mei 2012 mama's DEEL III

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @BB: Jippie, lekker warm eten gehad dus!!!
    Geniet daar maar extra van en probeer het lege bed maar even te vergeten ;)

Ik ga op bed trouwens.
    Welterusten

2. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Woehoe! Hoera voor BB!!!!!! Wat superduper voor jou!

Ben blij dat Draak er weer is :D

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    WAUW BB!!!!
    zou je dan eindelijk kunnen gaan genieten van het zwanger zijn??
    wat fijn dat je gewoon hebt kunnen eten :D

ik ga naar bed, truste!!!

4. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Ik zie dat kayde online is:) hopelijk laat ook zij weer iets van zich horen en dat alles goed gaat in de vs.

Ik ga ook duiken, trusten meiden

5. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Jeej bb wat fijn. Hoop dat dit t goede begin is!!

Pat, de tape is een probeersel. Ik ben hypermobiel, en heb aanleg voor post traumatische dystrofie en daarom wil ik zelf echt niet in gesnoerd of vast gezet worden, met bijv een bekkenband. De tape zit nu tot zaterdag op mijn rug, hopelijk doet het iets...

Miffy, jah ik snap t ergens ook wel... Als ik ergens nieuw kom en ik moet vertellen wat ik mankeer of heb gehad dan denk ik ook altijd... Woops das best heftig allemaal.. Hmmm en toch functioneer ik redelijk goed.... Had ook anders kunnen zijn. Maar t is zo moeilijk toegeven dat je iets mankeert. Wil ik toch helemaal niet... Is iets psychisch, alleen ik moet er nu wel aan toegeven...

Pris laat je niet op naaien!! Je hebt een kei mooie buik. En bij enkele van ons, neem mij, val je echt in t niet.!

Draak gelukkig alles ok!!! Mijn lief mopperd ook wel eens hoor, soms is een beetje minder niet erg!! Nu weten we ook dat je ok bent!! Fijn!!

Als t goed is zit er vandaag een muur en plafond in de babykamer!!!

Oh ja ik heb redelijk geslapen op 2 paracetamol vanacht. Niet bij iedere draai wakker van de pijn. Dát is fijn. Hopelijk vanacht dan weer zonder!

6. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    @ludora dan hoop ik voor je dat de tape werkt.
    Succes met de babykamer

7. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Wat is er gisteren een hoop gekletst!
    @Miekr, best leuk om nog een 3e echo te doen. Maar krijg jij geen groeiecho dan? Anders kun je dan natuurlijk ook nog een keertje naar je kindje spieken.

@Draak, leuk weer wat van je te horen. Knap hoor, dat je de nachtdiensten nog volhoudt. Heb hier mijn laptop ook aan de kant gezet en zit tegenwoordig achter de vaste pc. Dat maakt echt een heel verschil, die laptop pak je er zo makkelijk bij. Maar wilde niet meer zoveel (en vaak onnodig) achter de computer kruipen.

@Miffy, leuk een nieuwe luiertas gekregen! Volgens mij zijn die tassen hier wel eens op een plaatje voorbijgekomen, erg leuk!

@BB, super gister een goede dag gehad. Nu volhouden! Niks aan he, je vriendje weg. Ik moet er over een paar dagen aan geloven, van zaterdagochtend t/m dinsdagavond gaat mn man met vrienden naar Spanje. Denk dat ik maar lekker naar mn ouders en schoonouders ga dan, anders ben ik ook maar zo alleen..

@Ludora, hopelijk schiet het vandaag goed op in de babykamer!

Ik heb me vandaag een dagje ziekgemeld. Ben zo gesloopt na al die toestanden met de operatie van Joas en verkoudheid/oorontstekingen erna.. Hij is nu bij mn moeder, en ik maak er gewoon een rustig bijkomdagje van. Ik ben ook steeds maar doorgegaan (had gelukkig ook weinig kwaaltjes hoor) maar ik kom nu geloof ik wel op een punt dat mijn lichaam aangeeft dat ik iets rustiger moet doen.

