Dank jullie wel!! Ik heb primeran zetpillen tegen de misselijkheid en nog medicijnen tegen het maagzuur...in het begin was ik wel wat afgevallen, even was er spake van ziekenhuisopname maar het spugen werd al snel minder! Alleen het kotsmisselijke gevoel bleef, hele dagen...en migraineachtige hoofdpijn...Ik loop gewoon bij de vk! Ben sinds deze week medicijnen aan het afbouwen en dat gaat gelukkig best goed....misselijkheid wordt tot nu toe niet erger als met medicijnen...Als ik alles maar gedoseerd/rustig aan doe (ik leef echt als een oud wijf ) en geen warme dingen eet/drink! Verder smaakt het eten mij nu goed, en groei nu ook lekker....(gaat zelfs wel erg hard inene.. )...alleen is mijn conditie nu echt 0,0... Vanaf 7 weken zit ik in de ziektewet, ook ik werk in de zorg...op de groep werken, of iedere dag naar werk gaat nu ook echt nog niet, maar doe op goede momenten wat schrijfwerk! Ik kan mij dus wel weer een beetje nuttig maken voor werk...Zoals het nu gaat is het de komende weken wel uit te houden....De kleine doet het goed, dat is het belangrijkste!! Zoals ik al schreef zal ik geen actieve schrijver zijn, julie gaan mij te snel , en ik ben gewoon niet zo'n schrijver....maar ik zal proberen af en toe wat van mij te laten horen! Groetjes Pluk!
jou stuk tekst over misselijkheid klinkt als de mijne.... alleen ben ik er helaas nog niet vanaf. Het word amper minder... leuk dat je ook af en toe komt meeschrijven! Liefs
en helaas..... het is weer foute boel bah!:x Sam; volgens mij was jij dat die dat zei over vlgnde zwangerschap anders. Ik durf indd die gok niet te nemen. Hoe beroerd ik me nu al weken/maanden voel zo wil ik me nooit meer voelen. Ik lijk/ben me zelf niet eens pfff..... Ik durf en wil die gok niet meer nemen. Zeker niet als er dan nog 2 kleintjes al rond lopen. Hoe moeilijk die keuze ook zal zijn.,.. (maar geluk dat het er meteen 2 zijn dan misschien)
Yupgup: Ik ben niet alleen wispelturig als ik zwanger ben hoor, normaal heb ik er ook wel een handje van... Marja: Gefeliciteerd met je 25 weken. Ook wij in oktober verteld dat we zwanger zijn. Minkie: Beterschap voor de kleine man, hopen dat het snel beter met hem gaat. Miekr: Koopjes zijn nooit verkeerd en altijd mooi meegenomen! BB: Super dat het weer beter gaat met je! Wel fijn dat ze niets gevonden hebben maar ja het lost je misselijkheid niet op! Maar dat je je nu zo voelt betekend nog niet dat het bij een eventuele volgende zwangerschap ook zo is. Minkie: Lekker hoor even weer heel wat anders met je haar. Daro: ik probeer nog niet te veel aan de bevalling te denken. Pat: heerlijk hoor lekker inkopen voor de kleine! Sam: Werk ze nog. En denk aan jezelf en de kleine. Jullie zijn het belangrijkst op het moment! Miffy: Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, was nieuwsgierig maar we zijn nog geen vriendjes. Pluk80: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Fijn dat het nou beter met je gaat. Bianca24: Jij ook welkom en gefeliciteerd. Nijntje: Leuk hoor dat de kinderen de baby van de juf verhaaltjes vertellen. Ludora: Leuk dat je moeder de kleine ook heeft gevoeld. Denk en jezelf en de kleine je moet doen waar jij je goed bij voelt en als dat minder werken is dan is het niet anders. BB: Wat kl*te zeg!
