We hebben een heerlijke middag in het bos gehad.Ik had erg veel kleding aan,dus echt koud heb ik het niet gehad Heb een klein stukje gewandeld,heerlijk.Ook veel buiten geweest (op een bank,op een kussentje gezeten)...En af en toe binnen opwarmen Heb nu enorm veel pijn,maar ik geef er niets om.Die pijn heb ik tegenwoordig haast continue,dan maar liever pijn na een fijne middag.Ik duik gewoon op tijd m`n bedje in vanavond,dan is het zo weer ochtend en echo-time
Nou ik heb mn foto geplaatst. Begrijp alleen dat de foto er dan pas de volgende maand opkomt. Stemmen jullie dan? Veel plezier met de echo morgen trotsemams.
Prachtige foto bloem! Heitjekarweitje: prachtig kamertje! Ilonka gecondoleerd. Yupgup: he vervelend dat het hotel niet was wat je ervan verwacht had. Je twijfelde toch sowieso al of je wel wilde gaan? Ik kan me tenminste vaag herinneren dat je het weekendje te koop aanbood omdat je het te ver rijden vond? Nou ja, ik hoop dat jullie alsnog een leuk weekend gehad hebben ondanks het gehorige hotel! Verder de hele dag meegelezen maar ik weet even niet meer waar ik nog meer op kan reageren. Miffy schreef ook al zoiets, ik heb daar ook last van. Dan sluit ik af en denk ik: oh ik had misschien even moeten reageren. Al is het maar om te merken dat ik het gelezen heb en meeleef. Maar ja, het is niet slecht bedoeld als ik op bepaalde dingen niet reageer. Jullie schrijven zoveel dat ik het niet altijd kan bijhouden. Morgenochtend naar de UWV arts. Ik ben best nerveus, na mn laatste vk bezoek (die mn BI niet serieus nam) ben ik nu bang dat de uwv arts me ook niet serieus neemt. Ik wil niet dat ie denkt dat ik me aanstel, maar ik heb vaak de neiging het dan zelf te bagatelliseren en dat wil ik nu ook niet doen.. dus ik ga gewoon eerlijk alles vertellen en dan hopen dat ik een redelijke arts tref.
Bloem wat een mooie foto!! Heitje wat een enorm schattige kamer!!! Erg leuk dat behang ook! Zo schattig, ik denk er zo jullie kleine meid in!! Lief!! Overleden oom, gecondoleerd.. Nooit makkelijk. Weer een buikfoto gemaakt, staat in het buiken topic.
Tuurlijk stemmen we dan bloem! Is echt een super mooie foto! Daro,ik reageer meestal ook niet ver terug.En dat is geen onwil,maar gewoon een geheugenkwestie hihi. Succes bij je uwv arts!Hoop dat je idd iemand treft die het gewoon snapt! Ludora,mooie buik..ik zag hem net op facebook
Hoi dames, Ik heb al heel lang niet geschreven. Ik lig sinds eind oktober in bed vanwege mijn klachten. Misselijk, duizelig, beroerd. Heb in december drie dagen in het ziekenhuis gelegen vanwege deze klachten en een lichte uitdroging. Vandaag weer overgegeven. Ik wil zo graag van mijn zwangerschap genieten maar het gaat zo slecht met me. Lig de hele dag in bed. Ik kan niet eens naar buiten om leuke spullen voor de babykamer te kopen. Ik gebruik primperan, 2 zetpillen per dag maar de misselijkheid blijft. Ik werk al maanden niet en kan thuis ook niks doen. Sorry als ik klaag maar wilde weten of er dames zijn die ook zoveel klachten hebben. Succes met jullie zwangerschap!
@bloem als je het tegen die tijd hier meld stemt een groot deel wel denk ik, het is een supergave foto..... zo heb ik op miekr der zoontje gestemd bij baby v/d maand (echt 10min erna werd hier gevraagd om op een andere baby's te stemmen) dus ik zal zeker op je stemmen!!! @daro erg is dat he??? of er blijft niks hangen of ik vergeet te reageren, echt irritant soms!! daarom reageer ik tegenwoordig ook meer op onderwerpen inplaats van personen dat blijft beter hangen omdat er vaak meerdere reacties op staan....... hier...... nog steeds best veel pijn aan me arm ik heb een 2e graads verbranding (het is een echte blaar geworden) en heb bijna de hele dag met een koud washandje erop rondgelopen, zonder het washandje was het echt te pijnlijk!! zolang ik nu me arm stilhoud valt het gelukkig wel wat mee, maar zodra ik ga tikken met 2handen begint het alweer pijn te doen
@elizabeth ooooohw wat erg!!! dat lijkt me echt verschrikkelijk voor je nog iets meer als 14 weekjes te gaan, hopelijk voel je je daarna snel beter en mag je gaan genieten van je kleine wondertje!!
Miffy auw!! Brandwond doet erg veel zeer.... Elizabeth klinkt verschrikkelijk.... Ik baal nu al dat ik deze week thuis ben... Heb ook wel klachten, maar zo te horen functioneer ik opperbest in verhouding. Bezigbeitje en veldmuisje zijn ook erg ziek geweest... Maar die zijn beide aan de beterende hand... Super veel succes!!
