mei 2012 mama's DEEL III

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Irritant hè? Gelukkig telefoon met internet en spelletjes. Haha!
    Maar toch.. Dan slaap ik net weer.. Wordt Levi rond 7.15u a 7.45u wakker.. En dat valt dan ff tegen.. ;)

2. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Ik ben nog niet door m'n beeb wakker gemaakt. Heb eerder het idee dat ik hem wakker maak als ik me in de ochtend uitrek.
    Nu slaap ik ook wel heel erg vast, misschien voel ik het gewoon niet

Harde buiken zou ik wel even voor naar de VK bellen. Nu ik meer rust heb ik geen harde buiken meer. Kwam waarschijnlijk wel door drukte/stress.

Ik moet volgende week weer naar de VK, er zit dan 3 weken tussen. Daarvoor zat er steeds 4weken tussen.

Vanavond de 2e poging voor een mooie 3D echo :D

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ilonka; nette service is dat daar altijd indd! Fijn!

Harde buiik; probeer het niet te verwarren met je beeb die naar de bovenkant dwaalt... ik heb dat namelijk meerdere keren per dag dat hij hard word, maar dan voel ik duidelijk de/een beeb liggen.. Na wat duwen en porren gaat het weer weg. Harde buik komt echt van onderuit... je baarmoeder bij vandaan... (is mij verteld)

miffy; jammer, maar misschien wel begrijpelijk. Als je wilt praten je verhaal of iets kwijt wilt; wij zijn dr voor je hoor! Maar soms is een reactie op iets niet nodig of weet iemand even geen gepaste reactie. Ik heb je stukje ook zitten lezen met "oh's en ah's" maar er ook niet op gereageerd omdat ik niet wist wat/hoe erop te reageren ;)

Neem de rust en de tijd, en probeer toch vooral ff te praten met elkaar hoe jullie het beide zien... KNUFF!!

Rustiger; had ik ook al in de gaten. Ik moet zeggen als ik slechte dag heb kan ik echt amper reageren te misselijk om te typen (moet ik overeind, lezen kan liggend op tel:p) Als het beter gaat dan ben ik er wel actiever te vinden :)

denk dat we nu ook in een fase zitten waar wat minder gebeurd, meer de "klaag modus" hihi.... maar ook daar is dit topic voor hoor:D
    En voor de gene die alleen willen lezen ipv schrijven ook prima toch?
    Dit topic/forum is niks verplichts..

Yup; de twins zijn lief voor hun mama, ik voel ze snachts nooit hihi...
    waarom bel je niet even waarom je niet al om de 3wkn mag? Dan weet je meteen het antwoord... :)

daydreamer; ik heb gelukkig nog niemand hier rondlopen. Anders had ik deze zwangerschap ook nooit vol kunnen houden hoor. Nadeel is dat ik overdag nooit in slaap val :( Maar 's morgens ben ik wakker rond 7u als vriend weg gaat en dut dan door tot h10 dan ga ik eruit:)

4. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hihi 'fijn' dat jullie het slapeloos-probleem herkennen ;)

@ Pat die schoentje bij zeeman, zijn dat die witte gympies? Hebben laatst ook een paar meegenomen, zo schattig :)

Heb net ff naar VK gebeld voor de harde buiken. Ik werk niet en hang, op een paar uitstapjes na, zowat de hele dag op de bank, dus stress/drukte lijkt het me niet (zeker niet als ik slaap).

De assistente denk dat het komt doordat de baby 's nachts drukker is en de baarmoeder daar op reageert i.c.m. met het 'plotselinge' opstaan om naar de wc te gaan. Misschien dat ik voor de zekerheid ff bij de HA laat checken voor blaasontsteking... zou het ook kunnen zijn....

Moest me geen zorgen maken zolang het niet (meer) pijn gaat doen of vaker wordt. Okeeee.....

5. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Waha BB hier merk ik het onderscheid gelukkig nog wel tussen baby en harde buik :p

Baby = auw ga daar weg en haal je voet uit m'n rib + bobbel op buik
    Harde buik = oef + waar is m'n baarmoeder heen?

Wat fijn dat jouw beebs lief voor je zijn ;) mama's kindjes hihi.
    Hoe voel je je nu?

Hmm over bellen of ik vaker mag... ik ga de 27e weer, dat zit ik nog wel uit, en dan aangeven dat ik wel vaker wil. Ben dan 30 weken zwanger, lijkt me toch wel dat ze je dan wat vaker gaan checken??

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Oke, das mooi. IK zeg steeds dat ik een harde buik heb, maar dan zijn het de twins. Heb zelf nog geen echte harde buik gevoeld!

hier gaat het nog steeds blegh!
    Weer erg misselijk en steeds maar liggen met ogen dicht. Dan blijft het vaak nog wel binnen...

**inmiddels is de hond aan het vechten met de laptop om een plaatsje op mijn buik/schoot hihi, dat word nog wat als die 2 dr zijn**

7. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Leuk idee BB in de club die linkjes bijhouden!

