Dat is vast weer schrikken geweest!! Bloedverlies vind ik altijd zo griezelig! Gelukkig nog maar 1x gehad (in het begin bij obstipatie) Gelukkig was nu alles weer goed en blijft het zo! Lijkt me heel bijzonder als je al kids hebt en die kunnen voelen, prachtig!
hallo dames Nou vanmiddag ff naar de babydump gegaan we hadden toch wel een hele lijst met beschadigingen aan onze babykamer. Overal netjes fotos van gemaakt. Zijn we toch maar eens gaan navragen bij babydump of we dat nu allemaal moesten gaan mailen enzo... Nou hun met t hoofdkantoor gebeld en ja toen kwam de oplossing ! Over 2 weken krijgen we een hele nieuwe babykamer. Alles wordt afgebroken en ook weer door babydump opgezet. Nou superservice toch !!! Daar ben ik echt blij mee Verder nog ff een nieuwe broek gaan halen en mn vriend wilde er ook nog 1 maar pff kom toch niet meerzo ver zeg..... Ook mn eerste harde buik gehad nou mn buik voelde aan alsof t een hele harde voetbal was niet echt fijn.... Verder nu doodmoe slaap hendig slecht
Ilonka, dat is zeker goede service! En harde buik, das niks he?! Rustig aandoen! Wat ik zo raar vind is dat ik sinds 2 a 3 dagen vaker harde buiken heb, terwijl ik vrijwel alleen op bed lig (griep) Wat moet ik hier nou ,mee? Ik heb donderdag een afspraak met de VK staan, nog ff afwachten? Morgen mijn baas bellen dat ik het weekend nog niet kom werken, en maandag durf ik nog niet te zeggen. Maar als ik ga, dan maar een halve dag in de zorg, en andere helft maar zittend werk doen ofzo, of naar huis! Maar als die harde buiken aanhouden dan toch echt naar huis
hallo dames, ik heb besloten om me even terug te trekken in **meeleesmodus** op dit moment heb ik ontzettend last van de dip en ik merk gewoon dat als ik zo een heel verhaal heb getikt over vriendlief en vk controle en dan geen reactie krijg ik heb op het moment gewoon niet kan hebben erg leuk die hormonen en alles bij elkaar...... zitten janken en doen omdat ik geen reactie krijg dus ik blijf wel gezellig meeleven en kom binnenkort ook wel weer terug om te kletsen, maar voor nu ga ik gewoon even rustig aan doen met alles...... Tot snel!!!
Ach miffy, dat probleem heb ik de laatste paar dagen ook, pAar keer wat neergezet maar geen reactie ik lees tegenwoordig meer mee en als ik zin heb reageer ik wel. Geloof dat de meesten dat nu ook wel hebben het wordt ook rustiger hier. Hou je taai hè komt allemaal goed schatje
@miffy en pat, dat viel mij ook al op dat het rustiger is. Ik merk ook dat mijn energie op dit moment ook erg besteed moet worden aan andere dingen... Het is dus niets persoonlijks maar je energie kun je maar 1x verbruiken. Miffy, iig een knuffel van hier Verders... fijne nacht met veel slaap!!!!!!
@Miffy Sterkte en tot snel weer! Ik lees ook meer dan dat ik klets, maar leef met iedereen mee hoor. Al heb ik niet altijd energie om te reageren. En soms weet ik niet wat ik moet zeggen dus zeg ik liever niets... Maar niks persoonlijks, naar niemand! @Pat wat een onwijs leuke site, tnx!
O, en als ik echt ergens een reactie op wil zet ik dat in de club, dan zijn de antwoorden ook gemakkelijk terug te vinden. Maar dat zijn meer vragen dan verhalen natuurlijk....
- En ff vermelden dat je nu wel meekletst, hihi. Ze weigert nl 'onbekenden'. @ Miffy, sterkte meisje! Kop op, komt allemaal wel weer goed. Vriend komt vandaag weer thuis toch? Geef hem es een dikke knuffel, klinkt alsof jullie dat beide goed kunnen gebruiken. *smak* - Goed, en toen begon ik weer over mezelf...- *heeft vannacht meerdere malen de uit-knop gezocht op beeb* Aaaaaaaaaaaaaargh. Hoezo ons dag- en nachtritme verschilt als dag en nacht? Word er knettergek van, wil nu wel weer eens slapen! Heb trouwens ook wel veel harde buiken de laatste tijd, maar altijd al ik rustig lig. Weet niet of het wat betekent, ga uit van niet. Als het niet erger wordt kaart ik het over 1,5 wk wel aan bij de VK. Vind trouwens dat ik weinig naar de VK ga. Had verwacht nu om de 3 wk te gaan maar het is nog om de 4 wk. Duurt me eigenlijk wat te lang! Ik zou goed in de gaten worden gehouden ivm vroeggeboorte maar hoe kan ze dat nou doen als ze me zo weinig ziet...?
