Ladytijger wat heftig!! Gecondoleerd. Klinkt als een hele shock zo plotseling, voor iedereen.... Sterkte!
Las net berichtje dat die moeder en dochter ook bij ongeluk zijn overleden (ongeluk van zondag waar 2 broertjes van 7 en 8 zijn overleden) Vader blijft alleen over (ten minste, begrijp ik uit nieuwsbericht) Bah, zal je maar gebeuren. Heel je gezin kwijt
Ladytijger, he bah wat een naar bericht!! Gecomdoleerd en heel veel sterkte komende tijd!! Pff hier ff ego berichtje.. ben aan t werk en ben kapot moe Wil naar bedddd!!! Dus wie is er wakker en houd mij gezelschap ghe ghe!! Nee hoor meiden, hoop dat jullie allemaal lekker doorslapen en t voor mij gewoon snel tijd is en ik lekker naar mn bedje kan X
Wat een aparte redenering...maagzuur komt niet alleen pas als de beeb zo hoog zit (versterkt het wel)..maar vooral omdat de doorgang trager gaat volgens mij. Ik heb m`n kraampakket van CZ,gister binnen gekregen.
Idd een zetje zebra knuffel..maar als er al een baby is krijg je een boekje over zetje krijgt een zusje,best een leuk boekje volgens mij.
@ ladytijger gecondoleerd Fotos van het kamertje komen snel ! En van de 3d echo ook Pfff kan ik uitslapen ben ik nu al wakker... Lag al een uur wakker want had mn vriend wakker gesnurkt.... Nou daarna was ukkepuk ook wakker. Dus maar even gezellig gevoeld hihih En toen kon ik niet meer slapen..... Ach ja nog heel veel dagen te gaan die ik wel kan uitslapen !!!!
Neeeeeeeeeeeee dat meen je niet.. heb ik een heel bericht getypt, klik ik op de backspace knop en hoppa gaat ie zo naar het vorige scherm. Weg bericht!!! Aaaaaah daar kan ik echt heel slecht tegen!! Nou ik pak ff een nieuw kopje thee en ga dan weer opnieuw beginnen.. zucht...
Allereerst Ladytijger heel veel sterkte met dit verlies! Wat een shock moet dat zijn geweest voor de hele familie maar in het bijzonder voor je oma. @Child: ja dat begreep ik ook uit de nieuwsberichten. Verschrikkelijk voor die man! :x Zeker als hij ook nog de chauffeur was (wat ik niet weet hoor, maar dan heeft ie helemaal geen leven meer ) Draak: hopelijk lig je nu al lekker in je bed. Respect hoor, met bijna 26 weken nog nachtdiensten draaien. Ik doe het je niet na! @kraamverband: ik weet nog dat ik bij de vorige zwangerschap vol afkeer en een beetje lacherig naar het kraamverband keek. Die zou ik écht niet gaan gebruiken!! Nou dus wel Eerst in het ziekenhuis al met van die charmante netbroekjes en thuis ook nog. Heb mn man zelfs nog om een pak Kotex Maxi moeten sturen (op aanraden van de kraamhulp), dat vond ie echt verschrikkelijk haha Die Kotex is trouwens wel een goede tip voor als je niet meer zo enorm veel vloeit maar nog wel flink, dat zit net ff wat comfortabeler dan zo'n prop kraamverband Er is ook een nachtversie van die nog iets langer en dikker is, maar nog altijd comfortabeler dan kraamverband. @kraampakket: hier nog niet binnen, maar aangezien velen van jullie het gister kregen zal het hier ook wel deze week of volgende week komen. Ik ben nu verzekerd bij Delta Lloyd. Vorige keer bij mn bevalling ook, maar mn kraampakket kreeg ik toen nog van FBTO. Was ook niet zoveel bijzonders qua extra's, volgens mij zat er een veiligheidsboekje en een knuffeltje bij, maar ja het is ook geen pretpakket maar een medisch pakket natuurlijk. Wat ik over had (zo'n beetje alles behalve het zeiltje, kraamverband, alcohol en watjes) heb ik meegenomen naar Marokko. Daar heeft mn schoonmoeder het weggegeven aan de lokale kliniek. @Hier: gister was mn man onverwachts vrij (niet ingeroosterd :x) maar eigenlijk vond ik dat helemaal niet erg.. ik had zijn aandacht en tijd echt even nodig en onze zoon ook! We hebben dus lekker rustig aan gedaan, beetje thuis aangerommeld en 's middags rond een uur of 3 zijn we nog even naar Ikea gereden. M'n man heeft me zo'n beetje van de kinderafdeling af moeten slepen.. ik vind het altijd zo leuk om daar rond te neuzen bij het speelgoed en beddengoed enzo! Hij deed dat wel slim want hij had mn zoontje patatjes beloofd dus mn zoontje was heerlijk aan mn benen aan het trekken 'mama tatjess tatjessssss'. Maar ja eigenlijk had ik ook niet echt wat nodig, uiteindelijk alleen hydrofiel doeken gekocht en kleine plakspiegeltjes voor boven de commode. En we gingen voor een nieuwe lamp voor de keuken, daar zijn we ook voor geslaagd. Was een erg leuke middag, echt even quality time met zn drieen! Veel gelachen! Maar eenmaal thuis heb ik natuurlijk wel de prijs moeten betalen. Mn man moest me letterlijk uit de auto helpen . Ach het was het waard hoor, en vannacht heb ik eigenlijk wel redelijk goed geslapen. Vandaag weer een rustig dagje om bij te komen en dan komt het wel goed!
