Ilonka,gecondoleerd BB,fijn dat je mannetje er eindelijk weer is.Ga je toch lekker naast hem liggen,wat extra rusten is nooit verkeerd toch
@ilonka gecondoleerd!! @tinie we hebben toch maar een elecktrish kacheltje aangezet in de slaapkamer omdat de afgelopen nachten zo enorm koud waren dat we eigenlijk wel moesten....... nu blijft het boven ongeveer 8a9 graden dus dat is wel te doen
Ilonka veel sterkte met het verlies van je oom! Yupgup wat jammer zeg dat t hotel zo tegenviel! Klacht indienen en geld terugeisen! Klusser gefeliciteerd met de kleine! BB super dat je ventje weer naast je ligt! Tinie wat leuk dat jullie nog een keer terug mogen komen! Wanneer? Miffy slim zo'n kacheltje, 9 graden is een stuk beter! Hier: jeujjjjj vriend gaat ein-de-lijk verder met t kamertje!!!! Dus met een beetje mazzel staan eind van de middag de meubeltjes erin!!! Het kan nog niet helemaal afgemaakt worden, moeten nog wat sierlijstjes kopen en er moet nog iets geverfd worden, maar als de meubeltjes staan ben ik een happy mom-to-be!!
Meiden ff ego!! Hebben jullie wel eens zon pijn in je onderbuik gehad dat je gewoon niet kon bewegen?? Voel me kleine man nu wel goed schoppen maar vannacht was zo n ramp!! Wc is het ook niet.. Gecondoleert ilonka Liefsss
Ik heb soms wel flink last als hij helemaal beneden gaat liggen. Maar niet dat ik niet meer kan lopen. Zou gewoon even bellen, daar zijn ze voor...
@BB: Jeeujj, je bent er weer door heen haha. Ik heb mn eerste nacht ook weer overleefd @Ilonka: Gecondoleerd Hier: 27 weken vandaag
O wat een positieve banner heb ik deze week Pff zeurkousen. Ik blijf gewoon zo fit tot de bevalling hoor
mogguh meiden! @Ilonka, gecondoleerd... @BB, woehoew! Lekker genieten met/van je kerel!!!! @mamajolanda, nee, ken ik niet... Hier, heel kortademig vandaag! Fijn de yoga aan het toepassen dus! Vanmorgen even bezoek gehad, nu weer even aan het huiswerk (na ZP dan ) Straks mijn kerel eropuit sturen voor een boodschap en wie weet nog de babykamer een likje grondverf geven Ik wil zo graag beginnen met onze muurschildering! En vast nog een sneeuwpopje bouwen
aaaaaaaaaaaaaaaaagh!!! ff klagen ik heb net me boven-arm verbrand een de bakplaat van de oven zo stom en vooral zo pijnlijk!!!! toen het gebeurde bleef ik heel rustig, zo rustig dat me vriend al stond te wachten tot wanneer ik zou gaan janken maja ik moest eerst die bakplaat neer zetten enz eerst deed het pijn, toen trok voelde ik niks (zag de plek niet eens) en opeens begon het weer heel veel pijn te doen ik meteen koelpack gepakt en staan koelen natuurlijk maaaaaaaaar auwiejj!!! wat een pijn
@ miffy oh nee dat is echt niet fijn ! hoop dat het snel minder pijn doet ! Allemaal bedankt voor de lieve reacties ! Hier wisselt het vandaag ene moment voel ik me goed en dan weer misselijk enzo bleh.... Maa goed morgen moet ik beter zijn want dan gaan we naar de kleine uk kijken in 3d woei
Nou we zijn wel een stuk opgeschoten vandaag!! Het is nog lang niet af maar ff voor het oog alvast een beetje gezellig gemaakt Tadaaaaaaa (er staat nog een foto in mn album)
@ Yupgup: he wat vervelend dat het niet naar jullie zin was... @ Ilonka: gecondoleerd met je oom, zomaar ineens of? *o lees het net.. maar toch is het zwaar* @ Trotsemams: wat balen dat je er zo'n last van blijft houden. Ik heb hier het weekend vrij weinig gedaan, maar als ik maar even loop, zeg 15 min ofzo, dan zit het er weer Je wordt er beetje moe van... @ BB: wat fijn dattie weer terug is, en ach ff laten slapen en hij is weer zichzelf @ MamaJolanda: ik heb dat 1 of 2x gehad. Zijn geen harde buiken ofzo, maar idd heel veel pijn ineens. Meestal helpt bij mij een warme kruik ook wel, en zeker ff liggen! Weet ook niet wat het is... Denk dat het bij mij mijn banden zijn waar dat de kleine dan tegenaan ligt ofzo, weet t ook niet @ Child: nou idd positief zeg!! :S @ Nijntje: hopelijk helpt je yoga tegen de kortademigheid. Is erg vervelend! En kan me voorstellen dat je wil beginnen met je muurschildering! @ Miffy: auww!! Goed koelen hoor!! Hopelijk hou je er niet teveel last van! @ Heitje: oww wat ziet dat er gezellig uit zeg!! Super! Ondanks de pijn zijn wij vandaag toch even naar de Ikea geweest. Helft van wat ik zocht hebben we nog niet maar ach. Hebben een lekker stoel gekocht voor op de babykamer, en een leuke lamp voor op de grond. En wat fleecedekentjes enzo. Ziet er een stuk gezelliger uit. We zijn er bijna! Van de week lekker kleertjes wassen en in de kast leggen enzo.
Ilonka gecodoleerd. Yupgup wat balen dat het hotel niet was wat je ervan verwacht. Heitje het kamertje is leueueukk!! Sam4hope lekker geshopt en kleertjes wassen en in de kast leggen is een heerlijke bezigheid Hier 24 weken!!!! Plaats straks mn buikfoto in het buikentoppic en omdat ik toch op de foto ging hebben we gelijk wat andere buikfoto's gemaakt. Even oefenen met de spiegelreflex camera. Willen nog wel een cursus volgen. Hieronder alvast een foto en ik zet er straks een paar in mn album. Gister de nieuwe auto opgehaald en in de stad bruidsversiering gehaald en spullen voor de cupcakejes die ik voor het feestje ga maken. Oh en de ringen besteld, de aktie ging gister in. Ze bestellen ze met spoed, hoop dat ze voor de 23ste binnen zijn.
Waauw bloem wat een mooie buikfoto!! Daarmee moet je mee doen joh met buik van de maand!! Echt heel mooi!! Heitje wat leuk je kamertje! Word mooi hoor!!