Ik herken het eerlijk gezegd niet.Bij de eerste had ik energie voor 10 en vond ik al die drukte van kraamvisite wel erg gezellig.Ik raakte er niet extra vermoeid door. Bij de 2e was het anders omdat zoon een zware start heeft gehad,toen had ik al m`n aandacht voor zoon en dochter nodig en niet zo`n behoefte aan bezoek. Het is wel fijn dat je het nu beter weet,kun je er meer rekening mee houden.
Hier kan ik me wel helemaal bij aansluiten Na mijn 2e bevalling heeft m`n bekkenbodem veel schade opgelopen en sindsdien is het hopeloos.Ik train wel m`n bekkenbodem,nu ook weer bij de fysio ivm b.i. Idd je oefeningen gaan doen! Meer kan je niet doen,maar als je het niet doet wordt het alleen maar erger de komende tijd denk ik. Dat het een rotkwaal is ben ik helemaal met je eens!
Dat was een pittig klusje om bij te lezen..dacht dat het 11 pagina`s waren,maar het zijn er al 19 ofzo Hier wordt hard gewerkt aan de zolder..ik hoop dat het volgende week klaar is dan kan de babykamer in orde gemaakt worden Wil zo graag dat het klaar is,dat ik in kan gaan richten enz..
Haha an ik heb erg moeten lachen om die echo foto!! Zo was het precies ook bij onze eerste zoon! Echt een enorme piemel in beeld hahahahaha maar het formaat bij zijn geboorte was gewoon hoor hihi Mobiel: ik heb er een gekocht toen mn zoontje een maand of 2,5 oud was denk ik. Hij vond het prachtig om ernaar te liggen kijken in de box, en het muziekje natuurlijk. Zodra het muziekje stopte begon ie te huilen en kwam mama weer om het op te winden Ik vond het zeker wel de moeite waard, maar niet persé iets wat je al meteen nodig hebt. Ik heb er toen één bij de hema gekocht voor 12 euro ofzo.
zo wat een verhalen zeg ! nou hier voel ik me weer down niet normaal en waardoor.... Pfff zin om heel hard te huilen, vergeet alles als ik mn vriend iets vraag of vertel krijg ik maar de helft mee, lijk wel dement zo irritant en ben zo duizelig en hoofdpijn, was vanmrgen zo blij dat ik me beter voelde en nu.... Nou vanmiddag mn jas terug gaan brengen en heb gewoon het aankoopbedrag terug gerkegen dat was heel fijn ! daarna naar het azm voor de echo (verhaal taaislijmziekte) en ze maakten dr meteen een 20 weken echo van dus ze moesten alles zien. Helaas was onze kleine meid erg koppig en wilde haar gezichtje niet laten zien. Dus ik moest maar even 20 min gaan rondlopen nou na veel gewandel en geduw en mijn billen in de lucht gooien konden ze dan heel even snel wat zien !! Maar wat een gekke echo de helft van de tijd had ik geen idee wat ze aan het bekijken waren of het was heel stil enzo. Kon dus steeds vragen wat is dit en wat is dat erg gek.... Misschien ook omdat ik alle andere echo''s in een echocentrum heb gehad en ze hier veel persoonlijker zijn. En het stomste vond ik nog ze smeren je hele buik vol met die gel en na afloop krijg je een doekje in je handen geduwd zo doe maar ff zelf..... Of ben ik nu zo'n zeur pfff sorry meiden voel me echt een zeikerd nu op dit moment ga nu echt stoppen met mn berichtje....
Ilonka: bij de eerste had ik de 20wk echo in het zkh en dat was ook heel afstandelijk, koud en veel stiltes enzo.. deze keer werd er volop verteld dus dat verschil herken ik wel. Vervelend dat je je zo voelt! Vanavond vroeg onder de wol, het zijn waarschijnlijk "gewoon" de hormonen!
Ik ben trouwens vanmiddag begonnen met de tekst voor het geboortekaartje.. leuk om te doen maar ook moeilijk! Maar ach ik heb nog alle tijd dus dat komt goed..
@ilonka je bent gewoon ziek en nu je zwanger bent heb je daar wat meer last van dat probleem had ik ook ik ging al huilen toen ik meer dan 2x hoeste ofzo, zag het allemaal niet meer zitten en voelde me erg down hopelijk voel je je snel weer beter!!
daro wat knap!! ik heb echt geen idee wat ik op t geboortekaartje wil.. vriendlief laat veel aan mij over en vind alles best dus kmoe nog kijken haha
ja vanmorgen voelde ik me weer helemaal goed maar nu is daar niks meer van over ik ga gewoon vroeg naar bed en hopen dat t snel voorbij is !
goed idee, en anders lekker op de bank gaan liggen en je laten verwennen door je mannetje en lekker uitzieken
Haha praat me dr niet van..... mijn man bemoeit zich dus gewoon he-le-maal niet met het kaartje.. vorige keer ook niet. Weer een cultuurverschil, hij vindt geboortekaartjes maar onzin en als ik ze dan toch wil dan moet ik ook zelf maar beslissen wat er in komt te staan Maar hij is het wel eens met mijn keuze, verder heb ik de vrije hand haha
jah precies!! aan de ene kant wel prettig maar aan de andere kant zou hulp soms ook wel fijn zijn haha
daro wat vind je van deze? vind hem zo lief: Geboortekaart tekst broertje Ik heb mamas buik zien groeien Ik heb je geknuffeld en voelen schoppen Ik heb zelfs je hartje horen kloppen en daar ben je dan lief en klein wat ben ik blij je grote broer te mogen zijn