@ buikschilderingen: Vriendin van me gebruikt schmink op waterbasis voor de buikschilderingen Dit is niet schadelijk voor kind en moeder dus dat is fijn verder net terug van het uiteten en nu moe.... en ja dat rustig aan doen makkelijker gezegd dan gedaan.... Ben al een tijdje therapeutisch aan t werk 4 uurtjes per dag en toch als ik dan thuis kom zo'n pijn aan mn rug en buik dat ik merk dat ik rustiger aan moet doen.... Maar is zo moeilijk werk in de zorg krijgen nieuwe collega's die ingewerkt moeten worden en ja dan wil je toch dat alles goed gaat zo lastig maja,....
mijn kerel heeft vandaag een paarse muur gewit in de babykamer met grondverf Dus het begin is gemaakt. Ik heb vanavond nog een aantal plaatjes van internet gedownload om een muurschildering te kunnen maken.... Kan bijna niet wachten om te beginnen!!! Hopelijk past de beamer in de kamer om de plaatjes mooi te projecteren, anders moet ik zelf wat meer risico nemen
naja de laatste keer dat er vocht uit mijn tepel kwam had ik een (goedaardige) tumor zitten en was toen 16 dus zat echt van oooooooooooohw shit pas 10min later bedacht ik me dat ik zwanger ben en het daarvan kan komen hihihi
Miffy, Ohh bahhh snap dat je dan schriky. Geen goed idee om het toch te laten checken voor de zekerheid? Hoewel ik met zekerheid durf te zeggen dat het van de zw is. kramp...hier alleen in mn tenen. Gelukkig niet in mn kuit nog.
@miffy Het is heel goed mogelijk dat je al vocht uit borsten krijgt dat staat nl ook beschreven bij week 23 of 24 en had het bij nutricia ook gelezen. Bloem leuk jurkje
als het op internet omschreven word en jullie zeggen het dan zal het vast wel kloppen geen enge dingen gevoeld en gemerkt verder dus zal wel meevallen en ja sneeuw ...... het is hier inmiddels echt spierwit!!
ben trouwens altijd wel super blij als jullie reageren op zulk soort momenten!! als ik zelf ga zoeken kom ik vaak alleen maar enge dingen tegen en hier zijn tenminste mensen met echte ervaringen enz dus bedankt!!!
@Miffy; ik loop al een week met zoogcompressen rond... Hier is het lekken begonnen! Ik schrok me eerst een hoedje! Vooral 's nachts lekken ze. @rustig aan doen. Merk dat de energie gauw op is! Werk nu 26 uur ipv 32 uur. Over drie weken kijken of het voldoende is. @Kramp; ik merk dat ik wel vlugger kramp heb in mijn kuiten... rond de avond en nacht... Erg vervelend! @sneeuw; nou Miffy, als het bij jou wit is, dan kan het niet lang duren voor het hier is.... Zit maar tientallen km boven je.... Houd zelf enorm van de winter. Heerlijk, sneeuw en ijs! Ik lig voor het schaatsen en ga zo lekker slapen! Morgen van half 9 tot half 4 werken.... Lekker slapen dames! En morgen voorzichtig!