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @ludora
    ik geloof dat heel veel dames dat moeilijk vinden om toe te geven dan ze een stapje terug moeten doen
    ik heb zelf weinig last van kwaaltjes dus ik ken dat gevoel ook niet
    maaar het komt vast wel goed!! hopelijk doet die tape wat voor je

9. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

nou gisteren 3d echo gehad. Wat leuk zeg om je kindje eens in 3 dimensies te bekijken! Ons smurfke was heel rustig, lag lekker te slapen, met zijn hoofdje tegen mijn slagader aan. Zijn handen had hij op zijn rug verstopt.

Ik ben nog steeds erg verkouden, maar het lijkt gelukkig langzaam minder heftig te worden. Ik heb deze week alle avondactiviteiten afgezegd en ik kijk vanmiddag even of ik morgen weer kan gaan werken. Zou mooi zijn als dat lukt....

10. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Bb, gefeliciteerd!! Wat fijn joh, om ff normaal te kunnen eten. Zouden dat nu al de medicijnen zijn die aanslaan? Geweldig spul dan hahaha

Cullen, voel de beeb ook vaak laag. Dat vind ik niet zo erg, maar wel als hij met zijn pootties naar beneden ligt en de boel daar platschopt. Auw!

Nog erg verkouden hier. Gisteren naar het soll.gesprek geweest maar dat wordt niks. Blijkt dat ze me in een poule wil zetten voor als ze mensen nodig hebben. Maar het kan wel twee maanden duren voor het zover is... Heb ik niks aan natuurlijk. Baal een beetje, hebben het niet heel breed op t moment en dat waren weer benzine- en parkeerkosten. Vertel me dat nou vantevoren muts, heb haar nog duidelijk gevraagd wat we zouden gaan doornemen dit gesprek.

Vandaag lekker binnen hangen, ik ben nog flink verkouden en ga ook steeds moeilijker ademen en veel hoesten. Yuk.

11. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Miffy, thx!! ;)

Elmo leuk zo'n 3de echo!! Foto's ?!?! Ik ben benieuwd of je het gezichtje dadelijk ook herkent. Ik heb er ook aan zitten denken, maar ik krijg vanaf volgende week woensdag iedere 2 weken een echo (voorlopig) Dus dan vind ik 125 euro wel veel geld, ook denk ik dat je ineens andere dingen ziet.

Yupgup dat is balen he!!! Vooral als het je inderdaad ook nog geld gekost heeft, dat wat je nu veel liever uit geeft aan je kleine man!

Ik voel me nutteloos zeg. Manlief en oom staan kei hard te werken in de kamers en ik kan weinig. Niet eens slapen, daarvoor te veel remour... Nog een week!! Eigenlijk heel snel als je het zo bekijkt!! Maar het is hier een stof bende, maar ja nu poetsen, terwijl ik me zo voel én ze nog niet klaar zijn is wel hele verspilde moeite...

Ik heb trouwens het idee dat de tape nu langzaam iets begint te doen. Ben me in iedergeval wel bewuster van het aanspannen van mijn spieren, denk dat dat al veel doet. En t feit dat ik best goed geslapen heb.

12. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Oh ik heb trouwens nog winterbanden te koop. Op velg, hebben onder mijn Yaris gelegen, een jaartje. Als iemand toevallig interesse heeft dan zal ik even de specificaties doorgeven.

13. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ludora, oordopjes hihi. Zijn echt een uitkomst hier!

Ben wel benieuwd naar de winterbanden, maar denk niet dat ze onder de peugeot passen...

14. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Zo. dat heb ik ook weer gehad. Ik heb geen BI, maar gewoon vermoeide spieren rondom heup/rug. Deze heeft ze weer even losgemaakt. Niet door te masseren, maar meer door drukpunten te geven en los te "kraken". Net telefoon gehad, maar niet opgenomen omdat er geen nummer bekend was (kan werk zijn en had geen zin om op te nemen). Krijg ik een sms dat het de UWV is. Best spannend. Wat zullen ze vragen? Ze bellen tussen 13 uur en 16 uur weer terug.

Nu alweer een moeie rug. Dus zometeen maar weer even plat op bed liggen. Komt ook door de chiro. ze heeft toch even mijn spieren weer wakker gemaakt.

Verder even op prenatal geneust heeft nu op kleding 20 % korting. Dus ga nog een broek bestellen en misschien hydrofiel luiers. want daar heb je 10% korting op.

