent! Vriesje, wat fijn dat je morgen al naar de vk kan! Priscilla, oei das niet zo best dat je van de trap bent gevallen. Fijn dat alles wel goed was! Mooie echo's zeg! Tinie84, hihi ik vind Babydump ook nog steeds een vreemde naam. Dacht eerst dat het een soort outlet was ofzo, maar het is toch een gewone babywinkel Miekr, wat een opluchting voor je dat je eindelijk hebt geplast. En wel apart van je vriend hoor, dat hij gewoon weggaat zonder iets te laten weten. Ik hoop dat je niet gelijk hebt van die vriendin, dat zou wel een hele lage streek van hem zijn. En anders eens even aan die vriendin duidelijk maken dat je van zulke dingen niet gediend bent. Berichtjes met kusjes enzo. Sterkte ermee! Echo: wij willen ook een 3d echo laten doen ergens halverwege de 20 weken. Sam4Hope, fijn dat de hond zo goed luisterde in het bos! Jammer dat je vriend niet zo enthousiast op je plan om naar Ikea te gaan reageren. Heitjekarweitje, wij hebben gelukkig niet echt veel mensen in de buurt die roken. En degene die roken staan vaak buiten. Maar kan me voorstellen dat je het niet lekker vind om in de rook te zitten, dat zou ik ook hebben. Ladytijger, veel plezier in de Efteling van de week! Miffy, wat erg van die vader van de vriend van je broer.. gecondoleerd.
Vergeten te zeggen: ik heb morgen controle bij de vk. Heb er eigenlijk wel zin in. Hoop dat ze het hartje snel kan vinden En hopelijk kunnen we een datum afspreken voor de 20 weken echo.
He Miekr, ik hoop ook dat het niets is.. Misschien is de verandering weer ff heftig voor hem? Ik vind het altijd heel 'raar' als mannen zo reageren.. Maar ja, er hoeft natuurlijk niks achter te zitten. Ben benieuwd hoe hij zal reageren. En hoe je het gaat brengen, oef, lijkt me niet makkelijk! Heel veel sterkte en succes, en nogmaals, ik hoop dat het niets te betekenen heeft!! *digi knuffel*
@ Viev: veel plezier weer morgen!! En wat leuk dat je al spullen uit heb kunnen kiezen! @ Dribbel: hoop dat ze snel erachter komen wat het is (geweest) Weten ze ook niet waardoor ze is gevallen? Al op leeftijd? Verkeerd schoeisel? Obstakels? Of is het echt iets medisch?? Altijd lastig, heel veel sterkte! Nog even een aanvulling op het roken. Hier in huis wordt ook absoluut niet gerookt, en iedereen weet dat! Ik heb een tuin, en daar mogen ze roken! Heb een overkapping, daar kunnen ze evt. ook nog droog staan. Hebben ze mazzel mee! Haha Heb net mijn broertje nogmaals op hyves even gekrabbeld. Ik had hem het nieuws smst.. maar kreeg maar niks terug.. Wat blijkt nou.. Had hij alle smsjes per ongeluk gewist, en hij was in de veronderstelling dat hij had gedroomd dat ik dat had gesmst! Echt weer hilarisch, en weer typisch een 'muts' actie van hem. Maar hij is super trots!! Gelijk op hyves gegooid dat hij oom wordt!! Super lief!
Hey dames, ik zie dat wij niet de enige zijn die al spullen hebben aangeschaft. Zaterdag zijn we eens gaan orienteren en na een uitgebreide voorlichting over kinderwagens wisten we welke we graag wilden. Dus zaterdag even op internet gekeken en daar was diezelfde wagen voor ongeveer de helft van de prijs leverbaar (nieuw) via een webwinkel/babywinkel uit Utrecht. Ik ben er helemaal blij mee! Manlief heeft zich in de winkel ook enorm vermaakt met het inklappen en uitklappen. hihihi..!
Hihi. Die van mij durfde niet, beng dat ie de wagen stuk zou maken (of dat heel goed nieuws is weet ik niet ). Welke wagen krijgen jullie nu elmo?
Hihihi.... voor mijn man was het net een 'speeltuin'. Die heeft zo ongeveer alle wagens die qua wendbaarheid enzo in de buurt kwamen van wat wij wilden in en uitgeklapt. Soms met assistentie van een verkoper. Wij hebben de maxi cosi elea aangeschaft (met reiswieg en zitje). En daar ook maar meteen een maxi cosi autostoeltje bij gedaan.
Ik heb over een uur mijn combinatie test. ben toch ergens wel heel zenuwachtig. vannacht veel wakker gelegen raar gedroomd.\ Ben blij als ik het gehad heb. En oh ben ook zo vreselijk benieuwd of we het geslacht kunnen zien. Morgen 14 weken en ze zeggen dat rond die tijd het geslacht al is gevormd. Maar ja bij onze jongste zoon zeiden ze met 19 weken nog dat hij een meisje zou zijn en het is toch echt een heerlijke knul Ik weet gewoon 100% zeker een jongen, maar m'n gevoel blijft meisje zeggen. Ik ga gewoon niet naar het geslacht kijken, dat komt wel met 20 weken ofzo.
Succes Miekr! Ohh leuk babyshoppen! Wij gaan hier binnenkort ook aan beginnen! Ook de toekomstige babykamer moet nog helemaal leeg, zin in! Maar eerst de echo morgen! Waren er vandaag nog echo's??
@miekr, succes!!! ik ben pas een uurtje me bed uit :O erg onrustige nacht gehad met vele nachtmerries (over mijn vader die kwam te overlijden ) en dan ook nog eens van die levendige, werd een paar keer bezweet en hysterish wakker bel ik school op om me alsnog af te melden (beetje laat maar toch) blijk ik vrij te zijn :O fijn dat dat doorgegeven is verder zo meteen maar een beetje opruimen in de chaos hierzo alles ligt nog overhoop ivm verkoop bank en schilderen enz en vanavond komt de andere bank dus dan wil ik het wel wat netter hebben
Hi dames, Vandaag nekplooimeting gehad. Echo was prachtig!! Wat een verschil met 2 weken terug! Het is nu echt een mensje! Neusje, hartje, maagje vol, blaas vol, vingertjes en teentjes. Zo bijzonder! Zal proberen om de foto straks online te zetten
Dribbel: wat erg voor de oma van je vriend, veel sterkte voor haar! Priscilla: mooie echo! Willen jullie ook weten wat het wordt? Miekr: nog met je mannetje gepraat over zijn plotselinge vertrekjes? Viev: succes bij de VK vandaag! Ben benieuwd of je het hartje hebt gehoord! Sam: haha wat een drollie, dat broertje van jou Hier: whoehoee over de 12-weken grens! (of is het nou 13 weken..die 'magische' grens?)