Sam vraagje als Je dan 50% ziekgemeld ben werkt je dus ook maar halve uren? Dus ipv 8 4 uur?? En dus ook minder salaris (ort) werk ook in de zorg en wil idd ook liever een zware bewoners meer ivm rugklachten!! Liefss
Zo ben dr 1.5 dag amper opgeweest en moet me toch wat bijlezen! Dus daar komt mijn boekverslag NIjntje; ik heb vooral wanneer ik op bed lig last met ademen. Dan raak ik mijn normale ademhaling ff kwijt zeg maar. Dus dat kortademige ken ik wel! Vervelend is het! miffy; au! heitje; wat een super gaaf en mooi kamertje zeg!! Bloem; mooi hoor de foto! Ik heb ook echt iets met foto's en een nieuwe camera. Maar toch besloten geen spiegelreflex te nemen wij hebben nu een nikon erg fijn ding! Leuk opgegeven voor buikfoto van de maand Is dan indd pas de maand erna dat hij erbij komt.... Ik vind het altijd wetl vriendjes iets... hoe meer vriendjes je hebt hiero hoe meer stemmen... Elizabeth; wij hadden al pb contact gehad, als je vragen hebt dan hoor ik het wel. Ik weet hoe je je voelt meid... xxx Draak; *zwaait naar draak* an; laten we dan gaan high tea-en en ons helemaal vol proppen! Ik vind het ook wel een feestje waard danhahaha...!! Klusser; er is indd een topic over, daar zit ik ook in/bij. HG is de afkorting weet steeds de gehele naam niet.... UWV; ik ga ze morgen ook maar eens bellen over hoe en wat nu verder. Mijn contract verloopt morgen, en ik weet dat het telefonische is aangegeven bij mij maar verder niks gehoord... zou ik daar wat mee kunnen vragen mensen zich af... ik weet het niet! Zou uwv daar ook een antwoord op weten????? pat; ik ga zelf ook van huis hoor, tot deze tijd was dat wel minimaal hoor maar nu hoop ik het wat vaker te kunnen doen. Bij mij scheelt hetdat we geen thuis tel hebben dus ze kunnen me alleen mobiel bereiken... Ik ben opzich wel te spreken over de hulp van uwv. MIffy; super fijn dat je maandag mag starten!!! yupgup; ik heb sinds deze week indd ook moeite met bukkken.... ademnood dan hahaha... alles word aan de kant geduwd door de twins ilonka; nou ja, stomme muts zeg, stomme reactie ook! Ik heb een band gekregen van iemand, ik gebruik hem alleen met loop dingen buiten de deur... (Hond uitlaten, boodsschappen doen enzo, in huis niet.) elizabeth; die gyn kan zoveel willen maar jij voelt wat kan. Ik zou als ik jou was gewoon eens bellen naar het ziekenhuis. IK mag van ,mijn gyn gewoon op de 6x blijvben (wel maar 10mg, jij hebt denk ik 20) en heb er nu andere medicatie bij.... ik kon ook niks anders dan liggen liggen liggen. Het huishouden enz. kon ik echt niet.... tot ik die pretnisoline kreeg die ik nu 4 dagen heb... I LOVE IT! laat je niet zomaar afschepen hoor, jij voelt wat je voelt niet hun! Ik heb indd bij clubjes een clubje gemaakt voor extreme misselijkheid. Daar vind je ook meer over hg. wc; ik moet sinds 1weekje nu 1x snachts,,, dat is nieuw en ongelovelijk irie! hihi.... ZOOOO IK BEN BIJ!!! MORGEN ONDERTROUW!!! dus dan is schatje nog n dagje extra vrij hihi...
ff klagen, heb zo´n pijn in mijn bekken kan wel bij oma gaan wonen jeetje, ben alleen ff naar de intratuin geweest en heb 1 licht tasje mee naar huis genomen @BB Uwv heeft ook alleen mijn mobiel hoor alleen ik schijt echt 7 kleuren stront als ze ineens aan de deur staan of bellen en er is herrie om me heen hahaha, geen idee waar het vandaan komt, zal vast van verhalen zijn. Veel Plezier morgen met in ondertrouw gaan. @trotsemams, gelukkig nog een paar leuke 3D foto's te pakken gekregen
Pat,sterkte ermee... irri bekken ook... Probeer maar rustig aan te doen,warm bad..warm kussentje ertegen.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik geen flauw idee heb. Mijn baas had het erover dat ik wel gewoon mijn diensten werk die ik sta ingepland. Dus niks veranderd qua salaris. Is alleen puur zodat hij iemand kan regelen voor de evt. andere helft om mij te ondersteunen.. Voor mij is het ook beetje abracadabra...
