mei 2012 mama's DEEL III

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Net het autostoeltje bij de Hema opgehaald. Mooi prijsje voor een mooie nieuwe stoel ;)

2. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    dank je wel!!

3. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hey meiden even ego,

Vanmiddag telefoon gehad dat mijn opa een hartaanval heeft gehad op de wc en ook daar is overleden . Mijn oma vond hem daar levenloos aan :( :( :( ik kan het nog steeds niet geloven vorrige week was hij nog aan het voetballen met Bram snik snik

4. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Leuk kamertje An! En wat knap van je vriend!

5. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ik heb soms steken van me schaambot tot bijna mijn navel.. Ik heb geen idee waar dat van is, bedoel je dat?

6. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Wat een naar bericht... Heel veel sterkte!!!

7. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    LAdytijger gecondoleerd meis, veel sterkte toegewenst de komende weken

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oh nee wat vreselijk! En wat erg ook voor je oma dat ze hem daar vond...:( Heel veel sterkte voor jou en je fam!

9. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    ahhh ladytijger... gecondoleerd :(

10. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Oww jeetje zeg, wat heftig! Moet voor je oma ook een hele klap zijn geweest. Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies!

:(

11. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Oh ladytijger wat erg! Gecondoleerd!
    An, mooi schilderij.
    Kolf, mn schoonzus vroeg laats of ik haar handpomp wil, heb ikm in iedergeval wat in huis om te proberen.
    Maagzuur, niet heel erg last van, niet meer dan normaal, af en toe een rennie en die helpen erg goed.
    Hier nog geen kraampakket, komt in de 7e maand, besteld bij achmea.
    Mooi badje ik vind die roze ook zo mooi. Heb een gratis gebruikt badje op standaard gekregen van schoonzus. Denk dat ik het badje weinig ga gebruiken. Kindje gaat al snel samen met mij in bad denk ik of met papa onder de douche. Anders had ik zeker die roze gekocht. ben dol op roze:D
    Oh sorry wie was het nou? (doe even alles uit mn hoofd)Maar heel erg bedankt voor de oefeningen die ik kan doen voor mn rug. Ik ga er vandaag gelijk mee beginnen.

De gene die mn haar doet voor mn trouwerijtje heb ik vandaag gebeld en mn haar gaat toch anders worden en het was geen probleem. Het was toch niet helemaal ik. Tip van haar knip er minstens 4 cm van af, slik...., het is zo lang en zwaar en dan zakken de krullen er snel uit.
    Vrijdag er dus een stuk af.
    Nu ff GTST kijken:)

12. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    Nou even snel bijgelezen, erg druk gehad hier !
    Gister verhuizing gehad met het werk, natuurlijk weer teveel gedaan dus kwam strompelend thuis aan :(
    Daar waren alle meubels aangekomen van de babykamer dus helemaal geweldig !!!

Heb op de babykamer met alle boekjes gezeten en mn lieve vriend heeft alles voor me opgebouwd !
    Vandaag nog dingen opgebouwd en de spulletjes in de kamer gelegd en wow t is zo mooi !!!
    (alleen paar beschadigingen maar dat zou babydump oplossen)

Verder nu doodmoe en moet nog eten dus ga eens ff wat te eten zoeken hier in huis.... Morgen begrafenis van mn oom.

En nu lekker 1,5 weekje vakantie ff lekker genieten !

Zal snel weer op iedereen reageren ;)

13. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Ladytijger wat een rotnieuws. En wat vreselijk, zo onverwachts. Veel sterkte!

14. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Bloem: die 4cm zit er zo weer aan hoor! Ik schrok er ook van toen ik ging trouwen, heb er gelijk iets meer maar af laten halen. Maar was er wel blij om. Scheelt ook een hoop in gewicht!

@ Ilonka: heerlijk! Geniet van je vakantie! Kan je voorstellen dat het na zo'n verhuizing een hele verademing is! En al foto's van het kamertje??

15. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Gecondoleerd met jullie verlies. Verschrikkelijk voor je arme oma:( Ik wens jullie veel sterkte en kracht de komende tijd.

16. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Het is net een EHBO pakket...
    Wist het al wel, maar dat kraamverband :$

17. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

@ladytijger Gecondoleerd. Wat heftig zeg, vooral voor je oma... Heel veel sterkte.

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @ladytijger
    Gecondoleerd met het verlies van je opa
    veel sterkte voor de komende tijd!!

19. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Ladytijger: Gecondoleerd! Heel veel sterkte

@Bloem: Mooie kamer zeg. Ook dat behang, erg mooi.

Hier: Net bij mn schoonzusje gegeten. (haar vriend is ook mee op wintersport, dus ja, als je allebei alleen bent, moet je wat haha)
    tis wel heel ander type dan ik maar voor zo'n avondje heel gezellig.;) (zou er niet mee op vakantie kunnen ofzo)

Pff mis mijn man wel hoor. maar heb nu al 5 dagen alleen overleefd. Nog 2 dagen (en 3 nachten, dat dan weer wel) te gaan. We komen er wel.
    Mis vooral het even van me af kunnen kletsen. We kunnen erg goed praten samen en hij begrijpt ook precies wat ik bedoel. En speelt nu zoveel in familie, mag dat graag even met em bespreken.
    En zo'n smsje heeft ook niet zoveel tekens he haha...

Nou hoop vannacht iets beter te slapen. Over 2 week zien we ons kindje weer:) Jippie

20. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Ladytijger heel veel sterkte en gecondoleerd met dit verlies...

Deel Deze Pagina