mei 2012 mama's DEEL III

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Haha Miekr, ik reed van de week ook naar iets toe, zegt mijn moeder waar ga je heel, ik euh, ja wilde even weten of je aan t opletten was.... Hihi. Succes met je suikertest.

Oh Daro das erg jah..... Grenzen verhaal, grrr...

Bb wat fijn, je vriend weet dadelijk niet wat ie mee maakt als ie terug is!!

Vanacht gillend van de pijn wakker geworden, kramp in mijn kuit..... Maar ik kon er niet bij. Moest manlief wel wakker makken. Voelde ik me lullig... Nu een stijve kuit... Wat doet dat zeer he... Pff

2. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Ludora: krampen heb ik ook veel meer last van. Als ik het heb helpt het altijd goed om te gaan staan, op een platte en liefst koude ondergrond. Dan trekt het het snelste weg, misschien heb je er wat aan.

Verder wel gelezen maar ben het weer kwijt..

Ik kom net van de dokter af.. Gisterenmiddag wat last van me onderrug maar vanmorgen kon ik niet meer op mijn linker been staan en bukken was helemaal een ramp. (rechts in me rug had ik al tijdje last van, maar niet zo erg) 'ziek'gemeld op mijn werk en maar naar de dokter. Die wist precies waar het zat, auwww!! Jahoor, mijn SI gewrichten. Niet zo erg dat hij het BI kan noemen, maar moet wel oppassen. En ik maar roepen dat het allemaal zo goed gaat met de zwangerschap.. Balen! Maar moet rustiger aan gaan doen, wel lekker blijven bewegen. Maar maandag maar eens met de baas gaan praten. Hond uitlaten is hier ook risico ivm. het vele trekken wat hij weer doet, en is met zo'n gewicht niet goed voor je (lees: hond van 75kilo)

Nja, ik baal dus gewoon ontzettend! Wel blij dat ik het weekend vrij ben. Maar moet toch echt aan naar mijn lichaam gaan luisteren.. maar vind het zo moeilijk!!!

Dus op de planning vandaag: helemaal niks doen! Maar als ik dan rondkijk ik huis dan kriebelt het wel om nog vanalles te doen.. Misschien maar in stapjes?? :)

3. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Helaas welkom bij de club Sam, idd rustig aan doen nu;)

Priscilla heel veel kracht en sterkte de komende weken/maanden toegewenst

Hier begint het net een beetje te sneeuwen, gezellig maar ook creepy.

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @pat
    hier ligt al 10cm en ligt het verkeer bijna plat......
    me vriend kwam net tussendoor thuis en zei al dat het soms best eng in de auto is

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Miffy,10 cm :$ Hier nog niets..ben benieuwd of er wel wat gaat komen.

Hebben jullie ook ooit het gevoel dat beeb de longen door je strot naar buiten duwt? Beeb hier zit volgens mij al best hoog en trapt met volle kracht alles omhoog,krijg er soms zelfs een beetje ademnood/benauwd van.

6. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    het is hier al belachelijk veel hoor!!!
    het lijkt ook niet op te houden pffff

7. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Nou ik baal tijd dat ik in het verkeerde deel van et land woon, hoe gekker en erger hoe beter :) helaas wilt manlief niet verhuizen. Als ik de buienradar mag geloven is het hier over 2 uur voorbij :( jammer hoor.

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    oooohw volgens buienradar kan het hier ook elke moment stoppen
    naja er ligt hier ook wel genoeg inmiddels :D

9. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Pff ho maar weer, zo is het wel genoeg! Kom net terug van mn werk, lopend naast mn fiets. Auto's glibberen over de weg en fietsen kan eigenlijk niet meer. Wat een pak! Morgen ochtend vroeg onze spiksplinter nieuwe auto ophalen, zucht:(.

10. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Van mij hoeft al die sneeuw ook niet hoor! Finn ging net heel enthousiast naar buiten om even in de sneeuw te spelen. Helemaal ingepakt, was bijna langer bezig met hem aankleden dan dat hij buiten is geweest ;)

11. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Sneeuw Ooooh.. Voor de kindjes vind ik het erg leuk! En we kunnen nu eindelijk de slee gebruiken die we gekocht hadden. Haha!
    Voor mezelf.. Dat geglibber.. Nee...
    2 jaar geleden ook, hoogzwanger van Levi.. December t/m februari alleen maar sneeuw, sneeuw en sneeuw. Vond dat maar niks met zwangere buik.

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hey meiden! Ben beetje aan het balen want zou vandaag naar Babydump met mn moeder, maar vanwege de sneeuw blijven we maar binnen :(
    Snik, zou een box, wieg en nog wat dingetjes uitzoeken en dat kan nu niet..aanbieding was geloof ik tot 5 feb....
    Nu ben ik dus op internet aan het spitten naar wat ik allemaal nog moet hebben, maar kom er echt niet uit....*Heit wordt gek*
    Wel Aerosleep, geen Aerosleep, schommelwiegje of niet, met wieltjes of niet, zijkant bekleding of niet.... waaaah!
    Hoe hebben jullie dat gekozen?? Dekentje/lakentje snap ik wel en kom ik wel uit....maar de rest...pfff

Ik ga nu ff bijlezen en reageren!

13. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @heitje
    wij hebben veeeeeeel gekregen dus daar hoefde ik niet over na te denken gelukkig
    wel zitten wij nog met het matrasje, wij hebben er 1 van de ikea voor het ledikantje maar twijfel om dat een duurdere/betere te halen

14. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Hi hi, herkenbaar he! Lijkt wel een grote flash-back van 2009 / 2010. Jop is op 01/02/2010 geboren, ongeveer even oud als jouw Levi.

Weet het nog goed. Er lag toen vaak en langdurig sneeuw. Ook tijdens mijn bevalling sneeuwde het. De verloskundige kon met moeite nog net op tijd komen om 4:45 uur... Eerste tijd na geboorte ook koud en veel sneeuw, ging met ons kleine lichte mannetje niet snel naar buiten. Wandelwagen voorverwarmen met kruik enzo...

ik vind mei 2012 een hele leuke (!) tijd om een kindje te krijgen ;)

15. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    @ heitje Wij zijn naar de babydump gegaan en die hadden zo'n checklist en samen met een verkoopster door de winkel gelopen en eens gevraagd wat we nu echt nodig hebben. En daarna thuis ook nog eens goed samen overlegd wat we nu wilden enzo...
    En als ik echt twijfelede heb ik nog met vriendinnen gepraat en dan kom je toch wel ver hoor met alle spullen...

Hier geen sneeuw meer gevallen, hadden wel vanmorgen geen stromend water meer :( zat er ergens in huis een bevroren leiding.... Nu wel weer ff opgelost maar toch moet t plafond er in de keuken uit en moeten de buizen geisoleerd....
    Was ik net blij dat de verbouwing achter de rug was grrrr.......

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hietje, balen heh die sneeuww!!!
    Geen idee wat aerosleep is?
    Zelf niet zo veel moeite met kiezen. Bij ons meer een kwestie geweest van niet te duur, maar wel goed en naar onze smaak.

Miffy, hier wel een duur matrasje met anti-allergische hoes ofzoiets...maar heb m gekregen. Anders had ik gewoon een goedkopere gedaan.

17. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Hihi, hij is op tijd!
    Over traphekjes. Ben echt heel blij met ons rolhekje. Ze zijn duur, maar via Marktplaats gaat het wel. En een paar jaar laten kan je hem voor 't zelfde bedrag weer doorverkopen...
    Hekje zit nooit in de weg, hoef je nooit opzij te klappen, alleen dicht als kleine boven is, ideaal!

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Sneeuw: hier ligt ook wel 10cm!!

Sam: balen hoor dat je ook zo'n last hebt....idd, je werk in stapjes verdelen! Niet te lang aan 1 stuk door het huishouden doen, maar pauze tussendoor, ff liggen oid...
    En bijna het kamertje in elkaar lees ik, superleuk!! Kan ook niet wachten tot het hier zover is!

