mei 2012 mama's DEEL III

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Miffy, veel plezier op school!! Succes!

Priscilla, heb je de beeb alweer gevoeld? Lekker ontspannen op bed gaan liggen en je op je buik concentreren wil hier ook nog wel eens helpen... En anders hier een warme kruik erop, dan reageert ie direct (gaat met zn ruggetje er tegenaan liggen).

2. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Mogguh meiden!
    Miffy, succes! Leuk dat je weer lekker aan de bak mag!

Vanmorgen had de kleine de hik denk ik? Alleen ging het zo supersnel? Minstens 1 hik per seconde, klopt dat? :( Ik vond het heel grappig, maar hoop dus wel dat die plopjes ok zijn...

Verder lekker uitgeslapen, ook weer rare dromen allemaal :cool:

3. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Priscilla bloed zien is nooit leuk, zou er ook van schrikken.

Ludora lekker druk gehad dus en fijn dat de boel een beetje staat nu. Ik kan het ook niet laten om af en toe een veel te druk programma te hebben.

Miffy eerste schooldag, hoe was het? de steekjes herken ik niet.

Elmo wat leuk die cadeaupakketten! heb je foto's van je kamertje? Ben benieuwd.

Ik ben nu bezig met de gordijnen voor het kamertjes. lap al in delen geknipt en zitten nu in de was, ben anders bang voor krimpen. En zo ga ik kantjes aan een lakentje naaien en 3 sterren erop naaien.

Oh en ik weet zeker de naam voor ons meissie en mn vriend? Zegt geen nee, hij keurt het niet af. Ooohhh zou deze naam het dan gaan worden? Ik hoop het:)

Vanmiddag op kraamvisite bij mn vriendin, zo zin in!

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Pris,dat is schrikken.Is het wel weer over?

Bloem,veel plezier op kraamvisite :D

Miffy,succes op school !

Elmo,wat lief al die verwennerij :)

Ludora,wat fijn dat het zo opgeschoten is.Het is altijd fijn om vooruitgang te zien.Gaat het weer goed met je mannetje?

Vanmorgen ben ik bij de fysio geweest,ze heeft tape op m`n rug gedaan.Dacht dat nog meer mei mama`s dat hadden? Helpt het bij jullie? Verder is het eigenlijk doorgaan zoals ik bezig was,echt alles beperkt enz.En afzien tot de beeb er is,volgens mij zit er niet veel anders op.Maar goed,het is niet anders dus we maken er maar het beste van ;)

5. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    @trotsemams: hoe voelt het tot nu toe die tape? Ik heb dat zelf niet maar hier wel eerder gelezen ja.. ik weet niet meer bij wie eigenlijk. Ben benieuwd of het enige verlichting geeft!!

@miffy: ik herken je steekjes niet. Hoe was je eerste schooldag?

@nijntje: ik moet zeggen dat ik bij mn eerste nooit bewust een hik gevoeld heb. Nu bij de tweede al twee keer in de afgelopen week dat ik dacht: hmm dat is wel ritmisch "geklop", zou dat nou de hik zijn? Ik denk het wel want het ging inderdaad best snel achter elkaar en het kan bijna niets anders zijn.. ik zal er eens vaker op gaan letten!

@bloem: leuk dat jullie het misschien eens zijn over een naam! ik ben benieuwd!

@hier: vanochtend ontbijttest gehad voor suiker. Ik vond vooral het wachten vervelend tussendoor, mn zoontje had het na 3 rondjes ziekenhuis natuurlijk ook wel gezien. Viel me tegen dat er nergens een kinderhoek o.i.d. was, maar gelukkig had ik zelf wat speelgoed meegenomen. Ach het zit er weer op en we zijn nu lekker bij oma. Zoontje ligt te slapen, die was bekaf van alle indrukken en het relatief vroege opstaan. Morgen zal ik de uitslag krijgen, ik ben benieuwd.

