mei 2012 mama's DEEL III

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
  2. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Wat mooii!!ilonka! Echt super
    Kan niet wachten tot wij mogen
    Liefss

3. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Sorry meiden door werksituatie even niet gereageerd!!
    Ben t ff helemaal kwijt sorry!!
    Hier gaat alles goed kleine man vind me ribben bekken en blaas heel leuk om op te trappen! Hij ligt dus al aardig hoog!!
    Me vriend voelt m ook steeds vaker en ik snachts dus ook haha
    Vooral maagzuur en kramp in kuiten :( maarja hoort erbij!!
    Nog 8 weken werken pfff kan niet wachten hihi!!!

Sorry dat ik er niet zo veel ben!!
    Liefsss!!!

4. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Wat een prachtige 3D echo!!

ik moet nog zo lang wachten op die van ons :(

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat is balen essieee.Hier ook veel last (mss scheeld het te weten dat je niet de enige bent).
    Ook al kan ik wel de deur uit omdat ik een auto heb,autorijden gaat nog maar amper dus zit ik op een andere manier noodgedwongen thuis.Heb het maar geaccepteerd (ik was hier wel op voorbereid)..als de baby er straks is dan hoop ik dat het gauw beter gaat.
    Gewoon hier van je af schrijven,dat lucht soms al zo op ;)

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Daro,ik hoef ook geen wikkeldeken voor thuis.Idd met kleertjes aan vind ik dat echt niet nodig,we zitten dan toch ook alweer in het voorjaar.
    Het lijkt me wel handig als je er 1 hebt die ook in de autostoelgordels kan,zeker als je veel onderweg bent.Handiger als een jasje.

7. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ ilonka, wat een mooi meisje!!

8. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Heb even gauw alles doorgelezen.
    @Ilonka, prachtige 3d foto van jullie meisje!
    @Essieee, gewoon klagen hoor. Dat is het forum toch ook af en toe voor ;)
    @Dekentje in kinderwagen, ik gebruik een gewoon wiegdekentje. Wikkeldeken heb ik ook, die gebruikte ik veel in het begin met kraambezoek en als de baby even in de box lag ofzo. En later heb ik de wikkeldeken veel gebruikt in de maxicosi (want had in de kleine maatjes geen jas voor de baby) en bijv bij het consultatiebureau.

Ehh..verder ben ik het even kwijt.
    Zo leuk, we hebben vandaag een babykamertje gekocht! Ledikantje, commode en 1 deurs kast (het is een vrij klein kamertje, dus dat scheelt weer ruimte) De levertijd was geen enkel probleem, over 3 weken worden de meubeltjes al bezorgd! We moeten de komende weken dus flink aan de slag met schilderen, behangen en schoonmaken. Op zich is het wel een mooie stok achter de deur, dan is het kamertje met 30-31 weken ook lekker klaar :)

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
  10. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Mooii Ilonka!!!

Verder onderwerpen:
    Kopen, ik moet nog zooooooooo veel, dekentjes, beddegoed, kleertjes, speelgoed (bijtring ed) Eerst de verbouwing.

Kuitkramp, ja hier ook, verschrikkelijk, vanacht weer. Ik heb Sunlite onder mijn voeteneind liggen, oma's huismiddel, maar dat werkt dus niet, en er is volgens mijn HA en Fysio niets aan te doen.

Pris leuk!!

Miffie AUW!! (vinger)

Verldmuisje fijn dat alles goed is!! En dat je niet weer commentaar kreeg over je gewicht!!

Iedereen met BI, pppfff, ik voel en leef mee... Er klote.

@ de rest, ik zag geen andere schokkende dingen.. Gelukkig!!

@ hier, vanmorgen crematie gehad... Ik kan momenteel niet omgaan met verdriet en nagativiteit, ben echt van t padje...
    Verbouwing, ik zit er doorheen.... Het gross van de verbouwing is zoooo goed gegaan. Het behangen valt heel erg tegen, en daarbij komen alle kleine afwerk dingen, en het wordt errug mooi, maar ik zit er zo doorheen. Ik kan zelf niets, en er moet veel gedaan en dadelijk ook gepoetst worden, my god wat zie ik daar tegenop.

Pijn wordt met de dag erger.. :( Er zit dus niets anders op om nog rustiger aan te doen. Wat wordt ik daar gefrustreerd van.... Sorry voor mijn klaag modus... Zal ook met vanmorgen te maken gehad hebben..... (hormonsters!!!)

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ludora,veel sterkte! Idd,stomme hormonsters ook...die maken het nog even extra moeilijk.

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ludora, speeltjes gaan ze pas vanaf de 6e week minimaal naar omkijken, en krijg je vaak ook.... tandjes(bijtring) hebben ze nog niet nodig in t begin dus dat kun je nog laten ;)

Krampen; ik heb het nog niet... ben dr wel "bang" voor... mijn buurvrouw had een blok zeep in dr bed liggen, dat werkte erg goed. Misschien proberem waard voor jullie??