Zo wat een geklets hier weer zeg. @Spammer: Ik had het berichtje gister even gemeld omdat diegene alleen maar reclame maakt over autohoezen, haar vorige berichtje had zelfde inhoud. Hebben ze snel weggehaald zie ik, netjes! @Uiterlijk veranderen: Ik ga mijn haar voor de bevalling weer op schouderlengte laten knippen. Mijn haar is nu weer heel erg lang maar irriteer me er gek aan. En schouderlengte staat me ook goed (doe vaak lange lagen) @Baby voelen: Mijn man heeft kindje NOG niet gevoeld Ik ben 26 weken vandaag! Vind het erg laat.... @Bevalling: Ik hoop een badbevalling te doen. Moet wel zeggen dat ik er met vlagen erg over nadenk (over de bevalling) Overdag heb ik vaak een gevoel van: Och, gaat mij ook wel lukken. En in avond/nacht denk ik: Help!!!! Haha. Dus wisselende gevoelens. @Pluk & Bianca: Welkom
hier vriendlief ook maar af en toe hoor, soms denk ik dat hij het kan voelen ook maar voelt hij het niet. Denk dat hij het in 2 weken nu 3x gevoeld heeft. Maar moet zeggen volgens mij vind hij het wel best ook hoor. Hij kan nooit zo met gevoelszaken omgaan, en dat is dit toch best wel natuurlijk bevalling; tjah ik weet me god niet wat ik moet/kan verwachten en laat het tegen die tijd maar op me af komen. Denk wel steeds aan "oeh als ik 30 weken ben dan kan het zomaar gaan gebeuren.." wat ik natuurlijk niet hoop, maar ik wil wel realistische blijven en alle opties open houden...
Hoi meiden, Drukke daagjes gehad dus heb niet alles bij kunnen lezen, alleen paar laatste pagina's. Carnaval is hier alweer begonnen. Wij zitten bij de raad van elf, dus zijn al paar keer op stap geweest. Vanmiddag weer weg. Morgenavond hebben we de 3d echo, zin in! @geboortekaartjes, hier nog niets uitgezocht. Eerst nog aan de babykamer beginnen en dan eens wat boeken ophalen. De drukker woont hier 3 huizen verder, dus dat is wel handig Priscilla, fijn dat je een beslissing hebt genomen omtrent een huisje kopen ja of nee. Dat je er een goed gevoel bij hebt! Huisje komt straks wel @ luiers, weten jullie al welk merk je gaat gebruiken? Pampers is wel goed, maar lees dat Kruidvat luiers ook wel goed zijn. Iemand misschien al ervaring mee? Ludora, hihi grappig van je hond! @ slapen, de laatste week slaap ik ook onrustig, daarvoor nergens last van gehad. An1985, willen jullie het bij 1 kindje houden, omdat je schrijft dat dit de laatste is? Daydreamer, wat fijn dat alles weer goed gaat! En dat de verbouwing lekker op schiet! @ bewegen, de kleine heeft zich afgelopen week goed laten voelen, echt leuk! Ook mijn man kon het laatst supergoed voelen. Leuk allemaal he. Ben vandaag alweer 26 weken! Dribbel, hihi Sjakie geen fan van Rowen Heze Skaya, leuk weekendje Istanbul! Nijntje, ook al een weekendje weg geboekt, leuk! Minkie, wat sneu dat je zoontje nog steeds ziek is! Beterschap met hem! Leuk dat je naar de kapper bent geweest! Daro, volgens mij stond laatst in de wij jonge ouders wat verhalen over hoe mensen zijn bevallen. Ook iemand met een baarkruk. Zelf denk ik dat ik gewoon op bed wil bevallen. En fijn dat je een keuze hebt gemaakt wat betreft geboortekaartje! Child, jammer dat je man de kleine nog niet heeft gevoeld..
viev ik ben ook hee fanatiek geweest bij de carnavala altijd. Ben keer page geweest toen mijn vader prins was. Erg leuke ervaring! Nu doen we er eink sinds 2 jaar weinig nog aan, alleen optochten kijken en 1a2 x naar de zaal.... Dit jaar doen we alleen optochten kijken.... Luiers; ik heb besloten uit pure gemak zucht de luiers van AH te gaan proberen. Hier halen wij altijd onze boodschappen dus lijkt me makkelijk. Wel voor de eerste weekjes de kv luiers omdat er een plas strip op zit. Weet dat ze dat handig vinden de eerste tijd... Op kdv waar ik gewerkt heb gebruikte ze ook altijd de kv dus zijn goed hoor. Alleen wat stugger als de pampers. voeding ga ik ook van de ah proberen. Ik lees en hoor overal dat er in voeding weinig verschil zit omdat er zulke strenge eisen aan zitten dus dat is dan ook handig scheelt geld en tijd... (zoeiezo kan ik met 2ling wagen weinig winkels in. Etos well, kruidvat niet)
Child: Mijn vriend heeft onze beeb ook nog maar 1 keer gevoeld en toen moest ik zeggen dat het de beeb was die schopte. Maar goed ik heb de placenta aan de voorkant, dus dan voel je het aan de buitenkant ook minder volgens mij. Miffy: Dank je! En mooie foto's!
