Ow was ik helemaal vergeten te melden>>> Mijn man heeft de kleine vd week voor het eerst voelen bewegen. Mag ook wel met 29 weken haha Kind was zo druk. Ik zeg tegen mn man: Nu hier komen met 2 handen haha. Eindelijk gelukt
Child,dan is liggend voeden juist ideaal.Ik heb ook een grote cup (G).Het is mss best even extra wennen en er handig in worden,maar het is echt wel te doen. Als je gaat voeden dan ga je eerst zelf liggen,je borst rust gewoon op bed.En dan laat je je baby aanleggen (dat gaat daarna zelf ook prima hoor).Je andere borst ligt dan op je voedende borst zeg maar. Wat ook een aanrader is dat is voeden in de rugby houding,ook in bed.Mogelijkheden genoeg haha
nooit nagedacht dat je op je zij kunt liggen bij voeden...... ik had zelf bedacht met kussen een hoekje te kunnen maken op het bed omdat ik naast mijn hoofdend een stukje muur heb zitten....... maar op je zij liggen zou natuurlijk prima kunnen hihihihihihi
Dat is juist zo relaxed En dan de nachtvoedingen..zo lekker knus tegen elkaar aan...zo gezellig.Dan wil je toch niet rechtop zitten midden in de nacht? Arghhh....smurfje staat op m`n onderkantje te springen ofzo.Dat is zo`n vervelend gevoel..
Vind het zo zonde om ergens heen te rijden en dan zoveel nog te betalen.. Kost je ook weer benzine he.. Is nog 3 kwartier rijden naar Barendrecht. Ik denk dat ik maar wacht tot we de kleine in het echt zien
Poeh hou het even niet bij. Ga nu niet 30 blz lezen Ga zo lekker mn bedje in, morgen de grote dag. Vandaag geabakken en huis versierd, net mn haren gewassen en nagels gelakt. Al mn kleren nog even klaar leggen en dan heel vroeg morgen eruit voor de kapper. Wrodt een lange dag maar vast erg gezellig, hoop dat ik het vol hou. van het weekend probeer ik weer bij te lezen.
Ik ga vanavond ook niet zoveel meer kletsen hoor. Ben een beetje moe.. Ben nu Cake Boss aan het kijken, slecht programma als je zwanger bent.. krijg er honger van.. Zoals alle eet programma's...
bloem veel plezier morgen heitje hoe was je echoooooo,ben benieuwd volgens mij heb ik ergens nog een kortingsbon van 10 euro voor 3Dbarendrecht?(had m in opruimen weg gooi woede nog in mijn handen!) wat ermee gebeurd is weet ik ff niet,tasje met vuil staat hier nog kan evt wel ff kijken morgen?? Ben daar zelf ook geweest vandaag en bij 17 weken echt een super praktijk met kwaliteit foto's, niet van dat slappe papier etc!!
Have fun morgen, geniet ervan! Weltrusten! Het is zeker vermoeiend, dus die slaap kan je wel goed gebruiken!
@ pat ik heb er ook idd 1 van barendrecht ben daar met 17 weken geslachtsbepaling geweest had ook 3 xtra sleutelhangers genomen!! Dus ik ga daar de 27e weer terug voor 3d echo!! Ben benieuwd weer!!liefss
Prijzen vallen daar idd wel mee zag ik. Heb ff gegoogled.. Maar mijn man vind het grote onzin haha,tja dan kom ik niet ver he..
Ik ga afsluiten voor vandaag,duik zo m`n nestje in en hoop dat ik een beter nachtje heb als afgelopen nacht. Truste alvast allemaal!
Maagzuur: Ik heb voor de nacht tegenwoordig 2 kussens zodat ik wat hoger lig. En verder heb ik een flesje Gaviscon staan als het echt te erg wordt. Luiers: Ik denk dat ik maar gewoon voor pampers ga, heb er nog niet echt over nagedacht. Pat: En genoten van je meisje? Ik zie het al, leuke foto hoor. Geboortebedankjes: Daar doen wij niet aan mee. Nijntje: Hoe was je groeiecho? Ik lees het al, lekker hoor dat je er even van hebt kunnen genieten. Babyfoon: Ik wil er wel 1 hebben maar geen hele uitgebreide. Het is meer dat als wij buiten zitten bij ons of bij de buren dat ik dan de babyfoon kan meenemen. Als wij gewoon binnen zijn horen we de beeb toch wel. Aard beien: Bij mij is deze vanzelf weer weggetrokken gelukkig! Scheren: Doen we gewoon op gevoel. Pat: Mannen, ze snappen er niets van! Kraamzorg: Is hier gisteren geweest. Was weer een hoop vragen beantwoorden maar ja dat hoort erbij en natuurlijk ook weer een hoop informatie gekregen. Ons kamertjes zag er in ieder geval goed uit. 9 maandenbeurs: Ook ik ga morgen gezellig met mijn moeder met de trein naar de beurs. Cullen: Balen dat je helemaal moet stoppen met werken maar jij en je kindje gaan voor. Miffy: Beterschap. Heitje: Veel plezier bij de echo. Child: Jij ook veel plezier bij de echo. Ik wil voor de BV wel een aparte stoel op de babykamer hebben. Essie: Wij wilden de kleine juist in het eigen bedje laten slapen 's nachts maar ons raden ze aan om de kinderwagen bak naast ons bed te zetten 's nachts.
Ik ga ook afsluiten! ff Criminal Minds kijken en dan mijn bedje opzoeken. Om 8:30 al bij de VK zijn voor controle en dan door om bloed te prikken. En om 15u dan toch naar de kapper. Fijne avond nog dames, en tot morgen!!
Zo meiden heb nu even niet alles nagelezen waren zoveel pagina's. Morgen naar de 9 maanden en huishoudbeurs erg veel zin in!!! @ bloem heel veel plezier morgen lekker genieten. Vrijdag moet ik onverwachts een spoedafspraak bij de gyn. M'n hb was nl veels te laag en dat komt waarschijnlijk door het bloedverlies. Dat zal ook wel verklaren waarom ik telkens zo moe ben. ga dus zo lkkr naar bed en morgen de hele dag weg. Dus morgen niet te veel kletsen hoor anders moet ik weer zoveel teruglezen.
Vandaag naar de Negenmaandenbeurs geweest! Leuk, veel spulletjes geshopt! (niet eens tijd gehad om ook nog naar de Huishoudbeurs te gaan) Maar nu... Pfff.. Wel kapot! Dus.. Lekker slapen! En benieuwd of ik morgen nog kan lopen...... Bloem Fijne dag morgen!