@cullen: had jij het er toen niet over dat je man/vriend dacht dat het urine was??? en dat je paar keer van ondergoed had gewisseld... zo iets staat me bij!!
auw auw auw, net gegeten en gelijk weer kiespijn. Gister bij de tandarts geweest en m'n kies is dus dood dus heb gister een zenuwbehandeling gekregen en volgende week een lange wortelkanaalbehandeling. (pfft ruim een uur liggen) Alles wel zonder verdoving dacht dat het vreselijk pijnlijk zou zijn, maar het viel me nog wel mee. maar omdat m'n kies dus al een tijdje dood is is m'n tandvlees daar helemaal opgetrokken en ligt alles dus bloot. Hopelijk als het volgende week allemaal gedaan is geen pijn meer in m'n mond. Straks even naar de kruidvat even luiers inslaan, meneertje poept zo ontzettend veel dat we gewoon aan zeker 10 luiers op een dag zitten dus doe 3,5 dag met 1 pak
sorry bijlezen werkt niet... vergeet alles... zag een paar zieke meiden!! beterschap!!!!!!!!! en... wat heb ik verder nog gelezen?? *denk*denk* oow ja slecht slapen!! hier ook last van word echt 4 keer wakker op een nacht!! en dan duurt het ff voor ik weer in slaap val.. tijdje terug had ik iets gepost over draak... dat ze al een tijd niet geweest is.. heb dr ook een pb gestuurt maar nog niets gehad... maak me toch wel een beetje zorgen nu!! weet iemand iets over haar?
@miekr.. met een kindertandenborstel zachtjes je tandvlees masseren op die plek! gewoon beetje aaiend er overheen gaan!!
@ Ilonka & Ludora: dat benauwde herken ik wel. Heb het opgezocht op internet. Door hormonen zou je minder lucht krijgen En het idee hebben dus ook minder lucht te krijgen.. kan zo gauw niet vinden waar het stond. Maar merkte het ook... @ Yupgup: wat fijn dat de yoga bevalt! En lekker je eigen naaimachine! Ik heb er geen, kan er echt niks mee! En over douchen bij lage bloeddruk, ik wissel warm en lauw water met elkaar af. Want te lang in een warme ruimte is de boosdoener ook vaak. Maar als ik het niet trek ga ik gewoon lekker op de grond zitten hahaaa @ Nachtmerries: ja, teveel! Niet fijn! @ Cullen: geloof dat ik over je zkh bezoek heen heb gelezen, sorry!! En over lage bloeddruk, weet het niet meer zeker.. Ik heb het zelf ook, 100/50 ofzo, valt zo tegen. Normaal altijd al lager geweest, maar wordt steeds erger. Ga ook de deur niet uit zonder zoute dropjes en zeker koekjes e.d. Maar weet niet altijd wat ik ermee moet. Wel oefeningen voor ik opsta enzo, eerst voeten bewegen, dan benen en langzaam gaan zitten en dan verder.. Maar tis gewoon k*t! En ik krijg ook niet altijd reactie, maar scheelt altijd weer dat ik het ff kwijt ben haha @ Daro: ik heb dus ook gehoord dat een band niet ideaal is voor na de bevalling. Dat inderdaad je spieren dan verslapt zijn.. Weet niet goed wat je daarmee moet dus.. En ik vind teksten zoeken voor geboortekaartje ook lastig. Wij moeten nog eens naar de drukker voor kaartje, hebben we nog niet gedaan... @ AlmaH: fysio is wel lekker om dingen los te maken. Zit zelf bij Mensendieck therapie, en die voelt precies aan waar ik last heb! Heerlijk! Op dat moment erg pijnlijk, maar daarna... *hemels* @ 9maandenbeurs: wij willen zaterdags gaan, aangezien Amsterdam niet naast de deur ligt @ Nijntje: dat je zo blij kan zijn met een grote boodschap he?! Hahaaa @ Priscilla: wat fijn dat je nu opgelucht bent, en het wat kan loslaten. En misschien komt er vanzelf wel iets op je pad! @ Miekr: auw klinkt niet fijn die kies van je! Wel mazzel dat hij al dood was zegmaar.. Scheelt weer qua verdoving! Over Draak, inderdaad altijd tijdje geleden, griezelig he? Verder.. ow ja, werd vandaag gebelt door Babyplanet, dat de kinderwagen moest worden aangepast. We hadden een binnenkleur gekozen, printje. Maar deze wordt alleen geleverd met een donker blauwe buitenkant.. Beetje jammer, want wil een lichte wagen (ivm. zomer e.d.) Dus ja, dan maar de binnenkant net iets lichter dan de buitenkant. Maar leek me zo leuk..!! Ach ja.. En over BI, heb gisteren zitten googlen. Heb zelf af en toe last aan de rechterkant in mijn onderrug, wat doorstraalt naar mijn bil en been. Echt zo een rotgevoel! Blijkt ook met BI te maken te hebben. oei oei! Dus echt rustiger aandoen!! Van de week even met mijn baas praten. Want wil nog niet minder werken. Maar misschien kan er rekening mee gehouden wordt qua bezetting..? Verder weet ik het ff niet meer...
