mei 2012 mama's DEEL III

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Cullen: Dat gaat niet lekker zeg. Veel sterkte.Denken ze aan blaasontsteking of eiwitten in urine?
    Jouw kindje loopt dus voor? Ik hoor het morgen.Jij bent toen toch ook op suiker getest?

Zit me trouwens af te vragen hoe groot de kans is dat je bij GTT rond 25 week goede waarden hebt, en dat het later in zwangerschap alsnog diabetes wordt....

2. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ik breek even snel in.. Ik las de ijsjes van de Mac..
    De mc flurry stroopwafel is echt super. Smaakt echt precies als een echte stroopwafel. Goed te doen dus:)

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @yupgup
    ik ga vrijdag pas naar de beurs dus ik ga jullie niet zien
    en ik ben niet op school omdat ik vanochtend heeeeeeeeeeel erg ziek was :(
    heb zo ontzettend veel overgegeven dat ik nog steeds beetje slapjes bent, probeer nu mijn ontbijtdrink binnen te houden

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @cullen
    wat vervelend dat je nu toch moest stoppen met werken :(

5. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Ha Child dank je wel.
    In eerste instantie hadden ze het over een kuur en na overleg met de arts toch afgesproken dat ik nogmaal urine inleveren. Ik dacht zelf aan een blaastonsteking maar wat er gevonden is weet ik niet.
    Ik ben idd op suiker getest en vroeg mij gelijk hetzelfde als jou af. Ik was gelijk angstig van zou het goed zijn:( Maar de gyn zei dat ik geen nieuwe suikertest hoef te doen. Ik heb nadrukkelijk gevraagd of de grootte kan duiden op suiker maar ze zei dat het kindje dan flink groter had moeten zijn. Jij mag morgen? Succes! Het is wel heel leuk om al een bol kindje te zien ipv dat skeletachtige:D

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Cullen, heh bah meid!!! Doe het rustig aan en denk aan jezelf. Goed om dan maar niet naar de beurs te gaan!!

Miffy, poehhhh flinke buikgriep ofzo?! Blijf maar lekker in bed of op de bank! Beterschap!!

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ik weet het niet, gewoon flink misselijk!!
    eigenlijk net zo misselijk als in het begin van de zwangerschap :(
    hopelijk is het maar 1 dagje want ik moet en zal naar de HHB en 9MB
    en ik lig nu op de bank was te vouwen;)

8. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    De buikgriep heerst wel dames.

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaa griep heerst idd...daarom zei ik het ook.

Miffy, wel knap dat jij liggend was kan vouwen!! Moet ik ook eens proberen :p

10. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    ha meiden,
    net de groei-echo gehad, de kleine loopt ietsje voor op het gemiddelde, maar niet té. Ook lag de uk in een 'onmogelijke' positie! Duurde even voor we door hadden hoe de kleine lag, maar jeej, wat was dat genieten zeg! Toen ze het gezichtje liet zien lag de kleine te smakken, tongetje uitsteken...toen had ik het niet meer... (en nu ook even niet:)) Ik ben flieft!!!!!!

Fijn dat je je beter voelt BB! Houwe zo!
    Voor de zieken onder ons, beterschap en doe rustig aan!!!

11. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    naja half liggen/half zitten
    lig echt vaag op de bank nu geloof ik
    laptop aan de ene kant op de leuning was aan de andere kant....

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    klinkt als een geniet momentje!!
    leuk!!!

13. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Haha Skaya, zat toevallig net te denken *ohja, wij moeten ook nog wat eten tegen die tijd*
    Zal je foto nog ff bestuderen, misschien kom ik je nog tegen haha. Ik neem denk ik een rood rolkoffertje mee, schaam me nergens meer voor ;) Heb me afgelopen jaren rotgezeuld met blikken soep e.d. en dat gaat hem echt niet meer worden dit jaar! De pampers gaan dus ook in de koffer.

Essie, ja hier zijn ze later nog geweest. Nee, hier kostte het niks, denk ook omdat ze wat kapotte dingen kwamen vervangen. Maar verwacht anders ook niet van de babydump dat ze geld vragen hoor, zijn best klantvriendelijk.

Haha Elies en Skaya ik neem ook mijn moeder mee. Misschien kunnen we de oma’s ergens een half uurtje dumpen ;) (geintje!). Mijn moeder weet het ook nog niet hoor, maar die hoort het wel. Kunnen ook met z’n allen ff wat drinken? Hoeft niet lang te duren, maar ben wel benieuwd naar de gezichten - en buiken.

Oei Miffy, beterschap! Hopen dat je vrijdag beter bent dan!

Cullen, goed dat je urine hebt laten testen!