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Daro,ik vind het nu moeilijk te beoordelen.Ik voel wel iets..maar wat precies.En heb ook een massage gehad,daarna gaat het altijd wel wat minder.Ik wacht het nog even af,ben wel benieuwd.

De hik voel ik ook van de beeb,dan is het net alsof hij aan het kloppen is,echt zo knock knock knock maar dan heel veel achter elkaar ;)

Fijn dat je morgen de uitslag krijgt,hoef je er iig niet zolang op te wachten.

Yeah,onze box staat hihi.Lekker op tijd,maar ach.Kan iedereen er vast aan wennen :D

7. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Hik baby, dat voel ik superduidelijk. Of ze hikt gewoon absurd veel :) Echt zo'n ritmisch plopje is het, grappig!

@Bloem, leuk bezig met de gordijnen en lakentjes! En als een man een naam niet afkeurt, dan zit het vaak wel goed is mijn persoonlijke ervaring ;) Zou leuk zijn als de naam straks echt vaststaat. Hier is manlief het nog niet eens met de doopnamen, dus we zijn nog druk aan het nadenken hoe we het moeten oplossen..

@Trotsemams, hopelijk helpt de tape wat. Heb het hier ook gelezen, was het Ludora niet die ook tape had? Leuk dat de box al staat!

@Daro, gelukkig, de test is weer achter de rug. Fijn dat je de uitslag morgen al meteen hebt.

Hier wat aan het rommelen in huis, kan me nergens echt toe zetten. Moet eigenlijk nog wat schilderen, maar heb er ook niet zoveel zin in vandaag om me weer in kluskleren te heisen. Denk dat ik het morgen maar ga doen, dan kruip ik lekker met een tijdschrift en kop thee op de bank ;)

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Mooie 3D-echo's meiden!! Echt leuk om te zien dat het al van die lekkere 'spekkige' beebjes zijn :D

Badstoeltje: Heb er 2 (per ongeluk). Eentje is een stuk groter dan de ander dus zal ze miss beiden wel gebruiken?

Bloem: wat een leuke verrassing van je vriendinnen! En gefeliciteerd met de beeb van je vriendin!

Miekr veel plezier bij de 3D echo!
    Pat vandaag ook 3D??

Wieg: moet een wieg dicht aan de zijkanten? Ik bedoel, met stof? Of kan het ook gewoon 'open' blijven en is een sluier voldoende?

Ludora goede vooruitgangen dus bij jullie thuis! Sterkte met je ventje!

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Nijntje, superschattig he, de hik! Heb het hier ook al meerdere keren gevoeld, idd wel elke seconde een tikje! Bij mij was het helemaal onderin mn buik!

Bloem, ah dat klinkt goed dat je aanstaande niet tegensputtert! Ben benieuwd welke naam het wordt!

Trotsemams, hoop dat de tape je helpt!
    Wow en jij bent er optijd bij met de box!

Minkie, dan doe je toch lekker niks...lekker relaxen mag ook wel es ;)

10. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hebben jullie soms ook dat je overladen wordt van zo'n gevoel...dat je denkt: wow hoe kan ik nu al zo dol zijn op dat kleine druktemakertje in mn buik?? Eigenlijk gek dat je al zo gek bent op een baby die nog niet eens geboren is!

11. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Zo, ik heb nog niks teruggelezen en twijfel of dat te doen is na vrijdag haha

Heb vanavond nog een avonddienst en dan ben ik 1 dagje vrij.
    Gisteren avond schoot het er weer in, flink pijn. Dus ga straks eerst even langs mijn baas.
    Ook meer last van harde buiken, ook als ik wakker wordt ofzo. Dat kan ook niet heel goed zijn toch?

Ik ga zo werken, tot morgen dames!

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hoi mieden,,,

zo vanmorgen voelde ik me goed. Dus niet gaan liggen op de bank maar de keuken en woonkmer uigesopt.... heerlijk!

