@incontinentie: hier ook bekend hoor. Of had ik dat al een keer gepost?l @miekr: nee sorry daar heb ik geen last van. Sorry. @hier vanmiddag Ky naar bed gedaan (en gelukkig ging ze slapen) en zelf even op de bank gaan liggen. Wat was ik moe. verder weet ik het niet meer.
Ik weet helemaal niks van gewicht of lengte. Heeft ze niet gemeten. Mijn man vroeg er wel om maar dat ging niet omdat ons kindje dubbel lag. Dus dat wordt afwachten. Tot nu toe ga ik elke maand naar gynaecoloog. Ik weet niet of het dan anders wordt. Dat hoor ik dan wel in feb als ik weer moet. Nu ga ik lekker patat halen want heb trek en ik ben erg moe van het werken dus ik ga lekker vroeg naar bed toe vanavond, want mag morgen en overmorgen weer werken.
Hallo allemaal Ff ego bn zoo blij morgen onze kinderwagen combi mt maxicosi en regenhoezen en me badset ophalen bij babydump hihi kan niet wachten!!! En fbto gebeld ook voor ons wordt de 3d echo tot 100 euro vergoed!! Dus dat scheelt weer hihi!! Me winnie the pooh lamp is ook binnen voor de babykamer!! Gaat nu echt wat worden!! Sorryy ego uit!! Liefsss!!
doetie klets maar gezellig (weer) mee met onze kletskoppen @ALL: plaats zo de 20wkn buikfoto in buiktopic....!
@Skaya en bloem Gefeliciteerd met de goede echo's. @Miekr, beterschap voor je ventje. @BB, dat is idd actief voor jou doen he. Lekker rustig doen de rest van de dag. @Doetie, gefeliciteerd met de goede echo en leuk ook een zoon.
Skaya en bloem wat fijn dat jullie echo's goed waren!! hier..... lekker schoongemaakt vandaag alles weer fris en fruitig in huis, altijd heerlijk me vriend even bezig geweest in de tuin, alle bende van de storm opgeruimd enz net boodschapjes gedaan, vraagt 1 van mijn ex-collega's: ik hoorde dat je zwanger bent, waar is je buik?? je lijkt wel afgevallen joh..... denk pfffff dat heb ik weer
Mamajolanda, leuk he als je spullen op mag halen! En 100 euro vergoeding voor 3d is wel heel erg mooi meegenomen. Ik doe toch iets niet goed denk ik. Miffy dat is natuurlijk ook niet leuk, we zitten nu allemaal echt wel om het moment dat we willen stralen met onze buiken en de hele wereld mag het zien!. Ze vinden mij ook afgevallen hoor, in mn gezicht vooral. Weeg ook nog steeds iets minder dan mn start gewicht. Ik heb trouwens ook nog kleren gekocht voor ons trouwfeestje. Wil ik even met jullie delen!
@bloem ik zit ook nog bijna een kilo onder startgewicht, maar begon net het idee te krijgen dat mijn buik echt groeide, dat het echt zichtbaar word, en dan krijg je zoiets...... maar ja komt vanzelf wel en de baby is gezond dat is het belangerijkst en leuke kleren!!! erg mooi!!
Leuk bloem! Wanneer is jullie trouwfeestje? Hier erg blij met het bericht dat gewicht bij 20-wekenecho x 10 overeen kan komen met geboortegewicht... Ben nl best bang voor een 10-ponder ofzo, omdat onze beeb ook al zo voorliep bij alle echo's. Qua lengte dan. Maar zijn gewicht was met 20 wk 339 dus 3400 g lijkt me erg mooi geboortegewicht! Druk geweest vandaag, stofjes gekocht op de markt. En bij leen bakker een kleedje voor op de babykamer. Maar twijfel over de kleur... Vind em wel erg fel! Ik kom trouwens wel heel snel aan de laatste tijd! Nu nog maar een halve kilo onder startgewicht. Ohjeeeeee
Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat het vertienvoudigen van het gewicht niks zegt. Dan had ik twee minimaal 8, bijna 9 ponders moeten hebben, terwijl ze net 6 en 6,5 pond waren. Dat kan ik dus met zekerheid ontkrachten! Oh dames, ik voel me zo beroerd, nu iets beter, vanmiddag was het echt prut, net gewoon even 10 minuutjes op de bank liggen slapen terwijl de kids lief speelden. Ik heb echt het gevoel alsof mijn hele maag aan het omdraaien is, maar spugen hoef ik niet. Erg vervelend. Vanmiddag hebben we behang uitgekozen voor de babykamer en voor de kamer van Finn, we moeten het nog kopen allemaal (althans, heb voor de beeb van allebei 1 rol thuis liggen), maar we zijn er iig wel uit!
