Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik ben ook super benieuwd! Ik heb een enorm sterk voorgevoel maar ik ben ook "bang" dat ik het mis heb, dus ik probeer niet teveel aan dat voorgevoel te denken want ik wil natuurlijk niet dat de onthulling van het geslacht straks voelt als een teleurstelling! Wij moeten nog iets meer dan 6 weken wachten.. was het maar alvast zover.. Voor mij wordt het dan ook pas "echt"!

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @priscilla
    ja verschrikkelijk!!!
    ik heb al een voorgevoel en had mijn 12weken echo ook al in het nub forum gezet
    en had ik iemand op mijn buik laten pendelen
    dus ben erg benieuwd

3. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    konden ze het bij jou echo zien miffy?? ik dacht nub te zien... was t de navelstreng whaha lkkr blond weer!!!
    hier denken ze thuis allemaal een jongen.. gaan jullie trouwens het geslacht geheim houden?? wij niet van mij mag iedereen t geslacht weten.. namen houden we wel bekend.. en we hebben zo'n lieve meisjes naam in gedachte dat ik alleen daarom op n meisje hoop hihi maar het maakt me verder helemaal niets uit!!!

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @priscilla
    bij mij dachten ze allemaal aan een meisje, net als mijn voorgevoel
    mijn vriend wil het geslacht wel geheim houden maar ik ben bang dat het mij niet lukt
    naam blijft zowiezo geheim

5. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @geslacht: Ben op zich wel benieuwd wat er in mn buik zit, maar wij willen het toch pas na bevalling weten. Dus voor mij nog maar 26 week wachten haha:D

Was er trouwens al een voorgevoel-lijstje opgezet? Ik heb er wat over gelezen...

6. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    hihihi vik dacht eerst echt een meisje maar sinds tijdje een jongen.. dus weet het echt niet meer.... en vriendje is er zo benieuwd naar... na elke echo vraagt hij als hij de foto bekijkt of het geslacht al te zien is hihihi

7. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Voor mij is het nog maar 4,5 week wachten tot ik het geslacht (hopelijk) weet, spannend! Ik wil het wel graag weten hoor. Ik denk zelf dat het een meisje is, mijn man denkt een jongen. Maar een voorkeur hebben we allebei (in tegenstelling tot de vorige keer) totaal niet. We willen het geslacht en de naam wel geheim houden voor de rest. Alleen mijn moeder en zusje mogen het geslacht weten, want ik moet het natuurlijk toch aan iemand kwijt ;)

8. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Hallo meiden:)

dacht laat mijn gezicht weer es zien;) ben erg moe de laatste weken en sinds een week doet de linkerkant van mijn bekken (achter en voor) pijn :(vandaag gewerkt tot 1815uur, en het doet behoorlijk pijn, vind dit niet zo leuk dat het al zo vroeg gebeurd, ze zien me al aankomen op het werk dadelijk.

Vriesje had ik al wat van gezegd, maar kan er met mijn pet niet bij dat het alsnog ook bij haar fout ging:( Het had nu goed moeten blijven gaan he.

Miffy gecondoleerd en veel sterkte toegewenst met je nichtje.

Nub was bij ons niet te zien

20 weken echo hebben wij hier op maandag 2 januari om half 10:) Lelkker vroeg, 7 weken en 5 dgn wachten:)

Verder geen idee wat te zeggen?? Hopelijk niet iets belangrijks vergeten?

Misschien tot straks

9. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Dank je wel voor de tips. Melk drink ik genoeg. Vandaag alweer 2 bekers van 250ml op. Maar ik drink wel goed alleen waarschijnlijk net niet genoeg. Morgen moet ik toch naar de verpleegkundige dus dan vraag ik dat meteen.