Ladytijger, heel veel sterkte! Wat moet dat een shock zijn... Daro, wat fijn dat zo'n leuke middag hebt gehad! In je eentje was je niet heen gegaan denk ik..? Gezellig joh, wou dat mijn vent eens vaker thuis was Voor de ervaren mama's, zie dat daro extra verband heeft moeten kopen. Geloof dat er 1 pak kraamverband in het pakket zit, moet ik bijkopen? Of kotex maxi oid dan? Vloei nooit erg dus heb alleen normale/lichte maandverband in huis, maar heb geen idee wat ik na de bevalling kan verwachten....
ladytijger; jeetje dat is minder nieus, en schrikken voor je oma! Lijkt me een heel eng moment.... Sterkte! ilonka; sterkte vandaag meis,, en we willen wel foto's zien van je kamertje nu alles staat hoor tinie; hihi, ik weet nog dat mijn vriend dat bij zijn zus zag liggen. Hij wilde zowat meteen niet meer dat ik een kleintje zou maken/krijgen child; succes nog ff zonder je man! Pfff ik weet dr inmiddels alles van! Rare is wel dat alles daarna weer zo snel gewoon is.. alsof die nooit weg geweest is. zo dacht ik indd ook over dat nieuws berichtje... brrr je moet er toch niet aan denken.... zou straks vriendlief(bijna man) met de twins weg gaan en zie je ze nooit meer terug... :O Dat zou ik NOOOOOOIT redden! Ilonka; haha dat hoop je dat je die andere dagen wel kunt uitstlapen hier vannacht een hele goede nacht gehad, gelukkig maar na gister nacht (pffff!) Hoefde ook pas 7u eruit om te plassen, toen liggen dutten tot h10 yupgup; denk/hoor dat je dat indd niet kunt vergelijken met elkaar. Maar ik vraag me indd ook af wat ik in moet slaan. Draag altijd alleen tampons en dat kan dan ook niet... @all; gister helaas toch weer moeten spugen Tot nu toe voel ik me oke, hopelijk blijft het zo en was gister eenmalig!
Daro,arghh dat is erg frusti als je bericht ineens foetsie is.Haha gezellig bij de ikea op de kinderafdeling Kan het me levendig voorstellen,daar wordt je wel hebberig van toch Vandaag maar rustig aan doen als je de kans hebt.Die fijne dag heb je iig gehad toch. Yupgup,hier ging er behoorlijk wat kraamverband doorheen.Husband kocht het gewoon bij de kruidvat en volgens mij zelfs bij de plus supermarkt.
@Kraamverband: Ik haal niet teveel extra van tevoren. Het is zo gehaald in kraamweek, mocht het nodig zijn. En mijn man weet dat soort dingen altijd wel te vinden in de winkel (hij onthoud ook altijd veel dingen, zo wist hij na 1x vertellen ook dat de dikte van panty's in dernier wordt uitgedrukt whahaha) Overmorgen komt man weer thuis. Jippie. Ben er nu ook wel weer klaar mee hoor.
Kraamverband: Desnoods kan je partner het ook nog bij de dienstdoende apotheek kopen denk ik hoor, en tegenwoordig zijn supermarkten zelfs op zondag open dus er is geen man overboord als je het toch nog nodig hebt. Het is inderdaad zo bijgekocht, je weet van te voren toch niet hoeveel je vloeit en of je bijvoorbeeld eerst in het ziekenhuis moet blijven waar je kraamverband krijgt. Ik zorg wel dat ik zo'n pak Kotex in huis heb, want vorige keer had ik dat dus wel nodig en ik vond het fijner dan zo'n prop kraamverband tussen mn benen.
dat is nou iets waar ik tegen op zie het vloeien en kraamverband met mijn menstruatie vloeide ik bijna niet en kon ik me redden met een mini tampon waarvoor ik nog op de tijd moest letten dat ik hem niet te lang liet zitten ik heb nu wel inlegkruisjes gehaald maar zelfs dat vind ik verschrikkelijk ik zie meer tegen dat kraamverband op dan tegen de bevalling .....
@Daro, leuk naar Ikea geweest, ik moet ook nodig weer eens gaan En vandaag maar goed rustig aan. @Kraamverband, ik ben normaal niet zo erg ongesteld, maar vloeien na een bevalling is wel wat anders! het kraamverband ging er vrij rap doorheen, daarna heb ik inderdaad ook Kotex maxi maandverband gehaald (voor de nacht, dus nog eens extra dik). Ideaal, en ook dat komt wel op Brrr, denk die eerste weken maar niet aan tampons hoor, dat wil je echt niet, weer iets in je onderkant stoppen!!!! @Child, nog 2 daagjes volhouden! Wauw, en wat super dat je man zoveel onthoudt haha! Dat is hier wel anders @BB, goede nacht gehad! En dat overgeven was gewoon eenmalig oke?! Heb maar wat opgezocht over de pijn die ik beneden voelde, maar vrees dat het inderdaad mijn bekken is. Balen zeg, kan me nu indenken dat het heel belastend is als je er ook nog eens erge last van hebt. Ik hoop maar dat het bij mij hier wat bij blijft of minder wordt, want ik wil eigenlijk nog zoveel doen..