hallo dames nou heb wel bijgelezen maar niet echt de energie gehad om te reageren... Merk toch wel dat t best lastig is allemaal op t werk, na 2 dagen kan ik zo moeilijk lopen van de pijn gaat dan mn rechterbil in en straalt door naar mn bovenbenen en naar de voorkant echt vreselijk.... Werk ook in de zorg ben nu 20 uurtjes therapeutisch aan t werk elke dag 4 uur maar toch... En zelf rustiger aan doen is zo moeilijk wil t toch allemaal goed doen voor de clienten.... Geen idee wanneer ik weer naar de arbo arts moet maar dat zien we dan wel weer... Nou morgen een dagje vrij en dan ga ik weer op alles reageren nu lekker bedje in met mn boek
thnx daro voor de moeite!! tis ook zo vreemd.. nu zijn de meiden die het zeggen zelf heel petit en niet heel dik geweest... maar ook op mn werk roepen ze allemaal nou ik had met dat termijn echt nog niet zo'n flinke buik hoor!! dus zie het er al helemaal van komen dat ik mn buik na de bevalling niet meer kwijt raak..
ineens verzend ie m al :S misschien had je het wel gewoon moeten zeggen daro al was t maar om te jengen
Hier ook b.i helaas..en die oefening..ahh nee dat gaat hem niet worden haha.Ik draag nu wel 2 banden ter ondersteuning,gaat wel iets beter. Gebruiken jullie ook warmte voor de b.i? Ik vind het kersenpitkussen echt heerlijk,meestal is het een verademing. Priscilla,mooie buik heb je!Ik vind hem niet extreem groot,normaal voor de zwangerschapsduur denk ik
@bi-klachten, idd veel meiden die er last van hebben. Ik heb er gelukkig geen last van "ff afkloppen" @bb, wij houden je wel gezelschap. En als je vanaaf naar bed gaat, kan je er alweer een dagje vanaf trekken Verder echt niks onthouden. Over de voorlichtingsavond in het zh. In april hebben ze een inloopavond. We hebben besloten dat we daar heen gaan. Kunnen we ook rondkijken en onze vragen stellen, maar zonder hele lezingen erbij. Ook meer wat voor ons, zeg maar. Oja @beeb die laag ligt. Heb er hier ook weleens "last" van. Vooral als ze heel laag ligt en dan gaat liggen draaien. Lijkt wel of mn baarmoeder dan in de kramp wil schieten. @bedje opmaken, zover zijn we nog niet. Moet nog een matrasje halen. @hier, mn katten willen echt continue op mn buik liggen. 1 van mn katten heeft echt nog nooit op schoot gelegen, en nu elke dag. De beeb reageert ook echt op de katten, heerlijk! We gaan zo ook weer een buikfoto maken, zal die ook nog plaatsen.
vmb,hier ook buiklig kat (voorheen echt geen schootkat)..En madam loopt sjaggie weg als het even niet mag. Kater is minder blij met m`n zwangerschap..sinds ik zwanger ben plast hij binnen Ben een beetje ten einde raad..
@ draak, je bent online, we vragen ons allemaal af hoe het met je is?? We hebben je sinds december al niet meer gesproken. Gaat alles goed met je?? We maken ons wel zorgen om je. xx
Priscilla: Ik vindt dat je juist een heel mooi buikje hebt!! Die van mij is juist kolossaal vindt ik zelf, dan mag ik wel helemaal bang zijn dat ik naar de bevalling mijn buik niet kwijt raak. En ik ben van mezelf ook niet dik hoor!
@ pris mooie buik hoor!!!! Over de oefeningen voor BI kan echt niet meer m'n tenen aanraken. m'n buik zit echt heel erg in de weg. Morgen naar de VK, vraag me echt af hoelang ik nog dubbelop moet lopen.. Morgen krijg ik ook de papieren mee om een gtt te doen. niet dat ik dat zo graag wil, maar moet vanwege die grote buffels van me. Wil graag een 3e echo doen, heb nog een klein beetje spaargeld waar ik het van wil doen. (aangezien ik nu voor heel weinig geld nwe gordijnen en een andere kledingkast heb en het daarvan over is) maar ik vraag me af of m'n man het wel wilt. Ach dan heeft ie maar pech. ik wil het wel graag, hebben we bij de andere jongens ook laten doen, dus waarom nu niet??