Yupgup, probleem baby had ik nu voor het eerst van 5-8uur ik kon heerlijk uitslapen want opa en oma brachten zoon naar school. Nu werd ik letterlijk geterroriseerd door de baby van het vele draaien en verschuiven en schoppen??? Pijn dat het deed Harde buiken tijdens rust is niet goed hoor, of je hebt oefen weeeen?? Ff in de gaten houden Ik ga nu om de 3 weken en dat zou jij ook moeten gezien je zwangerschapsduur, als het je niet lekker zit zou ik gewoon de afspraak gaan vervroegen, gaat immers om jou en je beeb.
Vmb: Ahh.. Met recht een baaldag gehad! Jammer van de echo hopelijk maandag beter beeld! Bloem: geboortecollectie.nl Mocht er nou een achtergrondje of iets anders niet staan, kun je ze mailen / bellen en dan kunnen zij het toevoegen. Miffy: Niet zo gezellig gehad met je vriend, begrijp ik? Fijn dat alles weer goed was bij de vk! 9 maanden beurs: Ik ga woensdag met een vriendin! Kraampakket: Hier ook binnen. Erg charmant weer.. Haha!
Yupgup ik ben gister bij de vk geweest en moet nu idd over drie weken weer. Maar bij mijn zoontje liep ik alleen bij de gyn en moest ik rond dit termijn ook nog om de 4 weken? Dus geen idee waarom dat zo verschild Miffy wat jammer dat even het mee kletsen gast laten. Maar wel begrijpelijk. Ik ben vaak weer erg moe en lees dan meer mee dan dat ik klets. Het is dan ook zeker niet bedoeld om meiden er mee te kwetsen. Pat: leuke site. Bij de zeeman hebben ze nu ook leuke schoentjes voor maar 4 euro. Heb dan ook 2 paar meegenomen.
Pearl: Mooie echo's en fijn dat alles goed is! Wil ook wel weer een echo eigenlijk.. Helaas niet.. Sam4hope: Beterschap! Dromen: Hier ook de raarste dingen! Slapen: Ik slaap eigenlijk prima! Alleen.. Sinds een paar dagen word ik rond 5.00u wakker en blijf dan ook zo een uur wakker. Niet ideaal! Marja: Boek vond ik ook leuk! Benieuwd naar de film..
IJzer prikken: Ik moet vanmiddag naar de vk. Misschien deze keer, anders over 3 weken? Sam4hope: Kan wel kloppen, volgens mij.. Eigen risico? BezigBijtje: Balen dat je nog altijd niet helemaal fit bent! En oefenweeen zou kunnen, maar inderdaad.. Bij tweelingen zijn ze net iets voorzichtiger. M'n beste vriendin heeft een 1eiige tweeling, zou keizersnee krijgen vanwege stuitligging. Met 37 weken en 2 dagen, ofzo. Maar ze besloten zelf eerder te komen, met 36 weken en 4 dagen. Miekr: Bloedverlies en buikpijn, joh?! Wat kan daar de reden van zijn??
ik heb dat ook met het slapen, maar komt bij mij doordat ik om 4.45 de wekker heb voor medicatie... dan word ik wakker gemaakt uit slaap of lig net al ff wakker en dan die stomme medicatie nemen. Daarna plassen en dan lig ik zo 'n uur wakker
Miffy: Joh, trek het je niet persoonlijk aan.. Er wordt sowieso soms ff minder geschreven en dus gereageerd. Als ik voor mezelf spreek.. Ben druk met vanalles en niet altijd zin en energie om te reageren. Vandaag dus wel even! Haha! Maareh.. Ik gok dat dit voor meer meiden geldt! In ieder geval.. Kop op, meid!! Yupgup: Ik ben met 25 weken geweest en nu vanmiddag weer. Dus om de 3 weken was het nu. Dus vreemd is het op zich niet.. Maar, als ze je in de gaten zouden houden vanwege vroeggeboorte.. Dan wel raar, ja. Even aankaarten? Nou.. Ik ben weer bij. Haha!! Fijne dag, meiden!