hey meiden nou wel meegelezen maar niet de energie gehad om bij te lezen.... Ben nog steeds aan het wachten op al die energie die we nu zouden moeten krijgen !!! iemand al ontvangen ???? nou hier erg veel last van maagzuur en natuurlijk geen rennies in huis net maar even gaan halen, verder een chagrijnige vriend door het huis heen hobbelen pffff en o ja mn winterjas was gekomen maar te klein dus morgen komt een maat groter... nou verder zag ik mooie trouwkleren voorbij komen ! en veel verhalen over goeie echos ! fijn dat alles zo goed gaat overal nou mag t weekend ook werken dus lekker op tijd naar bedje straks zaterdag nog een verjaardag en zondag een kraamfeest dus druk genoeg
@Bloem, mooie kleren @Miffy, aah niks van aanstrekken je meisje is lekker gezond @Dribbel, leuk nieuw behang. Beterschap. @Yupgup, ook lekker bezig. @Gewicht baby, hier was het geloof ik ook 340. Ik krijg met 30 weken een groei-echo, jullie ook??
Bloem wat een leuk setje!!!!!!!!!! Pas je dat dadelijk in feb nog (26ste??) Fijn dat het nog een meid is!!! Trotsemams wat fijn dat je bloeddruk goed is!!! Netjes... Had ik veldmuisje al gefeliciteerd met nieuwe baan?? AAAAH ik ben een zeef, ik weet het niet meer... Best lastig zeg... Misschien kan ik het vanaf volgende week beter bijhouden, ik hoor morgen of ik maandag nog een baan heb. En dat zou zeer onwaarschijnlijk zijn al dat wel zo zou zijn. Dus het is even de vraag hoe lang ik nu nog werk. Kijk er niet naar uit om nu al thuis te zitten.... Maar goed, ik zit nog steeds op een wolk, dus t gaat een beetje langs me heen allemaal!! Oh ja als schonemams zou lezen dat ik haar nieuwschierig noem, dan zeg ik er nu ook bij dat ze eigenwijs is Maar ze is een grote kleine lieverd. Ze zou het overigens dan per ongeluk lezen hoor. Tis geen stalking dan... Thanx voor de lieve berichtjes!!! Ben blij wel dat ik nu bij ben. volgens mij was ik de laatste met geslachtsbepaling en/of 20 weken echo!! Ik ga een salade eten!! Jam!!
Cullen, mijn beeb lag dus qua een paar maten en gewicht op een week voor. Beeb was nu 437, voor 21=5 zou dat goed zijn zij ze. T was niet alleen gewicht, maar ook benen en bovenarmen en hoofdje op 21+5. (niet nu al een kind met overgewicht dus.... )
Bloem, waauwww mooi jurkje!!! Ludora, ik ben minder ver, maar heb een iets zwaarder kindje tot nu toe. Zou het al veel zeggen over het eindgewicht? Goed bezig met de salade Ilonka, nog geen meer energie? Hier sinds week 13 een stuk beter, maar laatste week voel ik toch weer meer vermoeidheid. Maar lang niet zo erg als int begin. Dribbel, ver-tienvoudigen na je 20 weken echo??? Mag ik toch niet hopen!!! Ik ga voor een 7 ponder hor...geen 9 ponder als ik mag kiezen Hoop dat je je snel beter voelt!! Proberen vroeg onder de wol te gaan maar?! Yupgup, ohhhwwwww je zit zelfs nog onder je startgewicht Hoeveel ben je er onder geweest? Doetie gefeliciteerd met jullie zoon!!! Leuk!!! MamaJolanda, heerlijk heh die spullen !! Miffy, jaa leuk zulke opmerkingen!! Hier vanmiddag bij huisarts geweest voor de hoofdpijn en druk achter mn ogen. Hij dacht of aan stijgende bloeddruk of misschien zwangerschapsmigraine. Bloeddruk en urine gecheckt, was beide goed gelukkig. Voor nu dus niks, maar bij verergering moet ik gelijk bellen en maandag even vk op de hoogte brengen.