Maar MamaJolanda kan je dat niet gewoon aangeven dan? Dat je dat niet meer trekt?? Mijn baas is gelukkig heel meelevend enzo. Zijn vrouw had bij alle 4 dr zwangerschappen last van BI
Toen ik 50% ziek gemeld werd ging ik de helft minder werken.. En dat is ook zo want je bent ziek.. Je blijft nu volledig werken ip kun jij naar huis gaan wanneer je baas er iemand anders bij zet.. En als t niet gaat moet je daar ook zeker voor kiezen! Ik geloof dat dat ook de bedoeling is als je 50% eraf bent nu blijf je toch door lopen.. Zo is het bij mij gegaan misschien is het bij jou wel anders geregeld hoor dat kan...
Ja vind het lastig ben ieder keer heel moe en veel last van mijn rug en buik maar nu blijkt dus dat mijn teamleidster niet zo vriendelijk is mijn collega is ziek van een holteontsteking en heeft med en die moet morgen komen werken omdat ze tog ook al med heeft!! Dus vandaar ik heb maar een jaar contract en wil niet het risico mijn baan te verliezen Hoe hebben jullie de knoop door gehakt??liefsss
Mijn bedrijfsarts heeft de knoop door gehakt, hij zgt dat zwangeren mogen werken het is niet verplicht als je pijn hebt. En 50% is idd maar helft werken en andere helft naar huis, ik vermoed dat jij 50heel werkt en 50 boventallig, boventallig is wel zo geregeld als ik me niet vergis dat als het niet gaat je naar huis kunt gaan! Succes
Hee meiden, Ik heb steeds berichtjes zitten lezen en tussendoor zitten neuzen op het internet.. dus eigenlijk niks onthouden slecht he.. Ben aan het kijken of ik ergens een lijstje kan vinden met wat je allemaal moet regelen tijdens je zwangerschap.. (niet de babyuitzetlijst) maar kan het niet zo 123 vinden.. Heb ook beetje rond gekeken voor spulletjes maar denk dat ik dat toch fijner vindt om gewoon in de winkel te doen.. Vanmorgen naar de vk geweest... alles was weer goed Hartje geluisterd en we hebben even gekeken met de echo want ze wilde wat laten zien.. (hoe de kleine draak lag) Nou primaaaa hahahaha! En ze zei ahh ik zie dat je n speciale navelpiercing hebt.. hahaha ze moest eens weten dat die der pas sinds gister in zit.. Daarna naar de gemeente geweest om de kleine te erkennen.. Voor de rest niet zo veel gedaan.. beetje een luie dag en kan eigenlijk nu al wel weer slapen! Sam, fijn dat je gesprek goed ging op je werk! Nu der ook gebruik van maken op je werk BB, Hoooiiii Zwaait terug Heel veel plezier morgen met jullie ondertrouw! Gaan jullie er verder nog iets aan doen? Hoop dat je niet misselijk bent meis! Nou voor iedereen een fijne avond! (sorry dat ik niet op iedereen geantwoord heb ) Liefss
@Bloem: Welk kamertje hebben jullie dan? Had jij ook al foto's van gemaakt? (weet niet of ik die gemist heb, zie ook zoveel voorbij komen) Wij hebben Lugano Meer dan 200 modellen op voorraad bij Babypark ook de Babykamer Lugano | Babypark (minder voor betaald hoor, in actieweek gekocht)
Hoi meiden! Even bijgelezen, maar ga weer offline. Nog even lekker liggen. Druk weekend gehad, vandaag weer gewerkt, dan Jop opgehaald bij KDV, samen eten (klusserman is maandag altijd weg), nog even spelen, op bed leggen en dan pffffffftttt..... MOE! Ga nu nog even wat eten. Heb vanavond niet zoveel kunnen eten en nu weer trek, even opwarmen dus.... mmmm Alle 50%-zieken sterkte (met de instanties)! Als 100% niet gaat, overleg je met je baas / meldt je je ziek. Dat wordt dan wel of niet gecontroleerd door een bedrijfsarts of UWV-arts denk ik. Dan hoef je dus minder te werken, maar natuurlijk houd je wel je loon, bij ziekte wordt je immers doorbetaald... Tenminste, zo denk ik dat het gaat... En wie ben ik? Succes, Klusser