Heb nog even kort stukje gevonden. Is niet de site die ik had gezien, maar kan het gewoon niet terugvinden. Kortademig De baarmoeder drukt tegen je middenrif, dit maakt het lastiger je longen volledig te vullen. Daarnaast heeft de progesteron in je lichaam invloed op je ademcentrum. Dit alles zorgt voor de kortademigheid tijdens de zwangerschap.
Ow, ben trouwens ff kwijt wie er over luiers begon. Bij de Kruidvat alle Midpakken Pampers 2+1 gratis. Heb ik ook gehaald. Scheelt nogal!
Pris goed van jullie. Wij gaan nu die verbouwing in, nu sta ik er nog positief in hoor, maar ik wil niet te veel polonaise voor de bevalling meer. En thuis zal niet het ideaal plaatje zijn, maar er is wel een rust en regelmaat, je heb je vent... Komt goed, de huizen lopen niet weg, bovendien is de zomervakantie echt een kopersmarkt, nog meer als het nu al is. Want dan ligt de verkoop helemaal op zijn kont. Dus fijn dat je er rust in hebt!!! Miekr AAAAUWWW!!!! Ik heb dat ook ooit zonder verdoving laten doen, ik raak in paniek van spuiten (nu ook niet zo prettig ) Dus wilde ik stoer zonder verdoving, nou nooooooit meer.... ohhhhh was echt niet fijn.... Ik heb ook heel gevoellig tandvlees, zachtjes poetsen en spoelen. Alhoewel dat ook niet zo fijn is natuurlijk... Balen van je wagen child.... Kan je em anders niet nog ergens anders bestellen, wel naar je zin?? BI ik ben momenteel een boek aan t lezen over BI, waarin heel erg afgezet wordt tegen rust, maar juist op veel oefeningen en bepaalde bewegingen gehamert wordt. Zal eens de titel doorgeven straks. Ja draak mis ik ook. Hoop dat alles goed is.... Hond heeft een ongelukje gehad. Was als een dolle met een bal aan t spelen, hij struikeld half en rolt zo op zijn rug de sloot in.... Ik moet dus morgen een hond gaan wassen. Hij SINKT!!! Oh man.... Gezellig voor de visite die zo komt
Zo voelt het inderdaad voor mij ook ja. Vandaag voor de eerste keer op mijn werk met de lift naar mijn afdeling gegaan.... Na het eten 4 trappen op ging gister niet goed. Dus een hele stap, maar ik ga nu maar met de lift, t zit te vol in mijn binnenkant Sam jij hebt trouwens ook wel heel zwaar werk met je nachten, dus wat dat betreft is rustiger aan doen wel een heel goed plan
sam wat balen van die kinderwagen en hopelijk is het geen bi.. heb er hier ook af en toe last van maar gelukkig niet elke dag!! ludora.. arm beessie!!! hihi en succes met de verbouwing hier moet ook nog genoeg gedaan en idd thuis is niet ideaal maar wil ook geen overhaaste beslissing nemen waar ik zelf niet helemaal achter sta.. fijne aaf met de visite!!
Wagen? Dat was ik niet hoor Draak: Inderdaad nu je het zegt, poosje niets van gehoord. Hopen dat t goed gaat! @Miekr: Heb ook zenuwbehandeling gehad toen, vond het vreselijk zeer doen! Hier: Heb vanmorgen gezwommen, was wel weer x lekker. Vanmiddag naar centrum gelopen (t was prachtig weer) en heb al poosje last van rechterbil (steken/stijve spieren? komt volgens mij vanuit de rug) Kon ik vanmiddag bijna niet meer teruglopen! Echt voetje voor voetje met af en toe stil staan thuis gekomen. Pff was kapot. Weet niet wat t is. Nu is het rustiger zolang ik zit... Hoopte eigenlijk nog ff op dezelfde voet verder te kunnen gaan als afgelopen tijd...ging zo lekker. Nou ja, vanavond maar lekker rustig aan doen dan....
oew meiden het gewicht gaat nu bij allemaal werken o pde rud geloof ik heh.. hier trouwens aantal keren die kleine zo goed gevoeld heerlijk!! mn lief zat ook elke keer als hij een trap kreeg: zo dan.. jeetje.. hallo kleine knul! hebben trouwens de geboortemunt binnen zal even foto plaatsen in album!!