Aaaahhwww Nijntje…. *ziet smakkende baby voor zich* oef ik wil ook nog een echo… :D

Vanmorgen voelde ik een druk op mijn ribben die ik wel vaker heb, dan zit er wat vast en dat moet ff knakken (ja sorry haha). Dus ik duwen, denk he?? Mijn ribben lopen verder door! Ik duwen, prikken, toen wilde ik die rib vastpakken… Lukte niet... Kreeg ik een schop van de ‘extra rib’. Was ’t dus een voetje. Ooops :) Arm kind! :D

Ik ga douchen, heb nog he-le-maal niks gedaan vandaag. Behalve m'n zoon mishandelen dan. Hij pakt me sindsdien al terug, dus geloof dat het wel goed zit met hem. ;)

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Weer even een reactie van mijn kant:

Aldi-doekjes: helaas geen Aldi in de buurt, wel een Lidl. Zullen die hetzelfde zijn?

Pat: hoe gaat het nu met de krampen? Helemaal over?
    Jij je kraampakket dus al binnen! Ik was ook verzekerd bij CZ maar ben overgestapt naar Ohra... Leuk die knuffel! Heb hier dat echolijstje met echo nog staan van Zetje ;)
    Arghh en ruzie met je man...ik zou hem alleen heen sturen! Hij spreekt dat toch zonder overleg met jou af?

Mamajolanda: ahh jij ook naar de VK geweest gisteren! Fijn dat alles goed is! En ook al zo'n mooie bloeddruk! Hier ook beebje al met hoofdje naar beneden :)

Huggies: hoor ik juist alleen maar slechte verhalen over? Maar goed, ze zijn nog steeds op de markt dus zullen sommigen er toch tevreden over zijn? Zoals jij Pat?

Daro: hier heb ik gisteren bij de VK een receptje gekregen: Antagel. Helpt tegen maagzuur! Tenminste, ik ben het nog aan het uittesten ;)

Positiejas: ik loop nu in een megawarme positiejas! En buiten is het helemaal niet meer zo koud haha!

Geboortebedankjes: weet niet zo goed waar dat voor is? Heb dat nog nooit bij iemand gezien? Is dat om de kraamvisite te bedanken voor hun komst?

Yupgup: haha inbakeren door erop te gaan liggen, klinkt wel logisch ja
    En, heb je nog een pizza salami gegeten? Haha ik herken het wel hoor, opeens trek in gekke dingen. En bedenk me dan ook: he? Dat lust ik helemaal niet?
    Gekke gedachte ja...dat we straks gewoon zelf een baby hebben om voor te zorgen!

Skaya: hier ook een hikkende beeb...vind het wel schattig!
    En wat leuk dat je in Istanbul bent geweest! Lekker met zn tweetjes? Wel balen hoor van die blaasontsteking! Beterschap daarmee!

BB: die harde plek bovenin heb ik ook! Probeer telkens te voelen wat het is...billen? Been? Ik duw er ook gewoon op hoor, beeb zal daar toch geen last van hebben lijkt mij?

Elies: zo, lekker subtiel ja van je collega!
    Ik zit ook bij Ohra en ook nog niks gehad...zal niet lang meer duren denk ik!

BB: super dat je je zo lekker voelt, houden zo!! Geniet ervan!

Nijntje: waaahh 30 weken! Woeiii!! Je bent de eerste! En wat
    leuk dat je zo'n fijne groeiecho had!

Scheren: heb nu met een spiegeltje erbij gedaan onder de
    douche, wel een geklungel want moet steeds het beslagen spiegeltje afspoelen...ach als het maar een beetje bijgewerkt is toch, heb toch niet zoveel haargroei van mezelf. En als het niet meer lukt haal ik gewoon alles weg.

Elmo: goed dat je je urine hebt laten testen, maar hoop dat er niks aan het handje is!

Essie: Gefeliciteerd met je man!

Cullen: aii vervelend meid, beterschap en doe rustig aan!
    Balen he als je niet meer zoveel kan...vind het zelf ook superjammer dat ik niet naar de 9-maandenbeurs kan :(
    En helemaal gestopt met werken dus, hoop dat je dat goed kunt accepteren voor jezelf?

Mac: ahhh meiden nu krijg ik ook trek in een mcFlurry!!! Gelukkig is het te ver om heen te fietsen ;)

Miffy: beterschap!

Iemand nog iets van Viev gehoord? Heb haar al ff niet voorbij zien komen??

Jeeeeeeh nog 5 uurtjes wachten en dan 3D-time!!!

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Yupgup hahahaha laat je kind is met rust joh hahaha :p!!
    Ik zal het rode koffertje in de gaten houden!!! En anders gewoon 12uur in de vreethal :p haha.
    Ik heb mn man mee als koffer, die mag alles dragen :p

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Nijntjee, aaahwwwwww wat super leukkkk!!!