Lieve meiden!!!!! Ik meld me!!!! Sorrry dat ik jullie ongerust heb gemaakt! Alles gaat goed met mij en de kleine.. We hebben sinds een tijdje een nieuwe computer ipv een laptop en op de een of andere manier internet ik nu minder Heel irritant want vind het altijd gezellig om hier te kletsen.. (of niet irritant want nu ben ik iets gezelliger voor mn vriend.. hahaha want had hiervoor bijna n relatie met de laptop en daar kan je geen kindjes mee maken ) Maar hier gaat dus alles goed... We hebben vorige week t kamertje op gehaald.. moet nog in elkaar gezet worden maar over 2 weken hebben we vakantie en dan gaan we het kamertje klaar maken! Geschilderd is hij al want dat hadden we de vorige keer al gedaan met ons draakje*. Ik zal kijken of ik foto's kan vinden maar volgens mij niet want heb al eens gekeken.. hij komt iig van de Prenatal.. En op mn werk is eindelijk het rooster van April er en daar werd ik erg blij van want mijn verlof begint 23 april!!! whoehoeee...!! Werk nu nog steeds nachtdiensten en merk wel dat ik moeier ben.. maar ik wil echt liever niet dagdiensten werken dus ik probeer het zo lang mogelijk vol te houden Nu nog 1 nachtje en dan ben ik weer ff vrij.. heerlijk!! Owwww en heb vandaag een afspraak gemaakt voor een 3e pretecho.. die hebben we met valentijnsdag <3! Zooooo zin in!! Hoe gaat het hier met jullie?? Meiden, heeel lief dat jullie pb-tjes hebben gestuurd.. heb jullie ook eventjes terug gemaild.. en dacht zal me hier ook weer even melden\ Enneeee jullie kwebbelkontjes.. deel 3 alweer!! Gaat hard!! hahahaha!!! dikke knuffel voor jullie schatten!!
@ draak, wat fijn om weer wat van je te horen en wat fijn dat alles goed gaat. Snap het wel op een laptop zit je makkelijker even op het internet als op een desktop. Die neem je niet zo snel op schoot. Maar nogmaals fijn om te lezen dat alles goed gaat met jou/ jullie
Hier dezelfde oorzaak! Dus inderdaad, als jullie er last van hebben naar fysio gaan. Bij mij was t rechterbil. Ze heeft t gister gemasseerd wat idd heel zeer deed. En heb gister en vandaag echt gevoel alsof ik van de trap gedonderd ben haha. (op plek waar ze gemasseerd heeft, bij onderrug) Maar pijn in bil is wel minder, dus zal nog wel beter worden!
whahahaha neee zien jullie me al zitten met de computer op de bank whahahaha!! Mn vriend ziet me al aankomen.. Vind het wel irri.. want je pakt hem natuurlijk wel makkelijk maar ik doe nu echt niks meer met de computer.. Hij staat nu maar stof te vangen mis. maar eens kijken voor een goedkoop laptoppie anders..
@nijntje geen foto's gemaakt, voor de topping namelijk niet mooi want hij was te zacht gebleven waardoor er weinig mee te doen was @cullen onze kleine uk blijft ook laag liggen tot nu, voelt soms heel raar en vervelend daar beneden, niet echt pijnlijk maar wel ongemakkelijk vooral, heeel vreemd gevoel vind je het zelf ook niet vreemd dan??? ik denk dat veel mensen die alles bij elkaar niet gewend zijn omvallen van pijn/rotgevoel, respect hoor dat je ondanks alles gewoon door wilt gaan, ik zou zeggen lekker genieten van een beetje rust als dat lukt @mamajolanda wat een rare reactie van dat mens zeg!!! ik snap je vraag wel, slim dat je er aan denkt zelfs!! @priscilla ik vind je buik wel meevallen hoor, maar hij steekt wel duidelijk uit nu @draak JEEEEEEEEEH!!! alles gelukkig goed leuk he dat iedereen zich zorgen om je begon te maken hihihihi verder...... WOW!!! wat hebben jullie vandaag lekker gekletst hier de hele dag geholpen bij mijn schoonmoeder, ze is een beetje overwerkt en kon wel wat hulp gebruiken en ik verveel me een beetje op het moment dus ik dacht naja dan daar maar eens helpen!!! verder heeft mijn tante een luiertas gekocht voor me, een zwarte van de wibra maar hier was die alleen in rose te vinden en ik wou juist zwart hebben, dus helemaal blij met mijn lieve tante
hihi net onder gtst bij mijn ouders schrok ik me dood. Ik kreeg me toch een trap. Mijn moeder zag me schrikken hihi Dat had ik zo nog niet gehad. Baal wel dat vriendje er nu niet is, want wat heb ik vandaag een goede dag gehad zeg! Ik heb zelfs avon eten op! (zuurkool) en het bleef biinnen. Net honger en zin in een snackje dus frietpan aan (voor eerst sinds lange tijd) en 2 mini loempia'tjes op. Mmmmm.... ooh wat dat betreft ben ik zo blij... verder zie ik op tegen het na bed gaan zeg.... Maar goed moet me misschien niet zo aanstellen...
@Miffy: Die luiertas heb ik dan denk ik ook. Met witte stippels? Ik wou opzich wel de roze, maar weet nog niet wat t wordt hahaha. (voorgevoel voor meisje, maar ja, zit je mooi met roze luiertas als t een jochie is)
BB wat fijn dat het wat beter met je gaat. Trotsemams, ik zou heen gaan. Miekr dat is schrikken zeg, gelukkig is er bij jou dus niks aan de hand maar liever zie je het niet natuurlijk. Blijft eng. Cullen die steken heb ik niet maar dat naar de wc 3x in een half uur herken ik wel. Even snel hier en daar op gereageerd, nu mn bedje in.