Daarna wel afgstraft met flinke misselijkheid maar na n uurtje met ogen gesloten op de bank is het afgezakt... nu ga ik eten, dan de was en wc nog ff wegwerken/doen en dan is het mooi geweest!

Lekker met een tijdschrift in bad!!!!!!!!!!!!!!

Ik vind mijn buik echt nog klein, en dat hoor ik ook van iedereen om me heen. Ik zal er zeker niet om klagen hoor ;):p Maar niemand geloofd of zal zeggen dat er 2 in zitten hihi....

donderdag za de gyn me pas bellen helaas over de medicatie. Het is nog lang niet zoals ik het wil hebben dus moestik haar bellen... benieuwd wat ze dan voor plan heeft. Wil zo graag de laatste 10-12 weken ff kunnen genieten en dingen doen!!!!

ik reageer ff niet op de rest, sorry!!!:)

13. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    @heitje nee heb volgende week woensdag pas 3D echo ;) ben al aan het aftellen :)

Hier pijn in mijn li gewrichten kan net bukken of wat dan ook:( gezellig he het schoot er ineens in. Bezig geweest met de belastingdienst helaas heb ik daar altijd problemen mee, nu over kinderopvangtoeslag 2010 waar ik rect op heb, alleen een foutje in datum gemaakt en 3/4jaar later nog steeds mee bezig :(
    Hopelijk kan ik het snel afsluiten jakkes. Heb m netjes recht gezet alleen nu zijn zij weer bezig etc

Zo naar vlos voor controle, ben benoeiwd

14. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    @ heitjekarweitje!! Dat heb ik zeker gister nog met me schoonmoeder erover gehad dat de kleine man in me buik nu ong 32 cm moet zijn en dat ik niet kan geloen dat dat gewoon in me kan groeien en dat ik nu al zoveel om hem geef!!

Verder gaat het hier zijn gangetje kamertje is nu al helemaal klaar wassen en strijken doe ik in me zwangerschapsverlof!
    Box staat hier ook al hoor!! Kon gewoon niet wachten!
    Nu is het wachten op ons mannetje eerst de 21e naar de vlos en de 27e nog even van hem in 3d genieten

Liefsss

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik vind het wel gezellig,de box al in de huiskamer hihi.En ik wil dat de katten er ook goed aan wennen (liggen wel balonnen in).
    Voor mij is het ook nog maar max 10 weken waarschijnlijk,die zijn zo voorbij (ik wil alles klaar hebben haha) :D

Ben benieuwd naar de 3d echo`s van vandaag!

16. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    de box staat hier al weken hihi... excuus: dan kunnen de neefjes erin als ze hier zijn :)

17. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Mijn vriend vond het ook te vroeg maar uitendelijk heb ik hem gewoon omgekocht hij wilde een nieuw computer scherm eerst me box naar boven hihi maar hij is verder nog kaal alleen boxmatras erin want die kan ik schoonmaken hihi!!
    Liefss

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    hier mijn eerste schooldag gehad
    erg saaie dag!!
    was vooral nog introductie, woensdag gaan we gelukkig meer doen
    maar was wel lekker dat het nog een rustig dagje was want ik moet wel weer wennen en ben nu ook wel moe

verder.....
    morgen komt de box :D eindelijk :D
    ik wil het ook deze week in elkaar gezet hebben zodat als er iets mis is ik er meteen achter aan kan bellen
    woensdag weer naar school toe,
    donderdag controle vk en intake kraamzorg
    en verder weinig plannen, lekker rustig aan :)

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    hier staat de box nog niet, ik wil eink tot de 30 weken wachten...;)

maar vriendje heeft wel al kriebels... dus we zullen zien;):p

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hier wordt de box deze week geleverd.... Wil proberen om hem pas na de 30 wk neer te zetten ;)
    En morgen komt de wieg!!! :D

Onze 3D echo is ook volgende week woensdag Pat! :)

Hihi mooi gevoel he Mamajolanda :)

Vanavond partneravond vd zwangercursus, ben benieuwd!

Deel Deze Pagina