10 weken vliegen vast om Mezelf een beetje peptalk geven haha Doetie en Loesje,bliep bliep wie zijn jullie???
Gheghe ben de boel hier aan het bevuilen geloof ik, ach des te eerder zitten we in deel4 jeetje gaan hard
Pff jaa meiden nog maar 13 weken!! Kan niet wachten op me kereltje gisteraaf weer een vriendin bevallen donderdag aaf ook al een vriendin allebei een meid en gezond!! Super leuk al die zwangere maar wordt zelf er ongeduldig van omdat hun al zover zijn en wij (ik dan) nog niet alles is wel al af vandaag de laatste lijstjes ophangen en de plankjes en dan is t echt wachten!!! Nog 7 weken werken!! Dinsdag naar me verloskundige en dan maandag (erop)eindelijk 3d echo!!! Cant wait!! Schoonmoeders heeft al kraamcadeaus gemaakt!!! Zoo liefff Kaartje zijn wel al uit kunnen alleen niet vooraf klaar zetten op die site!! Irritant en dan nog ff adressen verzamelen haha lol en geboortebord gaan wij van pooh aan de deur hangen!! Met zn naam erop!! Zo mijn ego modus is weer uit!! Meiden hoe herkennen jullie de eerste tekenen van bi??? Ben benieuwd!!! Liefssss
ben daar zo huiverig mee met roepen dat ie nu wel mag komen.. die kennis riep dat ook en anderhalve week later was hij er.. maar niet meer in leven.. blegh dus uk blijf zitten waar je zit!! nog 13 weken!! hier ook nog niet alles af hoor.. muurschildering moet nog.. stroom aanleggen.. zeil er in.. en dan de meubeltjes.. hoop het wel volgende week af te hebben hoor!! hihi nichtjes van 5 was net tegen mn buik aan het duwen.. zo schattig dat kleine handje zachtjes tegen mn buik duwend om te kijken of de kleine wakker werd.. en hij reageerde ook nog dus zij helemaal in de 7e hemel haha
Nee hoop ook niet dat hij nu al komt maar dan lijken de 13 weken zo ver weg als hun hun wondertje al hebben wil ook t liefst mijn zwangerschap uitlopen!! En dan desnoods nog te lang lopen ( zeg ik nu haha) maar de kleine man hoeft pas te komen als hij er klaar voor is en rond me uitgerekende datum!! Dat is nog een hoop priscilla maar je heb nog eventjes!! Nee ik was al heel snel klaar met kamertje alleen wilde nog niks ophangen totdat ik alles had dus vandaag bij gamma nog twee planken gehaald en nu heb ik echt alles!! Hihi liefssss
Ook schattig met je nichtje!! Mijn uk reageer alleen op mij en me vriend en als me hondjes blaffen of op me buik liggen met hun Hoofd dan gaatie schoppen dat ze weg moeten haha
haha ja ik snap je wel hoor en wat grappig van de reactie van jullie uk op de honden!! haha die van ons reageerd nog niets heel erg op de honden of katten.. had trouwens een onwijs gaaf filmpje gemaakt van mn bewegende buik.. met mn telefoon en op fb gezet maar heb geen idee hoe ik m van facebook af kan halen zodat ik hem in de club kan plaatsen...
Ja lief is dat alleen me honden vonden t int begin wel eng haha zon schop ineens lol Fb heb ik niet wel hyves maar hoe dat werkt geen idee ben niet zo snugger daarin Filme is nog niet gelukt hij heb er op dat moment geen zin in en zodra me te telefoon weg is gaatie tekeer!! Haha nu al eigewijs Ja wie zal dat dn zijn!! Irritant!!
bij mij waren de tekenen van Bekkeninstabiliteit Elke keer pijn in schaambotje, net of er iemand ertegen getrapt heeft, pijn bij lopen in mijn gewrichtje bij stuitje. startpijn bij lopen moeilijk omhoogkomen na bukken steken in gewrichtje bij tillen Een kenmerk van BI is plat liggen op je rug met je knieen gebogen en dan 1 been plat leggen en die gestrekt omhoog proberen te krijgen, doet dit pijn dan is het bi doet het geen pijn dan is het geen BI. Bij mij doet het rechts weinig pijn en lukt het nog mijn been omhoog te krijgen, maar links daarentegen doet echt gewoon pijn zodra ik mijn been omhoog probeer te krijgen. Moet wel zegggen, nu ik volledig thuis zit en mezelf echt in acht houd dat de klachten minder pijnlijk zijn. Tot ik ergens in mijn bol krijg om aktief te worden tsja dan wordt ik weer afgestraft.
hebben jullie t ook zo warm? ik zweet me rot.. ff 2 trappen op en het zweet breekt me uit.. plak aan alle kanten