het is helemaal niet erg gelukkig we komen er zelf ook wel maar cadeautjes zijn altijd leuk en welkom
Even wat reacties, al weet ik niet meer precies wat er is gezegt.. @ Essie: begrijp je hoor, hier ook nachtdienst, en bijna de hele dag geslapen.. ach we zullen het nodig hebben he? @ Eten: heb het idee dat het hier steeds minder wordt. Niet echt misselijk ofzo. Maar wel trek hebben maar geen idee wat je moet eten. En als het dan voor je neus staat... oef nee!!! En nu zeker met mijn nachtdiensten is het hopeloos! Probeer veel te blijven drinken en fruit eten, maar verder... Denk daarom ook niet dat ik al ben aangekomen.. @ Boobs: haha heb hier ook echt niet het idee dat die al aan het groeien zijn. Wanneer komt dat nou eens eindelijk? @ Miffy: ik herken het wel een beetje, hier ook zo 1 die veel slecht nieuws op dr pad heeft gehad. Nou is het ff stil, maar is altijd een slecht teken... @ Schoonouders: die van mij zijn wel ok hoor. Geloof dat ze al een kadootje voor zomaar hebben gekocht dat ik van mijn man begreep. Wel erg lief! Nou dames, nog een fijne avond. Ik ga mijn haar eens drogen en in model brengen.. nja zo goed als wat nodig is voor een nachtdienst he.. en dan omkleden.. en dan is helaas mijn al te korte avond weer voorbij en mag ik weer aan de slag.. Toch te gek...!! Om 16u wakker, 17u wakker, 18u wakker en toch nog te moe om op te staan. Uiteindelijk om 19:30u uit bed gekomen.. Nja, dan is je avond zo om he?!! Om 22:30 weg om te gaan werken.. Nog 2 te gaan...
Ook ik mag me gelukkig prijzen met zowel ouders als schoonouders die superenthousiast zijn en af en toe zelfs iets te hard van stapel lopen. Kinderwagen krijg ik van schoonouders en mn ouders betalen mee aan de babykamer. Mn verjaardag en kerst komen er nog aan en ik denk dat ik dan nog genoeg krijg. Ze zijn zelfs van de week al bij elkaar op visite geweest en hebben het oppassen onderling geregeld. Heb ze beide nog niks gevraagd hoor. Ze weten dus helemaal niet in hoeverre wij het met werk gaan doen enzo. Ik wil op 17 dec een pretecho (geslachtsecho) laten maken en dan ouders en schoonouders meenemen. Dat is dus op de dag dat ik mijn verjaardag vier. Dit dan als verrassing aan hun. Ik krijg wel op 29 nov een echo bij de gyn. Ben dan 15 + 3. Zouden ze dan ook al het geslacht kunnen zien? Kan bijna niet wachten. Ff vraagje: Is 1 van jullie al eens naar de 9 maandenbeurs geweest en is het de moeite waard? Is een beetje vroeg, ik weet het.
ik wil ook naar 9 maanden beurs!!!! volgens de nub op mijn echo word t meisje (volgens nub expert) hoop so we hebben zo'n onwijs lieve meisjes naam hahaha
Hihi, wij hopen stiekum ook op een meisje. Alhoewel mn vriend wil heeeeel graag een meisje, dus hoop ik een beetje voor hem dat het zo is. Mij maakt het niet heel veel uit, als het maar gezond is. Maar volgens 90% van de mensen in mijn omgeving wordt het een meisje. Iedereen heeft zo'n voorgevoel, heb ik zelf ook. Heb vannacht ook gedroomd dat ik was bevallen van een meisje. Maar we zullen zien, nog even geduld. 9 maanden beurs lijkt me heel leuk, en ik ben normaal niet zo'n beursganger. Zelfs mn vriend is daar al enthousiast voor
Ik ben er nu een paar keer geweest, en ik ga aankomend jaar weer heen. Je kan er bijna de hele dag wel rondlopen, maar ik vind het ook leuk om de rest van de beurs te zien. Je hebt op de 9 maanden beurs leuke aanbiedingen, kan leuke foto's laten maken. 3d echo's maken (vond dat zelf wel prijzig) afgelopen jaar kon je ook je buik laten beschilderen. Ik had zelf zo'n vreselijk irritante tas achter me aan, want al die tasjes sjouwen sloopt je echt. En dan was die (achter m'n gat komt wat) echt een uitkomst. en vaak genoeg even rustig zitten wat eten en drinken en zo kon ik van 11:00 tot 21:00 rondlopen.
@pris, ik dacht precies hetzelfde. Of daar afspreken ofzo, kunnen we kennismaken met elkaar. Voor degene die dat willen natuurlijk.
@pris, gelukkig hebben we nog even de tijd om dat op de juiste manier voor elkaar te krijgen. En wie weet wat voor leuke contacten je er aan over houd.
Over site gesproken... Misschien ook leuk om bij de bevallingslijst twee kolommetjes toe te voegen met 'verwacht geslacht' en 'werkelijk geslacht'?
Wel heel leuk om af te spreken, maar het is altijd mijn jaarlijkse uitje met m'n moeder. Krijg m'n man ook echt niet mee hoor naar zoiets.
@tinnie misschien handig om dit in de club te doen??? die bestaat al dus kun je zo een nieuw onderwerp beginnen @klusser bezigbijtje houd de site bij, en ivm extreme misselijkheid en vermoeidheid lukt het haar op dit moment niet, zodra ze zich beter voelt gaat ze er weer mee aan de slag 9maandenbeurs ik ga ook heen, maar ik ga al met mijn moeder en tante eigenlijk ook al lijkt het me super leuk om jullie te zien eigenlijk zeker omdat we dan ook al dikke buiken hebben