mei 2012 mama's DEEL III

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Dat badje is mooi Child!
    Wilde die eigenlijk ook, maar was me toch ff te duur....
    Heb ook aankopen gedaan! Box van Bopita Brent in het zwart + boxkleed (heb mn moeder gebeld en ze gaat geld overmaken want krijg het cadeau van hun!), ledikantdeken, wieglakentjes, ledikantmatras + hoeslakentjes en nog wat hydrofieldoekjes en spuugdoekjes, ben helemaal happy! (en blut) :D

2. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Bloem, heb ff vriendschapsverzoekje gestuurd want zie album niet, ben benieuwd!

@Minkie: Thnx voor toelichting kussen. In principe hoef ik met onze niet te sjouwen, dus zou het dan wel aandurven. Dus jij hebt die van 5 euro? (als je dat nog weet:p)

@Heitje: Vind opzich ook best prijzig badje maar vond em te gaaf en we willen nog meer kids. En nu issie 80 euro bij elkaar (maar krijg em kado)
    Helemaal blij dus.

3. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    *klaagmodus*

Maagzuur was voorheen alleen s nachts maar begint nu schijnbaar al om twee uur 'smiddags... burrrpp... auw... bah! Beeb, haal je billen uit mijn maag!!

*klaagmodus uit*

4. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    ...zucht... herkenbaar!!! ...zucht...

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Net even bij gelezen..en wat is die herkenning toch fijn ;) Niet leuk dat vele ook zo`n rotnacht hadden,maar wel fijn dat ik niet de enige was haha
    En zo met heel veel dingen,idd dat irritante maagzuur...weg ermee!

Kraampakket is vandaag binnen gekomen..ik kijk maar ff wat ik kan gebruiken en breng de rest naar een goed doel dat kraampakketspullen in doet zamelen.

Een kolf zou ik niet bij voorbaat kopen.Dat is altijd nog zo gedaan toch.

Op naar een betere nacht,hoop dat dat gaat lukken :D

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    antagel van de apotheek (zonder recept) werkt erg goed.

Ik heb zelf nu omeprazol ervoor gekregen van de gyn. Had er ook zo veeel last van dat ik daar juist meer door moest spugen;)

omeprazol zul je alleen niet zomaar krijgen maar sinds ik dat heb is het helemaal weg. En slik er maar 1per dag.

Nou hier gaat het weer wat beter, was me vandaag toch misselijk zeg! Lekker bankhang dagje gehad samen met hondje. Hopelijk gaat t morgen weer beter!

7. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Fijn, die maagzuur-herkenning :D
    De VK die zei dat ik écht, écht! geen last van maagzuur zou krijgen omdat ik 'zo'n mooi lang bovenlichaam had' heeft het mooi mis ;) Al dik twee maanden last van ghehe. Tnx VK ;)

De meiden die hun kraampakket al hebben gekregen, waar zijn die verzekerd...?

Tnx BB voor de tip. Als het nog erger wordt ga ik er wel ff voor kijken!

8. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ik heb gewoon alles gelezen! Ik voel me echt gek!!
    Maargoed, ik was begonnen, dus ja dan maar afmaken..
    Dus wordt wel ff een lijstje hoor...

@ Priscilla: wat fijn dat jullie eindelijk begonnen zijn met verbouwen!

@ gewicht: ik zat op 5kg, maar gisteren gewogen, woog ik ineens 8 kilo meer.. dus toch wat erbij!

@ Miekr: owww nee, scharen en kids.. geen goeie combi! En uh proef weeen???

@ MamaJolanda: nou jaaah zeg!! Ik zou daar niet tegen kunnen en idd: bekijk het maar houding!!

@ An: aahw wat vervelend..!

@ Elmo: wat fijn dat je nu goed slaapt! Ik slaap ook beter sinds ik het voedingskussen gebruik en uitgeput ben van de pijn... :S
    En bij jou zijn ze ook lekker bezig! En tis niks dat je zo moet inleveren na redelijk normale arbeid... (kinderwagen)
    Ik heb ook een neg. rhesus c. Ik moet over 2 weken bloedprikken.
    Over bedje opdekken, dat ligt er maar net aan wat je zelf wilt. Wij gebruik overtrekjes met dekentje erin (geen dekbed dus!)
    Maar als het in ieder geval maar zo ligt dat het kindje er niet onder kan komen, dus voetjes bijna tegen de onderkant.

@ Daro: dat alles lekker zijn gangetje gaat is toch ook goed nieuws?

