Ha ha ha Er was bet een donkere dame die bij elk prikje gek werd en de baby plopte ze er zo uit. Heel bizar.
Oja die donkere vrouw die zo bang was van elke prik. het was wel geloof ik haar 4e of 5e kindje. En ze wou zo graag een dochter, maar ze kreeg weer een zoon.
Hier staat ie ook veel op die zender, geweldig! Ik ga nog even genieten van een baby die wakker is en dan hopelijk lekker naar dromelsnd... Slaap lekker allemaal xx
wat betreft bv avond ik ben alleen geweest maar mijn vriend was ziek en als hij niet ziek was had hij voor zijn werk in het buitenland gezeten. maar de meesten nemen op zo'n avond de partner mee! bij mij was de avond trouwens gratis, werd in het ziekenhuis gegeven! binnenkort is er nog een die wordt georganiseerd vanuit de kraamzorg en ook deze is gratis! ik heb nog steeds geen kraampakket gehad van mijn verzekering. zijn er meer die bij menzis zijn verzekerd en nog niets hebben gehad?
@Heitje Leuk Keezen! Doe het regelmatig. Mijn mams doet het elke week met vriendinnen. Er worden hier in de buurt ook veel wedstrijden gehouden. Is vooral bekend in West Friesland geloof ik. @Bloem Leuk zeg, die voorbereidingen voor je bruiloft! Ik ben ook af en toe wat aan het bekijken. (Moet alleen nog gevraagd worden) Hoop voor je dat de ringen er snel zijn! @Bevallingsverhalen uit USA Ik zet altijd het geluid wat zachter en kijk het zonder mijn vriend. Wat een drama zeg, volgens mij kán ik niet eens zo gillen. Maar wel vermakelijk om te kijken! @Bv avond Ja, wil ik ook nog wel heen, maar zo lang zitten op van die houten stoeltjes.. Even kijken bij welke organisatie ze de lekkerste stoelen hebben
Ik vind juist bij One born every minute dat die vrouwen zo relaxed zijn tot ze moeten persen... waarschijnlijk vanwege de ruggenprik. Maar ze liggen er echt nog hartstikke rustig bij als ze 10 cm ontsluiting hebben, zijn gewoon nog aanspreekbaar enzo. Dat was bij mij echt niet zo! En ook het persen lijkt altijd zo makkelijk.. en je ziet niets van hoe het echt gaat (knip, placenta, bloedverlies, etc). Echt Amerikaans. Maar daarom niet minder vermakelijk hoor, ik heb gisteravond ook weer gekeken. Was ook niks anders op tv.
Mogguh meiden! Hier lijkt het er op dat de kleine pas wakker wordt als ik wakker wordt/net ben... 's Nachts heb ik steeds zo'n dorst... Ik drink bijna een liter weg vlak voor ik ga slapen tot ik aan mijn ontbijt begin. Hebben meer meiden dat? Komt misschien ook omdat ik dat met dansen ook had (gewoon veel vocht nodig) maar nu ik niet werk dacht ik dat het wel minder zou zijn. Overdag heb ik er trouwens geen last van.
@ Nijntje.. Als ik jou was zou ik t wel aankaarten bij de vk. Het kan namelijk bij zwangerschapssuiker horen.
Nou ja zeg.. Ligt dit topic ineens uit mn abbo's dus kreeg geen notificaties meer.. En t leek me stug dat hier niets meer gezegd werd.. Ff terug lezen zo.. Zit nu op mn telefoon werkt irri
@nijntje ik heb ook altijd dorst hoor!! Vooral als ik inderdaad de hele nacht heb geslapen dan heb ik sochtends dorst voor drie haha Liefss
queenmeisje: de cursus was in tiel maar als ik zou moeten bevallen in het ziekenhuis ga ik naar nijmegen! nijntje: ook ik drink heel veel vooral overdags maar s'nachts wordt ik ook vaak wakker omdat ik dorst heb en drink dan ook nog een glas water! bij mij hebbdn ze bij de ha 3 weken geleden nog bloed geprikt en toen was alles goed! over 3 weken prikken ze ook weer bij de vk! afgelopen week nog een gesprek gehad met mijn baas en afgesproken dat ik iets later ga beginnen en iets eerder naar huis ga zodat ik het tot mijn verlof vol ga houden ongeveer 7 uurtjes per dag toch weer 2 uurtjes minder per dag! m
fijn dat ik niet de enige ben met dorst in de nacht Voor suiker ben ik niet zo bang. Overdag is het ook anders dan 's nachts en verder heb ik geen klachten die bij suiker horen. Vandaag gaan we lekker klussen aan de babykamer. Met mijn sm ga ik schilderen als mijn kerel het bed vertimmert.... Eindelijk een beetje vooruitgang in het klussen...
nijntje: veel plezier!! hier: wiehoe er zit vooruitgang in!! begin van de muurschildering zit er op.. (check foto album ) ben er helemaal gelukkig mee!! morgen maken we het verder af