dames even nog een vraagje, ik heb al een paar dagen overal rode kleine bultjes... ze jeuken niet maar ze zitten voornamelijk rond mn borsten en nu ook op rug en schouders.... nog iemand hier last van...??? ga morgen toch maar eens de huisarts bellen want het wordt ook niet minder.... welterusten
@ilonka ja ik heb er al een tijdje last van weet ook niet wat het zijn, lijken soms wel vochtblaasjes net alsof ik last heb van mijn zonnen allergie alleen dan zonder de jeuk
Lieve meiden wat zijn jullie toch een kletskousen. Goed ik ga proberen op iedereen te reageren heb een 2e pagina geopend om gelijk te antwoorden, dus misschien antwoord ik wel op dingen die er niet meer toedoen, maar doe m'n best. Onthouden wordt toch niks (ruim 10 pagina's) @ sam, ben ook erg blij dat ik voor weinig geld nu een andere kast en nwe gordijnen heb. Ik ga de gordijnen samen met m'n moeder maken zodat ik ook gelijk weet hoe ik gordijnen moet maken. En ik doe bij de tandarts nu juist alles zonder verdoving, omdat ik van mezelf al heel heftig reageer op bepaalde dingen en ben bang dat dit kleine monstertje er iets verkeerds van krijg, dus dan maar even zonder verdoving. @ pluk80 welkom!! @ Bianca24 Ook welkom!! ik schrijf zelf ook nog mee op een ander forum van meiden bij mij uit de buurt, zijn ook al een hechte vriendengroep geworden erg leuk hoe dat kan lopen. @ nijntje 81 ik ben ook heel kieskeurig hoor wie er wel en niet aan m'n buik mogen zitten. Vind het zo raar, anders ga je toch ook niet aan iemands buik zitten?? Sommige mogen het wel, maar bepaalde mensen echt niet!! Over je placenta als die voor de BM ligt moeten ze het zeker in de gaten houden. Hij kan nog verschuiven, maar als hij ervoor blijft liggen mag je absoluut niet normaal bevallen en krijg je een ks. @ BB klote dat je je weer zo voelt, ik hoop voor jou dat dat echt een keer veranderd. En snap je wel dat je nu niet moet denken aan een 2e zwangerschap. Ook al kan die zo anders zijn. Misschien dat je er over een paar jaar anders over nadenkt. En anders heb je toch 2 mooie ..... Over de luiers een vriendin van mij heeft die van de AH gehad en vond ze vreselijk. ze lekte zo door en waren heel erg stug/ hard. zij heeft ze toen maar gebruikt voor haar wond van de ks. Welke kinderwagen wil je gaan kopen?? Die naast elkaar zijn wel leuk, maar erg onpraktisch omdat ze vaak te breed zijn voor de meeste winkels, maar er schijnen een paar te zijn die niet zo extreem breed zijn. @pris leuk kado voor je vriend!!! wil zelf ook voor zoiets kijken voor m'n man. Heb zelf al een keer een slipcursus gedaan, maar voor hem is dat ook nog wel handig. (hij vergeet nog weleens hoelang je remweg kan zijn bij nat/glad weer en dan zit ik weer te stressen) @ miffy dipdagen horen er helaas ook bij. Ik denk inderdaad ook dat het groeipijn is. het komt zo, kan een tijdje blijven en verdwijnt dan zo opeens weer. Ik heb ook geen bad neem dan maar een lekkere warme douche, ga op m'n krukje zitten en laat zo het warme water op de pijnlijke plek lopen. Verzacht het even, maar ja helaas is het daarna gewoon terug @ tinie welkom terug van vakantie. wordt gewoon jaloers wil er ook wel even tussenuit. @ child zo herkenbaar..... mijn schoonmoeder begon 2 weken terug ook opeens met dat ik geen hoge pet van haar heb en dat ik nooit bij ze wil zijn en eten. Nee ik eet er ook niet vaak, maar zij willen daar de hele dag door eten. Als ik net heb gegeten zit ik vol en ga dan niet nog meer eten. Maar zij zag het als iets dat ik niks van haar wilde eten. Nou moet ik zeggen ik eet niet graag daar iets omdat het vlees vaak rauw is. eten over datum of heel erg vet is. zij maakt iets zet het een week buiten en wilt je het daarna nog geven. nou dank je wel. @bloem wat een schattig jurkje!!! @ miffy vocht uit borsten kan, de een heeft het eerder als een ander. en sneeuw???? hier helemaal niks. alleen koud. @ ilonka, geen idee als je het niet vertrouwd gewoon ha bellen. @ luiers, heb zelf nu 4 pakken van die gratis kruidvat luiers, en dan nog de luiers die in de pakketten zaten dus