mei 2012 mama's DEEL III

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Gelukkig maar!!!! Anders leek het me een nare teleurstelling voor zo'n mooi moment!

2. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    meiden wat kletsen jullie veel zeg, jeetje,

vanmorgen gewerkt, toen ff thuis en daarna om 1615uur naar kerstcircus ahoy, vond m dit jaar veel leuker dan al die andere jaren. wel onderweg naar huis een harde buik, blijkbaar net iets te veel van het goede.

23e van deze maand jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuh komt kamertje binnen, hiep hoi, eindelijk weer verder.

Zo
    meiden met goede echo, super fijn nieuws om te horen.

veldmuisje van harte met je verworven baan, beter nieuws kun je niet krijgen in deze tijd he.

euhm cullen geloof ik van harte met je zoon.

euhm ludora ik ben wel benieuwd hoor, je klinkt in ieder geval super blij

euhm daro, leuk is dat weer he, al die kleine maatjes en ondertussen kijkend naar je grote zoon, ik heb dat ook regelmatig van jeetje jij was ook zo klein, waar blijft de tijd

zo en nu ga ik duiken, ben echt helemaal op

3. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Dat vond ik nou ook. :D

Hoop dat iedereen dat vond vandaag. En dat alles bij iedereen goed is gegaan. Bij mij drukte ze ook nog eens twee keer op de knop om het bed omhoog/omlaag te doen. ;)

dames lees morgen wel weer verder bij. Ga nu lekker in bed slapen, slaapt altijd beter als beneden op de bank

4. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ heitje, nee die ken ik niet geloof ik offe heeft ze donker haar met krullen geloof ik???
    Ik zit nu bij dr. Bosch. wel een aardige en goede arts alleen nogal chaotisch.

@ ludora, ben ook wel benieuwd hoor.

@ hier de hele avond al harde buiken, beetje teveel stress gehad vandaag.

Stop voor vandaag met achter de pc zitten, voel me even helemaal niet goed worden namelijk.

tot morgen maar weer.

5. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik zet t in de club, makkelijker.

Mijn naam, ja ach zou t kwaad kunnen???

Ik moet even teruglezen... Heb bb's verslag niet mee gekregen... Ik denk dat t morgen wordt, ben erg moe..

6. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    @vmb: gefeliciteerd met je echo! Hopen dat ze je maag een beetje met rust gaat laten!

@bloem18: succes morgenochtend!

@BB-tje: gefeliciteerd met je echo! Leuk verhaal over je meiden! Beide een eigen placenta, ook eigen vruchtzak of zitten ze samen in een zak?

@Pearl: gefeliciteerd met je echo! En leuk dat je een ? krijgt! ;)

@vertellen bij echo: bij onze 20-weken-echo werd ook uitgebreid verteld een aangewezen. Erg leuk. Raar dat het in het ziekenhuis zo anders lijkt te gaan!

@staie: vorige week geen enkel streepje, nu tot nu ook niet! Volgens mij heb je hiermee gewoon geluk of pech en maakt het smeren niet zoveel uit. Een vriendin van mij had gewoon pech, helemaal onder...

@gewicht: ik weeg zelf nooit. Bij de vk wordt ik ook niet gewogen. Geen idee dus hoeveel er extra bij zit nu...

@Alma: jij ook gefeliciteerd met je echo! Je had een man, hoor je niet vaak!

@Cullen: gefeliciteerd met jullie zoon / echo!

Jeetje, wat waren er veel echo's vandaag!!!

@Nyncke: jeetje, nog een! Jij ook gefeliciteerd. Gelukkig namen ze wel de tijd ondanks dat ze laat waren. Wel balen als je daar dan zelf zo vroeg zit, ha ha! En veel uitleg, kan dus wel in een ziekenhuis....

@Ludora, ha ha, nog een echo! Jij natuurlijk ook gefeliciteerd. Wat heerlijk toch, dat het tot nu toe zo goed gaat met de mei-beeps! 't Zou nu wel grappig zijn als jouw schoonmoeder (stiekem) je berichtje leest waarin je haar nieuwsgierig noemt, ha ha!