Over het prikken. Dit is alleen tijdens de zwangerschap anders wordt mijn bloed weer te dik. Ik ben even aan het opzoeken hoelang de naald is. Ik hoef gelukkig maar 1x op een dag. Het in een adertje prikken is ook op zich niet erg, maar het is een bloedverdunner en ik slik er ook nog een tablet bij die dus de blauwe plekken veroorzaken en dat is best wel gevoelig. Nergens te vinden dus ik heb de liniaal erbij gepakt. De naald is ongeveer 1,2 cm. Dus best lang vind ik. Soms gaat ie helemaal erin en soms ietsje minder diep. Dus misschien dat het daarom gevoeliger is soms.

10. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Thankx meiden voor jullie hartverwarmende berichtjes. Dat steunt me echt. Morgen een afspraak in zh om te bespreken hoe of wat. Laat het nog wel even weten.
    Groetjes vriesje

11. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    @vriesje sterkte morgen meis!!!

12. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    net weer ff buikfoto gemaakt :D

13. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Vriesje heel veel sterkte met jullie verlies...

Ook zo laat nog....

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat lijkt me niet prettig iig! 1,2 cm is best lang idd.Ik heb een 8 mm naald en dat is ivm mijn gewicht.Is natuurlijk heel ergens anders voor,maar toch.Vind dit al lang genoeg.Is het gevoelig na het prikken? Hier het erin prikken zelf,soms voel ik dat nauwelijks en soms is het echt gemeen.

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Vriesje,nogmaals veel sterkte...

16. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Heb alles gelezen, maar er is bizar weinig blijven hangen..

Alleen van Miffy: jeetje, houdt het bij jou dan nooit op? Wat een klote nieuws weer, van je nichtje.. sterkte hoor!!

En Vriesje, je bent altijd welkom om hier je hart te luchten hoor. Kan me voorstellen dat het wel fijn is om ff je ei kwijt te kunnen.

En hier, mijn 1e nachtdienst viel eigenlijk behoorlijk goed. Leuke collega, al moest ze soms weg. Dus heb vandaag vrijwel de hele dag geslapen! Ik was doodop! Om 17u ff wakker en krentenbol gegeten en om 20u echt eruit. Net 2 rijstewafels met jam op, maar brr heb wel honger, maar geen zin in eten, dubbel he?!
    Heb nog tot ruim 22u om te bedenken of ik nog wat eet, en anders op me werk haha
    De buikpijn is hier nog met tijden. Nog meer mensen daar last van? Ben zo bang dat er iets niet goed zit...

17. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    wat betekent 'nub'?

is er eigenlijk ergens een lijst (op een andere site?) met alle uitgerekende data van de mei-mamma's? Wie beheert de lijst?

Vriesje, sterkte voor morgen!

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @iedereen
    zolief jullie woordjes
    echt leuk om te lezen dat bijna iedereen er op reageert, voel me een beetje speciaal

@sam4hope
    het houd hier nooit op geloof ik .......
    ik heb vaak te maken met slecht nieuws, ook al was het nu een tijdje rustig
    dus het zat er ook al aan te komen eigenlijk......
    in de 6jaar die ik met mijn vriend ga heb ik al 12 mensen moeten begraven.....
    dus gemiddeld 2 per jaar hier :S :S

19. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    @sam jah hier af n toe maar zijn darmen banden en rekken bm! Maak j geen zorgen!

20. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Oe, Miffy, 12 mensen, dat is veel!
    Mag hopen dat er voor jullie betere jaren gaan komen! Sterkte!

Merk de laatste jaren wel dat veel (!) van onze vrienden/vriendinnen helaas 1 ouder moeten missen. Vijftigers/zestigers die te jong overlijden, maar toch heeft het mij doen beseffen dat we nu zelf ook ouder worden en dit soort dingen helaas zijn intrede doen in 't leven.
    Ook mijn schoonvader is in 2007 overleden, 64 geworden (wij waren toen 27 en 32). Zo jammer, vooral ook voor mijn man, dat hij ons zoontje + brusje niet kent en niet ziet opgroeien... Als ik dan mijn vader met ons zoontje zie dollen, dan ben ik altijd extra dankbaar, dat dan weer wel... Koester je naasten zolang ze bij je zijn!

Deel Deze Pagina