@ Yupgup: ik schrok dus ook van gewicht! En zou ook niet weten waar het moet zitten hoor...
    Maagzuur.. drama he?! Heb er ook steeds meer last van! Zeker na het warm eten enzo...
    En het niet hebben van maagzuur door lang bovenlichaam? Nog nooit gehoord haha, en ik ben ook vrij lang :p

@ BB: oww wat een nacht, bah zeg!! Kan je overdag een beetje bijslapen??

@ Nijntje: ook al oefen weeen?? Waar merk je dat aan dan? *leek he...*
    Bedankt voor je oefeningen tips!
    Ik moet vrijdag naar therapie, eens kijken of die nog wat nieuws heeft!

@ Miffy: je moet het wel aangeven bij je verzekering, hier regeld de vk dat niet hoor.

@ Pat: oww, toen was je ook niet bij.. oranje.. de kleur alleen al!

@ VMB: jij hebt wel heel bizarre dromen hoor! Hahahaaa Ik droom bijv. wel dat ons kindje al kan praten vanaf de geboorte.. man wat freaky!!!

@ Child: ik kreeg me aankleedkussen gratis bij me badje.. Had hoes gekocht bij babyplanet, maar die is veeeel te groot! Ook raar...
    Mooi badje, blijft stuk langer warm je water heb ik gehoord!

@ Ludora: tape voor je rug? Ter ondersteuning of wat? Hoop voor je dat het helpt!

@ Viev: er is zoveel te lezen, het valt niet bij te houden joh!

@ Skaya: bij Babyplanet adviseren ze om deze nog niet te halen als je BV wil gaan geven. Er kan altijd nog wat tussenkomen of het wil niet lukken.
    En die dingen mag je niet ruilen. Hun zeggen ook kijk het ff aan en dan kan je deze alsnog kopen.

@ Minkie: wil niet vervelend zijn, maar klinkt ook als je bekken...

Zoww.. dat was het wel weer qua reacties!

En hier.. lekker gewerkt vandaag. Veel hulp en steun van collega's gelukkig. Hopelijk morgen weer. Wel weer flink pijn, maar ja, zo blijf ik bezig he...

Onze hond is vandaag jarig, 2 jaar alweer, tijd vliegt!
    Verder weinig te melden.. moe...!!!

9. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Even ego-modus, ben aan het koken en moet daarna mijn grote meid ophalen bij haar vriendje ;)

Vanochtend vk geweest, bloed prikken voor Resus C, best last van mijn arm nu, maar het prikken voel mee. Verder weer helemaal goedgekeurd, nu zon 11 kilo aangekomen :D

Babykamer is behangen en de kamer van Finn wordt van de week onder handen genomen. Vloeren worden zaterdag gelegd. Dan kunnen de meubels in elkaar en Finn weer naar zijn eigen kamer, hij logeert nu bij zijn zus ;)

Verder is vandaag mijn kraampakket binnen gekomen, nog niet open gemaakt, weet immers wat er in zit (al ga ik zo wel even spieken of er nog een cadeau bij zit ;))

10. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Fijn zo'n VK die dat al van te voren weet ;)

Ik ben verzekerd bij CZ.

11. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    @Kolf, die kan ik lenen van een vriendin. Zowel elektrisch als hand-pomp.
    @Maagzuur, irritant ook last van hier, het helpt hier om het in kleine beetjes te verdelen over de dag.

12. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Even klagen hoor :( :( ik lig al de hele dag krom van de steken down under. Hebben meer dames dit? Dames met bekkenklachten met name? De vk zei dat ik vooral moest zitten en liggen. IK kan helaas ook niet anders. Ik mocht eventueel een pijnstiller nemen.

13. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Ja, het voelt als ongesteld zijn maar dan tig keer erger. En het voelt anders dan een harde buik. Ik ben dan nog geen ervaringsdeskundige aangezien het mijn eerste is ;) maar denk wel dat het proefweeën zijn. De pijn is wel meer een gevoel all over the place, buik, zij en richting rug. En met die pufoefeningen van yoga was het wel goed dealen met de pijn.

14. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Wat krijg je eigenlijk van cz als kadootje???

15. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Een oranje zebra knuffel en een boekje over spelletjes doen met je kleintje.

16. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    ff ego want ik ben zo trots... t schilderij van vriendlief hangt!!! jippie!!

17. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    wat mooi an!

18. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    thnx!! vriendlief gaat ook t kaartje maken en maakt ook shirtjes voor de kleine enzo... erg leuk!

19. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Oke klinkt wel leuk:) moet dan nog ff geduld hebben eer ik het heb.

AN wat een leuk kamertje hebben jullie zeg:)

20. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Oh leuk!!!

Deel Deze Pagina