Hoi meiden, Daydreamer, gefeliciteerd met je vriendin! An1985, welk kamertje heb je besteld? Leuk he, die spulletjes allemaal kopen Wij gaan van het weekend het kamertje bestellen bij Prenatal. Dat is het laatste weekend van de staffelkorting. Scheelt weer zo'n 10 of 15%. Ik heb ook nog geen grotere bh's nodig. Child, das mooi meegenomen die korting bij bol.com! Leuk dat je dan ook nog een waardebon krijgt van Prenatal. Bloem, leuk dat je van je ouders spulletjes mag uitzoeken voor Sinterklaas. Heb je al een idee wat je wilt? @gewicht, beetje raar wat toen ik begon met wegen, woog ik 2 weken daarna 1 kilo lichter. En vandaar uit weeg ik nu iedere keer ietsje meer. Dus denk wel dat ik nu ietsje aan het aankomen ben. Miekr, waarom zouden je schoonouders niets voor Owen kopen? Dat is ook sneu.. Van mijn ouders en schoonmoeder krijgen we allebei een hoop. We hebben echt niets te klagen. Ik vind het allemaal superlief, want ze hoeven het natuurlijk niet te doen. Heitje, sint maarten wordt hier niet gevierd. Wij beginnen dit weekend aan het carnavalsseizoen Yupgup, bedankt voor de link van de gratis luiers! Heb er meteen een aantal uitgeprint
Dank je, Miekr! Ik zou nu in principe niet méér hoeven te halen toch? Lijkt me sterk dat ze er twee maanden in kunnen zitten? (ben zelf 1.78, vriendlief 1.85 en families zijn ook zo lang).
Ik ga zo een broodje gerookte zalm eten, jummmmmm. De VK kon me een viskraam aanraden waar het heel vers was en niet gesealed of vacuum geweest was. Lekkerrrrr.... Wel heel erg duur. Portie voor 1 boterham: 3,20. Nou ja, voor af en toe....
@ heitje wij vieren morgen ook sint maarten. Devin heeft vanochtend sint maarten gevierd op de psz en morgen gaan we langs de deuren. @ viev, mijn schoonouders hebben niks met owen. devin is hun grootste favoriet,maar het speelgoed wat hij daar krijgt moet hij ook daar houden. (elke keer weer zo sneu, vorig jaar dat verdrietige kopje toen ze zeiden leuk he?? kan je allemaal hier laten kan je er hier mee spelen.) maar ben ook heel benieuwd als dev ziet dat z'n broertje niks krijgt. Vorig jaar was m'n man vergeten een kado voor mij te kopen en dat er in de zak dus niks voor mama zat vond hij vreselijk hij zei al dat mama wel lief was geweest en was boos op sinterklaas.
De producten van VSM voor verkoudheid en hoest e.d. mag je gebruiken bij zwangerschap. Het is de oranje lijn bij de drogist, je moet even per product bekijken wat je nodig hebt. Bijv. een siroop voor slijm bijv?
weer een goeie dag vandaag de 2e op rij. Blij mee maar ook dood eng, want voor mij gevoel is het wachten op een terugval. En ik ben daar zooooooo mega bang voor Tevens geniet ik ook wel weer ervan. Maar helaas is de angst er ook. Want wanneer (al hoop ik natuurlijk niet meer) zal het misgaan Maar goed, even een beetje ervan proberen te genieten als het goed gaat. Toch? Maar goed in mijn album daarom ook eindelijk een nieuwe buikfoto (en in het mei 2012 topic ook) xxx
Hey dames, Hier alles goed. Ik begin nu echt uit te dijen Verder kwam ik van de week tot de tragische conclusie dat ik deze winter geen glühwein mag.... auw.... Nu kun je 's winters altijd lekker opwarmen met glühwein, of chocomel (maar dat lust ik niet), of koffie (maar dat lust ik ook niet) of thee (maar dat drink ik altijd al...dus da's niet meer speciaal....) Voor mij is glühwein echt zo'n drankje om na een sneeuwwandeling bij op te warmen. Weet iemand een leuk alternatief?? Groetjes, Elmo
Anijsthee? (met druppeltjes anijsspiritus) of anijsmelk (blokjes uit die staafjes van de Ruiter)? Ik vind dat altijd zo'n lekker winters drankje. Eventueel met kaneel ofzo.. mmmm
Bericht van UMC st Radboud binnen. Uit de vlokkentest zijn geen afwijkingen naar voren gekomen. Onze dochter krijgt een....zusje!