Hey dames wat een lieve reacties allemaal, fijn dat ik bij jullie mijn verhaal kwijt kan... Nou ik had dus gemaild het was gewoon om mijn onprettige gevoel weg te kunnen schrijven... Ze wil me nu een dvd aanbieden met alle 4d fotos ter compensatie.... Nou heb maar gezegd dat dit goed was. Vriend zei me ook al ja maar schat dan had je mij duidelijk moeten maken dat je het er niet mee eens was... Ja had ik misschien ook wel maar vond het al een hele opgave dat ik het zelf heb durven zeggen en ja daarna wilde ik gewoon genieten van onze kleine uk. Daarom ben ik er niet meer verder over gegaan. Pfff moeilijk maar goed. Vanavond de dvd bij mn ouders gekeken zonder geluid toch wel beetje raar maar ja. Morgen zal ik een fotos plaatsen en dan ga ik ook ff op de rest reageren ben doodmoe ga kapot van de pijn in mn rug en bovenbenen, kan amper lopen hmmm toch nog maar rustiger aandoen dat is moeilijk.... Morgen komt de babykamer !!!!!!!!!! Welterusten
Zou t vast voorbereiding zijn op straks ofzo....?? Ben elke nacht rond dit tijdstip klaar wakker... Nu ook weer Grr... Alle kranten al gelezen op m'n tel en ik wil zo graag verder slapen.... Maar ja kunnen jullie ook niks aan doen natuurlijk Pure verveling vanaf deze kant op dit moment......
Hee essis, Lig hier ook al n uur te draaien! Irritant he.. slaap ook lichter! Normaal kan je orkest laten spelen naast me, van t weekend werd ik wakker vd kleine van mn vriendin (waar ik sliep ivm de sneeuw) Ik hoop dat je iig nog ff in slaap gevallen bent! Ik ga nog ff verder neuzen Liefss
Pff lastig Krijg hele tijd mail van Prenatal en andere babywinkels met allerlei aanbiedingen. Maar we krijgen aantal dingen cadeau dus we kunnen niet alles kopen. Maar vind t toch lastig om het niet te doen haha Zo krijgen we van schoonouders box en kinderstoel Nu hebben we al een kinderstoel (had ik al voor neefjeppaskindje) en we kregen bij aankoop babykamer ook nog kinderstoel. Dus dat weten schoonouders. Maar box is net vd week in aanbieding, scheelt toch 25 euro. En ook het badje. We hebben mooi badje gezien van Hoppop. Deze week ook in aanbieding bij babydump, scheelt 20 euro (inc. standaard) Mn man wil niet alles kopen nu, omdat aantal ons gevraagd hebben ook iets te bewaren om cadeau te geven. (vooral mn schoonouders: Niet alles kopen hoor!) Maar vind het toch wel leuk om het straks in huis te hebben... Weet ook niet wanneer ze het precies willen geven, en je gaat er ook niet bepaald om vragen lijkt me...
Huh, maar als jullie al een kinderstoel krijgen...? Waarom geven ze er dan alsnog een? Zou niet om de rest gaan vragen nee maar misschien kun je over die kinderstoel beginnen en dat ze zelf met de rest komen? Heb je huisdieren, misschien kun je iets zeggen over dat ze aan box moeten wennen oid?
Ik ga vanmiddag naar eindhoven voor een gratis echo bij fontys hogeschool. Neem mijn ouders mee. Hoop dat we wat van beeb zien en niet dat ze bijv hele tijd op hartje inzoomen. En hoop dat we een foto meekrijgen voor vriendlief! Zou fijn zijn!