@tinie, goed idee. Maar moeten we wel met bb bespreken. Ze voelt zich natuurlijk nog steeds niet lekker en het moet voor haar wel allemaal bij te houden zijn. Gelukkig hebben we nog een maand of 3.
Heb volgens mij even last van het 'in-mn-eigen-bubbel-zitten-syndroom' Dus, wat staat er bij jullie op de planning vandaag?? En morgen is het Sint-Maarten. Wordt in veel plaatsen in NL dacht ik niet gevierd toch?? Zijn er nog mensen die een echo hebben binnenkort??
@Heitje: Ja hier wordt Sint-Maarten wel gevierd. Gelukkig is dat om half 8 weer voorbij, want om 8 uur komt mijn verjaardagsvisite haha. (was vroeger altijd erg leuk, tegelijk met st maarten jarig, maar nu is het beetje lastig. wil je je klaarmaken voor verjaardag, moet je constant naar voordeur lopen)
@heitje hier word het wel gevierd maar niet heel groots dat ik nog in purmerend woonde vond ik het veel leuker morgen avond ben ik op stage en daar gaan we heel de boel versieren om kinderen te lokken want stage plek ligt NET buiten het dorp dus we moeten het maar even aantrekkelijk maken om naar ons toe te komen hoop dat het werkt want dat zou wel leuk zijn
heeft er nog iemand tips voor verkoudheid??? zit al helemaal vol met slijm, zelf in mijn keel maar weet niet zo goed wat ik er nu voor mag nemen..... hoest me een versuffing en door het hoesten moet ik weer overgeven dus alle tips zijn welkom !!!
Ahh een jarige in ons midden! Child van harte gefeliciteerd meid!! En tja, lijkt me idd wel vervelend ja als je je klaar wilt maken en elke keer de deur open moet doen... maar daarentegen wordt er wel weer heeel vaak voor je gezongen Fijne avond vanavond met de visite!! Miffy ga boven een bak met heetgekookt water hangen met je neus, handdoek er overheen en stomen maar! Paar keer per dag doen en het snot lost vanzelf op, lekker snuiten tussendoor als het loskomt! Beterschap!
Hieperdepiep, alvast van harte Child! (ben er morgen waarschijnlijk niet) Miffy, wat heitje zei, boven een bak kokend water hangen met een handdoek over je hoofd. Je kunt er evt nog van die munt/eucalyptuscapsules in doen. De 'echte' heten rhinocaps ofzoiets maar je hebt ze ook bij de kruidvat van 2,50 ofzo voor een potje. (moet je het met een schone handdoek doen en daar de komende dagen mee afdrogen na het douchen, ruikt heeeeeerlijk - zo'n saunagevoel) Hebben jullie trouwens al gratis luiers gehaald meiden? Geloof dat wij al voor 4 weken in huis hebben, hoeveel zou ik er ongeveer nodig hebben? 4 weken lijkt me wel zat toch, zelfs bij een kleine baby? Sla wel de afbeelding ff op de computer op, stel dat-ie van het internet wordt gehaald... Officieel mag hij niet meer gebruikt worden, maar ik heb hem altijd zonder problemen kunnen inleveren. Hij scant hem niet, maar als ze de code intoetsen doet hij het wel. Er staat trouwens ook bij: 1 bon per aankoop. In het begin leverde ik hem dan ook braaf in bij een aankoop, maar mijn ouders hebben laatst drie pakken per persoon gehaald, in één keer, zonder wat te kopen hahaha. Foei he http://www.gratis.nl/wp-content/uploads/2011/05/kruidvat_luiers.jpeg
@Heitje: Morgen ben ik jarig @Yupgup: Heb het uitgeprint, maar 1 bon per aankoop? Dus bij elke onzinnige deo die je koopt of wat dan ook, krijg je pak luiers? Heb het uitgeprint maar vraag me af tot wanneer deze actie gaat lukken. Dit kan toch helemaal niet uit?
Child hahaha sorry....warhoofd hier! Nou dan heb je die felicitatie alvast in de pocket toch Huh, gratis luiers? Ik weet daar niks van..maar kan het altijd proberen!
het stomen heeft geen resultaat opgeleverd behalve overgeven inmiddels ook nog even getempratuurd omdat ik me wat koortsig voel, 38.0 dus hopelijk gaat hij niet nog hoger want wil niet nog zieker worden voel me al zo een nutteloos vaatdoekje
@ miffy, neusspray met zoutoplossing mag je ook gebruiken. stomen met dat eucalipte erin daar kan je inderdaad erg beroerd van worden had ik ook. Ik deed er dan zout in en stomen. laurierdrop voor je keel. En zelf hoestdrank maken voor je keel van laurierdrop en water. Laurierdrop oplossen in water en daarna opdrinken. Ik zat ook helemaal vol en na een paar dagen dit zo te doen was ik er grotendeels vanaf. Ik heb alleen nog een oorontsteking, maar omdat ik allergisch ben voor de antibiotica die je tijdens je zwangerschap kan gebruiken, kan ik geen antibiotica gebruiken en moet ik wachten tot het vanzelf over gaat.
Nee, dat kan voor hen ook niet uit Daarom hebben ze (bijna) alle websites dus ook gesommeerd om die bon van het internet te halen, behalve deze website Maar sla hem voor de zekerheid even op je eigen computer op! Er staat bij: tot 31 december 2011 (ik haal ze al sinds ik weet dat ik zwanger ben, dus sinds eind augustus). En ja, bij alles wat je koopt kun je zo'n pak luiers meenemen. Zoals ik zei hebben mijn ouders dus ook meerdere pakken luiers meegekregen ZONDER aankoop. Ze zeggen er niks van! Ik vond het wel leuk Hoe lang gebruik je luiers maat 1?
@miekr ik had het nu ook alleen maar met zout gedaan omdat ik normaal al niet tegen die geur kan maar dus ook niet tegen stoom
Wat een leuk idee om te meeten op de 9 maandenbeurs! @vmb1981: het valt me al de hele tijd op: wat een ontzettend mooie katten heb je! Wat is het voor ras? (hier een echte dierenliefhebber! Mijn ouders hebben 3 siamezen, zelf heb ik een exotic, Fam. Van de pers)
Bij onze oudste gebruikte ik maat 1 2weken. Hij was 4330gr. Bij onze jongste heb ik maat 1 4weken gebruikt, hij was groot bij z'n geboorte, maar was heel erg veel afgevallen. (dus het ligt er een beetje aan hoelang je luiers kan gebruiken.)