@hier; nu gaat t weer/nog steeds.... benieuwd naar morgen weer...
    ik heb de bril maar op, had lenzen in maar mijn ogen branden... BAH!

ik heb vandaag ook dipdagje... tis ook zo koud ook... ik wil zon en warmte!

13. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    ha meiden

ludora sterkte!!!! doe rustig aan en let op jezelf heh!!

hier 3d echo gehad... zal ffies 1 foto spammen!!
    rest staat in het album!!

14. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Wow Priscilla dat zijn mooie echo's.

Wij mogen de 22e :) en ik hoop zo dat 3D nu wel gaat lukken. Ff geduld hebben

15. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    dank je pat... hopen dat het nu wel lukt... was dat de 1e keer niet gelukt dan??

16. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Mooie 3D foto's Priscilla! Hoop dat het vrijdag bij ons net zo goed gaat lukken!!

Wij zijn ook nog druk met verbouwing, Ludora... Het nieuwe muurtje tussen badkamer en babykamer is gisteren geplaatst. Nu nog stuccen, schilderen/behangen. Daarna kan ik ook pas 'los' met shoppen. Alles wat ik nu heb ligt op zolder (waar ook té veel spullen staan om het leuk uit te stallen)
    Sterkte met het verlies, merk ook dat het tijdens zwangerschap stuk lastiger is om te verwerken...

17. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ludora sterkte! Logisch hoor dat verlies nu harder aankomt, hormonen hé!
    Minkie fijn dat jullie alsnog een kamertje hebben kunnen kopen met zo'n korte levertijd!
    Priscilla en Ilonka: mooie echo's!
    Kuitkramp: hier geen last van.

Wikkeldeken: binnenshuis dus nooit gebruikt, buitenshuis (in maxi cosi bijvoorbeeld) heb ik wel vrij snel een jasje gebruikt in maat 62 en verder in de kinderwagen gewoon dekentjes. Zoontje is geboren toen het heel koud was, maar dat ging prima. Bij CB gebruikte ik een badcape. Eigenlijk dus nooit een wikkeldeken gemist.. ik werd gister een beetje onzeker maar gisteravond bedacht ik me opeens dat ik altijd nog een dekentje om hem heen kan wikkelen, dus "probleem" opgelost ;). Grappig wat hormonen met je kunnen doen hé, ik dacht opeens dat ik iets heeeeeel belangrijks nog niet had :D ;)

Bleehhh vannacht weer van 3 tot 5 wakker geweest van de pijn. Nu behoorlijk duf, het is dat mn zoontje wakker werd om 8 uur, anders had ik mooi nog in bed gelegen! De pijn is nu ook alweer redelijk aanwezig dus dat belooft weer wat vandaag. :(

Heb ook een beetje een gatver-wat-gaan-we-vandaag-nou-weer-doen-bui. Als je alle dagen thuis bent is het wel eens moeilijk de sleur te doorbreken.. gelukkig is mn zoontje pas 2 en vermaakt hij zich toch wel (oftewel, hij merkt het niet echt als alle dagen grotendeels hetzelfde zijn), maar ik baal er even van! Zondagen vind ik sowieso altijd al saai..

Morgenochtend ontbijttest voor suiker, ga ik toch maar wel doen. Misschien maar goed ook, want ik heb de afgelopen dagen zo enorm veel dorst dat het toch wel goed is om te checken of ik geen suiker heb. Moet wel om 8 uur in het zkh zijn en da's best een geregel als je geen auto meer kunt rijden.. en zoontje moet ook mee natuurlijk. Ben benieuwd hoe ik hem anderhalf uur ga bezighouden maar dat zal wel goed komen. Ik neem wel wat speelgoed mee en verder lekker mensen kijken en rondjes lopen.

18. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    ludora.. het geeft niets!! een crematie is niet niks en al helemaal niet als je met je zwangerschap die lekkere hormonen hebt.. en de verbouwing ook een beetje tegen zit!!

bb helemaal mee eens.. laat het voorjaar nu maar komen!!

daro mag je die test niet thuis doen?? ik haal een setje op bij het priklab en moet dan thuis zelf prikken... hopelijk heb je vandaag toch een goede dag!!

hier vandaag komt schoonvader helpen klussen... ''even'' een muurtje afmaken en meubels omzetten, vloer opmeten en zeil bestellen, trap verder dicht maken.. (doen gelukkig mn ouders) en kleertjes wassen enz. want de kledingkast staat in elkaar!! *JEEEJ*

19. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Nee, moet in het ziekenhuis. Helaas!

20. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    balen!! daar gaat wel een dagje inzitten..

Deel Deze Pagina