maatje 1 heb ik zeker genoeg, maatje 2 heb ik ook nog 2 pakken van en van maatje 3 ook nog 1 vol pak, dus voorlopig even genoeg. Koop ze ook altijd in de aanbieding. Ik heb in de bijna 4 jaar tijd dat ik moeder ben nog nooit een pak voor de echte prijs betaald altijd met aanbiedingen of met bonnen voor een gratis pak ergens. Zo was even een werkje maar ben nu weer bij. Hier vandaag aardig wat gedaan. vanochtend eerst even lkkr met ons gezinnetje gewandeld en daarna ben ik maar begonnen met foto's inplakken. Ik moest nog vanaf de geboorte van owen z'n foto's inplakken en bij devin vanaf dat hij 11 maanden was. haha en hij wordt in mei 4. Dus was een aardig werkje. (ben nog niet klaar ermee) Kleine is lekker druk bezig in m'n buik, hij ligt al erg laag wat vaak ook wel vervelend is omdat hij zo in de weg zit. M'n kleine mannen zijn nog steeds ziek. Devin wordt wel al iets beter, maar nog steeds verhoging. Owen z'n longen zitten nog steeds vol en gaan steeds erger klinken. Moeten van de ha nog t/m vrijdag antibiotica gebruiken. Arm knulletje is 7 maanden en heeft al weken prednison achter de rug en nu weer antibiotica en nog knapt hij niet op. We zijn nu zelfs in de fase van laat hem opnemen in het ziekenhuis en laat z'n longetjes schoon en leeg worden. (weet ik veel hoe ze dat doen) maar gewoon dat dat kereltje weer gewoon kan ademen. en hij weer lekker vrolijk is. dan ga ik nu maar naar bed hopelijk een nachtje doorslapen. ben zelf nu elke nacht weer beroerd, met overgeven en diaree. vannacht stikte ik bijna omdat ik in m'n slaap overgaf en dat weer terug gleed m'n keel in. (sorry voor het vieze detail) Oja dinsdag mogen we de kast ophalen, woensdag in elkaar en de kamer veranderen en dan donderdag gaan de jongens bij elkaar slapen.
Zo... hier ben ik weer. Met een enorme snotneus en een soep-oog. Ik ben zo giga verkouden... echt lang niet geweest. Energie is ook diep onder het nul-punt gedaald. Ik heb wel e.e.a. gelezen... maar weet er niet veel meer van... Wat betreft het rustig aan doen... nou, ik heb dit weekend wel geleerd hoe dat moet, maar het is niet fijn. Als je een groot verantwoordelijkheidsgevoel hebt doe je er graag een stapje bij, maar nu gaat dat niet. Ik heb net besloten dat ik ook vandaag mijn cliënten afbel. Normaal gesproken zou ik met zo'n verkoudheid wel gaan werken. Maar ooit zei iemand tegen me: "Je kunt pas weer gaan werken als je een kast kan opruimen". En nee...dat trek ik nu niet. Bovendien steek ik mijn cliënten aan... lijkt me ook niet de bedoeling. Ander leuker nieuws: de wieg is klaar! Mijn moeder en zus hebben afgelopen weekend druk zitten naaien voor de bekleding!
Morge. Ik heb me ziek gemeld. Normaal herstel in snachts wel redelijk van de pijn zodat ik s morgens best een beetje ben bijgetrokken en kan gaan werken... Ik heb vanacht amper geslapen, ben zo hard aan t snurken van verkoudheid dat ik mezelf wakker houd, en ik heb t ook gruwelijk benauwd. Dit houd dus in dat ik nu nog evenveel pijn heb als toen ik grister ging liggen. Hoop dat ik vandaag wat kan rusten, echter, vandaag komt mijn man zijn oom om echt te beginnen in de verbouwing. Als is het slopen bijna helemaal klaar. @ miffy, jeetje dan schrik je je helemaal wild ja. Ik heb geen wit vocht, maar een beetje gelig, je ziet het bijna niet. Maar het jeukt, ik doe echt een paar keer per dag mijn borsten met water wassen. Maar als je het niet vertrouwd zou ik VK of HA bellen hoor!!
Goeiemorgen allemaal, Elmo en Ludora, beterschap!!!! Hier is het gisteravond laat ook begonnen met sneeuw dus hier nu ook sneeuw. Devin vind het geweldig!!
Pfffffft er is hier geen sneeuw te zien wonen zoals gewoonlijk in het verkeerde deel van het land Zo meteen naar bedrijfsarts ben benieuwd wat ie gaat zeggen?? Ludora ook beterschaP
Hey meiden, Heb al ff niet meegeschreven.Dan wil ik meekletsen en is het zoveel om op te reageren dat ik het weer uitschuif. Maar ben toch heel benieuwd hoe het met jullie is..hoe het met de kamertjes staat enz enz. Dus ik ben weer van de partij Pak het gewoon op vanaf hier hihi