Hee meiden, Hoe gaat het hieR? Ik ben al eventjes niet geweest.. (maar moest meteen 40 pagina's ofzo bijlezen) Hoe gaat het met jullie kwaaltjes? Zijn er al meiden die een babykamer hebben gekocht? Wij hebben van de week weer n echo gehad.. alles zag er goed uit.. en ben zelfs vooruit gezet.. ben nu 12 weken en 5 dagen.. ben 4 dagen vooruit gezet.. Onze angst wordt nu toch wel minder.. hebben we nog wel.. maar nu al 3 echo's gehad met een goeie groei, kloppend hartje, en nu zelfs vooruit gezet.. Dus we willen nu wel gaan kijken naar een kamertje.. en ik ben beetje aant rond kijken voor de kraamzorg.. Ik hoor over Zin Kraamzorg wel goeie verhalen.. Hebbben jullie dat al geregeld? Hier worden de kwaaltjes minder.. wel nog misselijk en af en toe overgeven.. ik eet 's avonds echt slecht.. vlees gaat er helemaal niet in.. blegh! de groente dan weer wel.. Eet veel vla, yoghurt, fruit, rijstewafels gaan ook goed.. Nou meiden.. ik ga (proberen te) eten.. Fijne avond nog! Liefss
Miranke, oww gefeliciteerd! Super dat er niks uitgekomen is.. en super leuk dat jullie een meisje krijgen Jullie avond kan niet meer stuk.. haha!
Hey meiden, Niet bijgelezen, helemaal van slag net te horen gekregen dat mn nicht van 30 longkanker heeft long en lymfeklier aangetast.. Dochtertje van 3
Pricila. Vreselijk! Geen woorden voor.. Heel veel sterkte! Tegenwoordig kunnen ze veel, ik hoop dat ze sterk is en dit gevecht overwint! Heel veel sterkte!
Miffy vroeg jij over dat buikvet? Ik heb wel wat ja ook wel iets te veel maar geen mega dikke buik zeg maar.. Al zeg ik t zelf als ik zit een zwemband wanneer ik sta hangt ie niet helemaal over m'n broek heen ofzo hihi wat een details.. Al is het nu ik zwanger ben wel meer geworden.. Ik ben gelukkig weer bijgekomen van m'n nachtdienst sam hoelang moet jij nog door met nachtdiensten nu je zwanger bent? Voor mij zitten ze er nu op tot ik weer aan het werk ga na m'n verlof.. Verder kan ik m'n avond eten moeilijk verdragen herkennen jullie dit? Had ik eerder niet maar nu lust ik niet veel avondeten meer en heb daarna brandend maagzuur..
Ooooo priscilla wat een vreselijk nieuws zeg, hopelijk kunnen ze haar nog helpen om deze rotziekte te overwinnen en te verbannen. Heel veel sterkte
@priscilla wat een verschrikkelijk nieuws!!! sterkte meid!!! @essieee nee ik was het niet....... hier een verschrikkelijke dag achter de rug door het hoesten denk ik wel 15 keer overgegeven heb echt niks binnen kunnen houden vandaag ook geen drinken of iets was toch eigenwijs naar stage gegaan en dat had ik niet moeten doen bij het opstaan uit de bank ben ik in elkaar gezakt gelukkig op de bank maar oooooohw wat eng!!! ik ben net ook naar huis gebracht door 2 collega's (1 in mijn auto en 1 in eigen) echt super lief
@pris, bah wat een rotnieuws. Hoop dat ze het weet te overwinnen. @miffy, klinkt niet best. Zou lekker rustig aan gaan doen als ik jou was. @miranka, fijn dat de uitslag goed is en een meisje, leuk leuk leuk. @eva85, het zijn maine coons. Heb in totaal 4 katten, waarvan 2 volbloed maine coons. Vroeger thuis een witte pers gehad ( nakomer van kampioenen). Hadden we overgenomen van een vrouwtje die naar het verzorgingstehuis moest. Was een pers met een neus, die zie je niet zoveel meer. Exotics vind ik ook superleuk. Vooral als ze nog zo lekker scheel kijken als kitten zijnde. @draak, nog geen babykamer gekocht, wel hevig aan het rondneuzen. Zaterdag naar babypark, hoop dat ik daar kan slagen. Heb er goede verhalen over gehoord. @bb, fijn dat je je eindelijk wat beter voelt. Hoop voor je dat het zo blijft. Al is het doodeng om je dan ineens goed te voelen. Hier behalve de vermoeidheid nergens geen last meer van. Vind het heerlijk en ook wel eng. Kan niet wachten tot ik de kleine ga voelen. Gelukkig nog maar 19 dagen tot volgende afspraak. Aftellen dus! @9 maanden beurs, ga me ff verdiepen over hoe we dat het beste kunnen aanpakken. Daar komen we nog op terug En nu, heb tot 21.00 gewerkt. Dus ff lekker bankhangen tot de oogjes weer zwaar worden.