mei 2012 mama's DEEL III

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Ziet er leuk uit hoor!!!

2. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Dat ziet er super uit.

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Nijntje, super!!!! Zou er wel 1 lusten...2 ook wel denk :p

4. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    UWV heeft net gebeld. Vergeet ik toch erbij te zeggen dat ik ook van het werken moe ben. Alleen mijn rug vermeld. Domme ik. Ik ben nu voor 25% ziek gemeld. Maar vrijdag ga ik naar de bedrijfsarts dus zal dat nog even melden. Vind het ook niet prettig om via de telefoon zo'n gesprek te houden. Liever gewoon face to face. Of via mail, dan kun je er rustig over nadenken.

Maar goed. Het is voor nu weer klaar.

5. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    @ nijntje cupcakes zien er heerlijk uit zeg ! kom je er een paar langsbrengen ;) hahaha

@ pearl ja zo via de telefoon vergeet je nog vanalles ja, ik wist helemaal niet dat ze gingen bellen en werd wakker gebeld na een middagdutje nou dan moet je ook ff goed nadenken wat je allemaal wil zeggen....

Nou hier is de keuken geverfd van antraciet naar wit (alle keukenkastjes) Ziet er zo moooi uit lijkt net alsof we een nieuwe keuken hebben, en morgen wordt de rest van de onderverdieping geverfd, lekker ons huisje klaar voor de kleine komt !!!

Vanavond naar de kapper lekker laten knippen en verven! Heel veel zin in.

Maandag de 3d echo :D Dinsdag komt de babykamer
    Nou kan het nog beter allemaal ???

Alleen volgende week ff verhuizen met t werk zullen wel drukke uurtjes worden.....

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Pearl, jaaa dat zal je altijd zien aan de telefoon, dan heb je niet genoeg tijd om na te denken wat je allemaal wilde zeggen..

Ilonka, word een leuk weekje voor jullie komende week :D Leuk!!!

7. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    thx meiden! Jullie mogen komen halen ;)

8. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Zo, ben ff niet geweest.. zelf nog op pag. 216 gereageerd.. Uhm lees niet terug!

Vandaag met collega gaan shoppen voor de afdeling. Heel gezellig en zijn al een eind!
    Morgen ochtend komen ze de babykamer leveren. Ben zo benieuwd!! Kan ik alvast de box wegzetten om de katten te laten wennen dat ze er niet in mogen.
    Verder weinig te melden. Ga zo lekker in bad.

Bah wat is het koud!!!!

9. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Zo Nijntje dat ziet er mooi en lekker uit zeg!!

@skaya, ik heb het alsnog kunnen vinden de site van babypark en morgenmiddag komen ze de box en de badset leveren.. Leuk!! Dan is alles binnen.

We hadden het laatst over babykamer Denver eindelijk is vandaag dr. Commode afgemaakt en die doet t prima geen beschadiging en de lades rollen prima. Ik ben langzaam alles aan t strijken om t spul in te pakken, leuk:)

Bb wat fijn dat je je beter voelt zeg!! Werd ook wel tijd! Nu hopen dat de dagen snel voorbij zijn en je je mannetje snel weer bij je hebt!!

Euhm.. Ohja zag ook dat MissQ buik van de maand is geworden het is haar zo gegunt.

10. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Wij rijden af en toe een rondje in de auto van mijn schoonouders met stoelverwarming :) Rondjes rijden doen we wel vaker, heerlijk ontspannend... Nu met BI niet meer zo veel, maar wel in die auto:D

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Sam, jaaaa verschrikkelijk heh die kou!!! Kga zo ook ff warme douche nemen, heb helaaaas geen bad. Ben daar wel erg jaloers op! Lijkt me heeeeerlijk!

Essie, mooi dat het kamertje het nu gewoon helemaal doet zoals het hoort!!! Kan niet wachten tot ik net zo ver ben! Volgende week donderdag kom tie...duim voor me dat hij in een keer in elkaar te zetten is :p
    Fijn dat je het nummer hebt kunnen vinden!!!

Tinie, stoelverwarming is heerlijk heh!! Wij hebben het ook in de auto. En heet dat tie kan!!! Moet hem vaak gewoon lager zetten, omdat ik anders mn rug brand.

12. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    @Draak, goed om te lezen dat alles goed met je gaat :)
    @Trotsemams, hier neem ik elke avond een hete douche voor het slapen gaan voor de BI klachten.

13. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    '
    Het schijnt dat balonnen in de box stoppen goed werkt;)

14. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Of alufolie...

15. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Wil iemand mijn man voor deze avond hebben? We hebben nu alweer ruzie. En alleen omdat ik vroeg wat voor kruiden hij in de aardappelpuree wilde hebben. Zegt hij wat doe je er altijd in. Ik zeg wat wil jij erin hebben. Nou dat ging dus helemaal mis. Hij ligt nu op bed en ik heb voor niks gekookt. Mannen!!!! En dan ook nog zeggen dat het wel mijn hormonen zijn. Hou daar toch eens mee op als er een meningsverschil is (gericht aan man).

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Pearl, heh getver gezelliggg!! Kan je hem niet semi-vriendelijk vragen te komen eten en gelijk even te bespreken welke drol er dwars zit? Hoewel dat hier op zulke momenten vaak niet helpt..meestal het enige wat je kan doen is wachten tot ze weer terugkomen met een beter humeur en doen alsof er niks gebeurd is.

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik voel me vandaag helemaal niet zo lekker :(
    hoofdpijn en misselijk
    ook al overgegeven daardoor :(
    zit toch te twijfelen morgen even de verloskundige te bellen omdat ik me toch de laatste week vaker niet lekker voelde en vaak hoofdpijn heb

18. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    @miffy wat rot! misschien iets met je bloeddruk ofzo?

net een luiertas besteld van Kitsch Kitschen... ben daar gek op :D

ff een tip voor de dames die meededen aan de winactie van de luiertas.. je kan deze maand 20% korting krijgen.. je moet dan bij kortingscode ZPTAS invullen.

toch leuk! hoewel ik wel al gezien heb dat in de afgelopen 2 dagen de luiertassen verdwijnen van de site :) vandaar mijn keus op Kitsch Kitchen

19. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Nou miffy ik zou het gewoon ff na vragen niet in angst blijven zitten!!!
    Liefsss

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Miffy, je zou ook de huisarts even kunnen bellen morgen? Die kunnen je ook snel checken op alles. Ik kon toen meteen langskomen.

An, ze hebben leuke tassen daar!! Welke print heb je gekozen?

Deel Deze Pagina