@Alma: Hier ook placenta aan voorkant. Wel gek dat ik het zelf al vanaf 17 week voel. Maar ik voel het aan buitenkant ook maar heel af en toe, dus moet mijn man natuurlijk helemaal toevallig hand op buik hebben. Ach, voor de bevalling voelt ie kleine vast nog wel x
Child manlief heeft de kleine hier met 20 weken 1 keer gevoeld, ons oud en nieuw kadotje denk ik want het was op 31 dec om 2 uur ofzo. En van de week nog een keertje, dus het is echt niet zo dat hij em iedere dag voelt hoor!!
oew meiden het gewicht gaat nu bij allemaal werken o pde rud geloof ik heh.. moet zijn: oew meiden het gewicht gaat nu bij allemaal werken op de rug geloof ik heh.. (hihi op mn telefoon gedaan) @daro haha jij snapt m!!!! @an 200 euro voor een shirtje en dat is al met korting :O halloow he! @miffy benieuwd naar je jurk!! @loki09 dank je!! @miffy gaaf he dat gewiebel in je buik @nyncke gelukkig zijn je waardes goed!! @ilonka hoe zijn de gordijnen geworden? @dribbel hoe was vrienden van amstel live verder? op de ouwe mannenband na! @meiden die beginnen aan de volgende week gefeliciteerd!!!! @minkie hoe is het nu met je knulletje? slaat de ab aan? @miekr zo is het leuk gordijnen kopen!! @nijntje herkenbaar t loop tempo hahaha gaat hier ook wat slomer @bb gelukkig gaat het nu wat beter met je!! @pat ik was gister ook in gouda.. niet in babypark maar wel in gouda.. woon in t dorp ernaast @pat hahahaha lekker meteen vragen wie het is je maakt mensen bang joh @pluk lekker meelezen hoor @mensen die meelezen whaha lach me rot 1 opmerking en meteen reacties hihi @bianca welkom!! @nijntje mooie foto!! @viev zal wel druk zijn bi jje nu.. met carnaval @hier vriend voelt de kleine regelmatig en het enige wat ik dan van hem hoor is: zo dan.. jemig.. wauw.. zo dan haha vorige keer ging hij meteen met zn hoofd op mn buik liggen en kreeg echt van alle kanten schopjes en stompjes buikschildering wil ik door mn lief laten maken, en daarna nog eentje door de kids van mn zus dr vriend bij hoeveel weken is het het mooist om dat te doen.. en met welke verf?? en hier: 24 weken!!!!!!!!!!!!!!!! jeeeeeeeeeeeeeeeeej oow ja gister via vakantieveiling een verjaardagscadeau voor mn vriend gewonnen.. 3 uur lang bij traffic control en hij mag zelf het programma samenstellen.. kan kiezen uit o.a. slipcrusus, off the road rijden, quad rijden en nog wat dingen.. zat hem lekker nieuwsgierig te maken.. en hij is pas 27 februari jarig dus hij moet nog even geduld hebben hahaha
woeps computer doet vreemd.. maar in dat artikel staat dat alsde kleine deze week geboren zou worden dat het met de nodige zorg al kan overleven!! nice 2 know toch
hallo nou sinds gistermiddag niet meer gelezen en nu al zoveeel pagina's moeten bijlezen dat er echt niet veel is blijven hangen.... gister mn schoonouders hier gehad de gordijnen zijn super alleen moeten nog ff versteld worden ene was langer dan de ander hahaha geen idee hoe dat kwam..... en verder niet echt iets blijven hangen van wat ik allemaal heb gelezen.... ik ga eens eten heb zo'n honger !!! tot snel