Ludora: auuww kramp! Ja dat is schrikken! Heb het zelf nog niet gehad, maar ken het wel van vroeger (als ik uit de kroeg kwam en aardig wat biertjes had gedronken, dan kreeg ik nog wel es kramp snachts haha)
    Helpt het om het een beetje te masseren/kruik erop?

BB: wat fijn dat die nieuwe pillen je zo goed helpen! Weet je al wanneer je mannetje thuiskomt??

Daro: wat ellendig zeg dat je van de pijn zelfs niet meer kunt slapen :( Sterkte en rustig aan!
    Haha en goed gescoord zeg op MP met je afdruiprekje! :p

Miekr: haha ja is wel typisch ja dat je een week te vroeg was! Wel lief dat ze evengoed ff gingen kijken (zit je bij Monsjou?)
    Succes vandaag met die suikertest!

Mamajolanda: die shampoo kan denk ik echt geen kwaad, alleen niet innemen als pil of drankje ofzo...daar staat me iets van bij...

Bloem: 3 kilo erbij nog maar...dat is netjes! Of was je eerst ook afgevallen?
    Hoe gaat het met het kleertjes naaien?

Krumfrum: jeetje meid wat lijkt me dat vervelend, je hele keel/slokdarm zo geïrriteerd, sterkte ermee!

Trotsemams: leuk filmpje!

Yupgup: heel veel plezier met jullie weekendje weg! Waar gaat de reis naartoe?

Cullen: is je buikpijn nu helemaal weg? Hoop het voor je!

Essieee: veel plezier vanavond met de 3D-echo! Wel foto's showen he!

Viev: en, hoe bevalt de kinderwagen en maxi cosi? Alles al in elkaar gezet?

Veldmuisje: fijn dat de groeiecho goed was!

Miffy: oei 2 graden, das wel heulll koud! Dan zou ik idd ook beneden gaan slapen!

Pat: haha die Disney mokken zijn groot he! Zelfs zo groot dat mn thee koud wordt tegen de tijd dat ik mn laatste slokje neem, haha!

Gewicht: hier staat de stand nu op + 6,5 kilo. Dat is gerekend vanaf 4 weken zwangerschap. Bij 6 weken zwangerschap woog ik al 2 kilo meer...
    En jullie?

Zo, wat een verslag..had wat in te halen ;)

19. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    O hell, die kramp. Tot nu toe pas 1x gehad, gillend wakker. Been helemaal recht, kon mijn voet zowat niet buigen, heel zachtjes op de grond gezet en er door gedrukt...
    Heb serieus nog 3 dagen een stijve kuit gevoeld!? Bizar!

Hoop dat je 't niet vaker krijgt!

20. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    ha meiden bedankt voor het meeleven!!

heb gister mn neef nog even gesproken en gezegd dat ze beide hun trots op zij moeten zetten voor de kleine en dat mn nicht nu ook heus dingen gaat roepen en onredelijk kan zijn ivm angst voor de dood enzo.. ze hebben elkaar telefonisch gesproken en gaan binnenkort van alles op papier zetten (waren niet getrouwd)

ik ben benieuwd of mn neef in brabant blijft wonen want hij is daar gaan wonen voor haar en later hun dochtertje.. en zijn familie woont allemaal hier..

de kanker is dus ondanks de zwaarste chemo uitgezaaiid naar haar botten ne in haar heupen zitten 2 plekken van anderhalve cm (was in nov alleen nog haar longen en lymfe)
    ben benieuwd hoop dat alles op tijd geregeld is.. maar als je zo jong bent kan het snel gaan :(
    vind het ook vreselijk voor die kleine meid van ze.. die zal straks niets meer van mama herrinneren als ze ouder is..

ik heb bijgelezen maar er blijft niets hangen..

las iets over kramp ik je kuiten.. van ludora meen ik.. hier ook enorm last van ben er paar keer van wakker geworden!!

verder weet ik echt niets meer.. sorry!!

Deel Deze Pagina