Nee, gelukkig gaat het niet om een dagcurve. Ik moet 's morgens om 8 uur nuchter melden, prikken en dan ter plekke ontbijten. Vervolgens mag ik niets meer eten of drinken en word ik om 9 uur en half 10 weer geprikt. Daarna is het klaar.
priscilla mooie foto !!! Nou gisteravond is een vriendin van me bevallen. Als ik de fotos zie dan denk ik o wat geweldig dat hebben wij straks ook ! En dan verdwijnen alle kwaaltjes toch meteen
wat leuk ilonka! Dan komt het ff lekker dichtbij he @all; hier vannacht zooo vast geslapen allebei dat we de wekker voor mijn medicatie om 00.45 uur niet gehoord hebben... ik schrok 4uur wakker met de gedachten dat ik nog geen pil genomen had... hopelijk word ik daar vandaag of morgen niet voor gestraft...
@bezigbijtje, je zal het wel nodig gehad hebben!!! hopelijk word je er niet beroerd door @priscilla, mooie foto!!! en verder....... ben ik het alweer kwijt
Nee de placenta lag voor en ze lag met gezichtje in de placenta te kroelen:x, dus daarom hoop ik het dat het nu wel goed zal lukken
Na mijn laatste bericht hier op zp voor priscilla, 23,44uur ben ik heerlijk in slaap gevallen tot half12 deze ochtend. Schrok er zelf van jeetje, en wat een dromen ineens zeg. Daro succes morgen
Weer een suikertest, succes morgen. 3d foto's gezien. Vond het eerst helemaal niks, vond de babys er maar eng en monsterlijk uitzien. Maar nu ik het vaker zie begin ik het toch wel leuk te vinden. nee he straks wil ik ook nog en heb met mn vriend beslotren het niet te doen. Zou nog wel eens willen zien of het nog steeds een meisje is. oh over dit onderwerp. Miekr dat was toch wel raar dat ze het over een haar/ze hadden. Reageerde je er niet gelijk op dan? Van heu? Haar????? het is een jongetje hoor. Ik zou helemaal in de stress zitten. leuk een bevallen vriendin. Ik zit hier op wacht. Of het komt nog spontaan of het wordt denk ik maandag gehaald. Spannend! Het wordt een meisje dus heb de kleertjea al klaar liggen, had ze zelf ook wel willen hebben .
@ daro die test heb ik ook moeten doen, ik mocht hem gelukkig bij mijn huisarts doen. Hoefde een paar keer heen en weer te rijden, maar hoefde gelukkig niet ook de hele tijd in het ziekenhuis te zitten. Met die GTT moest dat helaas wel. @ Priscilla ook al zo'n mooie echo. Krijg nu extra zin in dinsdag @ speeltjes, het ligt een beetje aan je kindje. De eerste maanden zullen ze vooral een boog of mobiel boven zich mooi vinden, maar je hebt al speelgoed vanaf 3 maanden en sommige zelfs al eerder. Devin vond gewoon speelgoed maar niks behalve vanaf 3 maanden z'n bijtring omdat z'n tandjes toen al door kwamen. En Owen speelt vanaf 3 maanden al echt met al het geschikte speelgoed. rammelaartjes helpen vaak sowieso al goed om ze even af te lijden als ze bijvoorbeeld erg huilen. @ hier vannacht weer een rot nacht gehad, bijna niet geslapen, weer erg beroerd met overgeven, en dan zo'n hoestbui dat je gewoon in je broek plast. pfft daar wordt ik echt gek van hoor, en hoe vaak ik ook m'n bekkenbodemspieren train het helpt niet. (kado nog overgehouden aan de bevalling van Devin, alleen tijdens de zwangerschappen van Owen en dit wondertje weer erger geworden