@Miekr: rustig aan. Stress is niet goed voor de beep!

EGO: vanmiddag dus toch nog een extra geslachtbepalingsecho gedaan omdat gisteren de 20-weken-echo geen uitsluitsel gaf: En ja, het is toch echt een meisje! Deze mevrouw twijfelde eigenlijk niet. Beep lag vandaag ook hoger dan gisteren, kwam door mijn goed gevulde blaas. Jee, wat moest ik nodig, maar heb het opgehouden tot na de echo....
    Ik vind het zoooooooooo leuk. Hebben we straks naast ons enorme lieve schetige mannetje ook nog zo'n lief poppetje van een meisje! Heb ook meteen wat kleertjes gekocht, leuk!

Verder heb ik al 2 neefjes en mijn man heeft 1 neefje. Dus nu eindelijk een kleindochter voor mijn ouders/schoonmoeder. Toch leuk!

En van mijn vriendinnen van de basisschool en/of middelbare school hebben er 4 inmiddels kindjes. Dat zijn 4 jongens en 1 meisje. Met ons eigen zoontje erbij dus 5 om 1. Dus wel weer eens tijd voor een meisje!
    (In juli 2012 komt er nog een verrassing bij van een van mijn vriendinnen. Dus dan 8 kindjes met 5 vriendinnen. Gezellig!)

Toevallig hebben mijn 2 volleybalvriendinnen wel allebei een meisje. Waarvan er eentje in juni 2012 de 2e beep krijgt, spannend!

Ja, beeps all over the place in mijn omgeving!

Vanavond eens vroeg naar bed. Nou ja, voor mijn doen is dit vroeg. Weltrusten, ik ga lekker dromen over mijn meisje!

Klus

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    hier denk ik dat dat mijn vriend zijn moeders een jongetje leuker hadden gevonden, die hebben net een kleindochter en wij zijn de enigste die ze een stamhouder kunnen geven
    maaar misschien ooit in de toekomst en anders pech
    ik vind het alle2 leuk!!

8. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    @marja getsie dat is schrikken idd!! blijven vervelende dingen :(

@miekr je hoeft niet te bellen hier preventie assistente (soort mondhygieniste) poetsen met een ZACHTE tandenborstel (bijv meridol en sensodyne) en tandpasta voor gevielige tanden bijv. sensodyne meridol of zendium sensitive.. na het poetsen nog een rondje poetsen en dan alleen het tandvlees... als het ware gewoon ''aaien'' echt heel zachtjes en elke dag goed stokeren (houten stokers) beste is jordan normaal want die van oral b is uit de handel gehaald

9. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Voor de nieuwsgierig aangelegde mei-mamma's....
    Ik geef mezelf bloot in de club, niet letterlijk natuurlijk, maar heb er wat kiekjes ingezet van mij + ons mannetje....

En ik zou nog een adresje / voorbeeldsite opzoeken voor iemand die wellicht geïnteresseerd was in een individuele cursus, ik geloof voor Ilonka? Komt ie: Rosemarie Vismans - Zwangerschaps begeleiding tijdens en rondom de zwangerschap. En dan de link 'zwangerschapsbegeleiding'.
    Een vriendin van mij deed iets soortgelijks, ook in Zuid-Holland, maar die mevrouw heeft volgens mij geen site...

Zo, nu is Klusser echt klaar en gaat Klusser echt naar bed!

Bah, einde vakantie nadert...

10. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    super bedankt voor de link ;)

11. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Ieieieiei zo richting de echo!!!
    daarna even de stad in dus vanmiddag pas verslag.
    Nog meer echo's vandaag?

12. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Succes en veel plezier bloem!!

13. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo, weer heerlijk uitgeslapen, de kids werden pas om 8.30 wakker. Denk dat die weer hard moeten wennen maandag ;)

Zometeen even rustig aan aankleden en over 2 uurtjes mijn lief wakker maken, vanmiddag gaan we behang kijken voor het kamertje van Finn en het kamertje van de beeb (en nog een stukje in de gang wat er niet uitziet ;))

14. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Goh ik was jullie even kwijt. Was vergeten dat er al een deel drie aangemaakt was. Ik vond het al zo raar dat er sinds 3 januari niks meer geschreven was hihi. Dat word zo gewoon 34 pagina,s bij lezen:$:p

15. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    bloem veel plezier bij de echo!!

gister beetje gezeik gehad met mn lief.. :( gelukkig was het eigenlijk de zelfde aaf alweer goed.. ten minste voor mijn gevoel nog niet helemaal.. kleine wist me op te vrolijken want die hield een disco in mn buik.. jeetje wat was hij druk!! wel leuk :D
    en vanochtend gaf mn lover aan dat hij gister gewoon de hele dag al chago was en het niet door mij kwam..
    dus voel me nu alweer prettiger :)

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Bloem, veel plezier en succes bij je echo! :D

Pris, fijn he dat wij vrouwen het ons altijd zo aantrekken. Gelukkig heeft hij zn gedrag wel even verklaard.

Hier net terug van de 20 weken echo :D
    Had wel echt een strenge echoscopiste (hoe zeg je dat) zeg...maar dat is niet het belangrijkste. Met de kleine is alles goed. Alles zag er prima uit. Vond het superinteressant om zo mee te kunnen kijken naar alle organen, het hart met al zijn kleppen/kamers enz. Ruggengraatje vind ik toch ook wel heel bijzonder om te zien. Hij weegt op het moment 450gr volgens de meting. :D

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    whahhaha daar had ze bij jou dan van geleerd want dat gebeurde bij mij niet! ;)

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    MiekR; voel je je al wat beter?

klusser; het is overduidelijk een 2eiige 2ling en alles zit 2x inbegrepen hihi. Maar dat wisten we eink al wel een beetje omdat we 2 eitjes hadden met de IUI-behandeling.

In het ziekenhuis gaat het dus niet (altijd) anders want bij mij was het ook in het zh en daar werd echt alles verteld en uitgelegd enz.
    Beetje pech heeft ze denk gehad met de persoon die het deed ofzo?
    (oh je had al gelezen dat in het zh wel ook goed kan gaan, hahah door nyncke liepen wij ook een half uur uit:$:p)

JAAA je krijgt een meid.... ooh lijkt me geweldig een jongen en daarna een meid:D Geniet ervan en shopze;) Wel showen he hihi...

miffy; is bij ons ook zo(vriend enigste stamhouder), maar de ouders zeggen dat ze dat zo niet zien alleen de oma wel hoor... ik heb 2 mannetjes in me buik roept ze steeds... oohwjeeee als dat straks misschien niet zo blijkt hihihi... Hier komt er denk ik geen 3e bij hoor... denk niet dat ik het nog eens aan kan me zo voelen...:)

bloem; veel plezier met de echo meid!!

ladytijger; nou succes hahaha!

Hier; nog niet misselijk.... toeval of de lolly's we zullen het nooit zeker weten maar wel ff fijn. Ik hou me wel rustig vandaag alleen vanmiddag ff de was wegwerken (vouwen en in kast) en ik wil de keuken van buiten kant ff soppen snel...

uwv gebeld, ik zei dat het nog steeds niet super ging. "oke, dan noteer ik dat en bel ik je net voor je 28ste week op 1maart even terug over je verlof enz. tot ziens" ;) Nou als dat alles was hihi...
    ik zal dus waars. niet meer werken voor augutsus 2012 :(

19. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Skaya: gefeliciteerd!
    Wow, 450 gram. Best flink of niet?! Zei ze daar iets over?

Ons meisje is nog veel lichter nu! (19w3d echo). Verwacht ook geen groot kindje te krijgen. Jop was 2865 ofzo en mijn man en ik wogen beide ook 28xx bij geboorte, alhoewel je dat nu niet meer zou zeggen als je mijn man ziet....
    Ons beepje loopt op enkele onderdelen ook 2 dagen achter op de termijn, behalve op 't hoofd, ha ha!

Deel Deze Pagina