mei 2012 mama's DEEL III

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    ??? Het is de eerste keer dat ik het lees... :cool:

2. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Oh wat pijnlijk!!!!:( Heel veel sterkte priscilla!!!

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @BB ja dat duurt nog wel lang idd, vervelend voor die mannen!!!
    @priscilla, wat een rotnieuws!!! heel veel sterkte!!
    @mamajolanda, volgens mij kan aloe vera geen kwaad hoor

4. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Haha dacht ik al voel me zoo dom maar vriendlief zeg vraag t gewoon op t forum hihi liefs

5. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    thnx meiden...

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Wat vreselijk Priscilla!! Wat zijn de verwachtingen nu? Heel veel sterkte!!!!

7. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Priscilla, wat erg..... Heel veel sterkte voor jou en je familie!
    Rotziekte!

8. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    de verwachtingen weet ik nog niet.. mn neef en nicht zijn uit elkaar.. en not on speaking terms.. hij hoort alles via via.. (vriendinnen van haar hebben gezorgd dat er ruzie tussen hun kwam) en hij hoort hopelijk vanaaf meer van haar nicht.. en dan hoor ik ook meer.. ben in augustus nog met dr naar een festival geweest en daar geslapen enzo... tis zo idioot..

hoop ook echt dat mn neef en nicht weer on speaking terms komen.. er moet ook zoveel geregeld worden met die kleine meid van hun!!

9. krumfrum

krumfrum Actief lid

11 sep 2011
    455
    0
    0
    priscilla, wat erg meid !!! sterkte.

wat betreft bloed bij het overgeven kan geen kwaad. geef het wel aan morgen bij de vk natuurlijk. maar bij de 1e zwangerschap ook gehad. heb ook al sinds ik 10 weken ben bij zo goed als elke keer overgeven een bloedneus. kan ook geen kwaad. het stopt ook gelijk die bloedneus. en bloed bij het overgeven is helder rood en klein beetje. is gewoon van de ruwheid van mijn slokdarm/keel. bedankt voor het medeleven. hihi net als bb valt het hier ook niet mee met ziek zijn. hier geven ze niets anders dan zofran die ik al sinds ik 8 wkn ben krijg. en hou momenteel wel iets binnen en dan vind de gyn het goed genoeg. het misselijk zijn en het nog steeds wel veel overgeven maakt niet uit zolang ik maar niet weer uitdroog.

10. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Oef Priscilla, wat zwaar zeg! Sterkte!

Mijn man heeft die zware pakketten naar boven gebracht! Heb het ledikantje aan in elkaar staan en was bezig met de commode... Maar moest lijm drogen 30 min. Dus ben maar gestopt. Werd anders wel heel laat en mijn knieen hadden er ook niet zoveel zin meer in.
    Morgen samen maar verder afmaken.
    En de grote kast is werk voor mijn man.

Maar wat lekker om eindelijk wat verder te kunnen! Straks lekker alles aankleden.. joepie!!!

Nu ga ik languit op de bank, heb weer teveel gedaan op mijn vrije dag. Spullen in elkaar zetten en lekker met de hond het bos is geweest! Het was verschikkelijk koud maar goed te doen.

11. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Haay nog bedankt voor jullie reacties heb ff gegoogled en gevonden waarom aloe vera te veel niet mag inwendig ivm laxeerfunctie wordt dit afgeraden voor ons uitwendig gebruik mag wel!!

Priscilla sterkte *knuffel*

Hier ego dood moe van drie dagdiensten en moet er nog een :(
    Bed echt gebroken dus lekker op tijd douchen en me bed bezoeken!!
    Druk weekend voor de boeg met een verjaardag kraambezoek en werkzwangerschapskleding ophalen en nog even naar babydump
    Nouja goed doel weer!!!
    Liefsss

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Priscilla,wat heftig :( Heel veel sterkte.. Bah,wat een leeftijd zeg..30 jaar..

13. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Priscilla wat een naar bericht!

Cullen toch? Ik heb op de 3ling gestemd.

Groeien, ik begin nu ook aan te komen, een kilo erbij deze week. ben nu 3 kilo zwaarder dan mn start gewicht.

