mei 2012 mama's DEEL III

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @winterjas, geen idee. Ik pas alles nog gewoon.

@geboortekaartje: hier geen vriendlief wel een mening, maar voor de rest laat hij het aan mij over. Heb hem al bijna klaar in allebei de versies dan. Nu alleen nog een worden over een naam. Dat vind ik het moeilijkste. Vind namelijk niet dat we zo'n oer hollandse naam moeten doen. Maar moet wel bij Kyana passen.

2. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    nyncke ik snap m niet... geen vriendlief wel een mening?

3. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    Dames: Wat kletsen jullie weer lekker veel, had aardig wat om bij te lezen!

An en Klusser: Gefeliciteerd met de goede echo's!!!

BB: Ik hoop voor je dat de lolly's werken!

Nyncke: Welkom, ik zag dat jij bij Jan de Koning was geweest, kom je daar ook uit de buurt?

Kraamfeest: Gaan wij niet doen, ik vindt visite ook wel heel gezellig.

Hier: Vanavond samen met vriendlief de kerstboom eruit gedaan en gelijk de beneden verdieping weer een poetsbeurt gegeven, je moet er toch gebruik van maken als ie een keer helpt.

Morgen hebben we de 20 weken echo. Ben gelukkig niet zenuwachtig en we mogen gelukkig al om half 10. Alhoewel als we daar in de wachtkamer zitten zullen de zenuwen wel toeslaan.

4. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    almah geniet van je 20 weken echo!!

5. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Winterjas, hier heb ik het geluk dat ik er één van mijn zusje heb gekregen. Bij Danique had ik een oude hele lelijke jas, maar die pastte wel lang :D
    Bij Finn heb ik er één bij de zeeman gekocht, een a-lijn jas met alleen 2 knopen bij je borsten, toen hoefde ik niet perse naar buiten in de winter ;)

6. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Thanks, maar dat is toch wel iets uit de richting. Heb net een afspraak gemaakt voor morgen 16.15 in Rotterdam voor E 38,75. Vanavond ging net niet meer lukken, ha ha;)

Denk toch echt wel een meisje, maar wil gewoon weten of zij het morgen ook denken of zien!

7. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Ach, balen!
    Heb je wel een idee van wat je ongeveer wilt?
    Jurk, jurkje, broekpak, broek met jasje, broek met trui, kleur???

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik heb de mijne bij bon prix gekocht..echt een hele fijne jas met erg veel buikruimte :D

9. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Zowww, daar ben ik weer! Lekker uit gebadderd en helemaal relaxed! Heerlijk!
    Manlief wou film kijken maar kan me daar ff niet toe zetten. Dus zit ernaast met me laptop. Zo lekker me boekje erbij :)
    Nou ff reageren hoor

@ Ludora: ow wat balen zeg, ook niet bij de MissEtam? Want ben daar tijdje terug geweest en leuke dingen gezien.
    Alleen voor mij dus veel te groot!

@ MamaJolanda: tja, bewoner heeft wel gelijk qua tillen! Niet meer dan 10kilo sowieso en erorm oppassen.
    Ik heb collega's die me er vaak op wijzen, ga anders gewoon doodleuk door hihi

@ Ilonka: ik herken dat wel hoor, ineens down, of juist chago en geen idee waarom. Meestal laat ik me man dit gewoon
    weten, en weet hij ook dat hij me beter ff met rust kan laten. Ik doe dan lekker niks, puur ff ontspannen. Heb je dan
    gewoon echt nodig! ff boekje lezen of lekker op bed luieren met muziekje aan ofzo..
    Ennuh, ik moest ook zelf mijn buik droogvegen, en inderdaad erruggg veel gel! Brrr
    Bij ons vertelde ze gewoon wat ze zag, maar bij het inzoomen zei ze al, jullie snappen niet wat je ziet, maar als er
    iets is, zeg ik het wel
    Wel leuke vrouw die het deed!
    Ow ja, over winterjas, heb deze via Marktplaats van iemand gekocht, van Mamalicious! Zit erg lekker, alleen nu nog
    veel te groot! Heb tijdje terug bij de Bristol van die dikke vesten gehaald (grijs, zwart enz) met gevoerde binnenkant
    zegmaar (lijkt op wol, maar is het niet) En heb deze voor mezelf een maat groter gekocht en voor mijn man ook 1.
    En die dienen nu als jas, ow wat zitten die dingen heerlijk!! Vooral als het koud is buiten!
    Mijn eigen winterjas paste een paar weken terug al niet meer :(

@ Daro: jeetje wat snel! Ik heb echt nog geen flauw idee wat ik op het kaartje wil. Wel al een idee wat voor soort
    kaartje, maar daar blijft het ook bij. Over een tijdje ff naar de drukker gaan om boeken op te halen. En ideeen opdoen!