Hoi, bedankt voor jullie berichtjes! Het is echt verschrikkelijk, weet niet hoe ik moet liggen, zitten. Ik moet ook erg vaak eten om de misselijkheid tegen te gaan. Ik tel de dagen, ik moet nog 3 maanden. Dat duurt dus erg lang!
Hallo Dames, Ik ben een weekendje weg met mijn lief en ouders. Heb alles bij gelezen... Wat gaan jullie vlug! Reageer op een paar items... Dementie in alle hevigheid... @Ilonka; gecondoleerd..... @Elizabeth; Jeetje, wat een zware zwangerschap heb je zeg.... Sterkte! @Bloem; mooie foto! @BB; gelukkig is je man er weer... Heerlijk! Mijn lief is nu net weggegaan naar huis. Hij moet morgen weer werken en ik blijf nog op de Veluwe bij mijn ouders. Ons hondje was er even helemaal af dat haar baasje weg ging... Zielig... En ik moet 1 nachtje alleen slapen... Bah, herken nu de andere "man-loze" dames.... Ik zal weer verder! Fijne avond!
Hoi hoi meiden, Zooo ik heb eindelijk weer even tijd gevonden om te komen kletsen.. Had afgelopen dagen allemaal gezellige dingen op de planning staan en ben vrijdag onverwachts bij n vriendin blijven slapen omdat het zooo had gesneeuwd en mijn auto bij ouders achter stond en die zou ik echt niet met mn zomerbandjes omhoog krijgen.. en plus vond het doodeng om te gaan rijden s' avonds want ze zijn ook met de snelweg bezig dus alles is anders.. dus was wel leuk! Maar nu weer even lekker alleen thuis met vriendlief! Morgen hebben we weer een afspraak bij de vk.. weer hartje luisteren!! Love it!! Vanaf wanneer moet je vaker komen bij de vk? Hier gaat t verder allemaal goed.. hoef vd week maar 3 dagen te werken en dan heb ik lekker vakantie.. mn vriend volgende week (samen met mij ) en gaan we het kamertje klaar maken! Zin inn!! Weten jullie waar ze van die witte letters hebben? ik dacht dat de kwantum ze hadden maar ik kan t niet vinden op het internet.. je had daar ook zo'n leuke boom met beestjes er in enz. maar ook die kan ik niet vinden.. GRR! Anders wordt het even een rondje rijden.. gamma, praxis en kwantum.. haha Hebben jullie n leuk weekend gehad? Hier lekker rustig aan.. gister n filmpje gekeken met n vriendin.. (insidious) pfff.. hebben elkaar goed zitten opnaaien.. enge film.. hahaha heb er gelukkig geen last van gehad vannacht.. (ik hou van zulke films.. al is het niet altijd even goed voor mij) Nou ik ga even snel met mn vriend naar de appie.. we hebben nog geen avond eten.. (hebben vanmiddag nog lekker een broodje gehaald bij de subway.. hahaha! zei al wordt laat avond eten dan) OWwww en ik heb eindelijk een zwangerschaps navel piercing!! Blij meee!! Andere werd toch wel een beetje klein.. Nou fijne avondd!! Liefss
@Draak; Die boom en witte letters zijn bij de Karwei! Ik heb die boom ook! Succes met shoppen en eet smakelijk!
@ Bloem: wauw, mooie foto!! En leuk he al die voorbereidingen?? @ Trotsemams: snap dat de pijn je dan niks kan schelen, maar pas er wel mee op hoor!! Je lichaam geeft het niet voor niet aan! Maar wel fijn dat je zo een fijne dag hebt gehad! En veel plezier morgen!! @ Daro: maak je niet te druk joh, is niet goed voor je! Meestal zijn de bij het UWV wel redelijk qua zwangerschappen en kwaaltjes (zover ik heb gehoord van anderen) @ Elizabeth: wat naar dat je je zo slecht voelt zeg!! Kan me voorstellen dat je er niet vrolijk van wordt om het maar zacht uit te drukken! Bah bah! @ Miffy: heb je geen brandwondenzalf ofzo? Pas op met washandjes, deze kunnen eraan blijven plakken. Als je er iets op doet, doe er dan iets vettigs op, zodat het niet inplakt op de wond. @ Draak: jeeh dat is ff geleden! *of ik moet eroverheen hebben gelezen* maakte ons al zorgen! En uh witte letters? Van die houten? Bij de Karwei!!! En wat lekker dat je even weg bent geweest, je hebt gelijk!! En eindelijk je piercing! Hahaaa Eetsmakelijk! Ik ben net lekker in bad geweest. ff opwarmen en ontspannen! Kwam niet in mijn boek dus die gelijk opzij gelegd, tja dan wordt je wat slaperig. Haha ben er maar uit gegaan en denk dat ik zo lekker mijn bedje opzoek! Misschien daar nog even tv kijken, maar betwijfel het. Morgen weer werken. Zie er best tegenop... Morgen met mijn baas praten over mijn taken en welke ik wil schappen. (zware bewoners tillen/trekken/duwen) Maar als ik na 15min of 30min lopen al weer verga van de pijn ben ik benieuwd naar morgen, werken van 7u tot 14:30... Hopelijk valt het mee en kan ik nog wel doen wat ik wil doen. Ik haat het om minder te kunnen! En wil niet alleen maar pillen staan delen, ontbijt maken en administratie doen.. Nja, op naar morgen dus