@ bloem, toen hij dat zei snapte ik het eerst niet en daarna al helemaal niet lag er echt met m'n mond vol tanden. En tja de gyn is een aardige maar wel aparte man, die zelf erg graag praat. Ik zat alleen zelf die paar minuten van dat kan niet het is een hij, maar het kwam er niet uit. De volgende keer gaat m'n man ook weer mee, want hij had het nu weer over een natuurlijke bevalling. Maar dinsdag fijn m'n 3d echo om even naar ons 3e knulletje te kijken
Hoi iedereen, Mooie 3D-echo's zeg. @Daro, verstandig dat je toch suikertest doet, ook omdat je nu wel dorst krijgt... dan ben je iig weer gerustgesteld als alles in orde is. Vandaag 28 week!!!! Begint nu op te schieten. Mijn man was gister 2 uur eerder terug dan gepland, leuke verrassing. Heerlijk, hele dag weer bijgekletst en geknuffeld. Hij vond mij weer erg gegroeid (ben ik ook wel) Hij gaat waarschijnlijk deze week kinderkamer afmaken. Moet ook, want meubeltjes zijn binnen (we hadden begin maart gezegd, maar kreeg al mailtje dat we vanaf nu kunnen bellen voor inplannen levering) Heb ook helemaal zin om spul klaar te maken. Verder drukke week deze week. Mn neefje komt 4 dagen achter elkaar (normaal kan mijn moeder ook helpen, maar die werkt deze week fulltime) dus dat wordt wel ff pittig. (makkelijk kind maar kost toch energie)
jij ook al aan het zingen?? ik zong net bijna het zelfde: het sneeuwt hier, het sneeuwt hier, alles word weer wit!
Hoe denken de meiden hier over een badstoeltje? Is het nodig/handig? Lijkt me handig, maar je zeept ze in op het aankleedkussen en spoelt ze alleen ff af in het badje...meer is het niet...wel niet wel niet....weer zo een leuke keuze! Commode en Ledikant staan op hun plek en zijn klaar Bedje heb ik opgemaakt, maar moet verder nog wel wat worden opgehangen. Zoals de klamboe, plankje, schilderijtjes! Wel eerste babywasje aan het doen met alle hydrofielluiers en kleinste kleertjes. Kan ik alvast mn commode lades inruimen.
Ik heb zo'n badstoeltje gekocht. 1 keer gebruikt, maar devin was er te groot voor en Owen vond het niks. dacht zelf dat het handig zou zijn, maar was het niet echt. Maare ik heb ze nooit eerst ingezeept op de commode, gelijk in het badje daar even inzepen en even zitten en dan er snel uit en afdrogen.
Miekr, dat is wat ik in de praktijk ook zie...gewoon wassen in het badje. Maar in de theorie en vanuit de kraamzorg doen ze het volgens mij wassen op het aankleedkussen. Zal wel zien waar wij uiteindelijk uitkomen Maar oke...badstoeltje hoeft dus niet.
Hier sneeuwt het ook Devin gelijk weer blij. Ik heb net ons geboorte kaartje uitgezocht bij geboortepost Een heel leuk kaartje is het geworden en de prijzen vallen daar ook mee. Heb er alleen helemaal geen ervaring mee. Iemand hier die daar wel al een keer wat heeft besteld? Heb natuurlijk eerst een proefkaartje aangevraagd. Kaartje van Devin kwam bij een drukkerij uit de buurt (die nu gelukkig niet meer bestaat, die was en duur en had zelfs een typefout op het kaartje gemaakt. En kaartje van Owen hadden we bij kaartje2go besteld. Goeie service, goeie kwaliteit van kaartje nette prijzen, alleen hadden ze nu geen kaartje die wij leuk vonden.
@ skaya, onze kraamverzorgster deden het ook gewoon in het badje zodat ze zo kort mogelijk in hun blootje liggen, en zo afkoelen. In het ziekenhuis ging dev ook het badje in. (owen mocht toen nog niet vanwege zijn maagje) blegh wat een ramp toen met owen's maagje hoop dat niet nog een keer te krijgen
Miekr, heerlijk dat jullie het geboortekaartje uitgezocht hebben!!! Moet ik nog aan beginnen! Wat was er met Owens maagje?