Verder even niks te melden.

15. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    ben je ziekgemeld op t werk? mij belden ze een hele tijd geleden en vroegen waar ik last van had enzo en hoe t ging en of ik therapeutisch aan t werk was en zo en welke werkzaamheden ik deed.
    Gaven me de tip om naar de fysio te gaan en ze zouden me in februari terug bellen om te kijken of de situatie verandert was enzo...
    Dus het hele telefoontje stelt niet echt iets voor ;)

16. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    goeiemorgen/middag dames ;)

Vanmorgen lekker uitgeslapen nou ja tot half 10 in bedje gelegen.
    De kleine uk was zoals elke ochtend om 8:00 wakker. Zo gek heeft nu echt al een beetje een ritme. ( bij jullie ook zo ??)

Nou de hele woonkamer en keuken wordt geverfd dus nog steeds geen opgeruimd huisje....
    Veder niet echt veel te melden...

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    minkie; goed van je dat je even een dagje voor jezelf neemt. Zal je vast goed doen!

yup; tjah het gaat opzich al wel n week goed hoor, maar sinds gister totaal NIET meer misselijk geweest dat is denk ik wel door de pillen. Ze hadden een directe werking zei de gyn. Ik heb gevonden dat deze medicatie in amerika enzo altijd bij extreme misselijkheid door zwangerschap gebruikt word. Dus ga er vanuit dat het volledig veilig is. Was ze alleen vergeten mee te nemen van me ouders, meteen paniek dus hahaha, nu heb ik die van vanmorgen vroeg overgeslagen (hopelijk geen problemen daardoor meteen!) en net een ingenomen... (ben nu bij mijn ouders) blijf hier weer tot uur of 8-9 vanaaf en dan naar huis...

wat heb ik me toch KL*TE geslapen zeg, kan dat echt niet zonder vriendje:( Heb mega lang wakker gelegen, mis m zo naast me op die momenten... normaal kletsen we dan wat of luister ik naar zijn ademhaling :)->) nu kon dat niet, en ik was heel heel heel veel en vaak wakker en kon niet meer in slaap komen, als dat nog 2 avonden zo gaat... pfffff! Hopelijk belt hij vandaag een keertje.... smsjes heb ik al wel lekker veel gehad, mennnnn mis hem nu al! :p

Morgen groei echo, best spannend of ze beide nog steeds even goed groeien! Je weet maar nooit met 2! En volgens mij gaat ze ook naar mijn bmm kijken of die niet kleiner aan het worden is, dus ook dat best spannend. Mijn mams gaat mee!

18. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
  19. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Yupgup, balen dat het sollicitatiegesprek niet echt nuttig was :( En beterschap met de verkoudheid.

@Ludora, fijn dat de tape een beetje begint te werken.

@Pearl, gelukkig geen BI.. Maar het losmaken van je spieren zul je inderdaad ook wel flink voelen nu..

@Ilonka, merk het ook hoor, dat de kleine een ritme heeft. Ik voel haar standaard rond 13 uur heel veel schoppen, en 's avonds tussen 21 en 23 uur is het ook feest. Verder tussendoor ook wel, maar deze tijden vind ik heel duidelijk.

VRAAGJE. Wie heeft er nog kaartjes voor de 9 maanden beurs over waar je niets mee doet? Dan hou ik me namelijk aanbevolen :D Ik betaal natuurlijk de verzendkosten wel.

20. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Mensen met 3D echo wel ff showen hè:) zijn reuze benieuwd naar jullie prachtkindjes:) wij hebben m 22 februari weer hopelijk werkt ze nu mee.

Euhm oja ilonka jouw UWV verhaal lijkt erg op ie van mij:) en nee die van mij heeft nog een wisselend waak slaap ritme, dan denk je van o das hetzelfde als Afgelopen 3 dgn en dan gooit ze heel de schema door de war.

@Pearl wees blij dat het geen Bi is ;) zal je vast ook wel zijn. Het is zo'n rot iets

Hier is mijn ontlasting nog steeds keutelig en niets helpt:( heb ook een flauw vermoeden dat de kleine de darm ook afkneld???

Deel Deze Pagina