@ AlmaH: geniet ervan morgen! Ik was ook niet zenuwachtig.. tot we in de auto zaten.. hihi

Dat was het wel denk ik.. Ondertussen is onze frummel ook wakker geworden. Volgens mij vind de kleine badderen ook fijn. Voel dan nooit iets bewegen! En nu, klaarwakker denk ik!!

10. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Dat is natuurlijk superfijn, als het zo makkelijk gaat. Maar met je 2e dus anders. Kan dus schelen, we zullen 't zien dit keer....

Weet wel dat ons mannetje de eerste tijd toch wel behoorlijk veel afviel (van 2860 naar 25??) en dat hij toen wel een beetje op de limiet kwam. En had ie lekker gedronken, dan spuugde hij het vaak met een grote hoge boog weer uit. Uiteindelijk komt het allemaal goed, en nu hebben we een mannetje dat echt van eten houd, nooit echt weigert en eigenlijk alles lust. Super makkelijk!

Maar ik vond mezelf gewoon ook wel heel emotioneel / labiel. Ha ha, pas later dacht ik ineens 'he, ik wordt weer een beetje normaal'....

11. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    spannend morgen kluss!!!

12. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    ben op zoek naar een winterjas omdat ik pas een neiwue had maar die was overal aan het pluizen enzo dus vandaag terug naar de c&a en daar kreeg ik dus mijn geld terug ! heel fijn

alleen helaas hadde ze die jas niet meer en verder ook geen leuke winterjassen meer dus ben ff t internet aan t afzoeken

wel al bedankt voor de tips

en ja dat chagrijnige had mn vriend al gezegd dat ik me niet lekker voelde en hij snapt t ook wel en hij heeft zoiets van ja het zijn je hormonen schat komt wel goed....
    Maar toch wat voel ik me een zeur dan bah nooit gedacht dat je lichaam zo gek kan doen....

13. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Ilonka: bij de Bristol hadden ze ook A model jassen, misschien dat dat iets is.
    Al vind ik marktplaats handiger.. lees goedkoper! Hihi

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Het is ook niet niks allemaal en die hormonen slingeren je alle kanten in.Hier ook een grote spuger,viel veel af (begon wel bij een erg hoog gewicht) ..maar nu..eet zoveel en is echt een gespierde spijker :D

15. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Heb er eind 2009 toch maar een gekocht, een positie-winterjas. Ga hem vanaf morgen ook weer aantrekken.

Mijn gewone winterjas gaat nu echt te strak zitten. Ik heb zo'n nette zwarte slanke (wollen???) jas (mantel) met ceintuur in de middel. Zit nu niet lekker meer.

En die positiejas is ook net iets warmer. Nu nog wel een beetje wijd, maar ach. 't Is ongeveer hetzelfde type jas als mijn normale jas. Dus ook wel geschikt om naar werk / afspraken aan te hebben. Van Mamalicious. Hoopte toen ik hem kocht dat ik hem toch wel 2x zou kunnen gaan gebruiken en gelukkig komt het ook zo uit. :) Van 't voorjaar gaat ie dan marktplaats op.

Als je 't niet weet kan je op marktplaats ook even goede inspiratie opdoen of iets kopen. En ik zag dat bij mamalicious nu sale is (aantal modellen met 50% korting). Je hebt er nu al een stoer leren jack voor 29,95....

16. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    hebben jullie ook zo'n honger??

17. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    @sam4hope

ja bewoner heeft wel gelijk maar in dit geval was het alleen haar arm voor de rest let ik wel goed op hoor!! hihi maar moest gewoon zo lachen door haar opmerking dan ik niet meer bij kwam zie foto van me buik! als hi het doet ze zei namelijk dat ik al 8 maanden was...:O ik ben pas 19,3 weken hoe groot! wordt ik dan wel niet volgens haar bewoner is trouwens slechtziend he dus haha lol

Liefss!!!

18. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Nu gelukkig niet pris,maar wel regelmatig :p

19. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    @ priscilla jaa heel veel trek in lekkere snoepjes en koude chocomelk lol
    Liefss!!

20. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Eten is mijn nieuwe hobby, echt ik kan de hele dag wel eten :D

Ik kan niet wachten om te beginnen in de babykamer, dan kunnen eindelijk de dozen naar beneden met kleertjes en kan ik daar even gaan shoppen :D
    Zie soms advertenties op marktplaats waarvan ik denk: oh ja, dat heb ik ook nog van Finn :D

Deel Deze Pagina