Mijn man heeft eindelijk de foto's van oude pc op nieuwe gezet dus ik heb in de club ook een foto van mezelf staan nu. Zijn wel de trouwfoto's van 3 jaar geleden maar heb niet echt recente foto's. (vind mezelf niet erg leuk op foto's momenteel) Gaan jullie eigenlijk zwangerschapsfotoshoot doen? Ik wil eigenlijk wel maar ben altijd zo snel ontevreden over eigen foto's en ben bang dat ik dat nu weer heb (en het is al zo duur) Heb best brede heupen en ben bang dat blote-buikfoto's dan niet zo mooi uitkomen...
Veldmuisje fijn dat alles goed met je gaat!!!! Pris !!!!!!!!!!!! Waaah gefeliciteerd!! Bloem hoe was het?? Gister toch naar de 9MB gegaan, en ik moet zeggen, het ging. Helemaal gesloopt en vandaag is niet fijn, maar t was gezellig met mijn din en heb dus ondanks vandaag geen spijt. Heb best veel gekocht!! Luiertas, heel blij mee, wat kleertjes, 4 pakken pampers, een Bolo (heet toch zo, belletje??) Zwitsal aanbieding en een schaap voor bij het behang (ik had een maga handig, en vol, reiskoffertje bij, ging prima, dankzij lieve vriendin!!) En gister ook nog t grote nieuws, 1 van mijn vindinnetjes is na 6 IUI en de eerste IVF zwanger!!!!!!! Oh ben zo blij voor d'r!!!! Vandaag weer een echo bij de gyn, wel weer zin in!! He het voelt als of er een last van me afgevallen is nu de beslissing genomen is dat ik niet meer ga werken... Hoop dat mijn laatste trimester zo door gaat!!
Wow zeg, ik ben wel even stil van het bericht in de club.... Heb net mn kraampakket gekregen...wat een stom pakket! Niet eens een leuk boekje (ik hoopte ook op 'baby's eerste jaar'), alleen als extraatje een oerlelijke knuffel hahaha... Fotoshoot: wil dat wel graag doen ja! Het kost alleen allemaal weer geld...pfff jeetje niet normaal he wat een geld er doorheen gaat eigenlijk!! Ludora: wat superfijn voor je vriendin! En goed dat je het gevoel hebt van een last minder! 9MB: super dat jullie zo genoten hebben! Wel jammer dat dat HHB zo druk was! Ik zag wat leuke spulletjes voorbij komen ook van Nijntje!
Priscilla: wat een goed nieuws zeg van de hypotheek!! Super! BB: las ergens dat jou beebjes al over de kilo zijn, gaat goed! De mijne werd met de 3D echo op 1007 gram gezet, klein maar fijn! Yupgup: hier gaan we ook voor kaartje2go Veldmuisje: goed om weer even wat van je te horen! Veel succes met verhuizen! Skaya: en, wat zei de huisarts? Miekr: hoe ging het bij de gyn? Child: gaaf zeg dat je lekker lang naar je kleintje mocht spieken! En alles goed dus, fijn!! Elies: maagzuur...vervelend he! Over maagzuur gesproken trouwens...ik gebruik nu dus Antagel...maar dat innemen staat me wel tegen hoor! Lijkt naar wasmiddel ofzo te smaken? Blehh!
Leuk om de ervaringen van de 9mb en de huishoudbeurs te lezen! Verder is het hier erg rustig vandaag... velen zijn aan het bijkomen van hun dagje/avondje beurs of juist vandaag naar de beurs denk ik @Ludora: altijd een wonder, een zwangerschap, maar na zo'n lange weg is het helemaal bijzonder! Gefeliciteerd voor je vriendin! Hopelijk mag alles goed blijven gaan. @Child: leuke foto! Ik ben ook stil van het bericht in de club.. echt heftig. Ook het nieuws rondom prins Friso trek ik me meer aan dan normaal... ik stel me telkens voor hoe ik me zou voelen als mn man nu een ongeluk zou krijgen en het niet duidelijk is of hij ooit nog zal bijkomen... wat een hel is dat! Of mn zoon, in de bloei van zijn leven en met 2 jonge kinderen... pff echt verschrikkelijk. De koninklijke familie kan ook nooit meer echt van hun jaarlijkse skivakantie genieten denk ik... Hier vandaag weer een mindere dag. Mn zoontje komt telkens naar me toe, wrijft dan over mn arm of over mn wang en vraagt dan op een zielig toontje: mama au? Ach gosh.. dan breekt mn hart.. ik zeg telkens maar dat het wel meevalt en ik probeer te glimlachen.. straks krijgt ie nog een hekel aan zn broertje hierdoor.