@ Ludora: ik werk geen nachten meer hoor! Voor de kerst mijn laatste gedraaid! Want was gewoon niet bij te tanken! Na de bevalling misschien weer eens. Maar qua zorg veranderd er natuurlijk weinig, of het wordt minstens zwaarder haha En geloof ook niet dat rust alles is, daarom wil ik blijven werken. Want merk ook dat lang zitten pijnlijk wordt! Ik heb oefeningen voor mijn bekkenbodemspieren van de therapeut, maar zal wel ff wennen zijn. En de hond.. ai!! Das wel minder! Is jouwe wel makkelijk te wassen? Die van mij zou flippen! Water!! Ieuwww!!! @ Priscilla: idd balen van de wagen... En ik hoop dat het bij die klachten blijft. Al merk ik wel dat lang zitten ook niks is, maar dan krijg ik dus last van mijn ribben, alsof ze in de verdrukking zitten
@sam... hmmm zit je wel helemaal recht? anders even gaan liggen hoor!!! *geboortemunt staat in privealbum*
Haha ik lig in een deuk, de wagen was van Sam, zeg ik over Child of je em niet ergens anders kan bestellen, en Sam zegt nu dat t balen is van de wagen hahahahahah En die zin van Pris volg ik ook niet!! lol
Priscilla bedoelt dat bijna iedereen nu rugklachten krijgt (het gaat bij iedereen werken op de rug nu heh) Yupgup: bedankt voor het aanbod om te photoshoppen, maar ik zie het niet zitten om een bestaand kaartje aan te passen en het dan te laten drukken. Buiten dat ik denk dat het niet mag (ja ik ben een watje wat dat betreft) vind ik het ook te veel werk en niet interessant qua kosten. We hebben maar weinig kaartjes nodig. Zo blond is dat blonde koppie ook weer niet, en mn zoontje is ook weer niet zo donker. Het is ook helemaal niet storend. Ik heb alleen altijd al moeite met knopen doorhakken en de zwangerschapshormonen helpen niet mee! Verder weet ik het ff niet meer, ben behoorlijk op! Zometeen weer voetbal kijken met mn man.. Marokko moet winnen dus als ze verliezen dan is zn hele weekend verpest.. Fijne avond allemaal en tot morgen!
manlief vond therapie best interessant.. hij snapte wel waarom ik er "graag" kom.. ik lees dat meerdere dames zo slecht slapen.. hier is het niet leuk meer. ik slaap sinds ik zwanger ben al heel onrustig en kan vaak wakker worden 'snachts.. deze laatste andershalve week was om te janken zo slecht.. ik heb complete nachten wakker gelegen en overdag niet geslapen... ik heb net na de therapie anderhalf uur liggen tukken op de bank en wat was dat heerlijk zeg! merkte gewoon dat mijn huid er slecht van werd en ik was lijkbleek... hopelijk slaap ik vannacht weer wat beter mijn moeder had vandaag een tas met een paar kleertjes van mijn zus (die is in oktober bevallen van een jongen)... ooh wat heerlijk om dat in de kast erbij te leggen!!! ze was nog maar net begonnen met uitzoeken dus ik denk dat ik niks meer hoef te kopen! (had stiekem zelf al best wat kleren gekocht hihi) vind het voor die eerste paar maanden zo zonde van mijn geld dat ze iets maar 3x dragen! maar ach... het is toch je kind en je wilt shoppen.. en aangezien dit de eerste en de laatste is, mag ik m wel lekker verwennen... de nicht van mijn vriend verkoopt design babykleren... erg leuk, maar ik heb het er niet voor over om 200 euro voor een tshirt te betalen (krijg dan al 100 euro korting!!) leuk hoor, maar ik ben te nuchter en koop liever 8 pakjes voor dat geld dan 1 shirtje
@ an 200,- voor een shirtje?? Daar koop ik een hele garderobe van voor een aantal maanden. jeetje ik hou veel van m'n kids, maar zulke duren kleren krijgen ze echt nooit. Maar wel leuk als je dat zo kan krijgen.. Ik ben eigenlijk sinds de geboortes van Devin en owen heel sterk met pijn. ik denk gewoon terug aan de bevalling en waar ze mee bezig zijn voel ik niet. beetje stom ,maar ik ben niet zo van de verdoving. Al zei ik wel toen ik net zwanger was van ons 3e monstertje dat ik een ruggeprik wilde, maar nu ik weet dat dit een mega buffel wordt wil ik gewoon een KS en dan moet je wel echt met ruggeprik. (heb een hekel aan ruggeprikken) Van draak en kayde hebben we inderdaad al heel lang niks meer gehoord, zal alles wel goed gaan met ze??? Straks maar weer even rondkijken voor kaartjes aangezien manlief weer eens weg is, en de jongens heerlijk slapen.