Bij ons doen ze niet standaard een groeiecho...ik ga zo bloedprikken en ga er een missie van maken!! Want ik wil natuurlijk OOK!!

17. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Zow, heb alles gelezen maar er is niks blijven hangen, sorry!!

En ja geboortebedankjes is om mensen te bedanken voor hun komst. Maar is gewoon iets wat wij leuk vinden. Hebben we ook met ons trouwen gedaan.

En ik had weer een domme actie bij de Kruidvat..
    Had de laatste doos met billendoekjes (joepie) Maar de Kruidvat luiers waren op, die ik wou. Dus ik maar 2 pakken Pampers meegenomen naar de kassa. Dus ik vroeg of ze wist of de Kruidvat luiers nog binnen kwamen deze week voor de actie. Ging ze het een collega vragen. Sta ondertussen af te rekenen. Komt die collega terug met 3 pakken voor me bij de andere kassa.. Haha.. o uh.. Nja nu heb ik zeker ff genoeg!! 2 pakken pampers 2e maat en 3 pakken Kruidvat 2e maat hahaa
    Mijn man kon er wel om lachen. Echt weer een actie van mij! Niet duidelijk genoeg geweest dus.

Had gisteren een online afspraak gemaakt bij de kapper. Kom ik daar aan is er iets niet goed gegaan helaas. Dus nu mag ik morgen.
    Dus ik denk, ff langs de drukker om boeken terug te brengen en nieuwe te halen. Gesloten.. right!
    Dan maar met de hond ff weg. Is in de buurt een groot losloopveld, maar te ver lopen. Nja ok, dan ff met de auto. Geen probleem. Heerlijk gewandeld, terug naar huis.. modderpoten en geen handdoek ofzo bij.. Dus nu is de achterbank vies! Nou maar hopen dat mijn man het nog niet ziet, zodat ik morgen de auto ff kan schoonmaken hahaaa
    Nu ff wachten tot mijn man thuis is, dan ff samen wat boodschappen doen.

Morgen controle bij de VK en bloedprikken voor rhesus c.

Vanavond lekker rustig aan dus!

18. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    nou ruzie is alweer voorbij, al zegt mijn innerlijke gevoel dat van niet.

Ik weet niet of ik huggies nu ook goed vind?? Dat mag ik na 9,5 jaar weer opnieuw uit gaan vinden:)

Kraamzorg heeft ook gebeld, en die komen pas 3 april langs? laat he. Toen ze vroeg van werk je nog en ik zei nee ik zit al poosje thuis ivm bekkeninstabilieteit zei ze ineens van o dat moet ik even opschrijven. Waarom is dit eigenlijk, ben dit vergeten te vragen??

3Decho gehad, dametje werkte half mee, helaas geen recht toe recht aan gezichtje maar van de zijkant. Ik probeer via mail foto's binnen te halen maar de email werkt lekker tegen:(O en het is echt een meisje:D want dat zagen we wel in 3D recht toe recht aan :DDus ik kan met gerust hart kleertjes aantrekken

19. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Oh wat leuk ook een Marokkaanse man! Gaan jullie zelf in Marokko het geboortefeest geven? Bij onze oudste hebben m'n schoonouders het gegeven (mede door ons betaald) en ik denk dat dat nu ook weer zo zal zijn.. eer dat we daarheen gaan zal het wel september of oktober worden denk ik..

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    cullen; bah wat vervelend dat je zo in gevecht zit met jezelf! Heb je al fysio of iets geprobeerd? En dan ook nog een spannende urine uitslag.... Sterkte!

miffy; he bah! hopelijk kun je het nu binnen houden meid! Vanille vla of droge biscuitjes helpe vaak goed!

buikgriep; heel veel hebben er indd last van. Ik moet wel lachen want iedereen die het gehad heeft in mijn omgeving zegt ineens zoveel respect voor mij te hebben.... hun zeuren al bij 1paar dagen en ik heb dat al vanaf de 5e week... dusssuh 22 weken nu. (wel fijn dat ze me daardoor beter gaan begrijpen hihi)

nijntje; wat heerlijk om te lezen :D
    Word zelf bijna verliefd ervan hahaha...

heitje; hahaha ik zie je al helemaal staan met spiegeltje dat beslaat:D:cool: &indd dat porren wordenn ze hard van;)
    Veel plezier bij de 3D echo meid!!!

Viev indd al ff niet meer gezien, zelfde als nyncke?????

Mac; zit hier nog geen 5min rijden vandaan hihi... toch gaan we dr maar 1x in de maand heen. In zomer wel regelmatig ijsje halen:D

kraamzorg; hier belde ze gister. Ze komen 7maart langs:D:D
    (of had ik dat al gezegd hihi;))

Deel Deze Pagina