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    aloe vera drink mag je niet geloof ik. Weet dat het met innesteling ezno kwaad kan... verder in zw. weet ik niet.

denk dat shampoo geen kwaad kan hoor;)

15. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Pris, wat erg!! Zo jong, en een kleine.... Pffffff.....

BB, balen.... Andere kant wachtgeld is ook geld... Hoewel dat natuurlijk niet tegenover het gemist in verhouding staat. Super lief wat ie zei. Mijn mannetje kan ook zo lief zijn...

Krumkrum, oeh lijkt me heeeeel vervelend, zacht uitgedrukt. Zou daar zelf niet te lang mee rond lopen.

Iedereen succes iedereen met de echo's vandaag en morgen.

Sam wat leuk!!!

Betreft mijn werk, iedereen schijnt het goed doorgegeven te hebben.... Maar bij het UWV is niets bekend, dus er wordt nu met terugwerkende kracht t eea geregeld.... Dat kan dus ook weer even duren... Maar goed, uiteindelijk zal t wel goed komen.

Ik voel me echt nog niet in staat om de auto in te stappen en te gaan werken. Ik heb afgesproken morgen sowieso nog thuis te blijven. Maar ik zit wel ff met mezelf in konklaaf... Wat ik er nu mee moet... Ik trek t niet maar ik wil niet 'opgeven'.... Grrrr.

16. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Volgens mij zei ik afgelopen weekend dat ik deze week weer meer zou reageren?
    Hmmm... Is er nog niet van gekomen. :)

Ik heb alleen de laatste 2 pagina's gelezen.
    Wat erg van je nicht, Priscilla. En wat een rotsituatie dat ze nu ook nog eens uit elkaar zijn.. En dat kindje.. Pffffffff..

17. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ pris wat een vreselijk nieuws zeg!! zo jong en dan ook nog een kleintje.

Ging ik vanavond naar de tandarts voor m'n wortelkanaalbehandeling af te maken. Ik mooi om 19:30 aanwezig. Keek de assistente al raar op. Bleek ik gewoon een week te vroeg hahaha hoe bedoel je zwanger.
    Toch werd er even gekeken vanwege bult in m'n mond, maar heb een flinke ontsteking erbij zitten. Maar goed nieuws als volgende week die behandeling achter de rug is zal die bult ook wegtrekken. Dus nog een weekje pijn en niet goed kunnen eten, maar dan volgende week kan ik weer gewoon eten. Jippie!!

Morgen m'n suikertest. blegh. En dan s'middags gordijnen maken voor de jongens. Oja en morgen even voor schaatsjes voor devin kijken.

18. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    @priscilla: hé bah wat een vervelend nieuws! Sterkte!

Vandaag (gisteren) toch teveel gedaan, na 2 uur wakker liggen van de pijn ben ik maar naar beneden gegaan.. maar hier zitten gaat ook niet echt dus nu ik bijgelezen heb ga ik maar weer liggen.

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    good morning!!

Daro wat vervelend zeg! Rustig aan doen dus, ook als het even beter gaat!

hier heerlijk geslapen voor het eers in 2 nachten... werd 5.45 voor eerst wakker toen pillen genomen en gedut tot 8.45 volgende pil tijd... doet een mens goed! En niet eruit om te plassen, maar had expres vanaf 8u niks meer gedronken hihi...

hoeist verder?

Oohja gister aaf voor ik ging slapen ineens heel misselijk, wij hier al bang van ooohjjejeeee maar nu is het weer weg, hopelijk blijft het!

20. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    goeiemorgen dames

Kon ik eindelijk uitslapen lig ik al uren wakker.... Kon alleen op mn rug liggen zodra ik op mn buik ging liggen werd ik me toch misselijk en begon mn buik pijn te doen :(
    Maar ja toen ik op mn rug lag en weer in slaap viel begon ik dus weer te snurken.....
    Eindelijk mn draai toch op mn zij gevonden dacht de kleine uk ook zo nu is t klaar OPSTAAN !! ja hoor paar harde tikken en weer wat getrappel.....
    Nou dat was weer een aparte nacht....

Vandaag lekker het huisje poetsen alles is klaar !!

@ priscilla sterkte wat een vreselijk nieuws.....

Deel Deze Pagina