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ja ik vond de link van slofjes leuk, maar denk waar ga ik dat doen dat ik die niet kwijt raak... :p

Nou toen bedacht ik me dat ineens.... hopelijk kunnen we zo een mooi lijstje opbouwen:D

9. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    ik was het niet hoor van de schoentjes van zeeman;) was dat niet tinie??

10. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    voor de meiden die niet in de club kijken

Babyvergelijk.nl

staat onder andere waar de luiers en voeding in de aanbieding is:)

11. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Op meiden ik herken het slapeloze probleem zo. Pff en die kuitkramp niet te harden.:) als ik gegeten hebt krijg ik ook standaard een raar gevoel in m'n bovenbuik. Maar alles over voor een gezonde beeb.

12. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @pat goed bezig.

13. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Dank u;) je moet toch wat hè;)

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Even update van de echo,kindjes komen zo thuis dus ik lees straks even alles bij.

Echo was weer heel duidelijk.Smurfje lag nu wel met z`n koppie naar beneden en niet verstopt zoals met de 3d echo.Hij heeft het prima naar z`n zin,tja zover was ik ook wel ;) Groeien doet hij nog steeds volop,meneer is al 2 kilo.Dat was wel even schrikken,ze vertelde eigenlijk niet hoeveel voorsprong het nu was maar dat de lijn wel weer hoger boven de bovenlijn zat als voorheen.Ik vraag me af hoe het verder gaat met smurfje,na 30 weken komen de meeste baby`s pas echt aan van het vet.
    We zullen zien,gyn deed er ook niet zoveel uitspraken over.Voorlopig is het dus afwachten ;)

15. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

@trotsemams. Mijn uk woog 2wkn geleden 840gr en ze zei dat vandaag (vanavond 3D echo!) hij net over een kilo zou zitten.
    Volgens mijn app (iPhone) wegen ze met 33wkn 2kilo.

Maar ik hoorde dat 9 van de 10 keer het geschatte gewicht op echo niet blijkt te kloppen...

16. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Wow trotsemams 2kilo al!! En je moet nog ff..
    Was het nou bij jou dat je een keizersnee ging krijgen door de grote van je kindje?
    En zal dat dan ws ook eerder plaats vinden?

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Slim idee van die linkjes plaatsen in de club!! Ik ben voor :D

Pff net weer wat besteld (bij Z8 dankzij BB ;)). Was behoorlijk afgeprijsd..niiiiiiiceeee!! (ben alleen bang dat ik straks veel te veel heb *slik*. Maar als ik dan bij het topic 'show je kledingkast' kijk, dan valt het hier weer hartstikke mee gelukkig ;)

Reactie op post: ik heb dat ook vaak, dat er niet gereageerd wordt op mijn verhaal. Maar ga er vanuit dat het wel gewoon gelezen wordt en het niks persoonlijks is. Er kletsen ook zoveel meiden mee!

Harde buiken: hier alleen gehad tijdens het 'pretklussen'. Pfoeee wat kan het dan samenspannen zeg!!

Box: hij is gisteren binnen gekomen..jeeej!! Wilde hem nog niet neerzetten in de kamer, maar toen ik 's avonds thuiskwam had vriendjelief hem helemaal in elkaar gezet! Zn handen jeukten denk ik haha! En hij is moooi! Ben dik tevreden, goeie zware kwaliteit!

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oja, Yupgup vroeg gisteren waarom ik een ks krijg...
    Omdat ik een rugafwijking heb, meerdere malen daaraan geopereerd ben (schroeven in mn rug enz) en ze verder niks aan mijn rugproblemen kunnen doen. Overal zitten deuken/scheurtjes helaas. De kans is er dus dat een gewone bevalling te zwaar gaat zijn voor mijn rug dus daarom een ks. Het kan ook goed gaan maar die gok ga ik echt niet nemen, laat mn rug maar met rust!

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Slapen = nog steeds bagger hier...pff lig gewoon de hele nacht te draaien, als ik te lang op 1 zij lig, doet die hele zijkant zeer dus moet ik weer keren. Van het getrappel blijf/word ik niet echt wakker, vind ik eerder geruststellend.... maar mn lijf....aiiiii het wordt zwaar meiden...

20. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Wat betreft meekletsen. Is voor mij ook heel verschillend. Ik lees heel veel mee op mn telefoon en ipad, maar dan is hele verhalen typen gewoon niet handig.
    Zoals nu heb ik de laptop aanstaan dan is het toch makkelijk om een verhaaltje te typen.

Ik heb de voedingsbh van de kruidvat gekocht, hij is best leuk! Moet m alleen nog ff passen en ga dr vanuit dat na de bevalling ze nog groter worden...

Gewicht kleintje; is op veel sites verschillend. Op mijn tel zou onze zoon nu 900gram moeten weten, bij een andere site is het weer anders en op de app bij mn hyves ook weer...
    Bij de pretecho moet 26wkn was hij al 958gram.
    Tini welke app gebruik jij op je iphone?

Deel Deze Pagina