zo nu staat ons beval lijstje iig duidelijk vindbaar op pagina 1, hihi Nijntje81: 2 mei, verrassing Cullen: 3 mei, nog onbekend Trotsemams: 5 Mei, Jongen Dribbel32: 6 mei, Jongen Viev: 6 mei, verrassing Child: 6 mei, verrassing Yupgup, 8 mei, Jongen Miffy, 8 mei,Meisje miekr, 8 mei, Jongen Daydreamer: 9 mei, verrassing Ilonka85: 9 mei,Meisje Tinie84 9 mei, Jongen Veldmuisje: 10 mei, verrassing Essieee: 11 mei, Jongen Minkie86: 11 mei, Meisje Daanbanaan1982: 12 mei,jongen Daro: 12 mei, Jongen Marja78: 12 mei, verrassing Ladytijger: 14 mei,verrassing Skaya: 15 mei, Jongen Miranke: 17 mei, Meisje Ludora: 19 mei, nog onbekend Pat78: 19mei, Meisje Priscilla4: 20 mei, Jongen Vmb1981: 20 mei, Meisje Draak: 20 mei,Jongen Heitjekarweitje: 21 mei,Meisje An1985: 21 mei, nog onbekend Sam4Hope: 23 mei, verrassing bezigbijtje: 23mei, 2meiden Bloem18: 27 mei,Meisje Kayde: 27 mei, Meisje mamajolanda: 27 mei , jongen Tijgetje: 29 mei, verrassing 85Eva: 31 mei, Meisje Totaal: 35 zwangeren 12 jongens 10 meisjes 9 verrassingen
Goed gedaan BB! Weten jullie waar ik trouwens wel een beetje gek van wordt? Alle mensen die vragen hoe lang ik nog moet Hallo mensen, ik ben ruim 22 weken zwanger, dus ik moet nog wel even! Ik voel me prima, heb nergens last van, maar dan nog! Het is jammer dat ik het niet zo duidelijk op de foto krijg, maar echt meiden, ik zou zo op het laatst kunnen lopen (al word ik dus nog veeeeeeeeeel dikker )
dat lijkt me best iri indd... hier vragen er wel veel hoe ver ik ben. Maar niet hoe lang ik nog moet hihi....
Zo alweer een nieuw deel haha lkkr druk hier!! Zojuist de nikes en nike shirt binnen gekregen die we besteld hadden zoo schattig!! Maar ik kan ze niet uploaden weet iemand waarom niet?? Pff hier weer steken op me borst aan de li kant dus lig lkkr op de bank met me dekentje en kussen nu nog wakker blijven!! Liefss!!!
@BB: het lijstje staat nu ook in de club zag ik en daar hebben ik en Alma een verzoekje gedaan om toegevoegd te worden.... Klusser-man wil nu laptop gebruiken voor een tijdje, ga offline.... Groet, Klussert
Het valt wel op wanneer er meer mensen vrij zijn.. Volgens mij zit iedereen dan met de laptop of pc in de buurt
Euh ja en toen was ik alles kwijt.... An succes morgen.... Al kan ik me voorstellen dat je er allemaal erg nerveus van wordt. Ik hoop dat je slaapt en dat je morgen alleen maar met goed nieuws komt. Viev (of was t nou Sam??)fijn mooie echo!! Pris wat een mooie echo foto!!! Kamertje Heitje nog niet naar gekeken. De rest ben ik helaas echt kwijt! Samenstelling gezin. Ik en vriend, een echte reu een het kater en het poes. Dus een meid zou gelijk spel betekenen. Donderdag weten we meer, hopelijk. Ik hoop dat we het donderdag weten kan ik ook nog even naar de Hema!! Ik ben vanaf deze week 2 uur minder aan het werk. Merk natuurlijk nog niet veel verschil. Maar hoop wel dat ik me beter ga voelen. Donderdag naast 20 weken echo ook onderzoek BI, ik vrees dat ik er nu al last van heb. Dus maar gauw fisio. Morgen met mijn moeder winkelen, voor onze trouwdag moet ik we eventjes iets leuks hebben
Wees blij, hier komen er elke week weer ouders op het kdv naar me toe hoe lang ik nog moet... Of bekenden die het niet weten, best vervelend. Merk ook wel dat ze schrikken als ze horen hoe lang ik nog moet (maar dat is ook wel weer erg leuk )
wat mij trouwens stoort is toch wel het aanraken van mn buik.... eerst snel voelen en dan zo vragen van dat vind je toch niet erg he..... gelukkig heb ik de meeste mensen duidelijk gemaakt dat ze het pas mogen als ik daar ook zin in heb maar toch.... en voordat ik zwanger was dacht ik zo van nee dat doen mensen toch niet zomaar je buik aanraken hmmm toch wel... @dribbel, nou stomme vraag zeg hoelang moet je nog.... Bij komt het nu zo van hey je buik is al goed aan het groeien he word al rond.... en dan elke dag dezelfde mensen ...
ik moet eink ook wel zeggen dat ik amper buiten de deur kom hihi... en de mensen die ik zie weten hoe ver ik ong. ben dus is niet eerlijk natuurlijk hihi..... ik werk al vanaf week 7 niet meer.... en lig veelal op de bank.
Heb ik dus ook, als ik zeg dat ik 20 weken ben en mensen zeggen, goh wat moet dat wel niet worden als er de helft nog bij moet..... En bedankt voor de steun, ik heb best wel in de gaten dat ik al een heeeeele buik heb. Maar daarin zit wel mijn wondertje!! So back off!!! Kan er best pissed om worden, gewicht is altijd al een isseu geweest dus voor mij ook niet makkelijk... Maar dat wordt niet begrepen...
klopt! dat heb ik ook echt.... ook bij familie gewoon. IEDEREEN zit aan me buik, vind het niet fijn. Maar voel me ook weer niet fit genoeg om dr wat van te zeggen
ludora wanneer is je trouwdag?? kan me er ook zo boos om maken als mensen maar opmerkingen maken over dt je dikker word of een flinke buik hebt.. hallo nu ik zwanger ben is het wel oke om te roepen dat ik dik ben?? ik ben niet dik!! ik ben ZWANGER!!! *dusss*