Hoi meiden, Zo, weer lekker weekend! Hebben jullie nog leuke plannen? Morgenochtend ga ik met mijn mams naar de markt, oa. een bosje bloemen kopen. Hier binnen is het zo lekker opgeruimd nu die kerstspullen weg zijn, dus dan kan er weer een mooi bosje staan. 's Middags gaan we bij vrienden kijken, naar het huisje wat ze hebben gekocht en 's avonds gaan we met andere vrienden naar de film. Zondag lekker uitslapen en verder nog geen plannen. Denk dat we nog wel met de hond naar het bos zullen gaan. Minkie, ook druk bezig met klussen dus! Zal wel blij zijn als we aan de babykamer kunnen gaan beginnen En nog niet zoveel aangekomen, maar scheelt idd wel dat je eerst 3kg bent afgevallen. Priscille, ook al druk aan de klus. Lijkt wel of bijna iedere zwangere aan het klussen is, haha. Cullen, gefeliciteerd met jullie zoon! Leuk zeg!! Heitje, 4,5kg is wel netjes toch! Heb nu wel het idee dat mijn buik aan het groeien is, dus de kilo's zullen ook wel daar vandaan komen, hopelijk En alles opgeruimd? Zo fijn als de kerstspullen weer weg zijn he? Succes met aquajoggen vanavond! Nijntje, een hoop spulletjes verzameld zo te lezen. En jammer dat de rok niet helemaal was wat je ervan had verwacht Ilonka, klinkt wel mooi zeg, ledverlichting voor in de douche! En waar heb je een winterjas besteld? Nyncke, fijn dat de echo goed was!! Child, leuk dat je nu aan de babykamer kunt gaan beginnen! Marja, wat erg voor je collega zeg! Ludora, wat een mooie echo en fijn dat alles goed was!! Ik ben wel erg benieuwd wat het geslacht is.. Zal wel even in de club gaan spieken dadelijk. Klusser, toch een meisje, leuk zeg! Daydreamer, weer bijgelezen haha. Bloem, fijn dat het nog steeds een meisje is! Een mooie kleding heb je gekocht! Dribbel, leuk dat je behand hebt uitgekozen. Wel balen dat je niet zo lekker bent, hopelijk gaat het al wat beter.
Vertellen bij Echo: ik had de echo ook in het ziekenhuis en bij werd er uitgebreid verteld en uitgelegd. Klusser: Leuk hoor een meisje! Skaya: Gefeliciteerd met de goede echo! Echo: Onze beeb liep bij alle metingen 1 a 2 dagen voor en bij de lengte wel een dag of 6! Priscilla: Ik ga ook om de 4 weken naar de verloskundige, volgens mij is dat wel normaal. Trotsemams: Ik hoop voor je dat het beebje je een beetje heel laat van binnen. Bloem: Ook jij gefeliciteerd met je goede echo. En mooie kleren hoor voor je bruiloft! Nou meiden, het is weer weekend!!! Allemaal een fijn weekend toegewenst, dat we maar lekker kunnen klussen en shoppen voor onze kleintjes!
@ bloem, wat een ontzettend mooi setje voor het trouwfeest. @ gewicht, zat ik me net te bedenken. Hoe het gewicht nu is zegt nog niks. Mijn beide jongens zaten met de 20 weken echo op een gemiddeld gewicht, maar begonnen later met een groeispurt. Devin bijna 9 pond en Owen bijna 10 pond. Met 27/28 weken werd pas bekend dat ze wat groter konden zijn i.v.m. de grote hoeveelheid vruchtwater.
Inderdaad een prachtig setje voor het trouwfeest! @meting: hier was alles gemiddeld/iets boven gemiddeld, alleen de bovenbeentjes zijn duidelijk langer dan gemiddeld. Dat was bij mn oudste ook zo, en hij is nog steeds precies gemiddeld. Valt bij de metingen van het CB altijd precies op de middellijn. @aankomen: geen idee hoeveel ik ben aangekomen, ik weeg mezelf niet en bij de vk hoeft het gelukkig niet. Bij vorige zwangerschap ben ik in totaal 14 kg aangekomen en dat is er nooit meer afgegaan, dat was nu dus mn startgewicht. Ik gok dat ik nu zo'n 4 a 5 kilo ben aangekomen. Heb ook al een flinke buik. Plannen voor t weekend: man moet morgen werken (6e dag op rij en volgende week moet hij 7 dagen achter elkaar.. maar ja we zijn allang blij dat er werk is!) dus het zal niet veel bijzonders worden. Morgenochtend ga ik met zoontje een rondje door het dorp, eendjes voeren en wat winkeltjes langs. Dan ben ik 's middags total loss. Zondagmiddag misschien even een stukje in t bos lopen met zn drietjes ofzo. Klinkt bruisend hé haha. Verder wel de hele dag meegelezen maar eigenlijk weet ik niet wat ik verder nog kan schrijven..
Pat hier komen ze ook de 23e het spul leveren van babydump, waar kom je vandaan? Wonen we misschien wel in dezelfde regio.. Meiden met goede echo, gefeliciteerd!! Wat fijn zoveel goede berichten.. Klussen hier ook druk.. Morgen komt de stukker, dan de behanger, laten nog een klein lief muurschilderingetje maken (gedichtje met klein lief beertje) en dan kan de vloer erin. Meubeltjes in elkaar zeggen en dan kan ik eindelijk aan t werk met de inrichting.. Verder ben k t alweer kwijt.. Reageer via m'n tel dus niet heel makkelijk..