Thuis van de gyn. Alles goed. Bloeddruk 90/55, nu al weken zo, dus dat is stabiel. Ik heb verteld dat ik me niet goed voel en me zorgen maak over mijn fysiek, helaas kan de gyn daar niets aan doen, het advies volhouden..... Jah, ik was niets anders van plan... OVer 3 weken terug, en dan groei echo, ze voelde nu wel dat uk niet zo uk meer is...
Heitje ik heb wel dat boek. Ben er ook blij mee, wil er ook het boek van de kraamvisite van hebben!! Ik heb VGZ overigens!
@all; nou ik (en vriend+moeder) zitten beetje in dubio... ik heb al wel aantal weken dat ik (vooral) rechtse deel van mijn buik een harde buik krijg... Maar ik dacht dat dit kindje was ofzo... Maar nu blijkt dat dit kwa ligging niet echt kan. Zal dit dan toch een harde buik zijn?? Ook al is het niet over de hele buik.... maar goed, gister bij de gyn geweest, alles was dus oke. Alleen heb ik vandaag mijn harde buiken eens bijgehouden...: 12u 12.45u 13.45u 14u 14.20u 15u 16u 16.15u 16.30u 16.45u 17u de laatste 2 waren wel over mijn hele buik verdeeld... En ik heb bij sommige een vervelend gevoel in mijn onderbuik/down under... Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet doen. Telkens is het na 1minuut weer weg.... Sinds 17u blijft het wel wat gevoelig. IK liet het vriendje weten en hij zegt wat kan de gyn er aan doe als je die zou bellen dan? Ik zeg nnou.... een harde buik KAN teken zijn van start bevalling of iets dergelijks... hij zo: maar dat kan niet, de tas is nog niet klaar, je hebt kraampakket nog niet en ik ben er nog niet klaar voor geloof ik.... hihi hoe schattig verder hier al weer n week hlemaal niet meer misselijk Wel giga erg last van maagzuur en daardoor moet ik elke dag nog wel 1-2x spugen odanks medicatie. liefs bbtje
BB als je te vaak harde buiken krijgt moet je geloof ik zelfs bellen! Als je harde buiken krijgt terwijl je niets doet zou ik zowiezo bellen. Hier krijg ik ook elke keer het zuur?? Zit ook erg snel Vol na het eten. 10euro maar op 9mnd beurs jeetje dat ga ik bij lange na niet halen halen hoor haha, ik spaar het hele jaar ervoor zodat ik met gerust hart kan shoppen zo''n zin innnnnnn
Tja Bezigbijtje aan de tijdstippen te zien (en de tijd ertussen vooral) zijn het geen weeen, dus het lijkt me geen beginnende bevalling. (maar ik ben geen gyn!!!) Het zijn wel veel harde buiken, zo 11 in 5 uur tijd. En dat terwijl je weinig tot niks doet begrijp ik? Dan zou ik toch even bellen met de gyn, ze had je toch vorige keer zelf al "op je kop gegeven" dat je niet gebeld had? Dan kun je helemaal met een gerust hart bellen. Als het trouwens voorweeën zijn dan hoeft dat nog niets te betekenen, ik had bij mn oudste 6 weken lang voorweeen. Maar die kwamen dan wel een tijdje bijvoorbeeld om de 4 of 5 minuten, en daarna werd dat dan 6 minuten, of 7... dus niet zoals bij jou nu met een kwartier of zelfs langer ertussen. Maar bij twijfel altijd bellen!!
ik heb indd even gebeld... ik moet er toch even heen komen, het zijn wel erg veel harde buiken in korte tijd en ik heb echt een zeurend gevoel erbij. we rijden zo weg, jullie horen van me! (zal wel meevallen hoor)
misschien een hele stomme vraag aangezien ik al een zoon heb, maar hoe voelen voorween eigenlijk?? deze heb ik nl nog nooit gehad bij mijn zoon. Zijn ze het zelfde als weeen ??? Hier is mevrouw erg rustig vandaag?? Vanmiddag heb ik zitten porren in mijn buik maar geen reactie, ja weg gaan. Doe ik doptone op buik hoor ik helemaal niets?????? Heb echt 20 min gezocht, toen ben ik maar gaan praten van waar ben je nou, wil je graag horen. Hoor ik haar hartslagje opeens dichterbij komen met een zacht schopje tegen de doptone was wel heel bijzonder om mee te maken. Rest van de dag hield ze zich nog koest, heel af en toe voel je wel wat. Zal vast in de groei zijn hahaha.
Succes bb! Pat ze is vast aan t slapen en flink groeien.. Gelukkig heb je het hartje wel gevonden anders is. Schrikken...